Alex_250EXC Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Gasesc si eu pe la cineva un manual de service ( nu owner manual) pt un 2010 KTM 250EXC in format electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 recomandati un anumit kit de lant pt exc250f? trebe sa il schimb si nu stiu ce sa aleg?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ceva pareri de la actuali/fosti detinatori de KTM EXC 125 modelul 2006? Tin sa mentionez ca sunt mai putin decat incepator in ale "caprelor" de cross, am mers 2 ani pe un BMW F650 si putin pe un Transalp '99. Cat de drastica va fi schimbarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Salut. Incalzit, inseamna ca dupa 1 min de la pornire, seara tobele se inrosesc pe o distanta de 30-40 si este imposibil de mers cu motorul pentru ca se incalzeste foarte tare. Jiglerul principal este de 162 iar in carte ar trebui sa fie de 178, restul jiglerelor sunt ca in carte. Credeti ca de la diferenta asta mica se poate incalzi asa tare? Sistemul de racire functioneaza perfect. Se poate sa fie ceva de la aprindere ? Va rog un mic ajutor. Rezolvare problema. Am schimbat carburatorul cu unul de 36mm de pe un drz si acuma merge perfect, dar a aparut alta problema. Dupa o plimbare de 1 ora motorul avand o temperatura optima de functionare, a inceput sa dea rateuri si sa nu se mai accelereze pana cand sa oprit. Dupa 5 min a pornit sfert de cheie, dar nu merge mai mult de 5 min pana se incalzeste si iara se opreste. Deci dupa oprire daca il lasi 5 min porneste sfert si merge inca 5 min pana se opreste iar. Motorul are compresie buna, jocul la supape este perfect, lucreaza la o temperatura buna, distributia nu este sarita, bobina de inductie pusa noua(dar degeaba). Se poate sa fie aprinderea acuma ? Tin sa mentionez ca nici nu incarca bateria... Am desfacut capacul de pe partea stanga nu se vede nimica ars.. Cum as putea verifica aprinderea? Editat Iulie 20, 2014 de costicsergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ceva pareri de la actuali/fosti detinatori de KTM EXC 125 modelul 2006? Tin sa mentionez ca sunt mai putin decat incepator in ale "caprelor" de cross, am mers 2 ani pe un BMW F650 si putin pe un Transalp '99. Cat de drastica va fi schimbarea? ca unul care a trecut si el de pe un F650 pe un EXC125 (2010), primul lucru pe care l-am observat a fost ca EXC-ul trebuie tinut mai turat (e 2T). Si are intervale de service in ore. Si desi are 6 viteze, cand ai ajuns in a 3-a pe offroad deja esti maro in pantaloni. Si e de 2 ori mai usoara, pare jucarie (una puternica!!) Si imi pare rau ca am dat F650-ul , as fi vrut sa le tin pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Salutare, ma intereseaza si pe mine daca are cineva aruncat prin casa un surub de la aerisitoarele de furca. Ma intereseaza surubul original nu aerisitorul...daca aveti, dati mi si mie un semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Salut, ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt ktm 200 exc 2010 ? Editat Octombrie 30, 2014 de dragossss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Salut, ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt ktm 200 exc 2010 ? M-am chinuit indeajuns sa caut si eu un manual de SERVICE nu owner, nu spare parts manual dar se pare ca nu prea exista pe nicaieri... daca faci rost de el in format electronic , te rog da-mi si mie un semn ca am si eu nev pt un 250.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 M-am chinuit indeajuns sa caut si eu un manual de SERVICE nu owner, nu spare parts manual dar se pare ca nu prea exista pe nicaieri... daca faci rost de el in format electronic , te rog da-mi si mie un semn ca am si eu nev pt un 250.... dai o bere si te rezolv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 dau dau ce bere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaudili2 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Salut portocalii, Am un KTM 300 exc din anul 2003 care imi arde farul in 3 minute. Imi poate spune cineva care este cauza si ce sa-i fac sa nu-mi mai arda becul?