crz-one Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Am nevoie de putin ajutor in gasirea unor ochelari buni la un pret cinstit. In principiu urmaresc sa nu se abureasca atat de repede (ca si toata lumea ). Care sunt de preferat, cei cu geam dublu sau cei cu un singur geam dar tratat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Pai la sectiunea asta sunt de preferat aia KTM rulz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 cred ca cel mai repede se aburesc cei care acopera mail mult fruntea/ suprafata mai mare lentila. Cu cat suprafata de piele inchisa in incinta ochielarilor e mai mare cu atat umiditatea acumulata e mai mare cu posibilitati de ventilare mai mici datorate apropieri marginii ochelarilor de marginea casti. Eu personal prefer ochelari mici .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ... precum cei de inot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 salut vreau si eu niste pareri de la detinatori de ktm exc 200 avantaje si dezavantaje(daca sunt:)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 salut vreau si eu niste pareri de la detinatori de ktm exc 200 avantaje si dezavantaje(daca sunt:)) ) Singurul dezavantaj este ca nu ai cuplu mare ca la 250/300, in rest este un motor foarte reusit si fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 mersi:Dam cumparat unu:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Singurul dezavantaj este ca nu ai cuplu mare ca la 250/300, in rest este un motor foarte reusit si fiabil Bravo, baga o poza sa vedem si noi cum iti sade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) app la ambreaj ce ulei trebe neaparat magura? Editat Aprilie 6, 2014 de gabyolty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Eu am bagat ulei hidraulic romanesc de 2 lei si am uitat de ambreiaj de vreo cativa ani de zile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 app la ambreaj ce ulei trebe neaparat magura? Sa te bucuri de motor! Poti pune si ulei de furca 10w, merge si 5W. Blood-ul de la magura e cam fitza avand in vedere ca nu merge mai usor si nici mai bine fata de uleiul de furca/hidraulic. Nu mai zic de pret, o butelcuta mica costa 40 de lei, cu 50 de lei cumperi 1L de ulei de furca Motorex si iti ajunge multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 mersi man poate ne dam intr-o zi o pereche de cizme marimea 43 sau 42 asa mai ieftinele gasim pe la coleg?:> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Nu vad eu bine sau scutul este prins doar in "soricei" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 cam da! e detasabil cu caterul:)) fostul proprietar era pisica ) are cineva uitat pe undeva axul schimbatorului de viteze la un ktm exc200 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 baieti, aveti vreunu din voi o pedala de la kickstarter in plus? un prieten a reusit sa o distruga.. are un exc250f din 2008. piesa noua am gasit-o, dar ma intereseaza daca stiti pe cineva care ar dori sa vanda piesa SH. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 La un motor nou in 2 timpi cate ore trebuie sa ii fac rodajul?aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 (editat) Regleaza carburatia pt. mediul tau, dupa manual. Du-te pe un forestier sa-l duci prin toate vitezele, gaz cam max. 2/3 din plaja vreo 3-4 ore. Pune ulei un pic mai mult in amestec. A doua tura poti sa mergi in padure, nu-i da blana mai mult de 4-5sec. Schimba uleiul la cutie. Dupa inca 5 ore schimba iar uleiul la cutie. Gata, intri in regim normal. Editat Mai 25, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 dupa multe ore de citit enshpe mii de pareri pe forumuri , am ales varianta de care multi ziceau si nimeni nu se plangea . Incalzesti motorul 2-3 minute la relantiu, ulei pui normal , nu mai mult , meri cu el pe un drum intins , il treci prin toate vitezele o data dupa care ii dai blana. Segmentii se aseaza cand ii dai forja , nu cand il menajezi, si daca este sa cedeze ceva oricum cedeaza in primii metri . Aceasta varianta este daca ai schimbat in el piese ( kit piston etc ). Daca motorul este nou ( adica toata motocicleta ) , cumparat de nou , poti sa ii dai blana linistit , motoarele sunt pornite si forjate inainte sa ajunga la dealer , nu sunt virgine. Faci numa primele 2-3 schimburi de ulei la cutie foarte des , dupa primele ore/ture sa se mai curete de span. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 E noua noutza..am facut 4 ore,cred ca ajunge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viespe Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salutare. caut capac aprindere exc 450 2007 SH.....dezmembreaza cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Salutare. Am o problema la incalzirea unui ktm 525, se incalzeste foarte tare si la relanti si in viteza(deci nu in padure ca imi este frica sa nu in calesc), am termocupla care lucreaza corect+radiator pe furtun. Dupa 5-10 min de la pornire porneste termocupla iar dupa inca 5 min, radiaza foarte mare caldura si fierbe apa. Distributia este pusa la punct iar termostatul lucreaza corect deoarece recircula apa din radiatoare, antigelul este la nivel, nu scoate gram de fum... Tin sa mentionez ca am jiglerul de 85, mie mi se pare prea mare si as vrea sa il schimb , care ar fi cel stock ? Va rog mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Salutare. Am o problema la incalzirea unui ktm 525, se incalzeste foarte tare si la relanti si in viteza(deci nu in padure ca imi este frica sa nu in calesc), am termocupla care lucreaza corect+radiator pe furtun. Dupa 5-10 min de la pornire porneste termocupla iar dupa inca 5 min, radiaza foarte mare caldura si fierbe apa. Distributia este pusa la punct iar termostatul lucreaza corect deoarece recircula apa din radiatoare, antigelul este la nivel, nu scoate gram de fum... Tin sa mentionez ca am jiglerul de 85, mie mi se pare prea mare si as vrea sa il schimb , care ar fi cel stock ? Va rog mult ! fierbe ? Pierzi apa (antigel) ? ce inseamna la tine "se incalzeste foarte tare" ? Vad ca zici ca antigelul este la nivel.........E normal ca motorul sa fie cald doar nu vrei sa ramana rece in timp ce mergi. Asta nu inseamna neaparat ca are o problema..... Editat Iulie 16, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Salut. Incalzit, inseamna ca dupa 1 min de la pornire, seara tobele se inrosesc pe o distanta de 30-40 si este imposibil de mers cu motorul pentru ca se incalzeste foarte tare. Jiglerul principal este de 162 iar in carte ar trebui sa fie de 178, restul jiglerelor sunt ca in carte. Credeti ca de la diferenta asta mica se poate incalzi asa tare? Sistemul de racire functioneaza perfect. Se poate sa fie ceva de la aprindere ? Va rog un mic ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 diferenta nu e "chiar asa mica". si da , amestecul mai sarac incalzeste mai tare, insa ca sa ajungi in plaja jiglerului principal tre sa ai gazul deschis > jumate. Verifica si cuiul + jigler mic + pilot. Si tobele se inrosesc frecvent la 4T nu e ceva extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Starter jigler ii de 85 ca in carte iar pilot jigler ii de 45 iar in carte trebuie sa fie de 42 nu cred ca poate fi problema asta. Problema ar mai fi, acceleratia. Nu se accelereaza instant cum ar trebui sa se accelereze un 525. Cand ii dai acceleratie, da sa moara. Iar surplusul de benzina care il da carburatorul functioneaza perfect. Senzorul de acceleratie (TPS) poate provoca problema asta? Tin sa mentionez ca motorul este montat pe un Polaris 525 2008 IRS , dar este identic cu unul de pe un exc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.