Sari la conținut

De Ce Exista Rubrica Asta?


Ion54
 Share

Postări Recomandate

Recunosc ca n-am mai intrat de mult pe acest forum. Recunosc ca desi incerc din greu sa ma obiectivez sunt imperfect si uneori imi pierd rabdarea. Recunosc ca e o diferenta majora de gandire si mediu intre mine la 54 de ani, traind in Canada si voi cei multi si mult mai tineri, traind in Romania. Poate toate astea m-au facut sa ma retrag in carapacea mea si de acolo sa privesc cu un fel de detasare ceea ce se intampla in Romania si in viata voastra.

 

De ce dintr-o data m-am hotarat sa incerc din nou sa ma conectez cu voi? Poate de vina e Brandu care, din cand in cand ma mai tine la curent, pe alte cai, cu intamplarile din Romania. Si uite asa, dupa doua discutii cu Brandu, incerc din nou sa va explic ce cred eu ca ar trebui sa fie rubrica asta care, cred, are cele mai multe posturi.

 

Descrierea sectiunii este: Sa invatam din greselile altora.

Continutul posturilor insa arat mult diferit. De cele mai multe ori nu vezi decat RIP si "cat de imbecili sunt ceilalti". Asta as numi eu partea sentimentala, care, recunosc e umana si trebuie sa existe undeva.

 

In opinia mea educatia rutiera lasa mult de dorit in Romania. Spun asta dupa ce am condus ceva timp in Europa, Statele Unite si Canada, dar si in Romania, pentru ca din cand in cand mai vin inca in tara si folosesc o masina ca sa ma deplasez atat in orase cat si in afara lor. Nu vorbesc numai de conducatorii de autoturisme sau alte vehicule pe 4 roti ci si de voi, motociclistii.

 

Pentru a fi de un real folos motciclistilor as propune ca sectiunea sa fie divizata in doua subsectiuni. Una in care fiecare sa-si poata exprima sentimentele, alta, cu totul noua, in care sa se faca analiza accidentului si sa se propuna cele mai bune solutii pentru evitarea in viitor a aceluiasi tip de accident.

In aceasta noua subsectiune fiecare ar trebui sa scrie la rece, folosind gandirea si incercand sa gaseasca solutia optima de evitare a unui accident similar.

 

O alta propunere pe care o am este sa folositi intrunirile si pentru a comunica tehnici de evitare a accidentelor. Un bun inceput ar fi utilizarea cartii "Proficient Motorcycling". Cum nu toata lumea stie engleza poate ca traducerea cate unui capitol si prezentarea lui la o intrunire face sens. In felul asta educatia rutiera a motociclistilor se va imbunatati si sansele de a va bucura de pasiunea voastra se vor mari substantial.

 

Astept comentariile voastre,

Ion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e desul de haotic ce se intampla la rubrica Accidente? Daca o mai si divizam o sa iasa un ghiveci de toata frumuseata. Ce sa-i faci,suntem romani , oricum nu vad ce e rau in a exprima condoleantele fata de o viata pierduta.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce exista rubrica sport in ziare ? de ce exista rubrica stiri internationale in ziar ?

fiecare are o viziune asupra unei rubrici care cateodata ii aduce informatii necesare supravietuiri in lumea inconjuratoarea, cateodata il ajuta sa ia o decizie, cateodata il ajuta sa se fereasca de pericole,

parerea mea: rubrica accidente de pe forum este forma mai noua prin care motociclisti sunt informatii despre evenimentele rutiere care au avut loc pe soselele romaniei, si nu numai, aceste evenimente soldanduse cu victime sau doar cu avarierea motocicletei, dece spun forma mai noua? imi aduce aminte de panoul montat in fata postului de militie din comuna cristian de pe vremea raposatului; era un panou mare, asa parea pt un pusti de 6 ani, unde erau poze alb negru cu masini rupte, masini pe sub camione, oameni intinsi pe jos, si de desupt o foaie cu scris de mana in care se relata cauza produceri accidentului si ce masuri sau luat pe restectiva portiune de drum pt a nu se mai produce accidente, toata foaia era citita de bunica, care logic cenzura ce scria acolo, dar poza nu o mai putea cenzura; o singura poza mia ramas in minte care seamana foarte mult cu ce sa intamplat ieri, era o poza alb negru, era o bascula de 16 tone roman, dupa anii buni am indentificato, rotile din spate stanga lasau o dara neagra pe asfalt, iar undeva in plan mai apropiat era un trup intins care parca nu avea cap, poza nu era pe panoul de la militie, poza era alaturi de alte poze cu alte accidente pe un perete din incinta morii din sat, daca am timp si mai gasesc acele poze pe perete am sa fac o poza la tot perete, dar va fii stearsa;

