Sari la conținut

Honda Cbr 1000 Rr 08'


Calin C.
 Share

Postări Recomandate

era o chestiune de timp pina sa apara un fan Kawa...si bineinteles dupa el Kawa is the best,cine nu are Kawa is not a man...nu spun ca e frumoasa 100rr dar zx10 nici atit...

:kick:

Sincer, nu ti-ai prea gasit omu' caruia sa ii atribui tu vorbe "de duh" un pic obosite si care n-au nici o legatura cu ceea ce am eu in cap. Mai cauta si in alta parte. Poate data viitoare ai bafta.

 

-

 

true ...kawa rulzz :cheers:

Un punct de vedere corect argumentat din punct de vedere stiintific si bazat pe o adinca cunoastere a problemelor fundamentale ale fenomenologiei clasice din filosofia Kawasakiana carpato-danubiano-pontica.

Tu lipseai cu bricheta... :crack:

 

-

 

Noul ZX-10R e hidos rau, la honda e geamu ala scurt si fata tesita dar overall arata a motoreta sport destul de OK pe gand ZX-ul e doar dubios din toate unghiurile.

Man, cred ca tu stii ca parerea mea despre Zx-10R-u' nou nu e tocmai cea a unui fan vaccinat si cu "brain-washing-ul" la zi.

Da, sint foarte dezamagit de ea pt. ca (de ce nu?) nu excludeam posibilitatea unui "buy-back" pt. modelul nou. Si poate as fi trecut peste aspectul ciudat daca partea frontala nu ar fi de natura sa descurajeze pe oricine este un pic mai mare ca Pedrosa sau Capirossi.

Da' daca Honda aia "arata a motoreta sport destul de OK" inseamna ca eu si inca 95 la suta dintre cei care au vazut-o tocmai ne-am intors dintr-o lunga calatorie intergalactica si intre timp am pierdut total contactul cu civilizatia terestra. Pur si simplu nu poti sa spui asa ceva...

Zx-10-le 2008 e un esec din punct de vedere estetic (si pt. cei peste 1,70m si 60 de kile, probabil si un esec d.p.d.v. aerodinamic), insa CBR-ul este, la capitolul aspect, pur si simplu un DEZASTRU. Si asta chiar n-are legatura cu calitatile de "fan Honda" sau "fan Kawasaki". :crack:

Altminteri, ok.. amindoua sint probabil motociclete extraordinar de reusite si ii felicit (fara caterinca) pe viitorii posesori. Atita doar ca eu unul prefer sa nu fac conjuctivita eye.gif de fiecare data cind fac un tur in jurul motocicletei sa vad daca totul e in regula. Si asta FARA sa apartin categoriei de "motociclisti de terasa cu basini" care pun aspectul pe locul 1 acolo unde locul 2 si 3 nu se acorda.

 

Parerea mea. (Si daca ar fi numai a mea as ingropa-o si i-as pune si cruce. Da' nu e....)

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noul ZX-10R e hidos rau, la honda e geamu ala scurt si fata tesita dar overall arata a motoreta sport destul de OK pe gand ZX-ul e doar dubios din toate unghiurile.

 

Very true! Asta e si impresia mea! Mi zx-r-ul mi se pare dezastru...dar modelele sunt foarte diferite! CBR are curbe fluide iar zxr-ul unghiuri ascutiete. Depinde ce stil apreciezi mai mult! De aceea lui taz is se pare firebladeul dezastru. Farurile spune ca sunt ca muci curgand de pe carena...mie mi se par foarte reusite! Din nou depinde cum percepe ochiul si sufletul fiecaruia! De exp mie mi se pare ca farurile de la zxr is de asa natura incat ai impresia ca priveste crucish! Dar poate altcineva le vede drept opere de arta! Anyway...sa speram ca 2009 va fi un an mai putin...surprinzator sa-i spun asa! Hai noroc la toata lumea :kick: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..dar modelele sunt foarte diferite! CBR are curbe fluide iar zxr-ul unghiuri ascutiete. Depinde ce stil apreciezi mai mult! De aceea lui taz is se pare firebladeul dezastru....

...etc.

 

 

Nu, man, gresesti. Culmea e ca preferintele mele sint exact pe dos.

Formele de carena pe care le apreciez cel mai mult sint cele mai rotunjite.

