Sari la conținut

Harley Davidson


Radu_OldSchool
 Share

Postări Recomandate

referitor la preturile de la HD: din ce mi-au spus baietii de la stand si din ce am vazut din oferta scrisa a dealer-ului, am inteles ca pretul e mai mare cu vreo 200 euro fata de cel practicat in Germania. eu zic ca e rezonabil mai ales ca ai si prima revizie inclusa in pret. in plus, ca peste tot in Europa primesti un card de membru HOG International gratuit pentru primul an.

daca se pastreaza aceasta poltica de preturi eu zic ca e ok.

ca o comparatie, in Barcelona, modelul pe care il am eu, sportster 883R era cu 1200 euro mai scump decat in Germania.

 

 

poate ca la Barcelona sunt alte preturi...deh...ca pi centru la noi... la reprezentantza harley,buell,bmw. etc de la Sevilia...Todomoto...am vazut cele mai mici preturi la Harley ...Dyna street bob era la 14 100 euro... Italia,Franta...in jur de 15 000...la siab am vazut acelas moto la 11800 fara tva ...deci acelasi pret...este drept ca si cu 2 ani mai tirziu... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 861
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

referitor la preturile de la HD: din ce mi-au spus baietii de la stand si din ce am vazut din oferta scrisa a dealer-ului, am inteles ca pretul e mai mare cu vreo 200 euro fata de cel practicat in Germania. eu zic ca e rezonabil mai ales ca ai si prima revizie inclusa in pret. in plus, ca peste tot in Europa primesti un card de membru HOG International gratuit pentru primul an.

daca se pastreaza aceasta poltica de preturi eu zic ca e ok.

ca o comparatie, in Barcelona, modelul pe care il am eu, sportster 883R era cu 1200 euro mai scump decat in Germania.

 

confirm,

 

 

Intruder M 1800 este 14500 Euro in Barcelona, in Romania pana in 12000(TVA inclus)

 

On topic: la siab, 883 este chiar sub 7000 Euro, nu va suparati, dar nu mi se pare piperat pentru un HD nou....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e. din ce am vazut la standul de la SIAB pretul motocicletelor e acceptabil.

sunt curios daca vor oferi la drive test modelele disponibile, asa cum zicea cineva aici, ca s-a promis.

in afara de asta, foarte important e, dupa parerea mea, personalul care o sa lucreze la HD Bucuresti.

au un om care sigur stie cu ce se mananca chestia asta: Marcel Chiva.

din pacate mai au unu, Tiberiu Troia, care nu cred ca trebuia sa lucreze aici. acest domn Troia, pana sa lucreze aici, vindea Yamaha dar in acelasi timp era un om de legatura in ceea ce priveste HD in Romania, pt ca intentia de a deschide o reprezentanta in Romania stiti ca e mai veche.

cand am vrut sa imi iau sportsterul l-am sunat si pe el si mi-a spus ca ce vreau eu sa cumpar este o mobra si ca o sa rada toti harley-istii de mine si ca ar fi bine sa ma reorientez catre o japoneza. la-m intrebat: o honda? nu, zice el, o yamaha fazer, e cea mai tare motocicleta.

am gasit pana la urma o alta modalitate de a-mi achizitiona un harley sportster 883R. ( o mobra amarata)

ulterior acestui episod, la salonul moto din primavara acestui an, vad standul HD. Intreb o fatuca de acolo cu cine pot sa vorbesc despre motoare si mi-a raspuns: cu domnul Troia.

l-am cunoscut si l-am intrebat: dvs. sunteti persona care atunci cand am vrut sa iau un sportster mi-a zis sa imi iau yamaha? si mi-a raspuns cu tupeu: da. si acum tot asta iti spun: ia-ti yamaha. i-am raspuns ca deja mi-am luat sportster. a , daaa, atunci o sa vezi tu ce patesti cu garantia.

va marturisesc ca m-a cam lasat masca. un om care lucreaza pentru harley, care trebuie sa traiasca in spiritul harley, sa respire si sa viseze numai harley imi spune mie sa-mi iau yamaha, iar daca mi-am luat deja harley nu imi asigura el mie garantia?

dupa cate stiu eu garantia e oricum internationala si pot sa imi fac reviziile la orice service autorizat.

ce sa mai spun, cu oameni de genul asta cred ca HD isi da singur suturi in dos.

sunt curios daca domnul Troia mai vinde in paralel si Yamaha in continuare si mai trimite oameni la firma lui.

sper totusi ca marcel sa le inoculeze microbul harley si celorlalti angajati de acolo.

