Sari la conținut

Din Seria: Femeile In Spatele Volanului


tilik
 Share

Postări Recomandate

Sunt femeie si fac gafe in trafic...suna ca la Alcoolici anonimi...dar d-astea chiar n-am facut...am luat o oglinda in toiul noptii incercand sa fac o parcare macar la un metru de bordura :moron:..lipit nr de tel pe parbriz :finger:) dar serios...iti ofer bata mea de basseball..e in masina..troneaza..asteapta sa fie utilizata...dar..ma mai gandesc la ceva...poate ca femeia...mai prostanaca ea din fire...nici nu si-a dat seama vita ca din cauza ei..tu ai avut un moment de tandrete cu asfaltul...orice este posibil..mai ales la noi...muierile !Ceva de genul am patit eu...doar ca eram cu masina..si cel care nu s-a asigurat era un barbat...noroc cu prietenii din cartier...ca au avut ceva de discutat..cu el..nu cu mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lasati-ma mah ca era sa ma omoare azi una, a trantit o mare frana cu scart in fata mea de era sa ma fac timbtu pe dacia ei. Nici acum nu imi dau seama de ce a franat asa, ca nu era nimik in fata ei: trecere, masina , om, caine sau altceva. Norok ca ma tin franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor si mi-e mi-a intrat unu pe rosu, a oprit pe banda 1 si juma. am pus frana spate si fata, cu greu s-a sucit un pic motorul spre stanga si m-am oprit in dreptul farului. omu nu avea nicio parere de rau ca eram in situatia aia.....la plecare i-am tras un picior in aripa si m-am dus cu gandul ca am scapat......ma vazusem in portiera lui :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sustineam sus si tare chestia cu "cautarea" controlata a impactului si o sustin in continuare. Mai sunt insa si exceptii. La faza de anul asta cu cisterna care mi-a iesit in fata pe DN nu a fost impact si am avut castig de cauza din prima. Cred ca depinde mai mult de politisti. Dar, da, la majoritatea in cap TREBUIE sa fi fost impact ca sa iti dea dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sustineam sus si tare chestia cu "cautarea" controlata a impactului si o sustin in continuare. Mai sunt insa si exceptii. La faza de anul asta cu cisterna care mi-a iesit in fata pe DN nu a fost impact si am avut castig de cauza din prima. Cred ca depinde mai mult de politisti. Dar, da, la majoritatea in cap TREBUIE sa fi fost impact ca sa iti dea dreptate.

 

Si eu as fi facut la fel. Sa franez exact cat trebuie si sa ma proptesc cu roata in portiera ei sau ma rog...sa intru in ea. Dar ea cand imi iese in fata la 10 m si mai aveam si prietena in spate, ce sa mai calculez cat trebuie sa franez si numai stiu ce. Am incercat sa fac tot posibilul sa evit contactul cu ea, ca daca intram sigur iesea si mai rau. Sunt multumit ca a scapat prietena fara nici o zgarietura, eu mi-am julit un pic genunchiul si motorul.....cam busit el, dar e un fie. Da-l incolo...se repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sustineam sus si tare chestia cu "cautarea" controlata a impactului si o sustin in continuare. Mai sunt insa si exceptii. La faza de anul asta cu cisterna care mi-a iesit in fata pe DN nu a fost impact si am avut castig de cauza din prima. Cred ca depinde mai mult de politisti. Dar, da, la majoritatea in cap TREBUIE sa fi fost impact ca sa iti dea dreptate.

 

 

Nici un politist de circulatie nu o sa poata lua vreo masura daca nu are ...probe care sa sustina acea masura(ar fi ilegal si si ar risca painea).

In caz de impact ai o proba materiala,coroborata cu declaratiile celor implicati si a eventualilor martori ,vinovatia se poate stabili mai usor.