de ce atunci nu exista aceasta cenzura care este acum ? atunci toata lumea invata din greselile altora din poze si relatarea evenimentelor, cand am facut legislatia cand am luat carnetul cat B, acum 8 ani, pe perete erau poze cu accidente doar cu masini rupte si incolacite dupa copaci, iar domnul profesor rupea monotonia cursului atragandune atentia asupra unei poze, viteza mare fara experienta neasigurare in depasire; acum pe perete am vazut indicatoare, sectiunea printrun motor in 4 timpi, oare aceste indicatoare nu le vad in carti, pe stalpi ?

se spune ca nu trebuie sa le vada copiii ca raman marcati, poate raman marcati sa nu bage mana in gaz asa da, poate nu mai avem eroi pe strazi.

oare ii vad toti rostul aceste rubrici ?

dumnezeu sai odihneasca pe cei care au murit in acest sezon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e desul de haotic ce se intampla la rubrica Accidente? Daca o mai si divizam o sa iasa un ghiveci de toata frumuseata. Ce sa-i faci,suntem romani , oricum nu vad ce e rau in a exprima condoleantele fata de o viata pierduta.

 

Stima.

Nimic nu-i rau in asta. E uman si frumos sa-ti para rau de vieti irosite. E uman sa te enervezi si sa doresti dreptate, dar...se poate mai mult, se poate, asa cum e subintitulata aceasta sectiune: invata din greselile altora.

Nu e vorba numai de greselile motociclistilor. E vorba de greselile participantilor la trafic. Toate aceste greseli va afecteaza viata. Daca se poate sa salvezi pe cineva explicand cum e cel mai bine sa procedezi cand basculanta iti iese in fata, eu zic ca timpul si efortul sunt meritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce spune ion e corect. Cand a fost cazul accidentului de pe kiseleff cu yamaha r6, in 2 zile postul a ajuns la 20 si ceva de paginit, cu niste aberatii absolut cretine, vorbe aruncate in vant, pe care le citeau si apropiatii celui decedat. Mi-a fost sila de ce se scria acolo. Nu stiu cum unii pot sa arunce vorbe fara sa se gandeasca un pic la ce simt altii cand le citesc. Am postat atunci un mesaj foarte nasol, care a fost sters imediat si topicul a fost inchis la fel de repede. In cazul ala, lucrurile chiar scapasera de sub control si postul devenise un fel de dan diaconescu in direct. Nu faci asa ceva cand au murit oameni. Ce poti sa inveti cand lumea da buluc ca la urs pe cate un thread cu accident mortal si injura, ameninta cu revolutie, sau spun asa ii trebuie daca era inconstient.

Pana la urma, de ce sa scrii ceva inutil care nu ajuta nimanui, ba poate chiar sa faca rau cuiva care citeste.

Cand mai scrieti la posturi cu accidente mortale, ganditi-va inainte ca, doamne fereste, bat in masa, ati putea fi voi in cauza.

Voi ce ati vrea sa se scrie in postul vostru de rip?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidente au fost si vor fi..........

cred ca e un fel de 6 din 49!!!

 

Nu e in nici un caz 6 din 49. Un evaniment rutier apare ca urmare a mai multor factori. Unii pot fi controlati ( prin conduita, reguli, experienta, talent conditi tehnice etc.) iar altii NU.

De exemplu tu nu poti face ca un sofer sa nu bea si sa nu inte de pe o strada laterala cu 90kmh in tine si lucrul asta i-ti da tie impresia ca mersul pe motocicleta e pura loterie.

 

concentrare + supunere in fata legii + calm + conditii bune ale drumurilor + legi eficiente + experienta + talent + motocicleta sigura + conditie fizica +stare psihica buna + conditii meteo bune + multe altele

 

mare parte depind de oameni si-ti cresc speranta de viata... Depinde cati bani dam noi si cei din jur pe vietile noastre.

