un_aiurit Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Ce sa aleg 520 sau 450?am gasit cam in aceiasi bani din anii 2001-2005.vreau sa il folosesc in special pe strada,detin kit de supermoto ktm,si la drumetii de 150-200 km,ocazional poate mers prin paduri.am inteles ca sunt brutale dar am un lawasaki zx9r si cam stiu ce inseamna brutal.ce imi recomandati?la ce sa fiu atent la aceste motoare?stiu de schimbul la ore dar ce ar putea sa cada cel mai repede,sau probleme comune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 oricare din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciusmerlucius Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 cand zici ca nu prea ai ce sa setezi la suspensia fata la ce te referi . Te intreb pt ca eu am un exc 400 din 2001 si am Rebound sus si compresia jos la care poti umbla destul de usor si mai ai si impresia ca mai simti ceva diferenta in mers. Diferente exista intre varianta 2000-2002 si cea 2003-2007. In primul rand e vorba de suspensia fata, cea din 2000-2002 are amortizoare de 42mm, la care nu prea ai ce sa setezi. Cele din 2003-2007 au amortizoare de 48mm, cu setarile normale la EXC, cu compression si rebound. Ca si fost posesor de 2002, recomand 2003+. Referitor la banii bagati in ea, depinde de cat de maniac esti. Vrei sa nu ai nici o problema, schimbi tot ce scartaie un pic, cap-coada, si te duce la mai mult decat valoarea ei. Esti mai saracut, atunci mai mergi si cu o pedala de frana sudata, sau semicadrul sudat, sau alte chestii din astea. Doar sa fii constient ca orice carpeala la un motor de enduro se poate lasa cu ramas prin padure. Mai ales ca si incepator, unde dai cu motorul de toti bolovanii pana sa incepi sa-l stapanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Bun,cate kg ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Eu zic ca o sa te descurci bine cu el,nu te rupe ,te inveti usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 puteti sa ma ajutati cu un hint pentru a identifica din poze daca moto este exc sau sx (1997 cred) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Buna Ziua, Gsesc cumva pe la voi service manual si owner manual pentru katm 525 din 2004?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar din 2006 si 2005 si sunt diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Salut baieti! Caut un rezonator second-hand pentru un exc 250 2007 si o pedala de pornire cu canelurile bune(sau piesa aceea care vine pe ax). Astept oferte daca aveti ceva sau niste sfaturi unde pot sa gasesc..Ceva dezmembrari sau cunostine etc.. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 10, 2015 Autor Share Postat Iulie 10, 2015 Buna Ziua, Gsesc cumva pe la voi service manual si owner manual pentru katm 525 din 2004?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar din 2006 si 2005 si sunt diferite. Salut am tot manualul printat, il pot pune la fun curier si te costa un bax de 6 Ciuc la prima intalnire. Da-mi adresa si ce mai consideri pe stefan.ene@kwesto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Multumesc,dar am facut rost,si ciuc nu e bere e o ceva de nu ar fi ,la fel,ursus,bergenbier,peroni si alte tigani tinute la fermentat doar 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Buna Ziua, Gsesc cumva pe la voi manual de fabricat berea?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar de ciuc, ursus,bergenbier,peroni si alte tigani tinute la fermentat doar 2 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 hmm, da nu am zis ca nu dau o bere ,dar macar sa dau una de calitate,si manualul il gasesti pe net stii oare ca nu se poate calcula diferenta de pret intre harghita(cea mai ieftina de la heineken) si heineken?diferenta de pret e reclama la tv,Pna acum doar attilas s-a oferit sa ma ajute cu manualul ,restul doar comentarii,genial dar de neanteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 * neinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Multumesc de corectura :-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salutare . Stie cineva cine reface cilindrii cu nikasil? Am un ktm de 300 si s-a cam stricat (de tot) » Post actualizat in 13 Jul 2015 13:54si niste poze cu cilindrul si pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Cauta si tu renicasilari cilibdru. Se face pe 'afara' si costa cam 200-250 fara sa fie zgariat. La fiecare zgarietura ce trebuie incarcata se mai adauga 10-20-30 de euro. Sfatul meu: http://olx.ro/oferta/cilindru-ktm-ID2ULrB.html#94eb021b8c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 eu am trimis cilindrul la fabrica, a fost aproape 400 euro in care a intrat transportul si pistonul nou, cota zero. La mine una din "ghearele" de la fusta cilindrului era rupta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) are cineva un bloc de lumini de vanzare? evident de ktm cod: 50311070000 Editat Iulie 14, 2015 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 salutare,am un gg ec 200 cu carb ca pe ktm si multe altele adica keihin pwk 38. Momentan am pilot jet 40 main jet 175 si cui NEDH. Intrebarea e daca merge bn pilot jet cu cuiul asta? simt ca e cam bogat amestecul pe ture joase. Scuzati de intrebarea asta plasata aici dar mi se pare cel mai activ topic in sectiunea hard enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 pai daca simti ca e prea bogat amestecul.....ce astepti? incearca un 172 sau 170. Totusi, cu siguranta exista in manualul de ktm setarea pt carburatorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 E prea bogat pe ture joase, nu prea influenteaza main jetul acolo. Ideea e ca ju stiu cum sa combin cuiul NEDH, cui foarte bun îmi place mult cum e facut sa distribuie puterea insa nu stiu ce pilot e bun pt el avand in vedere ca acest cui de suzuki e unul pt amestec bigat. E musai un pilot mai mare? Sau sa merg pe 40, momentan am 42. » Post actualizat in 27 Jul 2015 07:43 Dupa manual de ktm ar trebuii sa am 45 cui nozg si main 178, ceea ce mi se pare prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Daca e prea bogat la ture joase, mai degraba iti trebuie un jigler de relanti (pilot jet) mai mic si surubul de aer/amestec/bla bla mai desfacut. La motoare uzate, setarile din manual nu mai sunt valabile. La mine, siguranta acului (jet needle) e cu 2 pozitii mai sus..... Jiglerul principal (main jet/needle jet) il simti doar cu gazul deschis la maxim. Combinatia ac - jigler principal o simti doar la turee medii si inalte. La ture joase si la relanti conteaza cel mai mult forma suberului si, binenteles, setarile circuitului de relanti (pilot jet + desfiletare surubel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Avusem suber #5 acum am pus #6 mare diferenta, altfel accelereaza acum, insa e acel compromis, merge mobra bine pe joase fara sa se balbaie dar iti lipseste cuplul. Oricum maine am sa probez o noua combinatie.Ma tem ca pilot jet de 40 sa nu fie prea mic pt cui NEDH. Ramane sa vad. Cu combinatia actula am un consum nesimtit de bun insa e cam palid motorul, sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Uf! Pilot jet-ul nu are legatura cu cuiul. Are legatura cu surubelul. Cuiul are legatura cu main jetul. E absurd sa zici ca pilot jetul 40 e prea mic pt cuiul nedh. E ca si cum ai zice ca roata spate e prea mare pt ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Sa fie asa? Înseamnă ca cei de pe gasgasrider.com nu prea le au cu jettingul... nu am prea gasit informatii cu privire la cuiul NEDH dar vazusem ca se specifica de multe ori legatura dintre pilot si cui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.