CazyRO Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Am inteles, se pare ca e greu sa gasesti mobra care sa le faca pe toate bine. Revenind la 400 EXC: cam in ce bani as gasi una in stare buna ? E prea veche una din 2000-2003? E greu sa gasesti motoreta buna din anii 00-03, dar nu imposibil. Daca esti pregatit sa bagi in ea cateva sute de euro pe langa pretul de achizitie poti lua si mai veche. Grex te sperie, exagereaza putin. Doar nu esti atat de prost sa cumperi a mai cazuta motoreta, te duci si tu cu un om care se pricepe la motorete de enduro/cross. @Grex, Un incepator la enduro nu o sa simta niciodata diferenta de tehnologie de care vorbesti. Pentru inceput poate lua o motoreta mai veche sa vada cum "ii sade", poate nici nu-i place. Ca mi-am adus aminte, am prieteni care au cumparat motoare din 2013, cat crezi ca i-a costat revizia? Minim 400 maxim 1000. Editat Aprilie 21, 2015 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Diferente exista intre varianta 2000-2002 si cea 2003-2007. In primul rand e vorba de suspensia fata, cea din 2000-2002 are amortizoare de 42mm, la care nu prea ai ce sa setezi. Cele din 2003-2007 au amortizoare de 48mm, cu setarile normale la EXC, cu compression si rebound. Ca si fost posesor de 2002, recomand 2003+. Referitor la banii bagati in ea, depinde de cat de maniac esti. Vrei sa nu ai nici o problema, schimbi tot ce scartaie un pic, cap-coada, si te duce la mai mult decat valoarea ei. Esti mai saracut, atunci mai mergi si cu o pedala de frana sudata, sau semicadrul sudat, sau alte chestii din astea. Doar sa fii constient ca orice carpeala la un motor de enduro se poate lasa cu ramas prin padure. Mai ales ca si incepator, unde dai cu motorul de toti bolovanii pana sa incepi sa-l stapanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Omul il vrea pt enduro peisagistic, nu pt hard-enduro. De aceea recomand 4T, chiar si de 500. Cu cat mai noua si mai ingrijita, cu atat mai bine, bineinteles. Si sa stea fara grija ca mobra face fata la drumuri lungi pe sosele. Nu acelasi lucru se poate spune despre cauciucuri si calaret...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Va multumesc pt raspunsuri. Din ce m-am uitat probabil ca cel mai mult m-ar coafa un 690 Enduro, doar ca e cam in afara bugetului si nici nu am gasit foarte multe la vanzare. Oricum e cam greu de ales doar din ce citesc pe net. Aveti idee daca in Bucuresti sau pe langa exista vreo varianta de inchiriere motoare de enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Asa daca te uiti la un 690 enduro uita-te si la un bmw xchallenge care e cam pe acolo si are si abs decuplabil. Daca te intereseaza cauta-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Omul il vrea pt enduro peisagistic, nu pt hard-enduro. De aceea recomand 4T, chiar si de 500. Cu cat mai noua si mai ingrijita, cu atat mai bine, bineinteles. Si sa stea fara grija ca mobra face fata la drumuri lungi pe sosele. Nu acelasi lucru se poate spune despre cauciucuri si calaret...... Pai si ce cauta in sectiunea HARD ENDURO?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Pai si ce cauta in sectiunea HARD ENDURO?! Nu stii niciodata cand sari de la una la alta . Lasand gluma la o parte, scopul meu in momentul de fata nu sa fac hard-enduro dar nu elimin nici varianta ca s-ar putea sa ma prinda iesitul in offroad si sa imi doresc mai mult. Parca n-as vrea ca peste cateva luni sa ma apuc sa schimb motociclete, de asta am luat in calcul un 400/450 EXC pt inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Trebuia la Discutii Generale sau la Vreau si eu Enduro, ca nici la Enduro-Touring nu se incadreaza. Prin urmare, intrevad evolutia urmatoare: omul isi ia un 450, baga cateva ture asfalt + drumuri de TAF, se organizeaza de o platforma/duba, incepe sa mearga printre drumuri (adica offroad), constata ca mobra devine din ce in ce mai grea, isi ia un 2T si comunitatea hard-enduro a mai castigat un membru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2015 Autor Share Postat Mai 5, 2015 scurt pe 2..sau pe 2 -ua roti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Salut! Am un exc 250 2007 si imi tot arde becul de la far. Ce sa pun pe instalatie ca sa nu il mai arda? Acum am luat motocicleta nu de mult si nu stiu exact cum este legat farul.Cineva mi-a sugerat ceva condensator. Multumesc Editat Mai 6, 2015 de alexul97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Am inteles, se pare ca e greu sa gasesti mobra care sa le faca pe toate bine. Revenind la 400 EXC: cam in ce bani as gasi una in stare buna ? E prea veche una din 2000-2003? dragul meu,daca vrei fiabilitate si ceva sportivitate cu fisa de mentenanta decenta ca raport km/an si nu te deranjeaza pornire la pedala,ia-ti o yamaha tt600r 2001,iar daca ai probleme cu pornirea la pedala si ti-e teama sa inveti(nu e greu),ia-ti yamaha tt600rE.ai masa buna,garda buna,piese cu o treime mai scumpe decat ktm,dar mai bine gandite(echilibrarea dinamica in lant cinematic e mai buna).daca nu vrei ceva mai rar,opteaza pentru un dominator cu pornire la buton,garda mai joasa,greutate mai mare,dar iarasi monument de fiabilitate. 