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Releul. Vezi ca exista pe net manuale de reparatie pt 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 22, 2014 Autor Share Postat Decembrie 22, 2014 exc 300 2013..daca sta motorul mai mult de 4-5 zile,trebuie sa ii dau 1000 de pedale si buton ca sa il pornesc de cand s-a lasat mai rece..in rest dupa ce reusesc,nu mai am nici un stres,porneste si la buton si la pedala din prima.asta vara/toamna nu am avut nici o problema de genul asta cu ea. Pana acum de lene nu am umblat la bujie sau orice altceva, motorul trage foarte normal,fara probleme sau intreruperi.De cand a fost facut motorul am vreo 80-85 de ore de functionare cu el.Filtrul curatat la timp,ulei numai motul 800,benzina de la OMV,nu si-a luat omor deloc,imi place sa ma joc cu el pe hard,decat sa ii dau spanete. ceva idei aveti?(husabergul de 300 pe care l-am avut inaintea astuia pornea dupa 2 luni de frig la a doua pedala si motoarele sunt aproape aceleasi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 1. Capac motor de SX 2. Jetting schimbat (Cui+ jigloare). 3. Bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 exc 300 2013..daca sta motorul mai mult de 4-5 zile,trebuie sa ii dau 1000 de pedale si buton ca sa il pornesc de cand s-a lasat mai rece..in rest dupa ce reusesc,nu mai am nici un stres,porneste si la buton si la pedala din prima.asta vara/toamna nu am avut nici o problema de genul asta cu ea. Pana acum de lene nu am umblat la bujie sau orice altceva, motorul trage foarte normal,fara probleme sau intreruperi.De cand a fost facut motorul am vreo 80-85 de ore de functionare cu el.Filtrul curatat la timp,ulei numai motul 800,benzina de la OMV,nu si-a luat omor deloc,imi place sa ma joc cu el pe hard,decat sa ii dau spanete. ceva idei aveti?(husabergul de 300 pe care l-am avut inaintea astuia pornea dupa 2 luni de frig la a doua pedala si motoarele sunt aproape aceleasi). Ai incercat sa o apleci lateral inainte de a o porni? La mine daca nu o aplec porneste foarte greu (o aplec pana curge pe la furtunul de supra plin). Dupa aplecare, cu socul tras, prima sau a doua carja o ia. Carburatia e stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Salutare, Poate cineva sa ma ajute cu info despre dimensiunile a doua modele de furca? una dintre ele ar WP 4357 si cea de-a doua 14.18.Y7.48 . Am gasit PDF ce contine manualul de intretinere dar nu-mi da informatiile pe care le caut; lungimea masurata din mijlocul prinderii axului de roata pana in capat/ lungimea partii active a furcii. As vrea sa aflu aceste informatii pentru ambele modele. Multumesc » Post actualizat in 27 Jan 2015 12:35Revin cu o alta rugaminte, un posesor de exc 450 sau 520 poate sa masoare lungimea furcii ca in poza atasata? ar trebui masurat pe cric central/stander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Caut o finala de 200 exc dupa 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 stiti cumva vreun EXC 200/250 2T (in mintile lui) dupa 2010 de vanzare? as vrea sa fie urmatoarea jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Am cautat si eu 250 dar nu am gasit nimic. In schimb e plin de 300-uri. De ce nu iti iei un 300?ai sanse mai mari sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 era un 200 din 2011 pe olx...si mai era una pe la buzau din 2009...250-uri nu prea sunt intr-adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 stiti cumva vreun EXC 200/250 2T (in mintile lui) dupa 2010 de vanzare? as vrea sa fie urmatoarea jucarie ambele variante https://www.moto24.ro/produse/cross-enduro/moto-enduro/ktm--exc-200-2014-second-hand.html https://www.moto24.ro/produse/cross-enduro/moto-enduro/ktm--exc-250-2013-second-hand.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 stiti cumva vreun EXC 200/250 2T (in mintile lui) dupa 2010 de vanzare? as vrea sa fie urmatoarea jucarie daca te hot la 300 in mintile lui, da-mi un semn... am eu unul din 2013, inmatriculat, piston nou etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Mergi pe 300:) mai ales daca esti si incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 merci, baieti! 300 nu ma intereseaza pt ca nu imi trebe, are prea multa putere, de care nu am nevoie... @nosfyrus - nu sunt incepator, dar gluma ta cu 300-le e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Eu sunt incepator si nu vreau alt motor... Am avut un exc 200 si era o bestie pe 2 roti. Mi-am luat 300 am facut cateva moduri si acuma e ca un Drz la 100 de kg. nu te obliga nimeni sa folosesti toata puterea. Nu uita ca 200 e varza la cuplu si daca nu ai oua sa ii dai cum trebuie iti moare... Daca ai oua si ii dai cum ii place si faci o greseala, te omoara el pe tine ) 250 e intre iar 300 are cuplu kkalau,trage liniar dar daca il lasi stock si iti tresare mana cand nu trebuie ai puso.. Editat Februarie 25, 2015 de nosfyrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.