ionut73 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut. un prieten a patit exact la fel cu un 525. dupa multe cautari a gasit problema, BUSONUL DE LA RADIATOR. incearca sa schimbi busonul si poate ca scapi ieftin si usor. Poate fi! Romeo de la Rasnov mi-a zis ca asta e o cauza pentru care fierbe motorul (si al meu fierbe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cred ca ala e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Poate fi! Romeo de la Rasnov mi-a zis ca asta e o cauza pentru care fierbe motorul (si al meu fierbe ) daca tine presiune nu ar avea de ce sa fie busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 Intrebare adresata EXC-ilor de 400: In momentul asta merg cu ,,calcatura" - 13/52. Este bine pentru zona in care locuiesc (ma plimb) eu - campie. Insa si pe aici sunt destule ,,accidente de teren" la care daca le abordez cu trepta 1 nu am suficienta viteza, daca le abordez cu treapta a-2-a nu am suficienta putere. Credeti ca ar fi mai optim raportul de 12/52 ? Voi ce calcatura aveti la 400-le voastre ? daca cel din poza esti tu,atunci te sfatuiesc sa treci pe 12/52 sau(banuiesc ca mai greu)sa treci pe 450..raportul tau pare ok dar singura solutie ieftina este sa schimbi pinionul de atac..mai este o solutie cu un akrapovic care iti da mult mai multa putere in ture joase,dar atentie trebuie sa schimbi si esapamentul primar nu doar finala.. Mesaj completat Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? mark probeaza daca prin radiatoare circula apa.(scoate antigelul si sufla aer cu presiune pe fiecare radiator in parte).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma mir ca nu ai putere cu a 2-a cu 13/52...am avut si eu 400 si cu a 2-a rupea in orice turatie ..inseamna ca esti mult prea greu pentru cc astia..incearca un 450/525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 @ Petrica - trebuie sa mearga f bine motorul cu calcatura 13/52. Nu pune mai scurt. E cea mai buna combinatie. Ai rabdare si mai mergi cu ea; o sa te obisnuiesti. Eu aveam calcatura asta pe 450 si era minunat peste tot. Nu se poate sa nu aiba putere - nu tragi tu gazul suficient sau nu e bine reglat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Am incercat si eu 12/52 pt o iesire si o posetam la urcari usoare, asa ca am renuntat . Pt 400 exc 13/52 mi se pare cea mai buna alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 @Petrica, intradevar dureaza putin sa te obisnuiesti, dar iti spun si eu ca si ceilalti ca 13/52 e cel mai bun pt 400. Eu le-am incercat pe amandoua, si 12/52 si 13/52, ramanand la cea din urma. Tin sa zic ca eu am petrecut multe ore regland carburatorul si alte chestii marunte. Si da am incercat si pante de 60 - 70 grade si chiar nu le puteam urca pt ca ii dadeam ca prostu si rupeam aderenta cu a 2-a. Acum insa m-am obisnuit si pot spune ca daca ma joc cu acc urca incet si cu a 1-a si cu a 2-a. Dar al meu 400 nu trebuie sa care decat 75kg echipat complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 13/52 e ok. am avut si pe 520 si e ce-a mai buna. La vara la eventuale-le iesiri o sa mai incerc 14/52 pentru a mari nitel viteza, in rest sunt mai mult decat multumit cu ce e acu pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Intrebare adresata EXC-ilor de 400: In momentul asta merg cu ,,calcatura" - 13/52. Este bine pentru zona in care locuiesc (ma plimb) eu - campie. Insa si pe aici sunt destule ,,accidente de teren" la care daca le abordez cu trepta 1 nu am suficienta viteza, daca le abordez cu treapta a-2-a nu am suficienta putere. Credeti ca ar fi mai optim raportul de 12/52 ? Voi ce calcatura