Editat de ottogrozav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Individul asta, Troia, pare un bou; nu numai ca ti-a recomandat alta marca (de inteles intr-un fel, daca pe atunci lucra pt Yamaha), dar si alt model de motocicleta. Probabil lui nu-i spune nimic opozitia cruiser vs. naked.

Daca au 2 roti, toate motocicletele sunt la fel :bigstar: . Cam ca negrii/asiaticii....

 

Genul asta de oameni pot vinde orice, bani sa iasa. N-ar fi de mirare ca in Ro, motocicletele HD sa se vinda impreuna cu cite un sac de detergent ca bonus.

 

Il doare pe el in paispe de moto. Probabil HD il platesc mai bine, de aceea a renuntat la vechea firma. It's all about money

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e. din ce am vazut la standul de la SIAB pretul motocicletelor e acceptabil.

sunt curios daca vor oferi la drive test modelele disponibile, asa cum zicea cineva aici, ca s-a promis.

in afara de asta, foarte important e, dupa parerea mea, personalul care o sa lucreze la HD Bucuresti.

au un om care sigur stie cu ce se mananca chestia asta: Marcel Chiva.

din pacate mai au unu, Tiberiu Troia, care nu cred ca trebuia sa lucreze aici. acest domn Troia, pana sa lucreze aici, vindea Yamaha dar in acelasi timp era un om de legatura in ceea ce priveste HD in Romania, pt ca intentia de a deschide o reprezentanta in Romania stiti ca e mai veche.

cand am vrut sa imi iau sportsterul l-am sunat si pe el si mi-a spus ca ce vreau eu sa cumpar este o mobra si ca o sa rada toti harley-istii de mine si ca ar fi bine sa ma reorientez catre o japoneza. la-m intrebat: o honda? nu, zice el, o yamaha fazer, e cea mai tare motocicleta.

am gasit pana la urma o alta modalitate de a-mi achizitiona un harley sportster 883R. ( o mobra amarata)

ulterior acestui episod, la salonul moto din primavara acestui an, vad standul HD. Intreb o fatuca de acolo cu cine pot sa vorbesc despre motoare si mi-a raspuns: cu domnul Troia.

l-am cunoscut si l-am intrebat: dvs. sunteti persona care atunci cand am vrut sa iau un sportster mi-a zis sa imi iau yamaha? si mi-a raspuns cu tupeu: da. si acum tot asta iti spun: ia-ti yamaha. i-am raspuns ca deja mi-am luat sportster. a , daaa, atunci o sa vezi tu ce patesti cu garantia.

va marturisesc ca m-a cam lasat masca. un om care lucreaza pentru harley, care trebuie sa traiasca in spiritul harley, sa respire si sa viseze numai harley imi spune mie sa-mi iau yamaha, iar daca mi-am luat deja harley nu imi asigura el mie garantia?

dupa cate stiu eu garantia e oricum internationala si pot sa imi fac reviziile la orice service autorizat.

ce sa mai spun, cu oameni de genul asta cred ca HD isi da singur suturi in dos.

sunt curios daca domnul Troia mai vinde in paralel si Yamaha in continuare si mai trimite oameni la firma lui.

sper totusi ca marcel sa le inoculeze microbul harley si celorlalti angajati de acolo.

 

 

Te contrazic doar foarte putin, oamenii astia trebuie doar sa vanda Harley. Nu e neaparat sa traiasca in spiritul Harley cum unul care vinde mancare de pisici nu trebuie sa manance ceea ce vinde. Pot s-o faca dar nu-i obliga nimeni, nici aici si nici afara. Dar intradevar, omul se pare ca se simte foarte tare la el in batatura daca isi permite mitocanisme de acest gen. Sper sa-si primeasca ceea ce merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa stiu de la cei care au HD, care-s intervalele de service recomandate si cam ce se face la service? Am citit pe undeva ca service-ul se face la fiecare 2500 mile (4000 km), ceea ce mi se pare extrem de des...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa stiu de la cei care au HD, care-s intervalele de service recomandate si cam ce se face la service? Am citit pe undeva ca service-ul se face la fiecare 2500 mile (4000 km), ceea ce mi se pare extrem de des...