In cazul in care nu a fost impact si cel "vinovat" nu recunoaste ca a gresit, este declaratia ta impotriva declaratiei lui si de aceea e foarte greu sa se stabileasca vinovatia in sarcina "autorului moral". Singura solutie este martorul ocular.

Mai este situatia in care politistul asista la accident si atunci poate lua masuri legale fara nicio problema.

Totul se bazeaza pe probe,degeaba stii ca ai dreptate daca nu o poti si proba.

E destul de frustrant cateodata dar...astea s legile patriei. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preluat de pe sbz care era preluat de pe alt site :eek:)))))

 

FEMEIA LA VOLAN

Nu sunt misogin, dar - dupa 10 ani de permis - ghicesc intotdeauna daca masina din fata mea este condusa de o femeie. Daca observ un sofer nesigur, care conduce incet dar neatent, care semnalizeaza dupa ce face manevra sau care merge pe 2 benzi, pariez ca e... o soferita (eu ii zic "p.... proasta", dar, repet, nu vreau sa par misogin).

 

Nu stiu cum se face, dar mereu in parcarea de la hypermarket se nimereste cate-o soferita in fata mea. Desi conduce un Matiz sau un Peugeot 206, niciodata nu reuseste sa parcheze. Face 'nspe mii de manevre ca sa se miste 2 cm, in ciuda claxoanelor din spate. Nu stiu de ce, dar in astfel de momente, barbatii se gandesc la sex oral. Atat cu soferita in cauza, cat si cu politistul care i-a dat carnetul.

 

Daca pe luneta mai vezi si semnul de incepator, atunci tragedia capata proportii shakespiriene. Apreciez totusi bunul simt al soferitelor care-si accepta conditia mizera si isi lipesc pe luneta intre 8-10 semne de incepatori. Ca sa fie clar pentru nefericitii din spate. Sau, pentru nefericitii cu miopie severa, lipesc o "lamaie" custom made, de dimensiunea unui pepene. Copt.

 

O femeie la volan arata la fel de natural ca un barbat in rochita roz. In ambele cazuri iti dai cu palma peste frunte si injuri printre dinti: "Ia uite-l si p-asta cum merge!... Aaaah, e femeie.....". In momentul, dramatic de altfel, in care realizezi ca e vorba de o femeie, te resemnezi. Parca nimic nu mai conteaza. Dumnezeu exista, dar acum e timpul sa-I platesti pentru pacate.

De altfel, veti observa pe buzele barbatiilor expresii de genul: "D' zeii ma'sii...."

 

Ati observat ce cauta femeile la o masina, atunci cand vor sa-si cumpere una? Nu conteaza consumul, fiabilitatea sau performantele tehnice. Ele oricum nu fac diferenta dintre carburator si cric. Masina trebuie sa fie mare si incapatoare (shopingu', batu-l-ar vina...), dar sa fie mica si usor de parcat. Culoarea e alta dilema. Trebuie sa fie shic si trendy, dar trebuie sa-i scoata in evidenta si ochii.

 

Imi place cum sunt tratate (si taxate) femeile intr-un service auto. Desi singura problema a masinii e intre volan si scaun (!!!), mecanicii pot inventa orice defect, fara sa fie contrazisi. In afara de chei si de oglinda retrovizoare (folosita pentru machiaj, nu pentru a se asigura in trafic), femeile nu cunosc bine nici macar comenzile masinii. De cate ori n-ati vazut o femeie care porneste farurile dand drumu' la stergatoare?

 

O alta kestie interesanta la femeile-soferite este pozitia de condus. Intotdeauna scaunul trebuie sa fie dat in fata. Cat mai in fata. Daca se poate, sa fie lipita de volan si cu.. fruntea pe parbriz. Obisnuite sa fie "on-top", femeile adopta aceeasi pozitie si la volan. Stau "calare" pe volan. Tensionate si speriate, se uita in toate partile, mai putin in fata. Probabil e sezon de reduceri la haine si se uita prin vitrine.

