Sari la conținut

Harley Davidson


Radu_OldSchool
 Share

Postări Recomandate

Asta inseamna ca te irita si stereotipul pe care tocmai l-ai scris deasupra. Bla bla-uri despre miliardele de mile facute de Goldwing si cat de nefiabile si de show sunt Harley-urile. Mie personal nu imi pasa de lucrurile astea si apreciez toate motocicletele asa cum sunt. Daca ar fi toate Goldwing-uri sau Harley-uri ar fi o lume fada.Ce inseamna imagine de motociclist? Sunt motociclisti care fac Km grei cu Harley-uri,pot sa ti-o confirm. Si sunt din aia care nu au bagat 10.000 de dolari in plastice de la Kuriakin. :ok:

 

 

 

CORECT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 860
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta inseamna ca te irita si stereotipul pe care tocmai l-ai scris deasupra. Bla bla-uri despre miliardele de mile facute de Goldwing si cat de nefiabile si de show sunt Harley-urile. Mie personal nu imi pasa de lucrurile astea si apreciez toate motocicletele asa cum sunt. Daca ar fi toate Goldwing-uri sau Harley-uri ar fi o lume fada.Ce inseamna imagine de motociclist? Sunt motociclisti care fac Km grei cu Harley-uri,pot sa ti-o confirm. Si sunt din aia care nu au bagat 10.000 de dolari in plastice de la Kuriakin. :eek:

 

 

Spot on! Ai scapat insa´ceva foarte important - am zis "in medie". Daca scoti asta din context, iti dau 100% dreptate. Raspunsul era adresat Criei care ii dadea cu HOG si cu valentele lui, sunt usor alergic recunosc.

 

Cat despre plastice, omul a inceput lista cu chestii cu un inteles anume - power. Nu stiu multe Electra Glide care sa scoata 121 PS si 146 Nm (stoc 67 PS) - cert e ca nu-i ajung ( si a dat vreo 30,000 pe el stoc). Cromul nu-mi place nici mie dar e motorul lui, asa e in America, ce sa-i fac. Am vazut motociclete cromate cu totul :ok:

 

 

Kuryakyn 95” Crusher Kit with the following: 26G camshaft, Forged pistons, S&S gear drive.

· R&D Performance cylinder Heads. [Complete port polish oversized valves].

· Screamin Eagle Chrome-moly push rods.

· Assembled by Bob Wright of R&D Performance, Watertown MN.

· Dyno tuned by Mike Roland World Class Tuning @ 121 H.P. and 108 ft.lbs. Torque. [Dyno slip included.]

· Screamin Eagle Computer Race Tuner

· Crankshaft compensator bearing support kit.

· Screamin Eagle clutch #37969-03

· VPC #83T Clutch pressure plate assembly.

· Jagg oil cooler assembly with automatic thermostat.

· Harley Davidson automatic compensator chain adjuster #40063-05a

· 3:37 Harley Primary gear set.

· Kuryakyn 57 MM throttle body.

· Harley Screamin Eagle chrome air cleaner base assembly #29510-05

· Overflow 800 cfm re-usable long life filter assembly.

· Flamed laser cut air cleaner cover.

· Super Trapp 2 into 1 exhaust system.

· Complete chrome engine kit.

· Complete Harley Davidson chrome front end.

· 12” Progressive lowering rear H.D. shocks.

 

Ideea mea era - si nu pari sa zici altceva - Calaresti motocicleta, motociclist te numesti. Nu-ti place o motocicleta, nu-i nimic e foarte buna pentru altul. Motocicleta pe care o iubesti poate sa-i fie nesuferita altcuiva, ce conteaza? Exista si alte motociclete in afara de Harley? Da! Mai exclusive? You bet. Imaginea... Ce e aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi vine sa cred...multi dintre voi sunte-ti ajunsi la maturitate...in viata de motociclisti...si totusi face-ti discutii aprinse...

ce ar fi Harley fara V2,vibratii,sunetul caracteristic...?