aveti la 400-le voastre ? Eu am folosit 2 calcaturi: 15-50 Cu asta am luat motoreta. De prisos sa spun ca nu functiona la enduro. Poate in Rally Raid sau Supermoto. Intr-a sasea, cu gazul deschis la minim, aproape relanti, aveam 115 km/h. 12-50 Asa am acum si e foarte bun raportul asta. E undeva intre 12-52 si 13-52. Am 78 kg si nu am simtit nici o clipa ca n-as avea putere intr-a doua. Sunt convins ca trage si intr-a patra pe pante de 60-70 grade dar viteza e cam mare si nu sunt vreun tadeus, david sau cyril ca sa merg mai mult de 10 m pe o astfel de panta. Petrica, nu are cum sa moara intr-a doua cu 13-52. Inseamna ca mergi prea subturat. Dai gaz mai mult. Ce te-ai face daca ai avea 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) "mocaneste" il pui pe o bucata de sticla,insemni cu o carioca unde e indoit si ii dai cu ciocanul pana nu mai vezi distanta intre el si sticla. Domneste,iti comanzi altu nou... Later edit..cred ca`s beat de cap..citeam ceva de indreptat un disc de frana Editat Noiembrie 16, 2009 de Spionutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? in primul rand verifica capacul de la radiator. capacul de la radiator ar trebui sa deschida mai tarziu, dar el o face mai devreme (ar trebui sa ai acelasi capac ca al meu, adica de 2,3PSI (1,4BAR)) - sfatul meu comanda unul nou care costa in jur 8-10 eur. ce am facut si poti incerca sa faci pana iti vine altul nou: sa iei un patent si sa mai strangi aripioarele de la capac (se slabesc in timp si astfel garnitura de jos, de sub arc nu mai calca bine pe radiator). mie unul mi-a rezolvat problema partial, dupa o perioada a inceput din nou. si mai verifica garnitura in cauza, cea de sub arc sa fie ok. pune-i ventilator ! si cumpara-i un alternator+baterie de camion. motocicletele astea produc AC/DC, si nu destul DC cat sa tina ventilatorul si sa incarce bateria . pe un traseu combinat se incarca si bateria, dar daca e mai greu nu prea cred. am auzit pe multi plangandu-se de faptul ca raman cu bateria descarcata. am crezut ca eu nu o sa patesc asta, dar uite ca daca mergi mai incetisor prin padure urcari mai anevoioase, etc... ramai fara baterie. ce e de facut? ce ati facut? eu m-am gandit la un led+switch sa il pot opri, e o varianta; termostatul electric deschide la 83 sau 86 grade C. cica acelasi termostat (filet/ pas/ conectori), dar care deschide la 95C ar fi solutia. Termostatul asta este la fel, si se gaseste pe un BMW 318is, de prin 86-88, ceva de genul asta. pe ThumperTalk era un thread cu asta. Eu am sunat la Bavaria si nu l-am gasit, DAR zilele astea ma duc dupa el, ca am dat la pedala weekend-ul asta de incepuse sa imi para rau dupa banii aruncati pe ventilator; sincer era mai bine inainte si nu trebuia sa cumpar decat de 10eur un Buson de radiator, parca era si mai usoara Ilie. Editat Noiembrie 17, 2009 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) "KTM 350 SX-F"-ului i se poate monta kick ? Va fi inclus in catalogul "Power Parts" kit-ul de kick, roti dintate, et c. ? Din poze reiese ca nu are iar asta inseamna automat baterie + demaror deci nu injectie jmechiera ce merge batery-less de unde mai cistigi 1-2 Kg "usurare". Editat Noiembrie 17, 2009 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) "KTM 350 SX-F"-ului i se poate monta kick ? Va fi inclus in catalogul "Power Parts" kit-ul de kick, roti dintate, et c. ?Din poze reiese ca nu are iar asta inseamna automat baterie + demaror deci nu injectie jmechiera ce merge batery-less de unde mai cistigi 1-2 Kg "usurare". 