Purghy Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 Intrebare pentru posesorii de cruisere, cu experienta: care cauciuc e mai moale, cu o aderenta buna pe umezeala si mazga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Intrebare pentru posesorii de cruisere, cu experienta: care cauciuc e mai moale, cu o aderenta buna pe umezeala si mazga? La cruisere nu cred sa fie ca la speed,mai multe feluri de cauciuc(slik,hard),daca sant noi,(ca si an de fabric nu neaparat ca au "carne" pe ele dar au stat 10 ani pe dreapta )si umflate la presiunea recomandata ar tre sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 La cruisere nu cred sa fie ca la speed,mai multe feluri de cauciuc(slik,hard),daca sant noi,(ca si an de fabric nu neaparat ca au "carne" pe ele dar au stat 10 ani pe dreapta )si umflate la presiunea recomandata ar tre sa fie ok. No way, nu stiu cu ce-a venit M-ul tau dar incearca pe Cheia, de ex, Bridgestone stock care vine pe intruderul de 800 si 1400, e sinucidere curata. Eu folosesc Metzler Marathon 880, are aderenta foarte buna pe uscat si motorul intra mult mai usor pe curbe, pe ud n-am tras foarte tare de el. Pe fata tine cam 16-17000km iar pe spate 12-14000km. La acelasi nivel mai e si Avon dar nu am mare experienta cu ele. Mai fac si Dunlop, Michelin dar sunt mai slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Nu stiu care e moale dar sigur Bridgestone sunt tari si rigide. Am avut Bridgestone pe fata si Michelin pe spate. Cele din fata au crapat pe laterala din cauza vechimii dupa 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 * si eu recomand tot Marathonul de la Metzler, eu le-am pus vara asta si sunt ultra multumita de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 old school: dunlop qualifier sau avon speedmaster new school: avon venom sau supervenom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 No way, nu stiu cu ce-a venit M-ul tau dar incearca pe Cheia, de ex, Bridgestone stock care vine pe intruderul de 800 si 1400, e sinucidere curata. Eu folosesc Metzler Marathon 880, are aderenta foarte buna pe uscat si motorul intra mult mai usor pe curbe, pe ud n-am tras foarte tare de el. Pe fata tine cam 16-17000km iar pe spate 12-14000km. La acelasi nivel mai e si Avon dar nu am mare experienta cu ele. Mai fac si Dunlop, Michelin dar sunt mai slabe. A venit cu gume IRC sau HRC ceva de genul asta,eu nu am auzit de marcile astea ,m-am uitat atunci cand am luat-o !! Eu oricum nu trag de ele foarte tare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 eu am folosit Dunlop, Metzeler,Michelin ...Dunlop mi-se par cele mai bune...apoi Metzeler. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 29, 2007 Autor Share Postat Septembrie 29, 2007 Pana acum am avut Pirelli Road 66 care mi s-au parut proaste pe udatura si Metzler PERFECT ME 77 care la inceput alunecau pana si pe asfalt uscat. Acum sunt oribile numai pe udatura unde nu pot sa ma mai inclin deloc. In momentul asta astept sa imi vina Maxxis. Cauciucul e foarte moale si am referinte bune despre el. Am auzit ca ar fi foarte bune Continental. Acum vad pe site la Metzler pt. prima oara Marathon. Mi se par faine, pacat ca nu m-am orientat de prima oara la ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 (editat) Ideea era ca si Maxxisul o sa stea bine pe sosea pana in momentul cand poate ai nevoie de el, dar el si-a depasit limitele. Repet, parereile mele! Succes. iar te dai ma reising pe forum ? Editat Octombrie 1, 2007 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Am avut sezonul 2007 Bridgestone Exedera fata si spate, si pot spune ca la unele curbe mai fugea usor lateral, dar nu cat sa dea emotii mari. Din primavara asta am Avon Venom. Primii 500 de km aluneca usor pe curba mai stranse (dar cica