Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

:D :P

chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica

 

:laugh: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

caut si eu un kick pentru un KTM 450 EXC din 2004 , daca are cineva unul sh , mi-ar trebui numai bucata care intra pe axul de la motor , nu kick-ul cu totul (pedala e intreaga )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko: :lol:

chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica

 

cin' se-aseamana se-aduna sau portocaliu la portocaliu trage ?

singura asemanare intre un c..t si o ciocolata este culoarea. in cazul de mai sus coicolata are roti ! :D

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola, care ar fi raportul corect la enduro la un 530 exc:

14 cu 52 sau 13 cu 50?

eu acum am 14 cu 45 si nu prea merge deloc... :wacko:

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola, care ar fi raportul corect la enduro la un 530 exc:

14 cu 52 sau 13 cu 50?

eu acum am 14 cu 45 si nu prea merge deloc... :wacko:

 

 

13 cu 52 - enduro

15 cu 50 - supermoto

 

14 cu 45 cred ca trece de 200 km/h

 

PS Vezi ca o sa-ti trebuiasca lant mai lung

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 cu 52 - enduro

15 cu 50 - supermoto

 

14 cu 45 cred ca trece de 200 km/h

 

PS Vezi ca o sa-ti trebuiasca lant mai lung

Ok, merci, mi-am luat un pinion de 52 si o sa il montez cu cel fata de 14 sa vad cum ma descurc.

daca o sa fie prea lungi rapoartele o sa schimb si fata.

Car despre lant, mai am zale de rezerva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca mai exista un thread despre ghidoane dar am cateva intrebari legate de setarea lui care m-am gandit ca sunt mai binevenite aici.

 

1. este corecta pozitia ghidonului spre fata, considerata mai buna ptr mers in picioare? eu unul o gasesc cam incomoda pozitionarea lui asa.

2. exista vreun standard ptr inaltatoarele astea in functie de inaltime?

eu am inaltatoare de la ktm, daca astea sunt inaltatoare(par mai mult adaptoare de ghidon) si ghidon de 28 dar as vrea ceva mai sus sa stea ghidonul.

vezi poza:

image0291.jpg

ce imi recomandati? de unde?

 

se pare ca sambata ies la plimbare si doar asta ar mai fi de pus la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca sambata ies la plimbare si doar asta ar mai fi de pus la punct.

 

In ce tara te duci sambata cu motorul la plimbare? :cheers:

 

Revenind

1. nu e nimic standard. Fiecare isi aranjeaza ghidonul si comenzile in functie de inaltime si de ... cum ii vine lui bine. De ex, eu pe 450 mergeam cu ghidonul mai in fara (mi l-a pus Radu Goneta o data asa si mi-a placut). La 300 nu-mi mai place asa - ma dezechilibreaza la acceleratiile bruste ale fiarei asteia. pozitia se modidica destul de repede; tine cheia la indemana si muta cate putin o data de 2 ori in timpul unei ture si vezi cum ti-e mai bine.

2. la fel ... nu e nici un standard. Daca stai bine cu spatele, ar fi bine sa mergi asa, fara inaltatoare; o controlezi mai bine pe urcari si in zonele tehnice. Daca trebuie sa pui neaparat inaltatoare, pune cat mai mici. Eu am 1.90, am mers cu inaltatoare de 1.8 cm pe 450. Cand am luat 300 am incercat sa merg fara, insa ma durea spatele; asa ca am pus si pe asta tot 1.8 si acum mi-e f bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce tara te duci sambata cu motorul la plimbare? :cheers:

 

Revenind

1. nu e nimic standard. Fiecare isi aranjeaza ghidonul si comenzile in functie de inaltime si de ... cum ii vine lui bine. De ex, eu pe 450 mergeam cu ghidonul mai in fara (mi l-a pus Radu Goneta o data asa si mi-a placut). La 300 nu-mi mai place asa - ma dezechilibreaza la acceleratiile bruste ale fiarei asteia. pozitia se modidica destul de repede; tine cheia la indemana si muta cate putin o data de 2 ori in timpul unei ture si vezi cum ti-e mai bine.