 

Asta e tot din filmul cu vulpea si strugurii? E Harley! ce mama dracului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e tot din filmul cu vulpea si strugurii? E Harley! ce mama dracului...

 

Fratele meu... era o intrebare simpla... ai raspuns la ea si vrei sa raspunzi, scrii pe forum; nu ai - te abtzii de la comentarii inutile/tampite/etc. si te duci sa bei un suc... Ce legatura are raspunsul tau cu intrebarea mea, numai tu stii...

 

Deci, sa revenim la intrebare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa stiu de la cei care au HD, care-s intervalele de service recomandate si cam ce se face la service? Am citit pe undeva ca service-ul se face la fiecare 2500 mile (4000 km), ceea ce mi se pare extrem de des...

 

 

well,pe mine chiar nu ma intereseaza service-ul autorizat....ma descurc pe plan local.

auzeam ca o revizie e undeva pana in 200eur....dar nu la noul dealer HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well,pe mine chiar nu ma intereseaza service-ul autorizat....ma descurc pe plan local.

auzeam ca o revizie e undeva pana in 200eur....dar nu la noul dealer HD.

 

pai nici pe mine nu ma intereseaza cel autorizat. imi fac singur marea majoritate a sevice-ului chiar si la Monster-ul actual. Doar la injectie nu ma bag...

 

eram curios cam ce operatiuni de service sunt necesare la HD (in afara de ulei si filtru) si cam cat de des. asta ca sa-mi fac o idee despre costurile de intretinere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nici pe mine nu ma intereseaza cel autorizat. imi fac singur marea majoritate a sevice-ului chiar si la Monster-ul actual. Doar la injectie nu ma bag...

 

eram curios cam ce operatiuni de service sunt necesare la HD (in afara de ulei si filtru) si cam cat de des. asta ca sa-mi fac o idee despre costurile de intretinere...

 

Pentru mine cat ma costa service-ul la un Harley ar fi ultimul lucru la care m-as gandi, dar in fine... ai un exemplu aici cum il fac ei la mama lui.

Stiam si eu ca la motoarele pana in 2004 se recomanda revizie la 2500 mile, iar cele de dupa 2004 la 5000. Uita-te si aici ca si astia spun acelasi lucru.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine cat ma costa service-ul la un Harley ar fi ultimul lucru la care m-as gandi, dar in fine... ai un exemplu aici cum il fac ei la mama lui.

Stiam si eu ca la motoarele pana in 2004 se recomanda revizie la 2500 mile, iar cele de dupa 2004 la 5000. Uita-te si aici ca si astia spun acelasi lucru.

 

Nu pt. a afla costul am intrebat (fiecare service are tariful propriu), ci pt. detaliile tehnice ale mentenantei. Spre exemplu, daca ma pun aia de la HD sa fac jocul la supape la fiecare 4000 km e cam nashpa. Faci si tu o plimbare de 5000 km si trebuie sa-ti faci service-ul in mijlocul excursiei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Genul asta de oameni pot vinde orice, bani sa iasa. N-ar fi de mirare ca in Ro, motocicletele HD sa se vinda impreuna cu cite un sac de detergent ca bonus.

 

Il doare pe el in paispe de moto. Probabil HD il platesc mai bine, de aceea a renuntat la vechea firma. It's all about money

 

:ok:

 

Mai e un aspect, daca nu esti convins ca produsul pe care il vinzi e bun (sau cel mai bun), macar joci ...roul convinsului (cu convingere). Dar sa spui: i-ati un supersport, cand vine unul la tine si vrea MOTOR in V, ...e clar ca nu-ti vinzi marfa, ci incerci sa vinzi ...bani. Banii nu se vand usor, e meserie grea.

Iar despre sfaturi si pareri, ...ce sa zic, unii oameni traiesc din amintiri, altii incearca sa faca ceva pentru momentul asta, fara sa cada in iluzii si penibil.