BMW fara flat twin...?

Triumph...tri...?

Ducati...L2...?

MotoGuzzi...V2 transversal...?

Honda fara emblematicul GoldWing...?

etc...etc...lista continua...

cineva mai sus spunea ca l-a dezamagit Harley...cred ca e prea mult spus...poate nu iti place...incearca altceva...poate un SS cu 100h in 3sec...sau un roadstar de la MotoGuzzi,BMW...sau poate dak nu iti place poate ar fi cazul sa incerci aero,navo...

probabil ca niciodata nu am sa imi iau Harley...desi am mers...e spectaculos in the city...dar nu e ptr mine...am mers cu aproape toate genurile de moto...fiecare are farmecul propriu...personalitate...etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spot on! Ai scapat insa´ceva foarte important - am zis "in medie". Daca scoti asta din context, iti dau 100% dreptate. Raspunsul era adresat Criei care ii dadea cu HOG si cu valentele lui, sunt usor alergic recunosc.

 

Ideea mea era - si nu pari sa zici altceva - Calaresti motocicleta, motociclist te numesti. Nu-ti place o motocicleta, nu-i nimic e foarte buna pentru altul. Motocicleta pe care o iubesti poate sa-i fie nesuferita altcuiva, ce conteaza? Exista si alte motociclete in afara de Harley? Da! Mai exclusive? You bet. Imaginea... Ce e aia?

 

* Ideea ta imi place, eu am un Intruder si m-am atasat de el. nu ma mai pot gandi la alt chopper/cruiser, are toate particularitatile pe care le doresc eu la un astfel de motor. Totusi, am in plan sa fac cateva drumuri lungi si foarte lungi, iar pentru asta trebuie sa cumpar alt motor (touring) care sa ma duca in siguranta si care sa nu-mi faca probleme pe drum (ca nu plec cu mecanicul si garajul dupa mine). Deci fiecare motor este construit ca sa satisfaca anumite cerinte. ...la asta vroiam sa ajung.

 

Cat despre HOG si alergie ta, ..as putea sa fiu rautacioasa si sa-ti zic: nu mai citi topicuri d-astea :ok: Dar cred ca o vedere mai detasata asupra fenomentului te-ar ajuta sa auzi mai multe pareri si sa iti faci mai multi prieteni (motociclisti, nu?). Eu nu cunosc pe nimeni din HOG, dar am 4 prieteni care au Harley-uri, toti sunt multumiti de ele, nu le-ar schimba. Al 5-lea este pe cale sa incalece pe unul (2nd hand..., ca sa nu fac reclama magazinului din Titulescu :eek: ). Daca tu stii mai multi membrii HOG, atunci da-ti cu parerea despre ei si astept sa aflu lucruri interesante, nu barfe si critici. Dar daca si tu vorbesti din filme si din reviste si documentare TV (ca mine), atunci declar ca sunt multumita cu cat am auzit :D

 

see ya!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cat despre HOG si alergie ta, ..as putea sa fiu rautacioasa si sa-ti zic: nu mai citi topicuri d-astea :eek: Dar cred ca o vedere mai detasata asupra fenomentului te-ar ajuta sa auzi mai multe pareri si sa iti faci mai multi prieteni (motociclisti, nu?). Eu nu cunosc pe nimeni din HOG, dar am 4 prieteni care au Harley-uri, toti sunt multumiti de ele, nu le-ar schimba. Al 5-lea este pe cale sa incalece pe unul (2nd hand..., ca sa nu fac reclama magazinului din Titulescu :D ). Daca tu stii mai multi membrii HOG, atunci da-ti cu parerea despre ei si astept sa aflu lucruri interesante, nu barfe si critici. Dar daca si tu vorbesti din filme si din reviste si documentare TV (ca mine), atunci declar ca sunt multumita cu cat am auzit :(

 

see ya!