Mie personal liniile "unghiulare" la o motocicleta mi se par cautate si fortate de cele mai multe ori. Prefer o estetica mai aplecata spre functional. Ca la avioane, daca vrei.

Lumea vede in general detaliile, dar forma ca intreg cu mult mai greu. (Chestie care din pacate incepe sa fie imprumutata si de designerii astia noi si talentati...): Ce ma deranjeaza pe mine la CBR este lipsa totala a unei proportii, a unui echilibru, a unei linii unitare. Arata de parca-i din filmul ala, "Frankenstein", ca si cum dupa un accident ar fi fost incropita in graba din cel putin 3 motociclete. Diferite.

Codita parca e luata de pe un pocket-bike, iar carena parca e facuta la nea Giza in Pacurari pt. motocicleta lui Cumatru, aia veche, si dupa aia taiata ca sa se potriveasca.

Si rezervoru' intra si el in peisaj cum poate; noroc macar ca la aia rosie si la aia neagra se potrivesc culorile, ca la aia alb cu negru si la aia visinie nici macar asta nu ajuta...

Tre' sa recunosc ca la Honda oglinzile si cu toba arata mai bine decit la Kawa. Da' la cum arata si asta din urma nu prea cred ca ajunge... :rock:

 

P.S. Si ca sa nu zici ca tin numa' cu ursu', citeste pe la ultima treime a paginii din link (si pe urmatoarea) , ca sa vezi care e parerea mea sincera despre 10R'08:

 

http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php...9112&page=5

 

O Pergola, ceva, zilele astea? :crack: Sa vina si Canibalu', sa fiu in minoritate. :rolleyes: (Paul, ai PM)

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Taz: domnu, tie ti-a furat vre-un designer femeia :rolleyes:

 

E de necrezut cat efort depui pentru a argumenta unul dintre putinele domenii ce nu pot fi argumentate.

Gusturile nu se discuta, si cu asta basta.

 

Cat despre aspectul functional al designului, mai bine vorbim dupa un ride-test de vreo 2000 de km (in lipsa unui tunel aerodinamic sau a unui supercomputer de simulare a dinamicii fluidelor); sau macar in baza unui link catre altii care au ajuns in postura de a face comentarii competente.

 

Nu de alta, dar riscam, DIN NOU, sa cadem in PENIBIL! :crack:

 

 

 

P.S. No hard feelings, dar am simtit ca e de datoria mea sa iau apararea celor saraci si asupriti (in cazul de fata amaratii aia fara facultate care fac design la Honda si la Kawa) :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cel mai important forum italian de motociclism s'a facut un sondaj care priveste noul cbr 1000 2008.

rezultatul: 85% din cei care au votat au fost de acord ca noul fireblade este urat (provoaca vomitul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bestial fraierbleidu asta nou .. ma topesc dupa el. Daca ma intrebati dc ma topesc dupa el va raspund .. ca sa mora Taz de fericire ca eu sunt atat de prost sa-mi placa asa ceva . K1200r iti place ?? mie da ..

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot revista motociclism, in proba efectuata in pista cu testeri, afirma ca este un pas in urma celorlalte supersportive 1000, dar fata de modelul precedent este mai adecvata utilizarii in pista. pacat ca nu e macar pe jumate frumoasa cat precedenta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot revista motociclism, in proba efectuata in pista cu testeri, afirma ca este un pas in urma celorlalte supersportive 1000, dar fata de modelul precedent este mai adecvata utilizarii in pista. pacat ca nu e macar pe jumate frumoasa cat precedenta :rolleyes:

 

 

Deci daca asta e mai proasta decat celelalte sportive de 1000 dar mai buna decat precedenta sa inteleg ca ar rezulta ca vechiul model e......praf? Nu prea cred! Call me sceptic...da nu vad acesta versiune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Taz: domnu, tie ti-a furat vre-un designer femeia :rolleyes:

@Pistolaru: domnu, daca designerul la care te referi are cam atit de mult farmec personal pe cit de talentat e ala care a desenat CBR-u', o sa reuseasca sa-mi fure femeia cind mi-or creste mie unghii pe p*** sasmokin.gif

 

-

 

E de necrezut cat efort depui pentru a argumenta unul dintre putinele domenii ce nu pot fi argumentate.

