Vladutz26 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. Ce ulei bag la ambreiaj ca nu prea mai e, uleiul din motor cand il schimb, de care bag? Cam cat papa pe ora ca mie mi se pare al naibii de mult 5l in 4-5 ore. Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Ce ulei bag? Amestec: http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=32&b=2 Cutia de viteze: http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=34&b=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 (editat) Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. ....................................Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva . vladutz, nu cu tine ne-am intalnit pe deal intre comarnic si talea we trecut? daca esti tu, ia-ti echipament si baga, ai muntele langa tine. poate ne mai intalnim cand venim prin zona! COMPLETAT: ok vladutz, ti-am notat telefonul! Editat August 5, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren. Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti. Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren.Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti. Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi. Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 5, 2008 Autor Share Postat August 5, 2008 incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM. La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto. incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult.. Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down? Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 6, 2008 Autor Share Postat August 6, 2008 La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto. Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down? Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat... treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune) Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura. Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 ............................ Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare). cu siguranta cand pui frana fata, se comprima telescopul, se strang si neoprenele, formeaza cute si este foarte posibil sa le agati cu roata(fa o proba la rece-comprima fata, vezi cum se formeaza cutele si vezi daca se freaca de roata) eu l-am taiat odata cu discul de frana(asta cand nu aveam protectiile din plastic care imbraca amortizorul), altfel se rup de la cracile pe care le agata roata, de la noroiul care incarca roata si altele..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 6, 2008 Autor Share Postat August 6, 2008 Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura.Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare). pai sa fii tu sanatos cate motoare de enduro transformate in supermoto au burdufe..bine nu cu furca inversata. ...cea mai buna varianta este sa tai neoprenul in 2 (sa obtii 2 bucati egale),si sa le lasi prinse doar in partea de sus a telescopului..asa nu mai face cute,previi sa intre mizerie si praf la semering si isi fac si treaba..a facut un amic treaba asta si e in regula.. sunt totusi de parere ca expunerea la mizerii este mult mai mica la un supermoto decat la un enduro,iar neoprenele de fapt sunt gandite ptr enduro..am observat ca in situatia in care neoprenul se rupe,face mai mult rau decat bine..strange namol si mizerie inauntru la greu..asa ca trebuie frecvent verificat starea lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Dragilor, am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului. Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap. Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel. Stiti cam care ar fii solutiile? mersi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Dragilor, am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului. Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap. Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel. Stiti cam care ar fii solutiile? mersi!! marc eu zic sa stai linistit ca te trezesti ca dai un gaz sa salti o palma fatza si vii in nas. O data ce te apuci de enduro nu mai poti sa fii 100% ecologist. Ai grija sa nu dai benzina si ulei pe jos, nu-ti lua 2 timpi ca altii care vor sa-si ia si mergi cu toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 db silencer-uri sunt in general montate pe tobele de tunning,care au diametrul la evacuare vizibil mai mare decat cele standard..c-am asa arata..nu incerca sa micsorezi totusi evacuarea standard ca se superincinge motorul,esapamentul,nu mai lucreaza acceleratia cum trebuie..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Salut, aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V merci e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan Editat August 8, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Salut, aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V merci e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'... in locul lui parca as pleca din "marea familie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'... in locul lui parca as pleca din "marea familie" pleca 1 alti cinzeci ii iau locul..mai avem locuri la categoria "veri din frati"si "nepoti dupa mama"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 pleca 1 alti cinzeci ii iau locul..mai avem locuri la categoria "veri din frati"si "nepoti dupa mama"... asta-i ca-n povestile cu balauri, tai un cap rasar cincizeci!!!!!!!!! buhhhhuuuu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca? Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca?Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. conteaza sa it ramana o coloana de aer de 110 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca?Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. aceeasi intrebare o am si eu la un KTM exc 250 din 2000. cat ulei? am pus cum scrie la manual 750 ml per furca si tzopaia(se lovea de ulei si nu facea cursa completa). am mai scos de nevoie 100 ml si merge ok, dar nu sunt impacat cu ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 trebuie bagat ca la carte(daca scrie 750 atata bagi)..incercati cu ulei medium sau light daca vi se pare ca topaie prea tare,uleiul hard este recomandat mai mult ptr motocross..nu uitati dupa fiecare tura sa aerisiti telescoapele..se poate rezolva f usor prin montarea unui set de aerisitoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) trebuie bagat ca la carte(daca scrie 750 atata bagi)..incercati cu ulei medium sau light daca vi se pare ca topaie prea tare,uleiul hard este recomandat mai mult ptr motocross..nu uitati dupa fiecare tura sa aerisiti telescoapele..se poate rezolva f usor prin montarea unui set de aerisitoare.. sorry, 750 ml scria la Louis ( Gabel pro Holm: 750 CM3 SAE 5 ), atat am pus. acu am belit ochii in manual mai bine si la al meu scrie 840 ml!!! Stef, in manual (cat si pe Louis la date tehnice) scrie clar "Capacity per fork leg approx. 840 ccm" . adica engleza mea precara spune ca acea cantitate se pune per jamba? 840 ml reprezinta o jamba aproape ochi de ulei(Fara fo 2 sau 3 cm). nu e normal. m-am interesat pe la prieteni si am aflat ca se pune aprox. 450 ml per jamba. impreuna ar da cifra din manual, dar pt. ambele jambe!!! maine mai vars din ulei Editat August 21, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 22, 2008 Autor Share Postat August 22, 2008 stiam de la demonu ca se baga exact 450 de grame dar cand ai scris ca ai verificat in manual am zis sa nu scriu vreo prostie..am verificat bidonul de ulei din care am facut schimbul la telescoape si am vazut ca mai sunt aprox 100 de gr pe fundul bidonului(am luat un singur bidon de ulei de 1 l)..asa ca 450 gr trebuie bagate in telescop.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.