 

Am multe cunostinte cu Harley (prietenii sunt o chestie rara), toti baieti de treaba (desi mai grizonati toti). Un fost coleg are peste 10 piese, colectionar. Cunosc si oameni care si l-au luat la pensionare, ca reward. Altii si-au permis reward-ul mai devreme. Altii ca prim motor. Altii dupa ce au trecut prin multe marci si modele. Eu eram cat pe-aci sa-mi iau un NightTrain acum 2 ani. Poate castig la primavara Night Rod-ul de la Louis :ok: n-o sa-l vand. Foarte multi au un Harley ca unul dintre motoare, cativa ca unul dintre mai multe.

 

Nu pot sa-mi dau cu parerea despre HOG's, era vorba de HOG ca si concept si cum e el privit de o anumita parte a clientelei HD, ca motivatie primara de a deveni proprietar, inaintea motocicletei ca scula/cal.

 

Am toata admiratia pentru cineva care are un vis, il urmareste si il si indeplineste. De ce ar fi altfel cu Harley-urile?

 

Cat despre alergie, e cam aceeasi cu cea dobandita la auzul unei melodii (indiferent cat ar fi ea de bune) de peste 1000 de ori.

 

Sa ne vedem sanatosi pe strazi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne vedem sanatosi pe strazi!

 

* cheers!

 

P.S. da' pe ce strazi te dai tu?... ca sa stiu daca vom ajunge sa ne vedem si ...sa ne scoatem ochii in direct :eek:

Sanatosi, da..., asta e conditie eliminatorie (pe moto) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prefer modelele mai vechi, asa ca pentru mine un showroom in care sa vad cum si Harley-Davidson se transforma in Kawasaki Vulcan si incepe sa respecte norme Euro Tzz si sa nu mai emita zgomot nu mai inseamna mare lucru... A fost frumos, dar s-a terminat...

Call me a dinosaur, dar mecanica e mecanica si electronica e electronica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

romanesti, europene si in doua luni pe langa plaja si palmieri :ok: :eek: . Mai putin in Bucuresti de cand traficul este asa de imputit. N-am ajuns sa-mi scot ochii cu nimeni pana acum, de-acum incolo si mai mic riscul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

romanesti, europene si in doua luni pe langa plaja si palmieri :ok: :eek: . Mai putin in Bucuresti de cand traficul este asa de imputit. N-am ajuns sa-mi scot ochii cu nimeni pana acum, de-acum incolo si mai mic riscul :D

 

 

* uuf! ma exprim eu ..neconform sau nu stiu! da', uite, ca eu nu am de gad sa imi scot ochii cu tine, na! era doar o figura de stil (again!).

In Bucuresti e groaznic pentru choppere (nu stiu tu ce ai...), asa ca si eu ies cat de departe de orasul asta pot. Cel mai lung drum l-am facut la Resita, apoi cateva mai in sud si centrul tarii (tine cont ca am carnet din mai anul asta, ...cam tarziu, da better later than...). Dar am mers si in Bulgaria (m-au impresionat drumurile, e!). Mai la vara imi propun drumuri ceva mai lungi, asa ca s-ar putea sa ne intersectam la un moment dat, cine stie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

<small>--- Mesaj completat în 20 Oct 2007 20:11 -------------</small><br/>

 

Confirm-o. In afara de tine, ma refer (ca si eu as putea zice ca Vulcanistii se plimba, dar in afara de mine nu bag mana in foc ca e asa).

 

Bine ,nu pot sa o confirm. Tot ce pot sa spun este ca sunt destui care urasc The Harley Creed ,Harley Burgers si nu apreciaza HOG (@razzie,no offence) si iubesc sa se care cat mai mult cu HD si motocicletele in sine. Sper ca se intelege ce vreau sa spun.

post-7907-1192912942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la un dealer local de motociclete 2nd hand, si am vazut niste Sportster-uri 883. Erau din 2006 si aratau ca noi.

