atillas Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea).. tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea)..tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei.. Setul de tubulare se poate comanda separat si costa 23 de euro, daca sunati la un dealer cereti produsul: 60029070200 Din pacate doar varful de 8 nu se poate comanda separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Mersi pt info. Dar chiar nu mai are nimeni o trusa descompletata? Ofer alte scule din trusa la schimb. Editat Iulie 9, 2008 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ofer alte scule din trusa la schimb. patentu de exemplu Nu-ti da nimeni tubulara aia. cu aia desfaci tot motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Tubulara de 8 de la KTM e sfanta. Pe ebay gasesti altar de rugaciune pentru tubulara de 8. Am auzit ca sunt unii care varsa 10 ml de ulei de amestec in cinstea acestei chei la fiecare interventie asupra motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 9, 2008 Autor Share Postat Iulie 9, 2008 patentu de exemplu Nu-ti da nimeni tubulara aia. cu aia desfaci tot motoru eu am..2 buc..una pe motor si cealalta la actele de casa si bijuteriile de la bunica..sic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8! Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa. Dar ok, m-am lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 11, 2008 Autor Share Postat Iulie 11, 2008 Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8! Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa. Dar ok, m-am lamurit. tocmai am constatat ieri ca mi-a disparut tubulara de 8 am scos-o pe aia de rezerva..banuiesc cine mi-a sustras-o..vai de pielicica lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici. Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 13, 2008 Autor Share Postat Iulie 13, 2008 Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici.Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua? garnitura de chiuloasa in general este un model de garnitura care se deformeaza la montaj prin presare si "umple"foarte bine golul dintre cilindru si chiuloasa..se monteaza ca atare fara nici un alt fel de adeziv si se strange cu cheia dinamometrica..poti sa folosesti si garnitura veche dar nu stiu cat de bine va etansa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 nu are standard, insa exista kit e-starter si pt 250 oricum la 300 exc-e 08 e-starterul e o porcarie, se distrug dintii de pe axul de la motoras, ax pe care nu-l poti cumpara separat si un motoras nou e 300e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 partea buna e ca porneste la prima pedala, e nasol cand trebuie sa apesi frana spate si sa si dai de kickstarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 cheie tubulara de 8 .. de calitate gasiti la PRACTIKER ... la standul cu scule CONEX .. sunt de super calitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 cheie tubulara de 8 .. de calitate gasiti la PRACTIKER ... la standul cu scule CONEX .. sunt de super calitate.. da mah bogdane,ideea e o tubulara care sa se potriveasca la manerul ala facut de ei(hexagon)..bine,pana la urma o solutie e sa faci un maner sudat in T si sa folosesti tubulare clasice.(decat deloc mai bine asa).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Am rezolvat si eu problema cheii de 8. De la praktiker. Tubulara, prelungitor, cruce cardanica, maner T, reductii pentru patrate. Au tot ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 POti sa pui te rog o poza cu ansamblu descris de tine mai sus? Ma intereseaza mai ales reductia. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Exista reductii de la patrate de 1/2' la 3/8' si la 1/4'. Daca te duci la magazine de scule (praktiker, bricostore, metro, badi, etc) ai sa le vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. Ce ulei bag la ambreiaj ca nu prea mai e, uleiul din motor cand il schimb, de care bag? Cam cat papa pe ora ca mie mi se pare al naibii de mult 5l in 4-5 ore. Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Ce ulei bag? Amestec: http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=32&b=2 Cutia de viteze: http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=34&b=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 (editat) Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. ....................................Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva . vladutz, nu cu tine ne-am intalnit pe deal intre comarnic si talea we trecut? daca esti tu, ia-ti echipament si baga, ai muntele langa tine. poate ne mai intalnim cand venim prin zona! COMPLETAT: ok vladutz, ti-am notat telefonul! Editat August 5, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren. Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti. Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren.Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti. Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi. Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 5, 2008 Autor Share Postat August 5, 2008 incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM. La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto. incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult.. Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down? Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.