Angi Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Tinand cont de faptul ca exista astfel de topicuri pentru altfel de motociclete, propun acest topic pentru detinatorii de LC4. Cu bune si cu rele, hai la discutii!!! Si ca sa fie treaba completa, hai sa postam si ceva poze cu podoaba personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 (editat) Salut ! Si eu posed un LC4 enduro si deocamdata sunt fff multumit de el. L-am testat in toate situatiile posibile( padure, mlastini, munte si chiar trial) si ce pot spune rau despre el este doar greutatea un picut cam mare pt un hard enduro, adica pt locurile unde efectiv trebuie sa-l cari tu pe el ... In rest un motor foarte distractiv si foarte agil pentru dimensiunile lui. Editat Septembrie 25, 2007 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 @Angi de curiozitate, cat cantareste un LC4 "la plin" ca la gol stiu cat... eu cred ca undeva spre 200 kg, nu-i asa? (judecand dupa poza de mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ostrici Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 supermoto pana la moarte e cea mai tare motoreta de 600cc facuta vreodata iar raportul performanta/pret e f bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Depinde de noroiul acumulat ... Poate cintari si peste 200 kg ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 25, 2007 Autor Share Postat Septembrie 25, 2007 (editat) @Angi de curiozitate, cat cantareste un LC4 "la plin" ca la gol stiu cat... eu cred ca undeva spre 200 kg, nu-i asa? (judecand dupa poza de mai sus) Cu namila aia de rezervor de 18 L.............nu chiar, dar aproape.........+ molozul........= Editat Septembrie 25, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Cu namila aia de rezervor de 18 L.............nu chiar, dar aproape.........+ molozul........= uite asta cu rezervorul nu am observat-o... din cauza namolului ...evident. bine, ca sa construim cat-de-cat si la topicul asta in sens constructiv, rezervorul de la LC4 620 pe care l-am avut era de vreo 9 L, eram foarte stresat din acest motiv (cel putin la inceput) si imi luam la mine "de rezerva" dar am constatat ca pot merge 190 km cu astia 9 l (sau 9,5l) dar asta in conditii de mers la drum fara prea multe bagaje. --- Mesaj completat în 25 Sep 2007 21:38 -------------si ce sa mai zici de "namila" de 18 litrii cand 640 Adventure R (model Dakar) avea 28,5 L iar asta mai nou are "doar" 25,5 L - la asta chiar nu am probat sa vad daca asa e cert este ca la un plin putem sa fac lejer la drum vreo 550 km > aproape de 600 km ...fara stres ...fara alimentare... (desi - de vreo 3-4 ori am ramas in pana prostului ca uiti ce cat de cand nu mai pui benzina) cert este ca daca mergi in conditii de offroad se simte tare greutatea asta, si, de obicei, alimentez cam cu 10 L peste rezerva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 26, 2007 Autor Share Postat Septembrie 26, 2007 cert este ca daca mergi in conditii de offroad se simte tare greutatea asta, si, de obicei, alimentez cam cu 10 L peste rezerva.. Este adevarat. Problema mea este latimea mare a rezervorului si greutatea mare pe fata, din cauza benzinei ramase in aripile rezervorului. Chiar si daca am mai putina benzina, tot se simte fatza grea. Cel de 11 L e mult mai ingust (mobilitate in sa mai buna) iar aripile sunt goale. Toate benzina este cumva spre centrul motocicletei. Astfel, fata este mult mai usoara si trece mult mai bine peste obstacole. --- Mesaj completat în 26 Sep 2007 17:49 -------------In alta ordine de idei, voi in cat timp stiti ca vin piesele comandate (daca nu sunt pe stoc)? Eu stiam de doua saptamani. E, nu-i chiar asa. Acum aflu ca de fapt exista posibilitatea sa vina cam in 3 sapt. Si se zicea pe forum ca piesele de ktm vin repede....