 

M-am suit pe ele, am dat la cheie si... am ramas dezamagit de vibratiile foarte mari - se misca pana si cauciucul de pe roata din fata. Cand urca in ture nivelul vibratiilor scadea, dar era tot destul de deranjant. Din cauza asta nu cred ca-i prea confortabil la drumurile lungi.

 

In schimb comenzile (frane, ambreiaj, cutie de viteze) merg foarte usor.

 

Chiar eram interesat de un Sportster (cruiser-ul ramane prima mea dragoste), pt. ca-mi place cum suna, cum arata, dar dupa experienta de astazi nu as da banii (si nu-s putini) pe un astfel de motor. Nu ma pasioneaza "filozofia" HD, ci numai motocicleta. Care e mult prea "cruda" pt. gustul meu... Din pacate a picat testul intial...

Salutare,

Incepand cu modelele 2007 au introdus injectia si au montat motorul pe tampoane si la sportster.

trebuie sa incerci unul din asta.

Ca fiabilitate iti pot spune ca un amic a venit cu noi pana in norvegia si cu 2 persoane si bagaje. A mers fara probleme chiar daca era an de fabricatie 93 sau pe acolo.

Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Incepand cu modelele 2007 au introdus injectia si au montat motorul pe tampoane si la sportster.

trebuie sa incerci unul din asta.

Ca fiabilitate iti pot spune ca un amic a venit cu noi pana in norvegia si cu 2 persoane si bagaje. A mers fara probleme chiar daca era an de fabricatie 93 sau pe acolo.

Respect.

 

 

salut,

acel amic era cumva Victor?

are sportster883 din 2000,cu kit nou de 1200cc.

 

 

Black.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri cand am iesit din tura de garda am dat o fuga pana la "sediul central" pt a vedea bestiile 2008 live dar shi pt a obtine un calcul estimativ pt un sportster(7900 cu tva...2000 avans shi 180 p luna timp de 3 ani)...Din pacate inka nu aveau nici rocker-ul,nici fat bob-ul(cu tot cu farurile alea hidoase)...In schimb am vazut v-rod-ul cu fata spitata...shi pot spune ca in realitate draku nu e asa negru,240-ul ala d p spate scotandu-l tare din shit...Am fost surprins sa-l vad acolo shi pe dl Tiberiu Troia...care stiam ca este importator yamaha :D ...Ma rog...cu toate ca japanul a evoluat f mult,harley-ul a reusit sa pastreze acel ceva care il face special...f special ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri cand am iesit din tura de garda am dat o fuga pana la "sediul central" pt a vedea bestiile 2008 live dar shi pt a obtine un calcul estimativ pt un sportster(7900 cu tva...2000 avans shi 180 p luna timp de 3 ani)...;)

 

mai stii si alte preturi (gama Dyna, Softail)?

 

--- Mesaj completat în 25 Oct 2007 16:00 -------------

Salutare,

Incepand cu modelele 2007 au introdus injectia si au montat motorul pe tampoane si la sportster.

trebuie sa incerci unul din asta.

Respect.

 

Nope... Din 2004 au bagat motorul pe tampoane de cauciuc. Ala pe care l-am testat era 2006, deci pe tampoane... Si daca asta facea ca un mosh sclerozat' :D nu-mi inchipui cum fac alea mai vechi de 2004. De fapt am fost la un service HD local si am vorbit cu un amic; mi-a spus sa stau departe de cele dinainte de 2004 (adica care nu au tampoane).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata

 

Pentru cine nu ma cunoaste ,sunt Marcel Chiva.Am citit posturile voastre,si sunt dator cu cateva raspunsuri avand in vedere , ca fac parte din echipa Harley-Davidson Romania.

Showroom-ul s-a deschis in urma cu doua saptamani,din pacate sunt expuse decat motocicletele,accesoriile si echipamentul zace in depozit datorita faptului ca mobilierul nu este gata si nu avem spatiu de expunere.