 

HD e un fenomen, nu vinzi numai fierul (mancare de pisici), vinzi tot ce inseamna, de la HOG la old-school sau mai stiu eu ce. Daca ai intrat, intrat esti. Nu poti sa fii HD si pe urma sa-ti bagi picioarele in el (sau invers). E ca si cum ai face un copil, ca deh! copiii sunt draguti, iar dupa 3-4 ani il duci la orfelinat, ca nu vorbeste 2 limbi staine.

 

peace!

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

 

Mai e un aspect, daca nu esti convins ca produsul pe care il vinzi e bun (sau cel mai bun), macar joci ...roul convinsului (cu convingere). Dar sa spui: i-ati un supersport, cand vine unul la tine si vrea MOTOR in V, ...e clar ca nu-ti vinzi marfa, ci incerci sa vinzi ...bani. Banii nu se vand usor, e meserie grea.

Iar despre sfaturi si pareri, ...ce sa zic, unii oameni traiesc din amintiri, altii incearca sa faca ceva pentru momentul asta, fara sa cada in iluzii si penibil.

 

HD e un fenomen, nu vinzi numai fierul (mancare de pisici), vinzi tot ce inseamna, de la HOG la old-school sau mai stiu eu ce. Daca ai intrat, intrat esti. Nu poti sa fii HD si pe urma sa-ti bagi picioarele in el (sau invers). E ca si cum ai face un copil, ca deh! copiii sunt draguti, iar dupa 3-4 ani il duci la orfelinat, ca nu vorbeste 2 limbi staine.

 

peace!

 

Se pare ca tu crezi in duhul apelor :eek: Cum sa cumperi HOG sau old school? Cum "Daca ai intrat, intrat esti."? E Mafia? Cum sa compari un fier cu un copil? Ai copii? Stii ce sunt aia, sau o sa faci dupa ce ai cumparat HOG si old school si iti gasesti "sufletul pereche" calare pe MOTOR in V (ai numai grija ca si supersport bikes au motor in V, e adevarat ca sunt marci obscure ca Aprilia si Ducati)

 

Jeeez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca prima revizie se face la 1000 mile (1600km). dupa ce o s-o fac va anunt si la cate mile se face urmatoarea.

 

Nu ai caiet de service? Acolo sunt trecute intervalele. Motoarele dupa 2004 au reviziile la 5000 mile si cele pana in 2004 la 2005 mile, a mai scris cineva. Costul unei revizii in US era cam de 400 USD, cu detailing inclus, schimbul de ulei facut, curatata si polishata, manopera undeva la USD 90-100/ora daca imi aduc bine aminte.

 

Daca m-a impresionat vreodata ceva la Harley a fost service-ul - farmacie curata si vreo 25-30 de rampe de lucru fara sa exagerez, adevarat e ca e cel mai mare dealer HD din lume, Ormond Beach/Daytona.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai caiet de service? Acolo sunt trecute intervalele. Motoarele dupa 2004 au reviziile la 5000 mile si cele pana in 2004 la 2005 mile, a mai scris cineva. Costul unei revizii in US era cam de 400 USD, cu detailing inclus, schimbul de ulei facut, curatata si polishata, manopera undeva la USD 90-100/ora daca imi aduc bine aminte.

 

Daca m-a impresionat vreodata ceva la Harley a fost service-ul - farmacie curata si vreo 25-30 de rampe de lucru fara sa exagerez, adevarat e ca e cel mai mare dealer HD din lume, Ormond Beach/Daytona.

 

O sa ma uit diseara in cartea de service si iti spun care e intervalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca tu crezi in duhul apelor :ok: Cum sa cumperi HOG sau old school? Cum "Daca ai intrat, intrat esti."? E Mafia? Cum sa compari un fier cu un copil? Ai copii? Stii ce sunt aia, sau o sa faci dupa ce ai cumparat HOG si old school si iti gasesti "sufletul pereche" calare pe MOTOR in V (ai numai grija ca si supersport bikes au motor in V, e adevarat ca sunt marci obscure ca Aprilia si Ducati)

 

Jeeez!

