Sari la conținut

Noul Honda Transalp 2008


Postări Recomandate

max 200 kile cu plinul facut

70-80 CP ,750CC

2 cilindri ( nu 1, nu 3, nu 5 :blink: )

Suspensii de KTM

frane din era noastra

Roti spitate cu 21 pe fata

NU e mare branza la tehnologia de azi si nici nu ar ajunge sa coste cat o casa...

 

eu as prefera sa nu sara de 150kg cu plinul facut

nu-mi trebe' peste 60 de cai si ma multumesc cu 600-650cm

sunt de acord cu restul (including egs), cred ca tehnologia ar permite

ni le construim singuri ?

 

tenere e prea grea pt un mono :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, nasol ca singurul alergator veritabil in aceasta cursa, va ramane KTM-ul... la fel ca si in Paris-Dakar. Era nevoie de concurenta din partea mai multor producatori, pacat ca Honda se reorienteaza mai mult catre sosea, dar pana la urma totul tine de profit si de imagine.

Atâta vreme cât vor exista munți Âşi deÂşerturi, vor exista producători care să facă motociclete capabile să le traverseze

Astăzi e KTM, mâine, cine Âştie...

Uitați-vă cum a apărut Husaberg, ca din pământ, cel puțin pentru mine, care acum 25 de ani Âştiam doar eventual de Husqvarna. Este vreo legătură între ele? Nu Âştiu, dar poate că nu contează

Important e că există Âşi vor exista tot timpul, aÂşa că nu disperați :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care n-au nimic impotriva austriecilor si-si doresc doua oua (cilindri :) ), roata spitata de 21, suspensii profi, rezistenta la tavaleala si multe altele, se pot bucura de aceasta "Africana" MULT MAI DOTATATA cu MULT MAI MULTE "OUA" :)

1468522291_6dfe9c5e79_o.jpg

 

Din pacate Lc8-ul e ditamai vaca...e drept ca e cel mai "demn" urmas al enduroaielor mari. :blink: Daca l-ar fi facut in varianta 750 cc si 70-75 CP , 200 kg la plin, nu la gol... hm...:blink:

 

 

eu as prefera sa nu sara de 150kg cu plinul facut

nu-mi trebe' peste 60 de cai si ma multumesc cu 600-650cm

sunt de acord cu restul (including egs), cred ca tehnologia ar permite

ni le construim singuri ?

 

tenere e prea grea pt un mono :P

 

Sunt deja monocilindre care "bat" pe acolo, dar nu prea sunt potrivite de tura cu bagaj full si pasager :kick: Partial ai dreptate, 60 CP sunt suficienti si pentru tura daca provin din 2 cilindri 750 CC (Africa Twin) :) ....dar nu pot sa nu ma gandesc ce ar insemna vre-o 30-40 kile in minus cand tragi vaca de coarne pe un forestier rupt sau in oras ( oras=tot forestier rupt dar mai periculos :) )

 

Mai nou cei de la Aprilia au scos un propulsor care suna interesant ( nu am avut unde sa-l vad mai de aproape), e vorba de V-ul 750 de pe Shiver. Reglat un pic pt cuplu, costruit in jurul lui un enduro modern si... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la ce se asteptau Transalpistii, si pana la urma gusturile sunt variate si discutabile.

 

Nici eu nu stiu la ce ma asteptam insa in mod cert ma asteptam la o motocicleta NOUA, la un progres tehnologic care sa aduca Transalp-ul in topul preferintelor si in topul performantelor avand in vedere traditia de care se bucura acest model.

 

Si acum o sa spun de ce eu consider o dezamagire totala evolutia acestui model, si faptul ca este doar un face-lift ieftin facut in graba fara atentia pentru detalii si finisaje :blink: :

- carenele fata nu mai includ semnalizatoarele deci par a fi desenate in graba si de mantuiala => lipsa de interes; semnalizatoarele sunt atasate banal de carena. :kick:

- ghidonul e SIMPLU si URAT ca de bicicleta, nici macar spita de ranforsare nu mai exista.

- comenzile pe ghidon sunt aceleasi + butonul de avarie => nu au facut mai nimic pentru a aduce ceva nou.

- hand-guard-urile aceleasi banale si ineficiente la o eventuala cazatura.

- oglinzile aceleasi de 20 ani.

- scaritele pasager .... parca-s chinezesti, chiar nu au avut nici o idee mai buna???? :blink:

- farul si carena de far arata URAT din pct meu de vedere si parca nu sunt ale ei.

- bordul trist si .... bineinteles preluat de la CBR.

- catalizatorul absolut oribil si plasat la nimereala ca un apendice nedorit si inestetic

 

Si acum vine partea intradevar grava:

- motorul de 680 preluat de la Deauville+injectia si asta imprumutata (oare cum s-or intelege?)

- cadrul ACELASI DE 200 ANI, nici o modificare nici o inovatie.

- aceeasi cutie in 5 trepte care nu raspunde in nici un fel vocatiei de Touring pe care vrea sa o imprime Honda. Aici trebuie mentionat ca TOTI producatorii ofera cutii noi si performante in 6 TREPTE.

- franele identice, varianta cu ABS (3 pistonase)+ CBS oferita optional => probabil nu e gata inca, deci nici testata.

..... si ar mai fi multe de spus.

 

In concluzie in locul unei motociclete noi si care sa stabileasca noi referinte in clasa ei - conform istoriei de 20 ani- Honda vine cu o ciorba reincalzita si ieftina care nu se va apropia nici pe departe de sa zicem V-Strom-ul (model 2004 650 cmc - 67 CP, Euro3) care a castigat doi ani la rand Alpen Masters-ul si in 2007 a iesit pe locul 2.