Pretul motocicletelor este mai mic ca cel din Germania,daca tzinem cont de costul transportului.In plus beneficiezi gratuit de: PDI(pregatirea de livrare care costa 150 euro),manopera primei revizii,cardul HOG(65 euro)pentru o perioada de 1 an.

 

Un Sporster 883 costa 6650 fara TVA,FXSB Dyna Street Bob -11800 fara TVA,etc.Preturile sunt bune si sunt aliniate la piata din UE.

 

Sunt 4 motociclete de drive test

1.Sporster 1200 NIghtster

2.FXDB Dyna Street Bob

3.VRSCDX Night Rod Special

4.BUELL XB12 STT Sesiunile de Drivetest se vor desfasura pe DN1 cu plecare de la Citroen.Inscrierile se vor face la showroom sau on line pe site-ul nostru care va fi operational saptamana aceasta.

 

Service-ul motocicletelor se va efectua langa showroom-ul Citroen pe DN1.S-au realizat cateva cursuri de specializare in Anglia,care continua si in perioada urmatoare.In prima faza o sa ma implic si eu in activitatea service-ului.

 

Cred ca acum ati gasit ceva rasrunsuri la nelamuririle care le aveati.

Pentru orice detalii ma puteti contacta pe marcel.chiva@ats.ro sau la showroom intre orele 9.00-19.00

 

RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marcel, succes tie si intregii echipe. Preturile sunt intradevar foarte bune. Eu insa nu as testa un motor pe DN1, l-as test in oras si undeva afara dar sa fie si curbe si ceva panta. Inteleg insa si ingrijorarile voastre referitoare la mobrele de test (in special Night Rod-ul :) )

 

De-abea astept sa vad mai multe HD-uri pe drum :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata

 

Pentru cine nu ma cunoaste ,sunt Marcel Chiva.Am citit posturile voastre,si sunt dator cu cateva raspunsuri avand in vedere , ca fac parte din echipa Harley-Davidson Romania.

Showroom-ul s-a deschis in urma cu doua saptamani,din pacate sunt expuse decat motocicletele,accesoriile si echipamentul zace in depozit datorita faptului ca mobilierul nu este gata si nu avem spatiu de expunere.

Pretul motocicletelor este mai mic ca cel din Germania,daca tzinem cont de costul transportului.In plus beneficiezi gratuit de: PDI(pregatirea de livrare care costa 150 euro),manopera primei revizii,cardul HOG(65 euro)pentru o perioada de 1 an.

 

Un Sporster 883 costa 6650 fara TVA,FXSB Dyna Street Bob -11800 fara TVA,etc.Preturile sunt bune si sunt aliniate la piata din UE.

 

Sunt 4 motociclete de drive test

1.Sporster 1200 NIghtster

2.FXDB Dyna Street Bob

3.VRSCDX Night Rod Special

4.BUELL XB12 STT Sesiunile de Drivetest se vor desfasura pe DN1 cu plecare de la Citroen.Inscrierile se vor face la showroom sau on line pe site-ul nostru care va fi operational saptamana aceasta.

 

Service-ul motocicletelor se va efectua langa showroom-ul Citroen pe DN1.S-au realizat cateva cursuri de specializare in Anglia,care continua si in perioada urmatoare.In prima faza o sa ma implic si eu in activitatea service-ului.

 

Cred ca acum ati gasit ceva rasrunsuri la nelamuririle care le aveati.

Pentru orice detalii ma puteti contacta pe marcel.chiva@ats.ro sau la showroom intre orele 9.00-19.00

 

RESPECT

 

 

 

Bine ai venit pe forum!

 

Ma steptam ca dupa toata efervescenta de pana acum, cineva sa raspunda,sa puna intrebari,sa se bucure sau macar sa se mire....:-)

 

Tipic romanesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit pe forum!

 

Ma steptam ca dupa toata efervescenta de pana acum, cineva sa raspunda,sa puna intrebari,sa se bucure sau macar sa se mire....:-)

 

Tipic romanesc.

 

Te refereai la cineva anume, nu?

 

Tipic american :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...