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 In alta ordine de idei, voi in cat timp stiti ca vin piesele comandate (daca nu sunt pe stoc)? Eu stiam de doua saptamani. E, nu-i chiar asa. Acum aflu ca de fapt exista posibilitatea sa vina cam in 3 sapt. Si se zicea pe forum ca piesele de ktm vin repede....... S-a mai discutat problema pieselor. E o problema de la KTM Austria, care si-au marit depozite, au adus si Husabergu langa ei, la Mattighofen, una peste alta mai multe modificari in bucataria interna datorate numarului de proprietari aflat in crestere. Se preconizeaza ca pana la sfarsitul anului sa se remedieze problema si sa se reintre in normal in ceea ce priveste livrarea pieselor si accesoriilor KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Salutare, Ma bag si eu in gasca cu un Adventure '06, aprox. 8500 km, cam prea curatzel fata de ce s-a postat pana acu' : Cel mai mult noroi pe care l-a(m) vazut pana acu' ar fi asta (si si asta din greseala, am crezut ca-i doar apa ): Btw, am "raschetat" vreo 15 min la roata din fata dupa ce-am facut pozele si-am mai bagat o tigara, incantat de isprava (timp in care s-a intarit namolu' ala de se intepenise roata, da' de unde naiba sa stiu asta ) Ce ar mai fi de zis despre masinarie - n-am avut nici o problema pana acum cu ea iar sentimentul ca poti merge practic pe oriunde cu o viteza direct proportionala doar cu marimea/starea "cohones"-urilor din dotare e priceless - sg. nemultumire ar fi doar ca nu prea e dornica sa se dea pe-o roata pb. si lipsa mea de exp. e fie de vina aici, plus ca nici n-am vrut s-o bruschez prea tare. Oricum si transmisia factory (16:42) is waaay too long (damn it, cred ca poti ajunge la 65-70 km/h daca-i dai pana pe rosu intr-a intaia!!)... So, planu' de atac de la anu' ar fi schimbarea cauciucurilor cu unele mai cramponate, schimbarea aripii fata cu una ridicata plus niste pinioane 15:45 pt. o comportare mai buna pe trasee mai hard (and for wheelies, of course ). Se pare ca vit max. utilizabila n-ar scadea prea mult iar consumu' la 100-110 ar creste cu un epsilon. Ceva pareri? Voi ce pinioane folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Dar ce ziceti de Duke II? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 3, 2007 Autor Share Postat Octombrie 3, 2007 Vi s-a intamplat sa vi se desprinda vreunul dintre furtunurile de apa? Eu am patit-o. Daca si voi, cum ati rezolvat problema? Ati pus doua coliere? Ceva solutii?........nu de alta dar e destul de nasol sa te trezesti pe coclauri fara niciun pic de lichid de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karigan Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Hai ca ma bag si eu in seama... Am si eu un LC4 de care sunt total indragostita doar ca pt mine si pentru ce as vrea sa fac mi se pare cam greut,de aceea as prefera un EXC...pe asta il ridic de 3 ori la enduro si gata... in rest nu am avut nici o problema cu el si mi se pare super ok si pt drumuri mai lungi, mai ales dc te-ai obisnuit cu saua un pic mai ingusta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 de unde va procurati voi piese pentru ele?motocicleta mea are carburatorul compatibil cu cel de lc4...cam ce consum are un LC4 btw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 salut! eu sunt. ati vazut noul lc4 690 enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 bah fratilor motorul e belea..ptr turing si soft enduro e ideal..nu zic ca nu sta binisor si la hard dar la namoale daca se incarca draq il mai ridica..parca are 10 tone..am patimit tare rau cu el..am schimbat rola-bendix si niscaiva maruntisuri(simeringuri pisalcoase)...din nefericire l-am maritat ptr kg mai putine si am trecut la clasa exc..dar daca aveti probleme intrebati-ma fiindca stiu motorul asta pe de rost cu toate partile lui bune si rele..si sigur va pot ajuta... apropos..o problema destul de ciudata care am avut-o a fost ca a inceput sa dea o gramada de ulei pe recuperatorul de gaze...pur si simplu dupa cate o tura se facea balta sub el....daca cineva are necazul asta sa scrie si ii spun cum se remediaza fiindca e destul de laborioasa treaba si nu vreau sa va ocup timpul cu amanute tehnice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Salutare Am Adventure din 2002. E un motor super, nu am avut probleme cu el pana acum. Il am de un an si vreo 14000 de km. La drum trage de rupe, incarcat la maxim, cu pasager si bagaje. Mie imi place la nebunie rezervorul de 28 l si autonomia de vreo 500 km fara sa alimentezi. Pe asfalt prefer sa-i fac plinul ca se lipeste pur si simplu de drum. In offroad se comporta deosebit de bine pentru greutatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 SAlut, Un manual de reparatii pentru 640 Adventure 2005? Are careva? Stie careva vre-un link? S-a preocupat careva de idea de a pune un rezervor mic in loc de cel de 25.5? Daca da, la ce concluzii a ajuns? