mircea.cazachevici Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti? Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 19, 2013 Autor Share Postat Octombrie 19, 2013 ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 deci ai de dat o pastrama cu must? boshorogule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti? Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului? Da,asa este. Dar 520 nu aveam suspensi de enduro si instalatie electrica. V'am intrebat si pe voi deoarece am vorbit cu cineva care zicea ca merge foarte bine cu cross la hard enduro. si chiar asa este, am vorbit cu baietii cu care merge si ziceau ca unele urcari le face mult mai bine ca ei, si cate o data are aderenta mai buna cu crossu. Acuma nu stiu.. probabil ca minteau. ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure... bine safule ). ca urmare acestui post noul cal. GAS GAS ec 300. dupa prima iesire facuta ieri nu pot sa zic decat ca imi place,dar asta dupa prima iesire. Va salut si multa sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza. Pai la un 450 de cross clar ca iti trebuie pornire la buton. am avut fara buton si ii un chin,iti vine sa te dai cu capu de toti copaci cand vezi ca dau la carja pana ti se dezlipesc cizmele si tot nu o ia. la enduro ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Vezi acum sa nu te duci pe pista de motocross cu GasGas-ul si apoi sa incepi sa-i dai farul jos, sa-i pui roata de 19, sa-i intaresti arcurile, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Caut un manual de reparatie pt. un exc450 din 2007, il are cineva!? Tot ce am gasit este "owner manual" de pe site'ul oficial Ktm. Ce diferente sunt intre versiunile racing/Au/Eu/SixDays avand in vedere owner's manual si service manual!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 La motor nu e nici o diferenta, Au e pentru austria, EU pentru europa, SIx Day`s are cateva accesori in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Au Austria? Eu stiam de Australia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Scuze, australia, am ramas setat pe austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 pentru acelasi exc450 din 2007, stie cineva cat trebuie sa fie coloana de aer din furca fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 110mm coloana de aer, regleaza prietenii care au 400-450 2006/2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 28, 2013 Autor Share Postat Octombrie 28, 2013 daca esti mai "plin" poti sa mergi pana la 95 mm,eu la 120 de kile plus echipament asa am bagat si a fost genial.. daca esti mai subtire standard e 110 sau aprox. 600 gr per telescop(sper sa nu gresesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Multumesc de informatii, cantarind undeva la 76kg, am lasat coloana de aer la 115mm si cu reglajul indicat in manual ca sa vedem cum se comporta. Ajustarile ulterioare, daca v-a fii nevoie o sa le fac pe baza a ceeace simnt in teren ( obiceiul asta il am de la vitezana). Dupa ultima iesire a inceput sa se auda un scartait de la suspensia spate. Are orificii de gresare sau ce poate fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 e dusa bucsa de la pds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Asa este, am verificat de dimineata cu motorul ridicat pe stand, bucsa prezinta joc Daca mai fac o iesire, risc sa am daune mai mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Asa este, am verificat de dimineata cu motorul ridicat pe stand, bucsa prezinta joc Daca mai fac o iesire, risc sa am daune mai mari? nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Merci colega! ... atunci intoarcem cauciucul, montam kitul de lant si maine ... braaappppp-braaaappp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Salut baieti , am o dilema, pe net nu gasesc nici unde raportul de cai putere la ktm uri , ma intereseaza la 300 2t si la cel 250 2t , scrie cumva in carte/talon cati cai are ? ma intereseaza pentru ca vreau sa fac raportul de 0,2 kw/kg pentru A2 . Kilogramele le gasesc, dar cai sau kw nu... daca are cineva chef sa se uite in talon si sa-mi spuna ii multumesc. La fel nu gasesc nici pentru wr450 si wr250 , m-ar interesa si pentru astea 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 M-am uitat eu in talon la EXC 400. Are 12KW. Adica 16CP. Ce e A2? Autostrada Soarelui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) M-am uitat eu in talon la EXC 400. Are 12KW. Adica 16CP. Ce e A2? Autostrada Soarelui? Ceau, m-as mira sa fie 12 kw la exc de 400 .... dar merg pe mana ta. A2 e tampenia ce au bagat-o mai nou (ianuarie) , adica la 18 ani poti sa dai de A2 maxim 45 cai si 0,2 kw/kg , A se da la 24 ani.... o prostie ca sa scoatem mai multi bani din buzunar la fiecare achizitie moto si la fiecare examen.... Mersi Andrei . PS- pentru celelalte, daca stiti ceva concret despre puterea lor in Kw,, va rog sa lasati un mesaj Mersi. Editat Noiembrie 8, 2013 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 toate o sa arata in talon in jur de 12-16kw , este puterea limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Pemtru ca e vorba de motoare hard enduro, poate ar fi mai bine sa astepti varsta sa dai pentru A plin. Intre timp poti sa te dai cu 250, 300, sau ce vrei tu, pe coclauri, unde nu te intreaba nimeni de carnet. Ai grija cand traversezi vreun sat sa te dai jos de pe mobra, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Mersi de raspunsuri, @Andrei - o sa dau de A2 ori in Timisoara, ori pe langa ... si o sa iau un enduro 2 t sau un supermoto ce pot sa-l folosesc si la enduro, nu hard , dar cred ca optez pentru ceva de la 400 in sus , gen Wr450. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.