 

Femeile nu apasa niciodata ambreiajul cat trebuie. Ele dau vina pe pantofii cu tocuri. Nu va lasati inselati. Si neuronii lor tot pe tocuri sunt.

se potriveste de minune cu ce ai patit tu :cheers:, sorry pt necazul tau

 

 

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! DACA N-AM RAS CU LACRIMI COANE!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! :finger: :moron: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa continui si eu pe aceeasi tema, am asistat si eu la un incident cat de cat asemanator, dar din fericire nimeni n-a patit nimic. Momentan ma deplasez numai cu masina, dar cu putin noroc peste vreo 2 sapt o sa am si eu carnet si de categoria A. Problema e ca pe zi ce trece incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios daca merita riscul de a circula prin Bucuresti cu mobra. Ca sa nu ma abat de la subiect, venind spre servici azi am observat un nene pe un chopper super frumos stand la stop langa mine. Am plecat de la stop, am trecut calea ferata, si a luat-o mai repede exact in fata mea si a virat dreapta pe vergului. Chiar m-am bucurat ca aveam mai mult timp sa ma uit cum merge (in ultima vreme studiez fiecare motociclist in parte sperand ca mai invat ceva de la ei). La prima trecere de pietoni eu opresc, dar el apucase sa treaca inainte de a traversa cineva. Plec si la nici 50 de metri in fata mea dau de tipul cu motorul care era oprit in mijlocul drumului cu o dacie "infipta" in spatele motocicletei, dacie care din cate se vedea, iesise de pe un drum fara prioritate din partea stanga a drumului. Individul era la geamul soferului tipand la el "unde dracu te uiti ???? nu m-ai vazut ???" care cand m-am apropiat am vazut ca era o "tanti" la vreo 40-50 de ani plina de tupeu (tipa si gesticula ca si cand motociclistul era de vina). Dupa ce au plecat mi s-a parut ca motorul era totusi "atins" in spate ca scotea niste sunete ciudate. M-a pus pe ganduri serios ! daca femeia aia ar fi iesit mai devreme cu o fractiune de secunda l-ar fi luat din plin si nu vreau sa stiu ce s-ar fi intamplat :lol:

Ai cum sa supravietuiesti in Bucurestiul asta pe motor ? cat de atent trebuie sa mergi ca sa scapi cu viata zi de zi ? Deja ma gandesc ca dupa ce reusesc sa-mi iau si eu mobra, n-o sa am tupeu sa circul prin oras....o sa-l tin numai pentru iesiri in weekenduri si atat :moron: Deja am ramas cu impresia ca ai sanse 50/50 sa patesti ceva la o iesire in oras pe mobra oricat de mult ai respecta tu legile de circulatie si oricat de atent ai :finger: fi

Si sincer nu vad sa se schimbe situatia in vreun fel in urmatorii ani....

Tot respectul ! Asfalt uscat tuturor si aveti grija !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am ramas cu impresia ca ai sanse 50/50 sa patesti ceva la o iesire in oras pe mobra oricat de mult ai respecta tu legile de circulatie si oricat de atent ai :finger: fi

Si sincer nu vad sa se schimbe situatia in vreun fel in urmatorii ani....

Tot respectul ! Asfalt uscat tuturor si aveti grija !

 

 

Corect! 50/50 e rezonabil, realitatea insa poate fi mult mai drastica decat atat. Pleci si speri ca vii inapoi intreg. Cam asta e loteria in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! 50/50 e rezonabil, realitatea insa poate fi mult mai drastica decat atat. Pleci si speri ca vii inapoi intreg. Cam asta e loteria in Bucuresti.

 

cu totii stim asta fratilor, mai ales in halul in care e traficul din ultimele zile :finger:

 

Iti e si frica sa nu faca vreounul o miscare nasoala si sa te darame si doamne fereste sa treca altul peste tine. Traficul din bucuresti e total haotic :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observatie: 80% dintre masinile pe care le-am vazut circuland cu farurile stinse atunci cand ar fi trebuit aprinse (zori, apus, ceata, ploaie, noapte chiar!) erau conduse de femei. Asta e.