Gusturile nu se discuta, si cu asta basta.

 

Cat despre aspectul functional al designului, mai bine vorbim dupa un ride-test de vreo 2000 de km (in lipsa unui tunel aerodinamic sau a unui supercomputer de simulare a dinamicii fluidelor); sau macar in baza unui link catre altii care au ajuns in postura de a face comentarii competente.

 

Nu de alta, dar riscam, DIN NOU, sa cadem in PENIBIL! :(

P.S. No hard feelings, dar am simtit ca e de datoria mea sa iau apararea celor saraci si asupriti (in cazul de fata amaratii aia fara facultate care fac design la Honda si la Kawa) :)

 

 

Poate parea intr-adevar de necrezut pt. tine, dar sint unii care pot sa-si transpuna gindurile in cuvinte fara sa depuna prea mult efort. :)

 

Daca tu ai nevoie de tunel aerodinamic sau de supercomputer de simulare a dinamicii fluidelor pentru a vedea cit de slaba este aerodinamica celor mai "minimaliste" dintre motocicletele de 1000 de centimetri cubi inseamna ca (in cazul in care ai o inaltime si o greutate cit de cit normale) nu ai mers niciodata cu una. Altfel nu mi-ai cere (linkuri cu) pareri competente ci ti le-ai fi format foarte usor si singur, mai ales intr-o chestiune care tine de domeniul evidentei simple.

Nu strica nici daca il intrebi (de ex.) pe Ruben Xaus ce parere are despre motocicletele inguste ca biscuitu' pe dunga. Sau, la polul opus, poti sa-l intrebi si pe Lee Shierts* daca i-ar trece macar prin cap sa incerce sa-si doboare recordul de la Maxton pe o motocicleta cu o carena cu sectiunea frontala cu 1 la suta (nu cu vreo 20 la suta sau cit naiba...) mai mica decit cea de pe Hayabusa.

*Lee Shierts: detinatorul recordului de o mila cu start de pe loc, stabilit la Maxton, in Carolina de Nord, cu o viteza de iesire de 412 km/h.

 

Cit despre deja obositoarea fraza cu cazutul in PENIBIL: las aceasta onoare celebrei zicale cu "gusturile nu se discuta", care a parut rareori mai timpita decit in cazul de fata.

 

In incheiere nu pot decit sa ma bucur mult pentru absolventii de facultate pe profilul design care lucreaza la Honda si la Kawasaki si carora tu le iei apararea. Caz in care pot sa ma C(uvint foarte urit) linistit pe facultatea lor, stiind ca vor fi scosi la timp din cladire de aparatorul lor, inainte de a se intimpla beleaua de culoare maro .

(A-propos, stiai ca FERDINAND PORSCHE nu a absolvit nici o facultate? Nu? :crack: Banuiam :))

Evident, no hard feelings ices_lol_large.gif

 

-

 

Arata bestial fraierbleidu asta nou .. ma topesc dupa el. Daca ma intrebati dc ma topesc dupa el va raspund .. ca sa mora Taz de fericire ca eu sunt atat de prost sa-mi placa asa ceva . K1200r iti place ?? mie da ..

:rock:

 

@Schuberth: Promiti sa mori tu de fericire daca iti spun ca imi place K-1200R-u', chiar daca nu e frumoasa? (nici nu-si propune..)

Si nu ma face sa-mi cer scuze de pomana, ca nici n-am spus ca esti prost si nici nu am gindit-o. :)

:blbl:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca asta e mai proasta decat celelalte sportive de 1000 dar mai buna decat precedenta sa inteleg ca ar rezulta ca vechiul model e......praf? Nu prea cred! Call me sceptic...da nu vad acesta versiune!

 

fata de concurenta vechiul model a fost destui pasi in urma, atat de in urma incat nici nu a fost inclus in cele mai importante teste facute in piste la clasa 1000.

este o motocicleta orientata mai spre utilizarea stradala, mai prietenoasa, in timp ce suzi yamaha si kawa sunt mai pistaiole.

ca sa reusesti un timp decent in pista cu 1000 RR trebuia sa cheltui destui bani cu motorul (suspensii, evacuari complete, frane, slipperclutch, etc).

crede'ma, ti'o spune unul care are destui amici cu 1000RR si stiu ce vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Taz...Este totusi evident faptul ca, fata de asta, Zx-10R 2008 e chiar frumusica, mai ales pe verde....este fraza ta...si cind apare cineva si zice ca un motor urat este "chiar frumusica" fata de un alt motor urat,

ptr mine nu e obiectiv,e fan...si nici nu aveam de unde sa stiu ce ai tu in CAP...ce,sunt medium...?

