Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea)..

tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea)..

tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei..

 

 

Setul de tubulare se poate comanda separat si costa 23 de euro, daca sunati la un dealer cereti produsul: 60029070200

 

Din pacate doar varful de 8 nu se poate comanda separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

patentu de exemplu :angryfire:

Nu-ti da nimeni tubulara aia. cu aia desfaci tot motoru :P

 

eu am..2 buc..una pe motor si cealalta la actele de casa si bijuteriile de la bunica..sic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control :angryfire:

Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8!

Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa.

Dar ok, m-am lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control ;)

Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8!

Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa.

Dar ok, m-am lamurit.

tocmai am constatat ieri ca mi-a disparut tubulara de 8 :angryfire: :P :blbl: am scos-o pe aia de rezerva..banuiesc cine mi-a sustras-o..vai de pielicica lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici.

Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici.

Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua?

garnitura de chiuloasa in general este un model de garnitura care se deformeaza la montaj prin presare si "umple"foarte bine golul dintre cilindru si chiuloasa..se monteaza ca atare fara nici un alt fel de adeziv si se strange cu cheia dinamometrica..poti sa folosesti si garnitura veche dar nu stiu cat de bine va etansa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu are standard, insa exista kit e-starter si pt 250

oricum la 300 exc-e 08 e-starterul e o porcarie, se distrug dintii de pe axul de la motoras, ax pe care nu-l poti cumpara separat si un motoras nou e 300e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cheie tubulara de 8 .. de calitate gasiti la PRACTIKER ... la standul cu scule CONEX .. :disappointed: sunt de super calitate..

da mah bogdane,ideea e o tubulara care sa se potriveasca la manerul ala facut de ei(hexagon)..bine,pana la urma o solutie e sa faci un maner sudat in T si sa folosesti tubulare clasice.(decat deloc mai bine asa)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat si eu problema cheii de 8. De la praktiker. Tubulara, prelungitor, cruce cardanica, maner T, reductii pentru patrate. Au tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista reductii de la patrate de 1/2' la 3/8' si la 1/4'. Daca te duci la magazine de scule (praktiker, bricostore, metro, badi, etc) ai sa le vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. Ce ulei bag la ambreiaj ca nu prea mai e, uleiul din motor cand il schimb, de care bag? Cam cat papa pe ora ca mie mi se pare al naibii de mult 5l in 4-5 ore. Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. ....................................Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva :lol: .

 

 

vladutz, nu cu tine ne-am intalnit pe deal intre comarnic si talea we trecut?

 

daca esti tu, ia-ti echipament si baga, ai muntele langa tine.

poate ne mai intalnim cand venim prin zona!

 

 

COMPLETAT:

ok vladutz, ti-am notat telefonul!

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren.

Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti.

Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren.

Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti.

Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi.

 

 

Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM.

 

La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto.

 

incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult..

 

Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down?

Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...