Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@dmikel , chiar modelul asta ma interesa , mersi fain de informatie , acum stiu sigur ca n-am probleme cu 250-300 2t sau 450 la kilogramele lor, se incadreaza.

Mersi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu EXC-uri si WR-uri se merge maxim 10% pe drumuri publice. Chiar nu trebuie sa te agiti pentru carnet de dragul lor. Daca tot vrei sa mergi pe strada, atunci da, ia-ti carnet, dar orienteaza-te spre DT-uri, XR-uri, XT-uri, etc... Sunt mult mai bune pe drumuri decat enduroaicele.

 

PS Pe talonul meu de la KTM scrie 12 KW dar el are 40 KW.... http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/52197

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta am observat si pe siteurile de vanzari, pe motoscout , astea de 400-450 cele mai multe au 12 kw, dar in realitate sar de 30 ... e mai bine asa pentru mine.

o sa ma uit si la xtx , drz si xtz ... oricum pe aici nu am munti sa am la ce forja un exc ... am vrut mai mult de fun.. dar cred ca ma retrag...

Andrei, ai MP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Un KTM EXC 250 2T model 2007 avea trecut in talon 6 KW, deci se incadreaza si 250 si 300.

La masa proprie 119 kg , nu inteleg de ce asa mult in realitate se invarte intre 100-110 kg

 

sterg.png

 

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_exc_2007.php

 

Aici zice ca are 103 uscat. fara ulei,fara antigel si probabil chiar si fara benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmatoarea intrebare pentru cei familiarizati cu Exc 450 '07:

- Ce cauze pot duce la supraincalzirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna!? Parca azi-vara nu a scuipat atat de mult lichid afara. :(

 

Lipsa ventilatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca varianta standard este foarte buna,asta daca nu tragi greu la cantar ca mine si iti trebuie furtune racing.Daca vrei totusi ceva aftermarket incearca la Freddy la Alba,stiu ca are foarte multe produse in stoc si timpul de asteptare scade foarte mult. www.fmracing.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu stiti de unde as putea face rost de surubul de aerisire de la ambreaj ? - m-am uitat pe piese ktm.ro

20 54732064000 BLEEDER SCREW WITH CAP 83.49

dar 83 de lei pentru un surub mi se pare mai mult decat exagerat.. daca are cineva si second sau mai ieftin ... se potrivesc si de la alte modele ? (525 , 250, etc ?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca varianta standard este foarte buna,asta daca nu tragi greu la cantar ca mine si iti trebuie furtune racing.Daca vrei totusi ceva aftermarket incearca la Freddy la Alba,stiu ca are foarte multe produse in stoc si timpul de asteptare scade foarte mult. www.fmracing.ro

 

Merci de recomandare, astazi a plecat deja conducta de frana spre client :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi aduce si mie cineva aminte ce trebuie schimbat atunci cand pisa apa sub pompa de apa la un 450 exc 2004 ?

Parca 2 semeringuri si presetupa dar nu sunt sigur.

Si unde gasesc piesele componente ale pompei de apa in microfise caci nu le gasesc neam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In microfisa referitoare la axa cu came, bineinteles. Simeringurile 10x18x4, eventual si o-ringurile 25.12x1.78. Ce presetupa? Si nu mai pune apa in radiator. Pune antigel concentrat 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C04590361.gif

37 0770291016 O-RING 29,10X1,60 NBR 70 1,76 cart1.gif 38 0770020220 O-RING 25,12X1,78 NBR70 1,47 cart1.gif 40 0760101843 % SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL 40 0760101844 SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL V. 21,64 cart1.gif

 

 

 

imi aduce si mie cineva aminte ce trebuie schimbat atunci cand pisa apa sub pompa de apa la un 450 exc 2004 ?

Parca 2 semeringuri si presetupa dar nu sunt sigur.

Si unde gasesc piesele componente ale pompei de apa in microfise caci nu le gasesc neam.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sxf este de motocross si exc este de enduro... SXF are alta putere, alte suspensii, alta cutie,alta roata spate19 vs 18(EXC) neinmatriculabil vs inmatriculabil ( EXC) , fara far/stop/semnale etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sxf este de motocross si exc este de enduro... SXF are alta putere, alte suspensii, alta cutie,alta roata spate19 vs 18(EXC) neinmatriculabil vs inmatriculabil ( EXC) , fara far/stop/semnale etc...

Mersi mult de raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. O nelamurire. Am desfacut furca de la exc 300 2002 pentru ca intr-un telescop se auzea arcul si avea cursa libera vreo 2 cm. Le desfac pe amandoua si la cel cu pricina observ ca ii lipsesc distantierele din capatul arcului. Distantiere de preload din cate m am documentat. Nelamurirea e daca asa trebuie sa fie sau vreo eroare de la vreo revizie anterioara. Si unde as putea gasi in cazul in care am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O nelamurire. Am desfacut furca de la exc 300 2002 pentru ca intr-un telescop se auzea arcul si avea cursa libera vreo 2 cm. Le desfac pe amandoua si la cel cu pricina observ ca ii lipsesc distantierele din capatul arcului. Distantiere de preload din cate m am documentat. Nelamurirea e daca asa trebuie sa fie sau vreo eroare de la vreo revizie anterioara. Si unde as putea gasi in cazul in care am nevoie.

Salut, este sigur o eroare;comanda-ti aceleasi distantiere cum ai pe jamba cealalta;sunt o multitudine de grosimi ca sa poti tensiona arcul dupa dorinta;le poti gasi la reprezentanta din zona ta,sau la alte magazine de profil (inclusiv virtuale). Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O nelamurire. Am desfacut furca de la exc 300 2002 pentru ca intr-un telescop se auzea arcul si avea cursa libera vreo 2 cm. Le desfac pe amandoua si la cel cu pricina observ ca ii lipsesc distantierele din capatul arcului. Distantiere de preload din cate m am documentat. Nelamurirea e daca asa trebuie sa fie sau vreo eroare de la vreo revizie anterioara. Si unde as putea gasi in cazul in care am nevoie.

sau,masori celalalt,si daca ai posibilitatea,faci unul identic la strung din textolit sau teflon.

sigur iti lipseste un distantier,pierdut sau uitat la o revizie anterioara..pe langa clompanit si uzura aferenta,furcile se si afunda mai mult avand piese lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...