PS...lasa-ma cu subtilitatile ieftine "vorbe de duh obosite"...VAX...

PPS...sunt convins ca vei obiecta acid...dar eu nu sunt decit un user si nu are rost sa ma cert...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Taz: deci te-ai dat deja pe RR-ul si ZX10-le 2008... nice! :rolleyes: :crack: :rock:

 

Deci domnu, daca incerci sa spui ca de fapt habar nu ai cat de aerodinamice sunt cele doua modele, fa-o simplu, cu cuvintele tale, fara acrobatii lingvistice si referinte la niste oameni care ar rosi sa se stie citati in contextul unor astfel de balacarii.

 

Sti tu de ce :blbl:

 

 

 

 

P.S. Singurul argument REAL adus pana acum este cel cu studiul din UK sau de unde era, in care 85% au zis ca e urata. O cifra simpla si relevata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata de concurenta vechiul model a fost destui pasi in urma, atat de in urma incat nici nu a fost inclus in cele mai importante teste facute in piste la clasa 1000.

este o motocicleta orientata mai spre utilizarea stradala, mai prietenoasa, in timp ce suzi yamaha si kawa sunt mai pistaiole.

ca sa reusesti un timp decent in pista cu 1000 RR trebuia sa cheltui destui bani cu motorul (suspensii, evacuari complete, frane, slipperclutch, etc).

crede'ma, ti'o spune unul care are destui amici cu 1000RR si stiu ce vb.

 

Ma mir...eu l-am vazut in cateva teste si a iesit pe 2 sau 3 din 6! Inclusiv intr-un test realizat de superbike(revista) si baietzii erau multumiti de ea! Imi pun mai mare incredere in astia decat in spusele unora. Deasemenea am vazut ca dadeai exemple din ce spun italienii...am citit si eu cateva articole si pareri pe forumurile lor si dupa ei iatliencele(si nu ma refer la domnisoare) is nemaipomenite si cele mai bune! Nu ii contrazic, ducati, aprilia si mv augusta sant tari dar eu cred ca japonezii i-au luat! Recunosc insa ca nu am multi prieteni cu 1000RR si nu i-am intrebat cat de buna e(miramas cineva care a investit bani intr-o asemenea motocicleta sa spuna apoi ca e proasta..dar in fine)! Te cred si pe tine...nu pot spune ca nu ai dreptate...dar sa spui ca 1000RR e codasa in comparatie cu celelalte modele(ma refer la generatia veche 2006-2007)...ei asta nu prea o pot digera! :rolleyes:

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 12:16 -------------</small><br/>

@Taz: deci te-ai dat deja pe RR-ul si ZX10-le 2008... nice! :rock: :blbl: :(

 

Deci domnu, daca incerci sa spui ca de fapt habar nu ai cat de aerodinamice sunt cele doua modele, fa-o simplu, cu cuvintele tale, fara acrobatii lingvistice si referinte la niste oameni care ar rosi sa se stie citati in contextul unor astfel de balacarii.

 

Sti tu de ce :)

P.S. Singurul argument REAL adus pana acum este cel cu studiul din UK sau de unde era, in care 85% au zis ca e urata. O cifra simpla si relevata.

 

Pai da-ne tu niste argumente mai bine sustinute te rog, daca tot ceea ce spune taz nu e bun! A venit cu argumente si cu exemple, tu ai venit cu......niste replici! Stai sa cantaresc... :crack:

 

A si motivul pentru care unii isi dau silinta sa sustina un punct de vedere este pentru ca ne aflam pe un FORUM! Ce ai vrea? Sa spuna unul "asta e buna"...si apoi restul "da maestre...cum spui tu..."! Un topic ar muri in 2 ore! Unii dintre noi au pareri pe care vor sa le sustina...mai ales cand sant si argumente puse acolo langa!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da-ne tu niste argumente mai bine sustinute te rog, daca tot ceea ce spune taz nu e bun!
Pentru ce? Mai bine astept sa citesc ride-test-uri si comparatii facute de oameni competenti, decat sa-mi dau eu cu parerea despre cum merge un motor din poze.