Plus vreo 2 cazuri de oprit in mijlocu intersectiei, surprinse acolo de culoarea rosie a semaforului. Restu ocoleau in tacere, probabil stiau ca orice comentariu (sau claxon) este inutil.

Editat de sharpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt zeci de cazuri de genul asta. Si eu am patit ceva asemanator. Tot o femeie m-a pus jos fara sa ma atinga sau sa o ating. Mi-a iesit in fata, eu am franat tare si ghici ce s-a intamplat. Motocicleta tavalita, picior rupt... Dar nu a fost impact asa ca nu ea a fost vinovata. Stiam textul asa ca nici nu mai m-am obosit sa ma duc cu ea la politie. Nici nu mai eram in stare. Propun sa facem o lista a celor care provoaca astfel de accidente si pana s-o modifica legea astfel incat sa ii pedepseasca, sa ii pedepsim noi (zgarieturi, gemuri sparte, acid de baterie pe vopsea etc). Se cheama ca ne facem singuri dreptate si nu e bine? Asa, si? Daca tot ne reparam singuri motocicletele de ce sa nu ne facem singuri si dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par carcotas, dar mi se pare o prostie sa franezi pana dai in portiera vacii.

Cel mai bine este sa se exerseze franarea de urgenta si sa se franaze cat mai eficient posibil fara a tavali motorul. In felul acesta avem sanse sa evitam accidentul , iar in cazul in care accidentul nu poate fi evitat veti avea cea mai mica viteza posibila la impact.

Am patit si eu sa-mi taie fata o tanti cu un C1 ca sa intre la benzinarie si am franat cat am putut de tare, am tinut motorul drep si m-am oprit fix in pragul ei cu roata si i-am atins portiera cu botul cat sa ii zgarii putin lacul de la vopsea. Am simtit cum incepe sa se ridice roata din spate si cum incepe sa piarda aderenta roata fata, dar motorul a fost perfect drept si nu mi-a innodat ghidonul.

Daca nu era praf pe jos opream inainte de a o lovi, asa s-a oprit motorul la fix dar l-am scapat in lateral de pe loc dupa impact pentru ca ma pregatisem sa sar ca sa nu ma lovesc cu partile moi de rezervor.

Consecinte : motorul are doar un slider usor zgariat si vopseaua sarita de pe carena putin zgariata mai mult decat inainte .

Am facut schimb de nr de telefon si dupa ce m-am asigurat ca n-am furca sau roata strambate i-am spus femeii sa se descurce cu politia si casco, ca mie mi se falfaie, n-am timp de pierdut . N-am rupt capul nimanui, nu am facut spume pentru ca eram convins ca femeia nu m-a vazut si nici nu avea cum sa ma vada din moment ce coloana de pe banda 2 ii bloca vederea. Asta e situatia : in Bucuresti se stationeaza pe banda 2 in coloana, lasand banda 1 libera.

 

Din punctul meu de vedere situatia sta cam asa :

1. toti conservarii vor sa ma omoare (au spus-o si altii inaintea mea)