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 SAlut, Un manual de reparatii pentru 640 Adventure 2005? Are careva? Stie careva vre-un link? S-a preocupat careva de idea de a pune un rezervor mic in loc de cel de 25.5? Daca da, la ce concluzii a ajuns? Bafta Am manaulul pentru adv din 2002 daca te ajuta. Daca ii pui rezervor mai mic banuiesc ca trebuie sa-i schimbi si fata. Daca vrei rezervor mai mic, mai bine il vinzi si iti iei un LC4 in loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Am manaulul pentru adv din 2002 daca te ajuta. Daca ii pui rezervor mai mic banuiesc ca trebuie sa-i schimbi si fata. Daca vrei rezervor mai mic, mai bine il vinzi si iti iei un LC4 in loc. Salut, In ce forma ai manualul? Hardcopy sau E-book? Referitor la rezervor... cred ca oricine si-ar dori un LC4, iar placea sa aiba o bicileta pe care sa puna la nevoie kitul de enduro sau de rally! Nu vreau LC4 Enduro, pentru ca vreau sa mai plec si prin tara, dar mi-ar placea un tank mai mic pentru orash si o iesire pana la Munte. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) Salut, In ce forma ai manualul? Hardcopy sau E-book? Referitor la rezervor... cred ca oricine si-ar dori un LC4, iar placea sa aiba o bicileta pe care sa puna la nevoie kitul de enduro sau de rally! Nu vreau LC4 Enduro, pentru ca vreau sa mai plec si prin tara, dar mi-ar placea un tank mai mic pentru orash si o iesire pana la Munte. Bafta Manualul il am in format pdf pentru adv din 2006 si pe hartie pentru adv din 2002. Mie chiar imi place rezervorul asta mare pentru ca ma apara mult mai bine de vant. Pe LC4 ma stropesc rau pe pantaloni daca e noroi sau mazga, cu adv nu am problema asta. Uite linkul pt 2006 http://www.ktm.com/640-Adventure-Traveller...Hash=dcbf8829e1 Editat Ianuarie 23, 2008 de jumbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Manualul il am in format pdf pentru adv din 2006 si pe hartie pentru adv din 2002. Mie chiar imi place rezervorul asta mare pentru ca ma apara mult mai bine de vant. Pe LC4 ma stropesc rau pe pantaloni daca e noroi sau mazga, cu adv nu am problema asta. Uite linkul pt 2006 http://www.ktm.com/640-Adventure-Traveller...Hash=dcbf8829e1 Foarte corect ce spui... dar in regim de enduro, nu ma mai intereseaza de vant si noroi! Multumesc mult de link, din nefericire nu este ce caut eu, adica manual de REPARATii/Service ! gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Manualul il am in format pdf pentru adv din 2006 si pe hartie pentru adv din 2002. Mie chiar imi place rezervorul asta mare pentru ca ma apara mult mai bine de vant. Pe LC4 ma stropesc rau pe pantaloni daca e noroi sau mazga, cu adv nu am problema asta. Uite linkul pt 2006 http://www.ktm.com/640-Adventure-Traveller...Hash=dcbf8829e1 nu te stropesti in cazul in care ai aripa pe roata ca daca e la fel ca la lc4 enduro "fix tranta'" nu mai ai ce-i face ca oricum te stropeste si daca iti iei un enduro si pui problema ca te murdaresti atunci... ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Nu pun problema ca ma murdaresc in offroad, dar cum merg cu el zi de zi la munca nu-mi convine sa stau mereu plin de noroi. Aripa pe roata mi se pare ineficienta in offroad deoarece se incarca foarte repede cu noroi. Eu am ca la LC4 enduro. Sorry nu am fost atent, ma gandeam la manualul de intretinere, daca fac rost de cel de reparatii te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 aveam eu pe undeva un manual de reparatii ptr LC4 in format pdf, il caut si il uploadez aici.. era mai vechiut, nu stiu sa spun exact, cert este ca si astea noi "e la fel".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.