 

Un topic ar muri in 2 ore!
Si? Singurul post care conteaza este primul, cu poze si un link. De restul kilometrilor de "mie imi place, mie nu-mi place" ma lipsesc fericit. Pana la urmatorul post care va aduce ceva nou eu voi lua o pauza :rolleyes:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 rr in pista plateste mult fata de restul japonezelor, se stie de cand e lumea. de asta se si explica de ce e cel mai putin aleasa ptr pista.

ajunge sa intri pe fireblade.it si sa vezi cum se plang posesorii de 1000RR. pe marea parte ii cunosc personal de la numeroasele honda day la care i'am intalnit pe dincolo.

 

de multe ori revistele sunt platite sa scrie o gramada de prostii. alteori spun adevarul. adevarul in cazul de fata e ca e inferioara celorlalte 1000 cc.

 

noul model promite mult. un cunoscut (furnizorul meu de cauciucuri in italia) va alerga cu 1000RR 2008 in clasa SUPERSTOCK 1000 in CIV.

a probat motorul si spune ca fata de precedenta e deja mai ok, mai dedicata pistei. urmeaza elaborarea acum ptr clasa respectiva care va aduce imbunatatiri substantiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Taz: deci te-ai dat deja pe RR-ul si ZX10-le 2008... nice! :) :) :)

 

Deci domnu, daca incerci sa spui ca de fapt habar nu ai cat de aerodinamice sunt cele doua modele, fa-o simplu, cu cuvintele tale, fara acrobatii lingvistice si referinte la niste oameni care ar rosi sa se stie citati in contextul unor astfel de balacarii.

 

Sti tu de ce :)

....

Mai bine lasi tu pe altii sa-si bata capu' cu ce-am scris eu acolo daca ti se pare asa de complicat si dupa aia poti sa ii rogi sa iti traduca si tie. Pe bune...:D

 

-

....... astept sa citesc ride-test-uri si comparatii facute de oameni competenti, decat sa-mi dau eu cu parerea despre cum merge un motor din poze.....

.......Pana la urmatorul post care va aduce ceva nou eu voi lua o pauza :blbl:

Deci DOMNU: stiu ca ma repet, da' uneori chiar este nevoie: Daca din tot textu' ala tu ai inteles cumva ca eu mi-as fi dat cu parerea despre CUM MERGE motoreta, atunci decizia ta de mai sus este binevenita. Cu ocazia asta se termina si "balacariile".

Pa,DOMNU.:rolleyes:

 

-

-

-

-

-

@Taz...Este totusi evident faptul ca, fata de asta, Zx-10R 2008 e chiar frumusica, mai ales pe verde....este fraza ta...si cind apare cineva si zice ca un motor urat este "chiar frumusica" fata de un alt motor urat,

ptr mine nu e obiectiv,e fan...si nici nu aveam de unde sa stiu ce ai tu in CAP...ce,sunt medium...?

PS...lasa-ma cu subtilitatile ieftine "vorbe de duh obosite"...VAX...

PPS...sunt convins ca vei obiecta acid...dar eu nu sunt decit un user si nu are rost sa ma cert...

 

@Magg, ceva simtu' umorului eu sint convins ca se mai gaseste. Ai vazut beleaua aia mare si verde pe care-am lipit-o de fraza la care te referi tu? Aproape la fel de "frumusica" mi se pare si Kawa.

Once again:Duhard.gif

Am zis-o la caterinca, ce dracu'... :(

 

Evident ca nu are rost sa ne certam. Time-out, gata cu VAXu' si cu acidu' si cu alea-alea, ca de fapt nu facem decit sa asteptam sa vina naibii primavara aia o data, ca sa ne dam.:rock:

Hai noroc. :crack:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe iutub chestii referitor la cbr 1000 rr 2008 si acolo in prezentarea oficiala specifica (sau dau de inteles)faptul ca motocicleta nu e chiar cea mai reusita dintre miare la capitolul frumusete dar e top of the hill la capitolul technology

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine sa ne informam si sa fim la curent cu ultimele stiri, dar eu zic ca cel mai importanta e experienta directa, daca e posibil personala.

