horica Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Cred ca va veni vremea cand ca sa ai un enduro mare, va trebui sa-l faci cu mana ta. Noroc totusi ca exista piese aftermarket ca sa se poata realiza acest lucru, singurul impediment ar fi preturile piperate. Dau un exemplu, Twindero, care are la baza Varadero-ul de 1000, la care s-au schimbat furca fata, rotile, bascula spate, carenele ca sa semene c-o Africa Twin... http://www.africanqueens.de/html/twindero.html http://www.mobile.de/SIDuBjyvTbme0JMuWFBo1...mp;doSearch.y=0 excelent, chiar geniala ingineria celor de la africanqueens, pacat de pretul un pic cam mare as zice: 8990 oiro pt modelul din 2000. ORicum, arata bestial. Asteptam sa treaca cativa ani, sa se mai eftineasca tenere-ul de mai sus, si alegem singura alternativa ramasa. Ne forteaza Honda sa apucam alte drumuri... Toate cele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Pentru cei care n-au nimic impotriva austriecilor si-si doresc doua oua (cilindri ), roata spitata de 21, suspensii profi, rezistenta la tavaleala si multe altele, se pot bucura de aceasta "Africana" MULT MAI DOTATATA cu MULT MAI MULTE "OUA" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Da, nasol ca singurul alergator veritabil in aceasta cursa, va ramane KTM-ul... la fel ca si in Paris-Dakar. Era nevoie de concurenta din partea mai multor producatori, pacat ca Honda se reorienteaza mai mult catre sosea, dar pana la urma totul tine de profit si de imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 max 200 kile cu plinul facut 70-80 CP ,750CC 2 cilindri ( nu 1, nu 3, nu 5 ) Suspensii de KTM frane din era noastra Roti spitate cu 21 pe fata NU e mare branza la tehnologia de azi si nici nu ar ajunge sa coste cat o casa... eu as prefera sa nu sara de 150kg cu plinul facut nu-mi trebe' peste 60 de cai si ma multumesc cu 600-650cm sunt de acord cu restul (including egs), cred ca tehnologia ar permite ni le construim singuri ? tenere e prea grea pt un mono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Eu as pune motorul de la V-Strom 650 pe o bicicleta de F 650 GS Dakar, dar tot ceva greu iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Da, nasol ca singurul alergator veritabil in aceasta cursa, va ramane KTM-ul... la fel ca si in Paris-Dakar. Era nevoie de concurenta din partea mai multor producatori, pacat ca Honda se reorienteaza mai mult catre sosea, dar pana la urma totul tine de profit si de imagine. Atâta vreme cât vor exista munți Âşi deÂşerturi, vor exista producători care să facă motociclete capabile să le traverseze Astăzi e KTM, mâine, cine Âştie... Uitați-vă cum a apărut Husaberg, ca din pământ, cel puțin pentru mine, care acum 25 de ani Âştiam doar eventual de Husqvarna. Este vreo legătură între ele? Nu Âştiu, dar poate că nu contează Important e că există Âşi vor exista tot timpul, aÂşa că nu disperați Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Pentru cei care n-au nimic impotriva austriecilor si-si doresc doua oua (cilindri ), roata spitata de 21, suspensii profi, rezistenta la tavaleala si multe altele, se pot bucura de aceasta "Africana" MULT MAI DOTATATA cu MULT MAI MULTE "OUA" Din pacate Lc8-ul e ditamai vaca...e drept ca e cel mai "demn" urmas al enduroaielor mari. Daca l-ar fi facut in varianta 750 cc si 70-75 CP , 200 kg la plin, nu la gol... hm... eu as prefera sa nu sara de 150kg cu plinul facut nu-mi trebe' peste 60 de cai si ma multumesc cu 600-650cm sunt de acord cu restul (including egs), cred ca tehnologia ar permite ni le construim singuri ? tenere e prea grea pt un mono Sunt deja monocilindre care "bat" pe acolo, dar nu prea sunt potrivite de tura cu bagaj full si pasager Partial ai dreptate, 60 CP sunt suficienti si pentru tura daca provin din 2 cilindri 750 CC (Africa Twin) ....dar nu pot sa nu ma gandesc ce ar insemna vre-o 30-40 kile in minus cand tragi vaca de coarne pe un forestier rupt sau in oras ( oras=tot forestier rupt dar mai periculos ) Mai nou cei de la Aprilia au scos un propulsor care suna interesant ( nu am avut unde sa-l vad mai de aproape), e vorba de V-ul 750 de pe Shiver. Reglat un pic pt cuplu, costruit in jurul lui un enduro modern si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 as lua 525 exc si i-as pune motorul de pe VStrom, atat ... hai bine si o sha cu gel ! si poate i-am ramforsa putin cadrul sa tina un pasager ! dar tot as scoate-o sub 150 kg .. THINK ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 ... hai bine si o sha cu gel ! cum e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 cum e aia? Este o ,,chestie" a drcu' de confortabila pentru popou ! Cine a stat pe asa ceva nu mai suporta nici fotoliul de acasa ! ........... glumeam ! Saua cu gel este un produs aftermarket care imbunatateste simtitor confortul la calatoriile lungi ! Sunt diferite marci care produc asa ceva ! Nu iti pot da nici o referinta caci nu ma interesat asa ceva, dar daca o sa cauti ........... Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Doamne! s-a tampit Honda de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Mda, a comis-o iar Honda. Virusul Varadero s-a luat si la grupa mica. LC8 imi place, dar e scump,si la capitolul fiabilitate nu impresioneaza pe nimeni. Noul Tenere imi place, dar am eu ceva cu monocilidrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dane1 Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Noroc cä scrie HONDA pe ea!cred cä majoritatea transalpinilor sau asteptat la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 uitati si pareri din alte tari http://www.transalp.org/phpbb2/viewtopic.php?t=1838 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Nu stiu la ce se asteptau Transalpistii, si pana la urma gusturile sunt variate si discutabile. Nici eu nu stiu la ce ma asteptam insa in mod cert ma asteptam la o motocicleta NOUA, la un progres tehnologic care sa aduca Transalp-ul in topul preferintelor si in topul performantelor avand in vedere traditia de care se bucura acest model. Si acum o sa spun de ce eu consider o dezamagire totala evolutia acestui model, si faptul ca este doar un face-lift ieftin facut in graba fara atentia pentru detalii si finisaje : - carenele fata nu mai includ semnalizatoarele deci par a fi desenate in graba si de mantuiala => lipsa de interes; semnalizatoarele sunt atasate banal de carena. - ghidonul e SIMPLU si URAT ca de bicicleta, nici macar spita de ranforsare nu mai exista. - comenzile pe ghidon sunt aceleasi + butonul de avarie => nu au facut mai nimic pentru a aduce ceva nou. - hand-guard-urile aceleasi banale si ineficiente la o eventuala cazatura. - oglinzile aceleasi de 20 ani. - scaritele pasager .... parca-s chinezesti, chiar nu au avut nici o idee mai buna???? - farul si carena de far arata URAT din pct meu de vedere si parca nu sunt ale ei. - bordul trist si .... bineinteles preluat de la CBR. - catalizatorul absolut oribil si plasat la nimereala ca un apendice nedorit si inestetic Si acum vine partea intradevar grava: - motorul de 680 preluat de la Deauville+injectia si asta imprumutata (oare cum s-or intelege?) - cadrul ACELASI DE 200 ANI, nici o modificare nici o inovatie. - aceeasi cutie in 5 trepte care nu raspunde in nici un fel vocatiei de Touring pe care vrea sa o imprime Honda. Aici trebuie mentionat ca TOTI producatorii ofera cutii noi si performante in 6 TREPTE. - franele identice, varianta cu ABS (3 pistonase)+ CBS oferita optional => probabil nu e gata inca, deci nici testata. ..... si ar mai fi multe de spus. In concluzie in locul unei motociclete noi si care sa stabileasca noi referinte in clasa ei - conform istoriei de 20 ani- Honda vine cu o ciorba reincalzita si ieftina care nu se va apropia nici pe departe de sa zicem V-Strom-ul (model 2004 650 cmc - 67 CP, Euro3) care a castigat doi ani la rand Alpen Masters-ul si in 2007 a iesit pe locul 2. Astfel un lider mondial ca Honda sta in .... expectativa si admira cum Aprilia cu Shiver si Mana (cutie secventiala in 7 trepte , fara ambreiaj), Kawasaki cu Versys , BMW cu .... o groaza de modele, DEZVOLTA motociclete noi si inovative. Sigur ca aici am mentionat doar cateva, dar toata lumea FACE CEVA! Ce ar mai fi de zis, eu unu sunt dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 - aceeasi cutie in 5 trepte care nu raspunde in nici un fel vocatiei de Touring pe care vrea sa o imprime Honda. Aici trebuie mentionat ca TOTI producatorii ofera cutii noi si performante in 6 TREPTE. Yamaha FJR 1300, un sport-touring veritabil, are 5 trepte Cred ca tine si de rapoartele din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Yamaha FJR 1300, un sport-touring veritabil, are 5 trepte Cred ca tine si de rapoartele din cutie In cazul FJR-ului de 1300, ... cuplul spune tot ! Putea sa aiba si 4 trepte in cutie, ca oricum pleci de pe loc si cu a-3-a ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 In cazul FJR-ului de 1300, ... cuplul spune tot ! Putea sa aiba si 4 trepte in cutie, ca oricum pleci de pe loc si cu a-3-a ! Ceea ce vroiam eu sa spun este ca o cutie in 5 trepte nu este neaparat o cutie, citez: "care nu raspunde in nici un fel vocatiei de Touring pe care vrea sa o imprime Honda. Aici trebuie mentionat ca TOTI producatorii ofera cutii noi si performante in 6 TREPTE." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Da, urâtă si on-road oriented, arată un pic mai bine Tenere. Ce preț o fi având Tenere? Oricum, si eu sunt în căutare de un enduro-touring veritabil. Din păcate monocilindricele - prea slabe , sunt cam neconfortabile, se plafonează pe touring iar bi-cilindricele sunt prea grele ca să mergi pe un forestier mai rupt cu ele. Cred că singurul compromis e KTM 950 Adventure, restul gen Africa Twin sau Super Tenere, KTM Adventure 640, BMW F 650 GS am mers pe ele si sunt dezamăgit. Sunt sigur că 950 Adv. n-are probleme pe touring si drumuri proaste, să vedem ce face în soft-enduro, că e totusi f.greu. Ar mai fi Highland de 950-85 cai cu o greutate de 165 kg!!!, dar e foarte rară si scumpă si nu stim cât de fiabilă e...Dacă aveți altă solutie pt. un enduro-touring adevărat, dati de veste, că eu îmi bat capul si tot nu găsesc obiectul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Off-topic: ,,Suna" chiar interesant Highlanderul de 950 ! 85CP la 6000 rot/min, 104 Nm la 4000 rot/min, ... 165 kg !!! ---> Aici scrie mai mult despre ea ! Cati bani o costa ? Este productie englezeasca ? Cine o face motorul ? ...... nu este de aruncat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Off-topic: ,,Suna" chiar interesant Highlanderul de 950 ! 85CP la 6000 rot/min, 104 Nm la 4000 rot/min, ... 165 kg !!! ---> Aici scrie mai mult despre ea ! Cati bani o costa ? Este productie englezeasca ? Cine o face motorul ? ...... nu este de aruncat ! Stiu ca e productie suedeză, de costat nu mai tin minte, am citit oricum de multi ani de ea prin revistele de dincolo , cred ca ceva la 15.000 Euro, dar chiar n-are concurent pe piata la raportul putere/greutate !! E o bombă ! Cu asa ceva chiar cred ca poti sa mergi peste tot ! De fapt asta e si motto-ul lor: Highland will take you anywhere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) Pentru cei mai pretentiosi, oare asa ceva v-ar putea duce oriunde? http://www.youtube.com/watch?v=d6TYxgocZfo Si p-asta o poti cumpara chiar maine! Editat Octombrie 9, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) Cate kile are? KTM-ul, face motociclete exceptionale, dar nu multi au incredere in motoarele lor, de aceea prefera Honda. Asteptarile din partea Hondei erau si sunt mari, numai ca se reorienteaza in functie de piata... si banuiesc ca, pe segmentul Touring-enduro este o paine buna de mancat. Pacat ca pentru KTM nu exista o concurenţa reala. Cu cat ar fi fost concurenţa mai mare, cu atat ar fi iesit produse mai competitive. --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 20:22 -------------Am gasit, 185 kg la gol... Editat Octombrie 9, 2007 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 HP 2?Destul de usoara si manevrabila la off-road insa pretzul te cam Touratech face o gramada de accesorii ptr ea.Cu cat ma uit mai mult la noul T.A.cu atat sant mai dezamagit.Ce dracu-i in capul astora?Mai bine puneau pe piatza Africa Twin-ul din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Cu asa ceva chiar cred ca poti sa mergi peste tot ! De fapt asta e si motto-ul lor: Highland will take you anywhere ! Cred ca nu te-ai uitat bine la poza. Aceasta motocicleta este mai mult orientata spre offroad. Saua ingusta, nu are scarite pentru pasager. Dupa cum e "impartita" motocicleta, daca pui ceva bagaje pe spate (desi nu stiu unde le pui) iti ridica fata in aer. Eu as pune Highland-ul in aceeasi categorie cu KTM950 Super Enduro. Spuneai ca vrei un touring-enduro, Highland e doar enduro din pacate. Compromisul ideal intre asfalt si coclauri nu exista Nu poti sa ai o motocicleta care sa le faca foarte bine pe toate. Dar sa revenim on-topic, la noul Transalp: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.