 

Daca vrei argumente gaseste-le singur si cand termini roaga pe cineva sa te mai ajute. :)

 

Daca tu mergi cu 40 prin oras si vine unul cu 150 si te loveste din spate, nu este pur ghinion!

Daca iei o curba si aluneci pe o pata de ulei iar nu este pur ghinion!

:lol:

 

De cate ori ati auzit ca a cazut un avion pentru ca a avut ghinion?

Editat de ZLI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei forumisti,

 

Eu il sustin pe initiatorul acestui topic (Ion54, cari iesti).

De ceva vreme stau si eu si privesc forumul, il rasfoiesc atent, alteori doar citesc printre randuri.

Insa in ultimul timp sectiunea "Accidente" reprezinta polul atentiei moto-forumistilor. Ceea ce nu este neaparat rau. S-ar putea trage multe invataminte de pe urma topicurilor din sectiune. Mai multe s-ar castiga daca sectiunea ar fi "gestionata" intr-un mod mai eficient, iar discutiile ar fi impinse catre subiecte folositoare pe viitor unor motociclisti ce ar putea fi pusi in fata unei situatii similare cu cea prezentata pe un topic.

 

Intr-adevar, se poarta discutii aprige (mai mult sau mai putin folositoare), iar topicul cu accidentul de pe Plevnei o poate demonstra (34 pagini in 32 de ore). Insa ar fi mult mai folositor sa se puna accent pe caracterul educativ al sectiunii "Accidente". "Decat mult si prost, mai bine putin si bine" - vorba zicalei...

 

 

NU zic ca e prost.

NU zic ca e bine.

 

Zic DOAR ca se poate si mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a ajunge la niste rezultate bune, este nevoie ca lumea sa se contrazica. Nu la modul trivial: taci ba (cuvant jignitor)! stiu eu, ca am motor mai mare! Sau sa fie 3 pagini pe camp.

Chiar daca multi bat campii, am rabdare sa trec peste ei, si sa caut esenta... exact factorii de care ziceam mai mult. Pentru mine este deocamdata cea mai importanta sectiune, pentru ca mi-am vazut viitorul, si odata ce l-ai vazut il poti schimba.

Editat de ZLI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea mea pentru aceasta sectiune (pentru ca se numeste: "sa invatam din greselile altora") ar fi urmatoarea:

Se ia un accident si se analizeaza. Ce s-a facut bine si ce nu. La sfarsit ar trebui sa rezulte o lista de manevre care sa-i ofere altui motociclist, in viitor, sanse mai mari sa evite accidentul or urmarile accidentului sa fie mult mai usoare.

Asa cum unii au invatat ca nu franezi cu fata pe nisip din posturile de pe forum tot asa se pot trage concluzii logice si folositoare din alte accidente. Ideea mea este sa previn accidentul. Stiu, un claxon puternic ma face auzit, dar tot nu pot controla reactia celuilalt. A apela la claxon sperand ca masina se da la o parte din drumul meu mi se pare riscanta. Asa cum ii spuneam si lui Brandu eu folosesc claxolnul sa-mi salut nevasta cand plec. Il folosesc in trafic sa atrag atentia cuiva ca a facut ceva nesigur, care mi-a pus viata in pericol, dar asta dupa ce evit si ma simt sigur. Cred ca cel mai folositor este sa conduci ca si cand ai fi invizibil. Daca adaugi si un pic de paranoia, si cand sunt pe motocicleta eu asa fac, atunci poti considera ca esti vizibil si esti tinta tuturor, toti vor sa te dea jos sau sa-ti faca viata grea. Dupa mai mult de 20 de ani in sha inca mai vreau sa calatoresc pe motocicleta pentru placerea pe care mi-o ofera: libertate, vant in fata, posibilitatea sa merg in locuri in care nu pot ajunge cu masina, senzatia ca esti parte din peisaj si nu spectator, etc. Toate astea nu se obtin in oras, dar pentru a ajunge unde vreau sunt constient ca trebuie sa trec prin oras si VREAU sa ajung unde mi-am propus.

Ce ziceti, cine incepe cu un comentariu de accident?