in 2007 am mers cu toate cele 4 japoneze de 1000,modele 2005,2006 si 2007(care cum) si sunt intr-adevar diferente.intrebarea e:vreti sa o folositi numai pe piste sau numai pe strada,sau si pe una si pe cealalta?ca sa stim ce vorbim, adica sa nu vorbim degeaba.daca nu stim ce vrem sau nu putem intelege ca sunt 2 moduri diferite de a privi problema, cred ca discutia e in plus.aici am vazut ca se fac comparatii care nu ar putea fi facute in mod normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa intru in trendul celor care fac commenturi cum ca Fireblade-ul ar fi mult mai slab pe pista decat alte motoare de 1l , dar stiu ca este extrem de fiabil , dovada si clasarea a 4 motoare in primele 5 locuri la Isle of man , care se stie ca este un fel de " test of manhood " pentru orice motor , iar omul momentului , John McGuinness a trecut din 2006 de pe R1 la Fireblade , pe care a si reusit sa scoata recorduri in fiecare an (2007-o medie de 130 mph ) . E drept ca nu mai este acelasi motor ca si cel de serie in niciunul din motoarele care alearga in astfel de curse , dar un analist spunea ca aceste motoare care concureaza in curse de anduranta sunt aproape opusul celor din MotoGp , tocmai pentru ca la Isle of man se alearga 250 de mile , iar la o cursa de viteza in unele cazuri chiar mai putin de 50 de mile , si mai spunea o vorba de aur : TO FINNISH FIRST , FIRST YOU HAVE TO FINNISH. Spune multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In um e o poza mare cu noul zx 10 r. Farurile sant facute d asa maniera incat ai impresia k motocicleta te priveste crucis din fata. In rest arata bine, spun eu. Revenind la fireblade si la ce se spune mai sus tind sa mentionez din nou k la capitolul design e o chestie d gust. O sa va ajunga sa va plak vreti nu vreti. Anul acesta designerii au adoptat un nou stil...si se va continua in aceasta maniera. Curbele mai accentuate si revenirea tobei laterale sant doar cateva detalii. Sa va du un mic exemplu: bmw. Mai tineti minte cand cris bangle a venit cu ideea d flaming surface incepand cu seria 7? Toata lumea la criticat, spunand k nu va tine trendul, si nici slujba lui k designer sef la bmw. 5-6 ani mai tarziu pana si rivalii ii recunosc meritele sh ii cam fura ideile d baza. Asa se intampla si in industria moto...un nou trend. Toti criticam noile modele dar cand o sa le vedem p strada o sa incepem sa le apreciem. Eu asa cred...poate ma insel si generatia urmatoare va fi altfel...dar park prea toti producatorii adopta acest nou trend...

 

:crack: honda asta seamana cu un first bike :crack: Bmw seria 7 (frigider) ,seria 1(urat) seria 3(privita din pate arata ca o buda din spatele curtii) seria6/m6(banala ,chiar urata pt o masina de o100demii) si honda asta au ceva in comun:au luato pe aratura din punct de vedere al designului.

stiu ,sunt multi care dau bani seriosi doar pt tehnologia pe care o inglobeaza...a,nu !...stai...sunt putini.... :crack:

 

esec total, ce mai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu confunda SBK'ul din TT cu motoarele de serie :crack:

ca sa ai cat de cat o idee poti compara motoarele din SUPERSTOCK, acolo sunt mult mai apropiate de cele de serie, iar suzi detine suprematia :crack:

cine se va apuca sa faca un kit facelift la noul RR 1000 va face multi bani :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: honda asta seamana cu un first bike :crack: Bmw seria 7 (frigider) ,seria 1(urat) seria 3(privita din pate arata ca o buda din spatele curtii) seria6/m6(banala ,chiar urata pt o masina de o100demii) si honda asta au ceva in comun:au luato pe aratura din punct de vedere al designului.

stiu ,sunt multi care dau bani seriosi doar pt tehnologia pe care o inglobeaza...a,nu !...stai...sunt putini.... :crack:

 

esec total, ce mai !

 

 

eu zic ca nu e chiar asa de urata sa te sui pe ea, dar pt asta trebuie sa si poti...

primul lucru e cum merge, nu cum arata.eu am una din 2005 si iti zic decat ca merge putin.

oricum, gusturile nu se discuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...