Sari la conținut

PROBLEME CU MOTORU'. LA YAMAHA!


biticu
 Share

Postări Recomandate

Am o problema la care nu gasesc o rezolvare si m-am gandit ca sa va cer un sfat. Motocicleta mea o YAMAHA de 600cc nu mai porneste. Asta de vreo cateva luni. Sta la caldurica, baterie buna, gaz din plin...si...nimic.

 

Bujiile nu mi se uda. Am fost cu ea la service, mi-a curatat carburile rezervorul, mi-a schimbat filtru de benzina dar...nimic.

 

Am dat la demaror de am inebunit?

Daca ati avut aceeasi treaba ce ati facut? Sau ce ati face?Eu sunt depasit!!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa bagi benzina pe la bujie in cil si vezi ce face asta in cazul in care ai scanteie ca dc nu e alta latura a prb ( min 1 cm tre sa dea fata de masa )

dc porneste e din carb

ai umblat la distributie cum a aparut defectul (stricat)

sunt multe posibilitati sa nu porneasca ma da niste detalii asa ar trebui sa iti scriu o pagina cu posibilitati :blink:

si nu mai chinui demarorul ca sunt scumpi carbunii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o lua in gluma....dar ai cumva rezervorul gatuit pe off?! , un amic de-al meu a patit-o si a dat la starter pana a omorat bateria si cand s-a uitat era pe off nu pe rezerva sau on....sau fazeru are beculet ca nu stiu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cox are dreptate.Verifica daca vine benzina in jos. Eu am stat astazi 3 ore ca sa pornesc fiara (la fel a stat in caldurica, bezina in rezeorvor, etc). I-am dat la cheie de am capiat, i-am injectat benzina manual in carburatoare si nu a vrut sa porneasca neam. A luat-o doar impinsa, dupa vre-o cativa zeci de metrii buni. Abia dupa 10 minute de plimbare am simtit-o ca-si revine integral.

Pune robinetul pe direct si impinge-o in a doua pana pleaca....

Bafta maxima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cox are dreptate.Verifica daca vine benzina in jos. Eu am stat astazi 3 ore ca sa pornesc fiara (la fel a stat in caldurica, bezina in rezeorvor, etc). I-am dat la cheie de am capiat, i-am injectat benzina manual in carburatoare si nu a vrut sa porneasca neam. A luat-o doar impinsa, dupa vre-o cativa zeci de metrii buni. Abia dupa 10 minute de plimbare am simtit-o ca-si revine integral.

Pune robinetul pe direct si impinge-o in a doua pana pleaca....

Bafta maxima !

yep, I was there...

 

da si cand a pornit, suna de cadeai langa ea...

 

 

 

 

offtopic:radu, cam cat coasta asigurarea pe termen extrem de scurt la motor? adica tu cat ai dat si pe cat timp?

 

hai multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai umblat la aprindere ca sa dereglezi ceva iar bujiile "scanteiesc" albastru (nu galben-rosu "bashit") ia o carpa inmoaie-o in benzina atat cat sa nu curga zeama pe jos, tine carpa respectiva in dreptul aspiratiei fara sa demontezi filtru de aer , in asa fel incat sa traga aer prin carpa cu benzina si da la cheie.

Daca da s-o ia sau chiar porneste cateva secunde...... "carbelitoarele" jos si verifica : benzin estem????...... daca nu verifica ce a zis Cox si vezi "ce si cum" la "cuiul poantou" de la fiecare carburator, s-ar putea sa fie intepenite .

Verifica si etanseitatea traseului de admisie intre carburatoare si motor.

PS astept "impresii" de la experiment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la care nu gasesc o rezolvare si m-am gandit ca sa va cer un sfat. Motocicleta mea o YAMAHA de 600cc nu mai porneste. Asta de vreo cateva luni. Sta la caldurica, baterie buna, gaz din plin...si...nimic.

 

Bujiile nu mi se uda. Am fost cu ea la service, mi-a curatat carburile rezervorul, mi-a schimbat filtru de benzina dar...nimic.

 

Am dat la demaror de am inebunit?

Daca ati avut aceeasi treaba ce ati facut? Sau ce ati face?Eu sunt depasit!!! :blink:

Ne mai dai detalii de cum a aparut defectul si ce ai mai facut sau nu mai are rost .... esti depasit de problema ... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intradevar depasit de problema, da de scris tot am s-o fac, si de data asta mai in detaliu. Sunt sigur de faptul ca e o chestie minora de care doar voi la rece v-ati putea da seama, ca eu nu stiu...frate...

In vara motoru pornea la cald f bine, cu cat statea mai mult cu atat mai grea era pornirea...dupa 2 zile mai greu...dupa 1 saptamana dadeam vreo 5 min la demaror.Pornea si mergea inegal dar in cateva minute se incalzea si totul intra in normal. Acum a stat 2 luni la caldurica...si salut! Am scapat-o! M-am apucat ca omul gospodar...am curatat rezervorul si filtrele(benzina si suflat cel de aer), am pus benzina SHELL POWER RACING care are cifra octanica mare pe care am considerat-o de ajutor, verificat caneaua(e pe ON). Vine benzina,asta am verificat-o cu pompa alimentata. Scuipa pompa la ~1,5m. Am pornit mai jos. Curatat carburatoarele fara a le demonta separat. Au fost demontate bloc si nu s-a umblat la cele 3 suruburi de reglaj sincro.Curatarea a fost facuta sus la vacumetre si jos la plutitoare. Ce era acolo nici in carburile de dacie n-am vazut. Totul e clean. Am verificat cu demaroru' - compresia,dar fara ceas(trage). Gaturile din cauciuc ce fac legatura sunt ok.Nivelul constant este la ~1mm fata de capac, ceea ce e ok. Bujiile sunt noi si aprinderea e verificata: tesitura pe volanta vine la semn cand cilindrul 1 e la pc mort superior. Scantei sunt pe toate 4.