2. n-am nici o sansa sa-i 'educ' pe toti pentru ca sunt prea multi

3. concluzie : singurul lucru pe care-l pot face pentru a-mi mari sansele de supravietuire este sa-mi imbunatatesc mersul cu motorul, sa fiu mai atent, sa le prevad reactiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihaip: pai imi dai impresia ca te cam contrazici singur. Exact ce ai facut tu e varianta recomandata in situatia in care evitarea e imposibila sau prea riscanta (de exemplu prefer sa intru in dobitoc decat pe contrasens). Idea e sa franezi corect, la maxim, dar pe directia respectivului, nu spre pom/trotuar. Culcatul intentionat al motorului mi se pare foarte gresit, pentru ca vei lovi un eventual obstacol cu viteza mai mare decat daca franai pana in ala, plus ca risti sa intri sub masina, in loc sa sari peste ea. In plus, daca incerci sa o iei spre "decor", care in general in oras e trotuarul, risti sa faci alte belele, de exemplu sa nimeresti (tu, motorul sau o bucata din el) un pieton. Idea e ca daca singurele alternative ramase sunt sa te dai pe jos sau sa intri in ala la viteza relativ mica, e preferabil din toate punctele de vedere sa-l lovesti pe prost.

Din exemplul tau: ce se intampla daca era putin mai mult nisip pe jos si nu mai puteai sa franezi atat? Crezi ca era preferabil sa fi tras dreapta si sa te fi imprastiat fara sa o atingi pe aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca am atins-o a fost doar intamplare. Nu a fost intentionat, preferam sa nu o ating. Daca contrasensul era liber nu aveam nici o jena sa ma duc pe acolo, dar era full.

De acord ca culcatul motorului.

Evitarea obstacolului daca prin aceasta manevra nu lovesc altceva e totusi o solutie valabila uneori. In cele din urma totul depinde de situatia de la fata locului. In trafic, dupa ce eviti unul care iese cu botul nu stai sa mai faci spume, nu iti sta inima-n loc ca la o frana , tocmai de aceea evitarea e mai putin constientizata ca solutie la o situatie critica.

 

In cazul meu nu aveam altceva de facut , loc nu aveam nici pe trotuar nici in lateral, tocmai de aia ma ridicasem din sa ca in caz ca nu ma opream sa fiu proiectat peste masina.

 

Ceea ce mi se pare totusi suspect este ca am impresia ca multa lume culca motorul nu pentru ca asa au vrut , ci pentru ca se panicheaza si franeaza defectuos. De aia ziceam ca nu-i putem schimba pe conservari, dar ne putem imbunatati skill-urile noastre.

Prima mea cazatura de exemplu a fost pt ca am franat pe ud si instinctiv m-am inclinat ca sa ocolesc obstacolul. Daca nu le-as fi facut pe amandoua concomitent nu as fi cazut , lipsa de experienta insa si-a spus cuvantul.

 

Oricum , in cele din urma nu exista motociclist care sa nu cada, face parte din viata de motociclist pe care am ales-o, asa ca enjoy.

Ultima data de exemplu n-am avut nici cel mai mic resentiment fata de femeia aia. In cele din urma m-am bucurat ca a avut bunul simt sa isi recunoasca vina, eu n-am avut damage-uri si acum am avut si poveste de povestit. Eram psihic pregatit ca intr-o situatie din asta sa mi se taie fata, li s-a intamplat multora si intrucat merg zilnic cu motorul am sanse mari sa mi se intample si mie. Asa ca m-am bucurat ca in momentul in care am fost pus la incercare am iesit basma curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tilik ... zi-ne ca ai dat peste femeia cu pricina si ai si tu parte de dreptate... asa-i ?

 

Asfalt uscat la toata lumea!

 

Nu frate. Nu am dat peste femeia cu pricina :blink: Am dat peste masina femeii cu pricina :blink:

 

Pot spune ca mi-am facut de cap :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma eu stiu ca de fiecare data cand imi taie cineva fata in trafic urat ... ma enervez ma pun in paralel vreau sa injur sa ii arat ceva.... ma uit la volan si totdeauna este cate o gagica cu mobilul la ureche ... care se uita la tine de parca ...What nigga ? ce-ai cu mine ?

ce rost mai are sa incepi sa ii explici...vezi draga mi-ai taiat fata ... sau uite ce era sa se intample....sau sa o injuri fara sa inteleaga de ce... le lasi in pace ... esti fericit ca nu te-a trantit si mergi mai departe :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...