Sari la conținut

Postări Recomandate

Clar. Dar cat timp am de parcurs vreo 200+ km pe asfalt (dus) ca sa ma dau in medie vreo 50 in off, nu cred ca are rost sa imi iau niste gume mai mult de 50/50. Acum am pe ea Sahara 3. Sunt decente cat timp nu te ambitionezi la mlastini sau chestii mai extreme. Ma deranjeaza la ele doar ca se incarca destul de tare in conditii de "glazura" de noroi.

Intentionez in cativa ani sa migrez spre zona de munte si atunci cu siguranta imi voi schimba alegerile in materie de gume :)

 

As vrea sa te intreb ce te-a determinat sa alegi Sahara? Sau in cazul in care au fost pe mobra, ce iti place si ce-ti displace la ele. Poate gasesti o solutie care sa-ti pastreze+-urile[sau macar majoritatea] si sa mai taie din -uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi s-au parut a fi unele din putinele gume reale 50/50. 690-ul vine stock cu ele.

La plusuri ar fi aderenta buna pe asfalt (chiar si pe vreme mai rece), decente pe ploaie, feedback bunicel, nu foarte zgomotoase, nu zdrangane dintii in gura cu ele iar crampoanele le simti cat de cat doar la viteza f mica, durata lunguta de viata (am vreo 6000km cu ele si cred ca ma mai duc 1-2mii).

 

Pe off sunt foarte ok pe uscat, aproape indiferent de conditii. Merg si prin noroaie mici, dar cu viteza scazuta pt ca se incarca imediat si incepe sa danseze. Idem pe iarba, neagatand f mult trebuie oricand sa fii pregatit sa readuci spatele pe trasa :) Sunt ok de ex si pe teren mlastinos, cu conditia sa nu iei mana din gaz.

Clar nu ai ce cauta cu ele in mocirle serioase, unde ramai impotmolit dupa primii 2m.

 

Azi am facut un Tabla butii - Lacul vulturilor. Am avut parte de detoate, inclusiv gheata, iarba cu chiciura pe ea etc. Si s-au comportat f ok. Nah, am avut nevoie totusi de ajutorul tovarasilor de vreo 2-3 ori pe niste urcari f abrupte si noroioase, unde nu prea as fi avut sanse singur :)


» Post actualizat in 02 Nov 2014 00:17

.

post-40715-0-44356400-1414887243_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vizavi de ce ziceam mai sus legat de gume, ce recomandare ati mai avea pt un 50/50 ? Va trebui sa schimb acum in primavara spatele si as fi curios sa incerc si altceva.

 

bogdan%2Bmarcu%2Blacul%2Bvulturilor.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizavi de ce ziceam mai sus legat de gume, ce recomandare ati mai avea pt un 50/50 ? Va trebui sa schimb acum in primavara spatele si as fi curios sa incerc si altceva.

 

 

Pt KTM 690 Mitas C02 and C05.

 

L.E.

Vezi ca au mai multe variante. Gumele cu banda verde sunt cele mai moi, galben intermediare, rosu cele mai dure. Cred ca pt tine ar fi optime, cele cu banda rosie.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar despre c04 ce parere aveti?


» Post actualizat in 02 Feb 2015 06:36

C02 se incarca cu noroi iar pe asfalt e dezastru. Gama C e pt motocross.

Nea Gabi se da cu c02 si e f multumit, sau cel putin asa imi zicea mie.


» Post actualizat in 02 Feb 2015 06:39

pe fata am folosit c17 cu dunga rosie. post-3463-0-00830000-1422859175_thumb.jpg

foarte multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus despre experienta mea cu C02 pe Tenere (singurul cauciuc din gama C pe 17''). Aderenta ca aderenta dar principala mea nemultumire a fost ca avea crampoanele prea inalte si flexau sub greutatea mobrei. Asta facea mobra sa dea din c.u.r. atat pe asfalt cat si pe macadam sau poteci. Dupa o iesire de aproximativ 300km l-am schimbat cu gama E, care este pt vaci. Era un C02 cu dunga rosie, chipurile cu cauciuc mai tare. Pe de alta parte, pe el scria StoneKing, adica bun pt piatra, adica material moale, pt aderenta pe suprafete tari. Combinatia crampoane inalt + material moale = total ne-adecvata pt vaci. Nu stiu, o fi XR-ul mai usor si d-aia nu deranjeaza aspectul asta.