Nu stiu...fara sincro ar trebui sa porneasca!

Ce n-am verificat e evacuarea! Stie cineva ce rol au cele 4 suruburi de pe coturile de evacuare. Se poate aduna calamina si strangula evacuarea?

Scuze pt intarziere, problema inca nu s-a rezolvat. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada de stat mai mare benzina se poate evapora cand vrei sa pornesti pune de doua trei ori contactul daca zici ca ai pompa de benzina electrica sa se umple camera de nivel constant din carb.Incearca sa nu accelerezi numai cu socul tras sa-i dai.Cu evacuarea n-ai treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus contactul de cateva ori si pompa baga de fiecare data intradevar din ce in ce mai putin la fiecare contact pana cand se umplu camerele si apoi se opreste, indiferent de cate ori mai cuplez. fara acceleratie, cu soc si !!!!! nimic, din cand in cand da un rateu in toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amestec sarac = jiglere infundate (explica rateurile)

daca ai avut mizerie la plutitoare sigur a intrat si in jiglere. In plus am vazut si benzina care ataca jiglerele si face cocleala acolo (e drept la ij, dar nu se stie niciodata ce gasesti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat cu demaroru' - compresia,dar fara ceas(trage).

Scuze pt intarziere, problema inca nu s-a rezolvat. :wave:

verifica cu ceas...si eu m-am dat de ceasu' mortii ca nu mai pornea cand era rece...decat impinsa..sau cand era calda.i-am schimbat segmentii cu unii originali standard si acu porneste si la - grade.

P.S.ca sa-ti faci o idee aveam compresia 4-6-7-6.

acu' nu stiu cat are, dar nu ma mai intereseaza :huh:

P.S.2: ca manifestare era la fel...incerca sa dea cate o explozie pe toba , dar tot nu pornea...ii dadeam pana murea bateria :moron:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de mare este scanteia ?

are scanteie buna? incearc a sa faci distantele mai mici la bujii cca 0.4-0.5

ti se uda bujiile ? sau nimic ?

daca ai bagat benzina in capul pist si tot nu porneste eu zic sa verifici scanteia si distributia

si pune 2 baterii in paralel sa invarta repede

inainte de a face astea sa toarni putin ulei in capul pist si dc tot nu porneste masoara compresia cu un ceas asteptam vesti ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica calea de soc a carburatoarelor.Acolo e baiu,sigur.si sa ai grija cum cureti carburile..Poate nu ai facut-o cum trebuie.Da jos membranele vacuumatice cu sertare/cuie jicloare cu tot.Asta in ideea ca,daca sufli in carburi cu aer comprimat sa nu le crapi.Apoi sufla pulverizatoarele cu aer comprimat(dupa ce le-ai dat jos din corpul carburatoarelor),si toate canalele.Verifica si orificiile alea de ralanti,ce se afla dupa clapetele obturatoare,la iesirea din carburi.Cind pui inapoi membranele vacuumatice,sa nu te sperii daca sint dilatate si nu iti mai intra la loc.Nu le indesa ca le poti pisca cu capacul si le bulesti.Lasa-le mai intii sa se uste bine de benzina,ca se micesc ele,apoi.La fel si garniturile de la capacele camerelor de nivel constant.

In principiu,sufli toate canalele posibile cu aer comprimat,dupa ce ai dat jos tot ce e de plastic sau de cauciuc,si ai lasat ,in prealabil la inmuiat in carburol totul.

La sfirsit pui inapoi totul,singurul reglaj care trebe sa ti-l notezi sint numaul de ture de la surubele de aer.Apoi daca porneste,mergi la unul cu scula de sincronizat,daca consideri necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omule..Tu si toti astia cu bagatul benzinei in cilindrii..Nu pricepeti ca benzina aia trebe sa fie pulverizata in aerul ce intra acolo?? Ori asta numai carburatorul o face,furnizind,prin pulverizare, un amestec imbogatit la pornire,cind tragi socul.

Si daca printr-un hazard(cum se mai intimpla),ceva vapori din benzina bagata acolo se aprind,alta tot nu mai vine dupa ea.La 2 timpi,poate ar fi altfel,dar aici,nu.

Simptomul e clar,calea de soc e obturata.Din cauza aia,porneste motorul daca ii dadea la demarou mai mult.Explicatia ar fi ca se incalzesc putin segmentii de la compresie,se dilata si trag mai bine,cu cit il invirti mai mult,numai baterie sa ai.

Daca ar fi mai cald afara,sigur ar porni mai usor,la fel cum multe motoare pornesc pe vreme calda,fara sa tragi socul.

Iar ideea cu compresia deficitara...nu prea cred.NU se uzeaza in halul ala segmentii de la o saptamina la alta.Si chiar uzat,un motor cu carburatorul bine reglat porneste usor.Am vazut asa ceva si la peste suta de mii de Km parcursi,la mai multe motoare cu 4 in linie.

 

Biticule,fa cum am zis,nu te apuca sa desfaci motorul sau sa umbli cu el pe la tot felul de ateliere.In caz de disperare,metoda lui Edji mi se pare cea mai potrivita(nu am incercat,dar logic,ar fi eficienta).Oricum si asa,nu se elimina cauza,doar efectul,prin saturarea aerului din admisie cu vapori de benzina.

 

Si zi,cum decurge "experimenul"..Poate tu ai pornit deja motorul si noi tot scriem aici,telenovele mototehnice...Ba ne-om si certa,parca vad amu ce perdaf imi trage "Just_Him"ca am vorbit asa de agresiv...

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...