 

* Da, cred in mai multe duhuri, nu numai in ala din ape. Se pare ca nu ai inteles ideea, eu nu sunt un sustinator al fenomenului HD, ci il observ numai si admir ce am de admirat, restul las la o parte, atata timp cat nu ma afecteaza, nu am de ce sa critic "deficientele sistemului". Nu sunt un aspirant la HD (deocamdata).

Chestia cu motorul in V este o figura de stil, in caz ca iti vine greu s-o digeri, treci la meniul urmator.

Da, e un fel de mafie HOG-ul, ca orice club bazat pe exclusivism, membrii lui devin un fel de familie, iar familia e ...celula societatii, etc. Vrei sa-ti tin tot cursul acuma ...sau mai tarziu?

Pentru curiozitatea ta: am un copil, are 10 ani (baiat) si nu l-am facut cu un motociclist. Nu-mi pare rau :D

Comparatiile se fac in mod voit exagerat, ca sa scoti in evidenta un lucru. Poate ca ar trebui sa fim si copii din cand in cand (copiii spun si lucruri trasnite) si sa mai credem un pic si in basme (iti recomand unul bun: "Stardust" - Neil Gaiman, e o poveste fantastica, pentru adulti, care mie mi-a placut mult. Daca mai astepti un pic ai sa vezi filmul, apare in curand si la noi, ...presupun ca ajung mai greu cartile acolo, in satul cu ministrii :eek: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el. Nu inteleg cum mai ales o mama poate sa fac o comparatie intre un fier si un copil. Dar am inteles, ai exagerat.

Motorul in V era o figura de stil. Am priceput si asta.

Nu sustii "fenomenul" HD dar emiti judecati despre ce ar trebui sa faca cineva pana la sfarsitul vietii daca s-a urcat odata pe un HD. Desigur, doar din admiratie selectiva.

Ti se pare ca daca cineva are 8000 de euro sau (8000 de dolari in state) si ii cheltuie pe un HD face parte dintr-un club exclusivist (cu multe sute de mii de membrii) how exclusive is that?

Daca as fi stiut ca esti la ora de "copiii spun lucruri trasnite" te asigur ca nu apasam vreo tasta, intelesesem insa ca esti matura.

 

Ar fi trebuit sa stii ca si tu stai in "Satul cu ministrii" e si asta o figura de stil - ironie mai exact.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai caiet de service? Acolo sunt trecute intervalele. Motoarele dupa 2004 au reviziile la 5000 mile si cele pana in 2004 la 2005 mile, a mai scris cineva. Costul unei revizii in US era cam de 400 USD, cu detailing inclus, schimbul de ulei facut, curatata si polishata, manopera undeva la USD 90-100/ora daca imi aduc bine aminte.

 

Daca m-a impresionat vreodata ceva la Harley a fost service-ul - farmacie curata si vreo 25-30 de rampe de lucru fara sa exagerez, adevarat e ca e cel mai mare dealer HD din lume, Ormond Beach/Daytona.

 

la sportster model 2007 reviziile se fac in felul urmator: prima la 1000 mile si urmatoarele la fiecare 5000 mile (8 000 km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el. Nu inteleg cum mai ales o mama poate sa fac o comparatie intre un fier si un copil. Dar am inteles, ai exagerat.

Motorul in V era o figura de stil. Am priceput si asta.

Nu sustii "fenomenul" HD dar emiti judecati despre ce ar trebui sa faca cineva pana la sfarsitul vietii daca s-a urcat odata pe un HD. Desigur, doar din admiratie selectiva.

Ti se pare ca daca cineva are 8000 de euro sau (8000 de dolari in state) si ii cheltuie pe un HD face parte dintr-un club exclusivist (cu multe sute de mii de membrii) how exclusive is that?

Daca as fi stiut ca esti la ora de "copiii spun lucruri trasnite" te asigur ca nu apasam vreo tasta, intelesesem insa ca esti matura.

 

Ar fi trebuit sa stii ca si tu stai in "Satul cu ministrii" e si asta o figura de stil - ironie mai exact.

 

* aquilla draga, eu nu emit judecati, nu am acest rol de "judecator", pur si simplu am spus ce am observat. Nu este HOG ce vreau eu sa fie, ci ce vor cei care sunt membrii lui. Si exclusivismul nu tine de numarul celor "listati", ci de reguli, obiceiuri, statut. Multi oameni au 8000 de $ in lume si nu ii cheltuie pe un HD, unii isi iau masini sport, tractoare, etc.