350SX-F o sa fie disponibil in doua varianta fie cu kick fie cu buton. Dar acest moto nu este pentu padure este destinat numai circuituli de motocross. Iara incurcati merele cu perele? Editat Noiembrie 17, 2009 de MacLeod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 in primul rand verifica capacul de la radiator. capacul de la radiator ar trebui sa deschida mai tarziu, dar el o face mai devreme (ar trebui sa ai acelasi capac ca al meu, adica de 2,3PSI (1,4BAR)) - sfatul meu comanda unul nou care costa in jur 8-10 eur. ce am facut si poti incerca sa faci pana iti vine altul nou: sa iei un patent si sa mai strangi aripioarele de la capac (se slabesc in timp si astfel garnitura de jos, de sub arc nu mai calca bine pe radiator). mie unul mi-a rezolvat problema partial, dupa o perioada a inceput din nou. si mai verifica garnitura in cauza, cea de sub arc sa fie ok. si cumpara-i un alternator+baterie de camion. motocicletele astea produc AC/DC, si nu destul DC cat sa tina ventilatorul si sa incarce bateria . pe un traseu combinat se incarca si bateria, dar daca e mai greu nu prea cred. am auzit pe multi plangandu-se de faptul ca raman cu bateria descarcata. am crezut ca eu nu o sa patesc asta, dar uite ca daca mergi mai incetisor prin padure urcari mai anevoioase, etc... ramai fara baterie. ce e de facut? ce ati facut? eu m-am gandit la un led+switch sa il pot opri, e o varianta; termostatul electric deschide la 83 sau 86 grade C. cica acelasi termostat (filet/ pas/ conectori), dar care deschide la 95C ar fi solutia. Termostatul asta este la fel, si se gaseste pe un BMW 318is, de prin 86-88, ceva de genul asta. pe ThumperTalk era un thread cu asta. Eu am sunat la Bavaria si nu l-am gasit, DAR zilele astea ma duc dupa el, ca am dat la pedala weekend-ul asta de incepuse sa imi para rau dupa banii aruncati pe ventilator; sincer era mai bine inainte si nu trebuia sa cumpar decat de 10eur un Buson de radiator, parca era si mai usoara Ilie. EU am ventilator pe al meu si dupa ce am montat o baterie de 7 amperi nu mai am nici o problema ! nu am ramas fara curent nici o data cu toate ca-mi porneste ventilatorul foarte des ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 350SX-F o sa fie disponibil in doua varianta fie cu kick fie cu buton.Dar acest moto nu este pentu padure este destinat numai circuituli de motocross. Iara incurcati merele cu perele? n-am incurcat nimic. deci ori, ori. cross fara kick mi se pare ... un pic stupid dar startul la buton ... priceless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 EU am ventilator pe al meu si dupa ce am montat o baterie de 7 amperi nu mai am nici o problema ! nu am ramas fara curent nici o data cu toate ca-mi porneste ventilatorul foarte des ! am montat si eu baterie de 7 amp si degeaba. unele kit-uri de ventilator vin cu termostat de 83C; iar altele cu cel de 100/95 - se poate sa il ai pe al doilea. in orice caz am sunat astazi dupa codurile astea de BMW la unii distribuitori de piese si costa in jur de 50ron oricare dintre ele; la bmw sunt pe post de al doilea termostat ptr a doua viteza la ventilator(motoarele mici de la bmw nu au acea vascocupla). codurile sunt astea: 613 11 36 42 72 - ptr cel de 91C 613 11 36 42 73 - ptr cel de 99C. am sa va spun daca isi face treaba dupa weekend-ul asta pe care sper sa il petrec pe la Monteoru. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 am montat si eu baterie de 7 amp si degeaba. unele kit-uri de ventilator vin cu termostat de 83C; iar altele cu cel de 100/95 - se poate sa il ai pe al doilea.in orice caz am sunat astazi dupa codurile astea de BMW la unii distribuitori de piese si costa in jur de 50ron oricare dintre ele; la bmw sunt pe post de al doilea termostat ptr a doua viteza la ventilator(motoarele mici de la bmw nu au acea vascocupla). codurile sunt astea: 613 11 36 42 72 - ptr cel de 91C 613 11 36 42 73 - ptr cel de 99C. am sa va spun daca isi face treaba dupa weekend-ul asta pe care sper sa il petrec pe la Monteoru. numai bine. Motoreta mea am achizitionata fara ventilator. Am luat kit-ul original KTM (ventilator+termocupla). Dupa un timp termocupla a cedat. Ca sa cumpar alta, tot KTM, mi s-a parut scumpa. Asa ca am cautat la magazinele de piese auto un ca sa se potriveasca la filet. In final am gasit una intr-un magazin. Era intr-o cutie plina cu diferite termocuple pentru diferite tipuri de masini. Are 2 temperaturi de deschidere. 85 si 95 grade, parca. Normal, am selectat-o pe cea de 95. I-am facut proba in ibric. Termocupla a costat vreo 200 mii lei, parca. Acum, bateria se descarca mai greu decat cu termocupla KTM. Mai am o idee: ventilatorul sa fie comandat de un releu simplu, precum cel de faza lunga de Dacie. Ca sa nu mai functioneze cand motoreta e oprita si nici sa nu ma incurc cu intrerupator la ghidon, pe care, inevitabil, uiti sa-l pornesti cand purgezi la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Mai am o idee: ventilatorul sa fie comandat de un releu simplu, precum cel de faza lunga de Dacie. Ca sa nu mai functioneze cand motoreta e oprita si nici sa nu ma incurc cu intrerupator la ghidon, pe care, inevitabil, uiti sa-l pornesti cand purgezi la drum. Buna, Buna Asta! ar fi cel mai ok sa nu mai porneasca dupa ce opresti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 David Knight se intoarce la KTM in 2010 "Will be a full press release next week, but I will be on full factory 530 KTM, all latest spec ran through Farioli but it will be satelite team as I have my own sponsors, so I get the best of both worlds" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 asta e foarte tare... tot la ei trage plus ca s-au desteptat si ei si cred ca il vor baga in WEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) Am un exc 400 din 2001 si un exc 450 din 2008. In timp ce la 400 ma si mir ca da in fiert daca il chinuiesc prin vaioage ; 450-ul din 2008 cum da de o urcare mai serioasa cum fierbe si nu are probleme cu garnitura de chiulasa sau pompa de apa. A folosit cineva un kit pt marirea debitului pompei de apa ca in poza de jos? Editat Noiembrie 24, 2009 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 24, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am un exc 400 din 2001 si un exc 450 din 2008. In timp ce la 400 ma si mir ca da in fiert daca il chinuiesc prin vaioage ; 450-ul din 2008 cum da de o urcare mai serioasa cum fierbe si nu are probleme cu garnitura de chiulasa sau pompa de apa. A folosit cineva un kit pt marirea debitului pompei de apa ca in poza de jos? stiu ca fierbe mult mai greu apa cu kit-ul asta marit(chiar a fost o discutie daca nu ma insel si pe undeva pe aici) ..incerca in primavara sa aduca cineva din america niste kit-uri din astea(la un pret super bun) dar a murit in fasa treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am si eu asa ceva pe stoc pentru motocross, dar se pot aduce la comanda si pentru ktm modelele de enduro. pretul zic eu este mai mult decat decent (aproximativ cat un kit de pompa de apa normal) 0742265497 office@fmracing.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 pretul e ok, insa dpdv matematic nu prea are cum sa ajute, limitarile sistemului de racire sunt altele, nu debitul pompei..... concluzia este sa invatam sa mergem suficient de bine incat sa nu fortam motocicletele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.