asa e normal, pana se uzeaza putin). De atunci, impecabil. Si pe ploaie (si imi place umezeala!), si pe drum mai denivelat, si la franare. SUnt chiar foarte multumit de ele. Sunt cu 10 euro mai scumpe decat toate celelalte, dar parc a meritat. Asta pana m-or da in gat si le blestem. Cum de iti fuge ma tie Bridgestone pe curbe? Poate ai mers cu ele tocite de tot si de-aia sau ai facut tu vreo misculatie. Eu am pe motor cele originale cu care a venit din fabrica, adica Bridgestone, si cand le voi schimba tot de-astea pun. Mi se par de o foarte buna calitate. Ce-i drept un cauciuc chiar daca nu e tocit dar e imbatranit nu mai se comporta bine pe sosea. In alta ordine de idei toate cauciucurile de moto intra in regim normal de functionare (asta daca acceptati exprimarea) dupa ce se incalzesc un pic. Nimeni n-ar trebui sa uite asta indiferent de cauciucurile sau motorul pe care il conduce. Asfalt uscat! (afara incearca sa ploua acu si nu va doresc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Cum de iti fuge ma tie Bridgestone pe curbe? Poate ai mers cu ele tocite de tot si de-aia sau ai facut tu vreo misculatie. Eu am pe motor cele originale cu care a venit din fabrica, adica Bridgestone, si cand le voi schimba tot de-astea pun. Mi se par de o foarte buna calitate. Ce-i drept un cauciuc chiar daca nu e tocit dar e imbatranit nu mai se comporta bine pe sosea. In alta ordine de idei toate cauciucurile de moto intra in regim normal de functionare (asta daca acceptati exprimarea) dupa ce se incalzesc un pic. Nimeni n-ar trebui sa uite asta indiferent de cauciucurile sau motorul pe care il conduce. Asfalt uscat! (afara incearca sa ploua acu si nu va doresc ) du-te acum pe cheia ca s-a incalzit si da-i mai tare si o sa vezi bridgeSTONE peste tot in jurul tau --- Mesaj completat în 23 Mar 2008 23:13 ------------- Ma, eu am avut momente cand nu am mai simtit motorul sub mine cu Bridgestone. De cateva ori pe curbe, ce-i drept ori eram destul de inclinat si totusi acceleram (ca asta mi se pare cel mai fain lucru la 2 in V, ca poti accelera in curbe si se duce asa fain), sau pe frane in curbe. Si numai spatele, de fata am fost multumit cu Bridgestone. In schimb cu Avon nu am simtit o singura data pe ploaie o usoara alunecare, dar erau noi cauciucurile, facusem cam 500 de km. in max 50km se duce pelicula de protectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 maxxis! la biciglete e nr 1, la motociclete de ce n-ar fi de cind am schimbat si roata spate(adica modificta din 19 in 17) am pus maxxis si nui reprosez nimic! e adevart ca nui umblata numa 5-600 km, da pina acum nu ma suparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Metzeler Marathon 880 si Avon Cobra doua gume foarte bune pt. cruisere. Nu am incercat Dunlop pt cruisere, pt supersport/superbike Qualifier sunt foarte bune, ma indoiesc insa ca sunt facute pentru sarcini (ma refer la greutate) mari. Pirelli face deasemenea gume bune in toata gama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Metzeler Marathon 880 este varful de gama (nu am incercat AVON) si pe ploaie si pe uscat Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Pirelli ROUTE, testat pe ploaie. Sunt si acceptabile ca pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 metzeler restul sa faca pt. masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 metzeler restul sa faca pt. masini si avon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 1.Metzeler Marathon 2.Avon Venom 3.Dunlop nu mai stiu ce radial Parerea mea.Care este. Bridgestone sucks daca se invechesc. Am auzit iarasi vorbe bune despre Continental Attack. Nu m-am dat cu ele. Marathon mi se par cele mai faine gume desi mi-e greu sa zic ca sunt mai bune ca Venom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.