400-500-urile sunt alt gen de motor...mai scumpicele si nu se preteaza la orice,deloc degeaba,oricum. K eep Taking Money-merg tare si au piese mai usor accesibile Spor usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Ce sa aleg 520 sau 450?am gasit cam in aceiasi bani din anii 2001-2005.vreau sa il folosesc in special pe strada,detin kit de supermoto ktm,si la drumetii de 150-200 km,ocazional poate mers prin paduri.am inteles ca sunt brutale dar am un lawasaki zx9r si cam stiu ce inseamna brutal.ce imi recomandati?la ce sa fiu atent la aceste motoare?stiu de schimbul la ore dar ce ar putea sa cada cel mai repede,sau probleme comune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 oricare din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciusmerlucius Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 cand zici ca nu prea ai ce sa setezi la suspensia fata la ce te referi . Te intreb pt ca eu am un exc 400 din 2001 si am Rebound sus si compresia jos la care poti umbla destul de usor si mai ai si impresia ca mai simti ceva diferenta in mers. Diferente exista intre varianta 2000-2002 si cea 2003-2007. In primul rand e vorba de suspensia fata, cea din 2000-2002 are amortizoare de 42mm, la care nu prea ai ce sa setezi. Cele din 2003-2007 au amortizoare de 48mm, cu setarile normale la EXC, cu compression si rebound. Ca si fost posesor de 2002, recomand 2003+. Referitor la banii bagati in ea, depinde de cat de maniac esti. Vrei sa nu ai nici o problema, schimbi tot ce scartaie un pic, cap-coada, si te duce la mai mult decat valoarea ei. Esti mai saracut, atunci mai mergi si cu o pedala de frana sudata, sau semicadrul sudat, sau alte chestii din astea. Doar sa fii constient ca orice carpeala la un motor de enduro se poate lasa cu ramas prin padure. Mai ales ca si incepator, unde dai cu motorul de toti bolovanii pana sa incepi sa-l stapanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Bun,cate kg ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Eu zic ca o sa te descurci bine cu el,nu te rupe ,te inveti usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 puteti sa ma ajutati cu un hint pentru a identifica din poze daca moto este exc sau sx (1997 cred) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Buna Ziua, Gsesc cumva pe la voi service manual si owner manual pentru katm 525 din 2004?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar din 2006 si 2005 si sunt diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Salut baieti! Caut un rezonator second-hand pentru un exc 250 2007 si o pedala de pornire cu canelurile bune(sau piesa aceea care vine pe ax). Astept oferte daca aveti ceva sau niste sfaturi unde pot sa gasesc..Ceva dezmembrari sau cunostine etc.. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 10, 2015 Autor Share Postat Iulie 10, 2015 Buna Ziua, Gsesc cumva pe la voi service manual si owner manual pentru katm 525 din 2004?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar din 2006 si 2005 si sunt diferite. Salut am tot manualul printat, il pot pune la fun curier si te costa un bax de 6 Ciuc la prima intalnire. Da-mi adresa si ce mai consideri pe stefan.ene@kwesto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Multumesc,dar am facut rost,si ciuc nu e bere e o ceva de nu ar fi ,la fel,ursus,bergenbier,peroni si alte tigani tinute la fermentat doar 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Buna Ziua, Gsesc cumva pe la voi manual de fabricat berea?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar de ciuc, ursus,bergenbier,peroni si alte tigani tinute la fermentat doar 2 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 hmm, da nu am zis ca nu dau o bere ,dar macar sa dau una de calitate,si manualul il gasesti pe net stii oare ca nu se poate calcula diferenta de pret intre harghita(cea mai ieftina de la heineken) si heineken?diferenta de pret e reclama la tv,Pna acum doar attilas s-a oferit sa ma ajute cu manualul ,restul doar comentarii,genial dar de neanteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 * neinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Multumesc de corectura :-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.