Editat de Ion54
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea mea pentru aceasta sectiune (pentru ca se numeste: "sa invatam din greselile altora") ar fi urmatoarea:

Se ia un accident si se analizeaza. Ce s-a facut bine si ce nu. La sfarsit ar trebui sa rezulte o lista de manevre care sa-i ofere altui motociclist, in viitor, sanse mai mari sa evite accidentul or urmarile accidentului sa fie mult mai usoare.

Asa cum unii au invatat ca nu franezi cu fata pe nisip din posturile de pe forum tot asa se pot trage concluzii logice si folositoare din alte accidente. Ideea mea este sa previn accidentul. Stiu, un claxon puternic ma face auzit, dar tot nu pot controla reactia celuilalt. A apela la claxon sperand ca masina se da la o parte din drumul meu mi se pare riscanta. Asa cum ii spuneam si lui Brandu eu folosesc claxolnul sa-mi salut nevasta cand plec. Il folosesc in trafic sa atrag atentia cuiva ca a facut ceva nesigur, care mi-a pus viata in pericol, dar asta dupa ce evit si ma simt sigur. Cred ca cel mai folositor este sa conduci ca si cand ai fi invizibil. Daca adaugi si un pic de paranoia, si cand sunt pe motocicleta eu asa fac, atunci poti considera ca esti vizibil si esti tinta tuturor, toti vor sa te dea jos sau sa-ti faca viata grea. Dupa mai mult de 20 de ani in sha inca mai vreau sa calatoresc pe motocicleta pentru placerea pe care mi-o ofera: libertate, vant in fata, posibilitatea sa merg in locuri in care nu pot ajunge cu masina, senzatia ca esti parte din peisaj si nu spectator, etc. Toate astea nu se obtin in oras, dar pentru a ajunge unde vreau sunt constient ca trebuie sa trec prin oras si VREAU sa ajung unde mi-am propus.

Ce ziceti, cine incepe cu un comentariu de accident?

ce comentariu mai?nu ajunge simplul fapt al accidentului prin natura lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce comentariu mai?nu ajunge simplul fapt al accidentului prin natura lui?

 

In opinia mea NU pentru toti. Pentru cei mai noi in ale motocicletei poate fi foarte folositor sa citeasca ce ar fi corect de facut intr-o situatie similara. In felul asta iti poti ajuta colegii si prietenii sa devina mai repede buni rideri.

Topicul n-a fost creat pentru cei care stiu totul. De la ei se astepta cu totul altceva, impartasirea cunostiintelor, ajutorul pentru cei care acum incep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se posteaza mult la accidente. Daca nu aveti de postat mai mult decat "R.I.P. ... :) " ... nu mai postati ! Cum ar fi daca fiecare ar posta cate un rip ? Cate pagini s-ar strange de rip-uri ? Treci prin 10 pagini intr-un topic si ajungi sa citesti aprox. 4-5 posturi. Restul sunt doar RIP. DA, RIP ! Si eu gandesc la fel ca voi. Imi zic in gand "odihneasca-se in pace" ...dar nu postez "RIP" si atat.... Mi se pare cea mai aiurea kestie din rubrica accidente. Zeci de pagini aiurea. Sper sa ma intelegeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se posteaza mult la accidente. Daca nu aveti de postat mai mult decat "R.I.P. ... :lol: " ... nu mai postati ! Cum ar fi daca fiecare ar posta cate un rip ? Cate pagini s-ar strange de rip-uri ? Treci prin 10 pagini intr-un topic si ajungi sa citesti aprox. 4-5 posturi. Restul sunt doar RIP. DA, RIP ! Si eu gandesc la fel ca voi. Imi zic in gand "odihneasca-se in pace" ...dar nu postez "RIP" si atat.... Mi se pare cea mai aiurea kestie din rubrica accidente. Zeci de pagini aiurea. Sper sa ma intelegeti.

 

Sa scrii doar RIP, adica trei litere, e simplu. De fapt, asta inseamna. .altceva. Doar trei litere, back to beer en pussy. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai zis cineva acu cateva topicuri treaba asta. (sinner parca). Pe alt forum vecin posturile "mono-silabice" se "taxeaza". Cred ca ar trebui introdus "warn" pt primul "rip" inutil si ban pt al doilea. Incepe sa ma dispere. Cum ati zis si voi si au zis si alti inaintea mea a scrie "rip" (oare asta se "ureaza" si rudelor si cunostintelor indoliate acum?) mi se pare o magarie imensa- rip e o prescurtare a unor cuvinte care vin din limba engleza .