2. la fel ... nu e nici un standard. Daca stai bine cu spatele, ar fi bine sa mergi asa, fara inaltatoare; o controlezi mai bine pe urcari si in zonele tehnice. Daca trebuie sa pui neaparat inaltatoare, pune cat mai mici. Eu am 1.90, am mers cu inaltatoare de 1.8 cm pe 450. Cand am luat 300 am incercat sa merg fara, insa ma durea spatele; asa ca am pus si pe asta tot 1.8 si acum mi-e f bine

 

Botswana :D

 

am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata.

Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate.

daca te bate vre-un gand spune-mi.

 

referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug?

merci de sfat.

 

 

Ilie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Botswana :cheers:

 

am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata.

Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate.

daca te bate vre-un gand spune-mi.

 

referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug?

merci de sfat.

 

 

Ilie

 

Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile.

 

Ai la vanzare inaltatoare pt KTM EXC?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile.

 

ai asa ceva la vanzare?

daca ai, da si mie un pm cu o poza si pretul.

 

merci

Mesaj completat

merci. mi-am luat portia de "enduro sub 0 grade" saptamana trecuta. mai stau la caldurica.

 

am inteles.

ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat.

 

ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat.

 

Am acut cauciucuri normale - enduro 3 comp - am muncit putin, dar au mers. Nu au mers chiar peste tot, dar am mai impins, am mai ocolit ...

 

ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc...

 

Daca te dai suficient de mult iarna, eu zic ca merita. Eu nu am mers iarna pentru ca ultimele 4 ierni am fost tot timpul accidentat :cheers: Insa pentru la anul imi pregatesc si eu un set cu suruburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A desfacut careva carburator de EXC (Keihin)? Eu am avut curiozitatea asta si am constatat ca, in afara de vreo 3 O-ringuri si o garnitura de carton, restul garniturilor sunt dintr-un material turnat pe loc. Intrebarea mea ar fi: din ce material sunt facute (silicon, gasket sealant rosu, negru, cauciuc natural, etc...) si de unde as putea sa fac rost de un asemenea material. Am recuperat cu grija vechile garnituri dar nu cred ca mai pot fi utilixate. Practic e un adeziv.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut careva carburator de EXC (Keihin)? Eu am avut curiozitatea asta si am constatat ca, in afara de vreo 3 O-ringuri si o garnitura de carton, restul garniturilor sunt dintr-un material turnat pe loc. Intrebarea mea ar fi: din ce material sunt facute (silicon, gasket sealant rosu, negru, cauciuc natural, etc...) si de unde as putea sa fac rost de un asemenea material. Am recuperat cu grija vechile garnituri dar nu cred ca mai pot fi utilixate. Practic e un adeziv.

Multumesc

 

tot ce exista in carburator (oring, garnitura) se vand intr-un set si costa 54 euro.

cred ca in loc sa alergi dupa bucati si sa pierzi timpul, mai bine il comanzi... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Insa eu am desfacut in doua si corpul principal. Probabil nu era necesar. Cele doua parti erau lipite cu un adeziv. Iar in interior erau niste garnituri turnate. Se vede ca initial au fost o pasta. Nu O-ringuri. Setul nu contine aceste garnituri/pasta. Eram curios daca cineva a mers atat de departe a.i. sa separe corpul principal si cum l-a montat inapoi. Eu o sa incerc cu gasket sealant rosu. Am vazut ca nu este afectat de benzina.Cat despre restul O-ringurilor, cele originale sunt in stare buna. Plus ca sunt mai ieftine aici http://www.badi.ro/Romana/produse/simering...nguri_total.htm :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva prin Bucuresti unde se poate face service la suspensia spate (PDS)?

Sau, mai exact, doar azot cine baga?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...