 

C04 am avut pe EXC400. Nu am avut problemele de mai sus, chiar daca si C04 are crampoane foarte inalte. Dar, l-a enduro, indeobste ai pretentii foarte mari de la un cauciuc. Mie nu mi-a placut pt ca era varza in noroi. Crampoane prea dese, nu se descarcau. Pe mine m-a multumit un Michelin S12, tot de motocross, tot cu crampoane inalte, dar alta dispunere a lor il fac excelent in noroi. Pe de alta parte, la competitiile sub egida FIM/FRM, exista o restrictie in ceea ce priveste inaltimea crampoanelor si aici exista gama EF de la Mitas.

 

Atat C02, C04, cat si restul cauciucelor din gama C de la Mitas sunt exclusiv pt motocross (desi dimensiunea de 130/80/17 a lui C02 nu imi dau seama pt ce a fost creata; e cam lat pt kid bikes). Sunt sigur ca pt anumite piste de motocross, C04 este excelent. La fel si C02.

 

Eu as folosi orice tip de caiciuc de motocross, atata timp cat imi convine modelul crampoanelor, dar nu pe mobre mai grele de 130Kg. La XR si LC4, cu 150+ Kg ale lor si portiuni mari de mers pe asfalturi, clar mi-as lua cauciuce trail, cum ar fi gama E de la Mitas. Sau TKC80, Karoo, T63, etc...

 

Aia la Paris-Dakar, cu motoarele lor de 450cc si rezervoare reduse, tot cu T63 (varianta Desert) merg, nu cu motocroasse. Mai e si limita de viteza a motocroasselor. Cu un LC4 poate iti vine sa-i dai 160km/h pe asfalt si iti zboara cauciucul.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam si eu baieti pt pareri. T63 chiar pare foarte interesant. Am si citit nitel despre el si cred ca mi-ar fi ok. Cred ca asta va fi urmatorul :)

Nu m-am lamurit exact ce durata de viata ar avea pe asfalt in conditii de exploatare 50/50 si mers decent, dar presupun ca macar un 4-5000 km scot din ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C02 pus pe Transalp 600, fix aceeasi experienta am avut, crampoanele inalte si moi nu fac combinatie cu greutatea vacutelor. Dansa motoreta in toate partile de parca se dejanta cauciucul. Singura solutie pe care am gasit-o a fost sa merg cu presiune scazuta si pe asfalt si pe teren tare (1.4-1.6).

Dar acum, dupa ce crampoanele s-au tocit central pana pe la jumate (de la mers pe asfalt, sub 1000km) este mult mai ok, nu mai danseaza pe crampoane, iar aderanta pe stanca si pe grohotis este superba pentru o motoreta atat de grea.

Pe asfalt umed sa nu va aventurati totusi, eu eram asta toamna pe ploaie cu Mitas C02 pe spate si C11 cu transalpul in rond la Alba Iulia si ma depasea spatele oricat de gentil eram cu acceleratia, nu mai vorbesc de franare...

 

Totusi, ca anvelopa de 50/50 reala recomand Michelin T63 sau Mitas E09, sunt aproape identice ca profil, cauciucul un pic mai bun la Michelin (aderenta mai buna pe strada si pe ud) si profilul mi s-a parut extraordinar in nisip (are un crampon central lat din loc in loc) dar mai slab in noroi (se incarca repede si se descarca greu) iar E09 in loc de acel crampon lat are 3 crampoane individuale si cel putin mie mi s-a parut mult mai ok in noroi dar nu se compara in nisip cu T63ul (pana la urma copiaza profilul Desert-ului de pe vremea Dakar-ului in Africa). Ca pret stiu ca erau foarte apropiate deci depinde de tine, s-ar putea ca E09 sa tina mai mult la asfalt, pare sa fie un cauciuc mai dur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pe 800 T63 pe fata si E09 Dakar pe spate. Mentionez ca ambele cauciucuri au fost puse pe mobra deodata.

T63-ul s-a uzat mai repede decat E09 Dakar. Probabil ca franez destul de agresiv cu fata, dar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E09 din ce am inteles, in ultimii ani sunt facute mai de calitate. Este M+S , dar la temperaturi de 4-5 grade spatele rupe aderenta la franare relativ usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...