HOG nu este cineva care "s-a urcat o data pe un Harley", ci cine si-a luat un Harley sa stea cu fundul pe el mai mult decat stam noi pe topicul asta si ne contrazicem ...fara rezultat :D

 

In fine, io mai fac glume, dar traznaile nu sunt specialitatea mea. In viata am vazut destui oameni trazniti, iar asta nu am considerat-o lipsa de maturitate. Despre mine, crezi ce vrei tu, intelegi ce vrei tu, ...nu-i bai :ok:

 

a la votre! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HOG nu este ceea ce vor membrii ca el sa fie ci ceea ce vrea HD. Nici HD-urile nu sunt intotdeauna ceea ce vor posesorii ca ele sa fie:

 

Uite aici un individ care nu numai ca si-a luat un Harley dar se vede ca a pus ceva ganduri si bani in el.

 

2005

HARLEY DAVIDSON

ELECTRA GLIDE PUNISHER EDITION

Well over $10,000.00 of Harley extras! GREAT TOURING BIKE OR CRUISER..CONVERTS FROM 2 UP TO SOLO IN 15 MINUTES....INCLUDES TOUR PACK ETC. 26" Seat Height.

 

· Kuryakyn 95” Crusher Kit with the following: 26G camshaft, Forged pistons, S&S gear drive.

· R&D Performance cylinder Heads. [Complete port polish oversized valves].

· Screamin Eagle Chrome-moly push rods.

· Assembled by Bob Wright of R&D Performance, Watertown MN.

· Dyno tuned by Mike Roland World Class Tuning @ 121 H.P. and 108 ft.lbs. Torque. [Dyno slip included.]

· Screamin Eagle Computer Race Tuner

· Crankshaft compensator bearing support kit.

· Screamin Eagle clutch #37969-03

· VPC #83T Clutch pressure plate assembly.

· Jagg oil cooler assembly with automatic thermostat.

· Harley Davidson automatic compensator chain adjuster #40063-05a

· 3:37 Harley Primary gear set.

· Kuryakyn 57 MM throttle body.

· Harley Screamin Eagle chrome air cleaner base assembly #29510-05

· Overflow 800 cfm re-usable long life filter assembly.

· Flamed laser cut air cleaner cover.

· Super Trapp 2 into 1 exhaust system.

· Complete chrome engine kit.

· Complete Harley Davidson chrome front end.

· 12” Progressive lowering rear H.D. shocks.

· Harley #41259-06 and #41287-06a Street Glide wheels.

· Chrome rear drive pulley and chrome mounting hardware.

· Chrome front and rear axle spacers.

· Front and rear Show Chrome brake rotors.

· Lifesaver’s anti-lock rear brake module.

· Harley front chrome calipers covers.

· Front and rear Harley mud flaps.

· Windshield chrome trim #59213-96

· Aeromach custom flamed mirrors with stiletto stem mounts.

· Chrome switch housing kit #70223-96b

· Chrome master cylinder and brake cover kits.

· Harley “reach” Pull Back handle bar kit with “stainless” front brake lines and longer clutch and throttle cables.

· Marlin clock.

· Kuryakyn crash bar hwy. peg kit with custom skull pegs.

· Chrome rear floorboard covers #50782-91

· Kuryakyn passenger adjustable peg system.

· Gorilla remote paging alarm system.

· Rivco chrome center stand.

· Kissan headlight modulator.

· Harley special Halogen auxiliary driving lamps #68208-98a with Piaa high intensity bulbs.

· Frenched Harley headlight and driving and turn signal light lenses.

· Smoked Harley turn signal lenses front.

· Custom flamed rear turn signal lenses.

· Harley rear brake light/turn signal merge kit.

· Skull front and rear fender lens kit.

· Harley Comfort Stitch dual Touring seat.

· C&C Custom leather Solo seat with flame stitching.

· Harley tour pack “solo” detachable mounting kit and sissy bar complete.

· Harley tour pack “dual” detachable mounting kit.

