Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca esti mai "plin" poti sa mergi pana la 95 mm,eu la 120 de kile plus echipament asa am bagat si a fost genial..

daca esti mai subtire standard e 110 sau aprox. 600 gr per telescop(sper sa nu gresesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii, cantarind undeva la 76kg, am lasat coloana de aer la 115mm si cu reglajul indicat in manual ca sa vedem cum se comporta. Ajustarile ulterioare, daca v-a fii nevoie o sa le fac pe baza a ceeace simnt in teren ( obiceiul asta il am de la vitezana).

Dupa ultima iesire a inceput sa se auda un scartait de la suspensia spate. Are orificii de gresare sau ce poate fii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti , am o dilema, pe net nu gasesc nici unde raportul de cai putere la ktm uri , ma intereseaza la 300 2t si la cel 250 2t , scrie cumva in carte/talon cati cai are ? ma intereseaza pentru ca vreau sa fac raportul de 0,2 kw/kg pentru A2 .

Kilogramele le gasesc, dar cai sau kw nu... daca are cineva chef sa se uite in talon si sa-mi spuna ii multumesc.

La fel nu gasesc nici pentru wr450 si wr250 , m-ar interesa si pentru astea 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat eu in talon la EXC 400. Are 12KW. Adica 16CP.

 

Ce e A2? Autostrada Soarelui?

Ceau, m-as mira sa fie 12 kw la exc de 400 .... dar merg pe mana ta.

A2 e tampenia ce au bagat-o mai nou (ianuarie) , adica la 18 ani poti sa dai de A2 maxim 45 cai si 0,2 kw/kg , A se da la 24 ani.... o prostie ca sa scoatem mai multi bani din buzunar la fiecare achizitie moto si la fiecare examen....

Mersi Andrei .

PS- pentru celelalte, daca stiti ceva concret despre puterea lor in Kw,, va rog sa lasati un mesaj

Mersi.

Editat de edu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pemtru ca e vorba de motoare hard enduro, poate ar fi mai bine sa astepti varsta sa dai pentru A plin. Intre timp poti sa te dai cu 250, 300, sau ce vrei tu, pe coclauri, unde nu te intreaba nimeni de carnet. Ai grija cand traversezi vreun sat sa te dai jos de pe mobra, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri, @Andrei - o sa dau de A2 ori in Timisoara, ori pe langa ... si o sa iau un enduro 2 t sau un supermoto ce pot sa-l folosesc si la enduro, nu hard , dar cred ca optez pentru ceva de la 400 in sus , gen Wr450.

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dmikel , chiar modelul asta ma interesa , mersi fain de informatie , acum stiu sigur ca n-am probleme cu 250-300 2t sau 450 la kilogramele lor, se incadreaza.

Mersi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu EXC-uri si WR-uri se merge maxim 10% pe drumuri publice. Chiar nu trebuie sa te agiti pentru carnet de dragul lor. Daca tot vrei sa mergi pe strada, atunci da, ia-ti carnet, dar orienteaza-te spre DT-uri, XR-uri, XT-uri, etc... Sunt mult mai bune pe drumuri decat enduroaicele.

 

PS Pe talonul meu de la KTM scrie 12 KW dar el are 40 KW.... http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/52197

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta am observat si pe siteurile de vanzari, pe motoscout , astea de 400-450 cele mai multe au 12 kw, dar in realitate sar de 30 ... e mai bine asa pentru mine.

o sa ma uit si la xtx , drz si xtz ... oricum pe aici nu am munti sa am la ce forja un exc ... am vrut mai mult de fun.. dar cred ca ma retrag...

Andrei, ai MP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Un KTM EXC 250 2T model 2007 avea trecut in talon 6 KW, deci se incadreaza si 250 si 300.

La masa proprie 119 kg , nu inteleg de ce asa mult in realitate se invarte intre 100-110 kg

 

sterg.png

 

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_exc_2007.php

 

Aici zice ca are 103 uscat. fara ulei,fara antigel si probabil chiar si fara benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmatoarea intrebare pentru cei familiarizati cu Exc 450 '07:

- Ce cauze pot duce la supraincalzirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna!? Parca azi-vara nu a scuipat atat de mult lichid afara. :(

 

Lipsa ventilatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca varianta standard este foarte buna,asta daca nu tragi greu la cantar ca mine si iti trebuie furtune racing.Daca vrei totusi ceva aftermarket incearca la Freddy la Alba,stiu ca are foarte multe produse in stoc si timpul de asteptare scade foarte mult. www.fmracing.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu stiti de unde as putea face rost de surubul de aerisire de la ambreaj ? - m-am uitat pe piese ktm.ro

20 54732064000 BLEEDER SCREW WITH CAP 83.49

dar 83 de lei pentru un surub mi se pare mai mult decat exagerat.. daca are cineva si second sau mai ieftin ... se potrivesc si de la alte modele ? (525 , 250, etc ?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...