dmikel Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 (editat) Un KTM EXC 250 2T model 2007 avea trecut in talon 6 KW, deci se incadreaza si 250 si 300. La masa proprie 119 kg , nu inteleg de ce asa mult in realitate se invarte intre 100-110 kg Editat Noiembrie 10, 2013 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 @dmikel , chiar modelul asta ma interesa , mersi fain de informatie , acum stiu sigur ca n-am probleme cu 250-300 2t sau 450 la kilogramele lor, se incadreaza. Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Cu EXC-uri si WR-uri se merge maxim 10% pe drumuri publice. Chiar nu trebuie sa te agiti pentru carnet de dragul lor. Daca tot vrei sa mergi pe strada, atunci da, ia-ti carnet, dar orienteaza-te spre DT-uri, XR-uri, XT-uri, etc... Sunt mult mai bune pe drumuri decat enduroaicele. PS Pe talonul meu de la KTM scrie 12 KW dar el are 40 KW.... http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/52197 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Da, asta am observat si pe siteurile de vanzari, pe motoscout , astea de 400-450 cele mai multe au 12 kw, dar in realitate sar de 30 ... e mai bine asa pentru mine. o sa ma uit si la xtx , drz si xtz ... oricum pe aici nu am munti sa am la ce forja un exc ... am vrut mai mult de fun.. dar cred ca ma retrag... Andrei, ai MP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Am urmatoarea intrebare pentru cei familiarizati cu Exc 450 '07: - Ce cauze pot duce la supraincalzirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna!? Parca azi-vara nu a scuipat atat de mult lichid afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Un KTM EXC 250 2T model 2007 avea trecut in talon 6 KW, deci se incadreaza si 250 si 300. La masa proprie 119 kg , nu inteleg de ce asa mult in realitate se invarte intre 100-110 kg http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_exc_2007.php Aici zice ca are 103 uscat. fara ulei,fara antigel si probabil chiar si fara benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Am urmatoarea intrebare pentru cei familiarizati cu Exc 450 '07: - Ce cauze pot duce la supraincalzirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna!? Parca azi-vara nu a scuipat atat de mult lichid afara. Lipsa ventilatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 nu neaparat lipsa ventilatorului,dar verifica termostatul daca deschide/inchide ,ar fi prima proba,dupa care mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Salut. In materie de conducte de frana recomandati ceva anume? Am un Ktm de 300 din 2002 si s-a rupt conducta pe fata.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 24, 2013 Autor Share Postat Decembrie 24, 2013 Cred ca varianta standard este foarte buna,asta daca nu tragi greu la cantar ca mine si iti trebuie furtune racing.Daca vrei totusi ceva aftermarket incearca la Freddy la Alba,stiu ca are foarte multe produse in stoc si timpul de asteptare scade foarte mult. www.fmracing.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Salut, nu stiti de unde as putea face rost de surubul de aerisire de la ambreaj ? - m-am uitat pe piese ktm.ro 20 54732064000 BLEEDER SCREW WITH CAP 83.49 dar 83 de lei pentru un surub mi se pare mai mult decat exagerat.. daca are cineva si second sau mai ieftin ... se potrivesc si de la alte modele ? (525 , 250, etc ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 In linkul de mai sus gasesti si compatibilitatile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Cred ca varianta standard este foarte buna,asta daca nu tragi greu la cantar ca mine si iti trebuie furtune racing.Daca vrei totusi ceva aftermarket incearca la Freddy la Alba,stiu ca are foarte multe produse in stoc si timpul de asteptare scade foarte mult. www.fmracing.ro Merci de recomandare, astazi a plecat deja conducta de frana spre client Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Merci de recomandare, astazi a plecat deja conducta de frana spre client Totul e OK. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 imi aduce si mie cineva aminte ce trebuie schimbat atunci cand pisa apa sub pompa de apa la un 450 exc 2004 ? Parca 2 semeringuri si presetupa dar nu sunt sigur. Si unde gasesc piesele componente ale pompei de apa in microfise caci nu le gasesc neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 In microfisa referitoare la axa cu came, bineinteles. Simeringurile 10x18x4, eventual si o-ringurile 25.12x1.78. Ce presetupa? Si nu mai pune apa in radiator. Pune antigel concentrat 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Salve .un 450 exc mai nou ca 2006 un pret bun?dati in mine:) Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 37 0770291016 O-RING 29,10X1,60 NBR 70 1,76 38 0770020220 O-RING 25,12X1,78 NBR70 1,47 40 0760101843 % SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL 40 0760101844 SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL V. 21,64 imi aduce si mie cineva aminte ce trebuie schimbat atunci cand pisa apa sub pompa de apa la un 450 exc 2004 ? Parca 2 semeringuri si presetupa dar nu sunt sigur. Si unde gasesc piesele componente ale pompei de apa in microfise caci nu le gasesc neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Imi puteti spune va rog care e diferenta intre KTM 450 sxf si unul exc? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 sxf este de motocross si exc este de enduro... SXF are alta putere, alte suspensii, alta cutie,alta roata spate19 vs 18(EXC) neinmatriculabil vs inmatriculabil ( EXC) , fara far/stop/semnale etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 sxf este de motocross si exc este de enduro... SXF are alta putere, alte suspensii, alta cutie,alta roata spate19 vs 18(EXC) neinmatriculabil vs inmatriculabil ( EXC) , fara far/stop/semnale etc... Mersi mult de raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salutare. O nelamurire. Am desfacut furca de la exc 300 2002 pentru ca intr-un telescop se auzea arcul si avea cursa libera vreo 2 cm. Le desfac pe amandoua si la cel cu pricina observ ca ii lipsesc distantierele din capatul arcului. Distantiere de preload din cate m am documentat. Nelamurirea e daca asa trebuie sa fie sau vreo eroare de la vreo revizie anterioara. Si unde as putea gasi in cazul in care am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salutare. O nelamurire. Am desfacut furca de la exc 300 2002 pentru ca intr-un telescop se auzea arcul si avea cursa libera vreo 2 cm. Le desfac pe amandoua si la cel cu pricina observ ca ii lipsesc distantierele din capatul arcului. Distantiere de preload din cate m am documentat. Nelamurirea e daca asa trebuie sa fie sau vreo eroare de la vreo revizie anterioara. Si unde as putea gasi in cazul in care am nevoie. Salut, este sigur o eroare;comanda-ti aceleasi distantiere cum ai pe jamba cealalta;sunt o multitudine de grosimi ca sa poti tensiona arcul dupa dorinta;le poti gasi la reprezentanta din zona ta,sau la alte magazine de profil (inclusiv virtuale). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Salutare. O nelamurire. Am desfacut furca de la exc 300 2002 pentru ca intr-un telescop se auzea arcul si avea cursa libera vreo 2 cm. Le desfac pe amandoua si la cel cu pricina observ ca ii lipsesc distantierele din capatul arcului. Distantiere de preload din cate m am documentat. Nelamurirea e daca asa trebuie sa fie sau vreo eroare de la vreo revizie anterioara. Si unde as putea gasi in cazul in care am nevoie. sau,masori celalalt,si daca ai posibilitatea,faci unul identic la strung din textolit sau teflon. sigur iti lipseste un distantier,pierdut sau uitat la o revizie anterioara..pe langa clompanit si uzura aferenta,furcile se si afunda mai mult avand piese lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.