Mai bine taci din gura/taste.

 

Dupa cum zice titlul sectiunii cine citeste aici ar vrea mai degraba sa stie ce poate face daca se trezeste in trafic pus in situatii similare cu cele au dus la producerea accidentului in discutie; si cum ar putea sa-l evite. Cine si ce anume invata din "rip" :) ?! Ba il mai apuca si nervii si-si baga baga picioru, nu mai citeste nimic.

 

REPET: Votul meu (si "ai mei 2 bani" - ca nu zic "my 2 cents") - Warn pt "R.I.P" ul inutil. Oricat de dureros ar fi, daca e cineva cunoscut, si ai tinut la el, te vei duce personal sa-i aprinzi o lumanare si sa te rogi pt sufletu lui. NU AICI transmiti celorlati 3 litere. Parca le e frica unora ca-si face lumea vreo impresie proasta despre ei ca nu zic "rip".

 

 

In fine... gata, ca am treaba! Si scuze daca m-am repetat. Vreau doar sa subliniez o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare o magarie imensa- rip e o prescurtare a unor cuvinte care vin din limba engleza .

 

Ahm... nu e chiar asa. Englezii au preluat faimosul RIP din latinescul "Requiescat In Pace".

Dar asta e mai putin important. Problema e ca (dupa cum spunea CMYK) din 10 pagini, te opresti sa citesti doar cateva posturi, fiindca restul contin replici in genul: "RIP"; :) RIP" sau " :lol: ;) :) RIP :D :D :hug: " samd.

 

In plus, parerea mea e ca astfel de replici nu dovedesc un respect profund, o piosenie, un regret sau vreo suparare ca respectivul(respectiva) a plecat intr-un loc mai bun. De asta prefer, la randu-mi, sa spun chestiile astea in minte si sa nu postez aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu dadeam inainte RIP(fara alte comentarii), dar de ceva timp vazand ca toti dau, am lasat-o balta.Unii nici nu mai citesc . Se uita : bun deci o murit,hai sa bag RIP-u'. Nu ma deosebesc cu nimic de ei cand postez doar cele trei litere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta rubrica este foarte utila (si cu un numar de vizitatori aproape imens) pentru toti cei care:

 

1. Doresc sa arate cat de solidari sunt ei cu toti motociclistii si baga un RIP si trandafir ca si cum ar composta biletul Ratb in tramvai (cum se facea inainte) dupa care revin la site-urile favorite pe web.

 

2. Iubesc frazele/cuvintele celebre "Astia ne omoara cu legea in mana, fratilor", sau "Viteza ucide" "Tzara de cacao" "Politia nu face nimic" "Hai sa facem un miting la Guvern in fatza" "Linshaj" "Sa taiem in felii subtiri camionagii ucigasi la masina de taiat parizer de la supermarket" "Hai sa facem sapun din ciori" si alte citate celebre din clasici ai literaturii antice, si repeta aceste fraze nonstop ca o jucarea chinezeasca.

 

3. Alte topicuri interesante nu mai sunt pe forum, sau au fost deja citite. De aia si Stirile de la ora 5 cu topoare in cap, bunici violate de urangutani cu alcoolemie maxima de coniac Unirea. . .audienta maxima.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu dadeam inainte RIP(fara alte comentarii), dar de ceva timp vazand ca toti dau, am lasat-o balta.Unii nici nu mai citesc . Se uita : bun deci o murit,hai sa bag RIP-u'. Nu ma deosebesc cu nimic de ei cand postez doar cele trei litere.

 

 

 

:) ce post imbecil. Ma scuzati :lol: ;) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@naughy: cred ca te-ai suparat ca te-am intrebat pe un alt topic daca esti membru sau membra . Iar acum incerci sa te razbuni.

 

Poate in inteligenta,suprematia ta fata de ceilalti, imi acorzi 10 secunde in care sa iti exprimi durerile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai imbecil decat al tau nu este, dar de ce m-as sinchisi... oricum pe fiecare topic postezi de-ampulea...

Nu este adevarat ... in general posteaza cu intrebarea : Mai multe poze de la accident nu sunt ? Cum , doar doua poze si ditamai accidentul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...