· Tour pack with “Nostalgia” luggage rack mounted on it.

· Flamed Harley saddle bag latches # 90690-04

· Flamed handgrips #56518-02

· Skull collection brake pedal and shift pedals.

· Skull fender extensions front and rear.

· Skull Harley shift rod #34850-05

· Nostalgic saddlebag guardrails.

· Chrome rear saddlebag fender fillers.

· Saddlebag top chrome accent rails.

· Skull handle bar end caps.

· Chrome dipstick.

· Chrome oil breather line.

· Chrome oil filler neck.

· Chrome engine breather cover.

· Chrome clutch cable end feral.

· Chrome fuel line and tank elbow.

· Chrome tank attaching hardware.

· Kuryakyn chrome inner primary cover.

· Removable soft luggage set [3 pieces]

· Kuryakyn LED taillight.

· License plate relocating kit.

· Kuryakyn rear SHORT turn signal bar.

· Howard’s Air Horn’s

· Factory shop and owners manuals.

· Harley crash bar pouch and water bottle #91991-98

· Harley chrome front lowers #58121-85b

· Detachable backrest lock kit #46063-98

· Kuryakyn “chrome lady” clutch and brake levers.

· Cobra compact CB radio and antenna kit.

· Spare new Harley o.e. H.D.Starter motor assembly.

· Spare new Harley voltage regulator.

· Complete Harley new factory “take off” exhaust system.

· Pair of original Harley take off 9 spoke cast wheels with tires.

· Thumb operated cruise control.

· Harley windshield leather bag #58248-96

· Polished license plate frame with clear plate cover.

· Freedom Wings fairing air deflectors.

 

Acum vrea sa-l dea sa-si ia ceva mai puternic - nu mai vrea Harley, pe mine unul m-a mirat un pic dar pot sa-l inteleg

 

HD-urile din HOG stau in medie mult mai mult la terase si parcate la intruniri decat pun kilometrii/mile pe ele. Mile se pun pe Goldwing-uri, FJR-uri, St-uri si culmea aia n-au asa imagine de motociclisti.

 

N-am nimic cu tine, ma irita doar stereotipurile, de orice fel. S-a intamplat sa enunti tu cateva. Sunt convins ca am terminat aici :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

HD-urile din HOG stau in medie mult mai mult la terase si parcate la intruniri decat pun kilometrii/mile pe ele. Mile se pun pe Goldwing-uri, FJR-uri, St-uri si culmea aia n-au asa imagine de motociclisti.

 

N-am nimic cu tine, ma irita doar stereotipurile, de orice fel. S-a intamplat sa enunti tu cateva. Sunt convins ca am terminat aici :ok:

 

Asta inseamna ca te irita si stereotipul pe care tocmai l-ai scris deasupra. Bla bla-uri despre miliardele de mile facute de Goldwing si cat de nefiabile si de show sunt Harley-urile. Mie personal nu imi pasa de lucrurile astea si apreciez toate motocicletele asa cum sunt. Daca ar fi toate Goldwing-uri sau Harley-uri ar fi o lume fada.Ce inseamna imagine de motociclist? Sunt motociclisti care fac Km grei cu Harley-uri,pot sa ti-o confirm. Si sunt din aia care nu au bagat 10.000 de dolari in plastice de la Kuriakin. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la un dealer local de motociclete 2nd hand, si am vazut niste Sportster-uri 883. Erau din 2006 si aratau ca noi.

 

M-am suit pe ele, am dat la cheie si... am ramas dezamagit de vibratiile foarte mari - se misca pana si cauciucul de pe roata din fata. Cand urca in ture nivelul vibratiilor scadea, dar era tot destul de deranjant. Din cauza asta nu cred ca-i prea confortabil la drumurile lungi.

 

In schimb comenzile (frane, ambreiaj, cutie de viteze) merg foarte usor.

 

Chiar eram interesat de un Sportster (cruiser-ul ramane prima mea dragoste), pt. ca-mi place cum suna, cum arata, dar dupa experienta de astazi nu as da banii (si nu-s putini) pe un astfel de motor. Nu ma pasioneaza "filozofia" HD, ci numai motocicleta. Care e mult prea "cruda" pt. gustul meu... Din pacate a picat testul intial...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...