 

Astfel un lider mondial ca Honda sta in .... expectativa :) si admira cum Aprilia cu Shiver si Mana (cutie secventiala in 7 trepte :) , fara ambreiaj), Kawasaki cu Versys , BMW cu .... o groaza de modele, DEZVOLTA motociclete noi si inovative. Sigur ca aici am mentionat doar cateva, dar toata lumea FACE CEVA!

 

Ce ar mai fi de zis, eu unu sunt dezamagit. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- aceeasi cutie in 5 trepte care nu raspunde in nici un fel vocatiei de Touring pe care vrea sa o imprime Honda. Aici trebuie mentionat ca TOTI producatorii ofera cutii noi si performante in 6 TREPTE.

 

 

Yamaha FJR 1300, un sport-touring veritabil, are 5 trepte :blink:

 

Cred ca tine si de rapoartele din cutie :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul FJR-ului de 1300, ... cuplul spune tot ! Putea sa aiba si 4 trepte in cutie, ca oricum pleci de pe loc si cu a-3-a !

 

:friends:

 

 

Ceea ce vroiam eu sa spun este ca o cutie in 5 trepte nu este neaparat o cutie, citez: "care nu raspunde in nici un fel vocatiei de Touring pe care vrea sa o imprime Honda. Aici trebuie mentionat ca TOTI producatorii ofera cutii noi si performante in 6 TREPTE." :laugh:

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, urâtă si on-road oriented, arată un pic mai bine Tenere. Ce preț o fi având Tenere? Oricum, si eu sunt în căutare de un enduro-touring veritabil. Din păcate monocilindricele - prea slabe , sunt cam neconfortabile, se plafonează pe touring iar bi-cilindricele sunt prea grele ca să mergi pe un forestier mai rupt cu ele. Cred că singurul compromis e KTM 950 Adventure, restul gen Africa Twin sau Super Tenere, KTM Adventure 640, BMW F 650 GS am mers pe ele si sunt dezamăgit. Sunt sigur că 950 Adv. n-are probleme pe touring si drumuri proaste, să vedem ce face în soft-enduro, că e totusi f.greu. Ar mai fi Highland de 950-85 cai cu o greutate de 165 kg!!!, dar e foarte rară si scumpă si nu stim cât de fiabilă e...Dacă aveți altă solutie pt. un enduro-touring adevărat, dati de veste, că eu îmi bat capul si tot nu găsesc obiectul... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic: ,,Suna" chiar interesant Highlanderul de 950 ! 85CP la 6000 rot/min, 104 Nm la 4000 rot/min, ... 165 kg !!! :friends:

 

---> Aici scrie mai mult despre ea !

 

Cati bani o costa ? Este productie englezeasca ? Cine o face motorul ?

 

...... nu este de aruncat !

Stiu ca e productie suedeză, de costat nu mai tin minte, am citit oricum de multi ani de ea prin revistele de dincolo , cred ca ceva la 15.000 Euro, dar chiar n-are concurent pe piata la raportul putere/greutate !! E o bombă ! :laugh: Cu asa ceva chiar cred ca poti sa mergi peste tot ! De fapt asta e si motto-ul lor: Highland will take you anywhere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate kile are?

KTM-ul, face motociclete exceptionale, dar nu multi au incredere in motoarele lor, de aceea prefera Honda. Asteptarile din partea Hondei erau si sunt mari, numai ca se reorienteaza in functie de piata... si banuiesc ca, pe segmentul Touring-enduro este o paine buna de mancat.

Pacat ca pentru KTM nu exista o concurenţa reala. Cu cat ar fi fost concurenţa mai mare, cu atat ar fi iesit produse mai competitive.

 

--- Mesaj completat în 09 Oct 2007 20:22 -------------
Am gasit, 185 kg la gol...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HP 2?Destul de usoara si manevrabila la off-road insa pretzul te cam :friends: Touratech face o gramada de accesorii ptr ea.Cu cat ma uit mai mult la noul T.A.cu atat sant mai dezamagit.Ce dracu-i in capul astora?Mai bine puneau pe piatza Africa Twin-ul din nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asa ceva chiar cred ca poti sa mergi peste tot ! De fapt asta e si motto-ul lor: Highland will take you anywhere !

 

Cred ca nu te-ai uitat bine la poza. Aceasta motocicleta este mai mult orientata spre offroad. Saua ingusta, nu are scarite pentru pasager. Dupa cum e "impartita" motocicleta, daca pui ceva bagaje pe spate (desi nu stiu unde le pui) iti ridica fata in aer. Eu as pune Highland-ul in aceeasi categorie cu KTM950 Super Enduro. Spuneai ca vrei un touring-enduro, Highland e doar enduro din pacate.

 

Compromisul ideal intre asfalt si coclauri nu exista Nu poti sa ai o motocicleta care sa le faca foarte bine pe toate.

 

Dar sa revenim on-topic, la noul Transalp: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, urâtă si on-road oriented, arată un pic mai bine Tenere. Ce preț o fi având Tenere? Oricum, si eu sunt în căutare de un enduro-touring veritabil. Din păcate monocilindricele - prea slabe , sunt cam neconfortabile, se plafonează pe touring iar bi-cilindricele sunt prea grele ca să mergi pe un forestier mai rupt cu ele. Cred că singurul compromis e KTM 950 Adventure, restul gen Africa Twin sau Super Tenere, KTM Adventure 640, BMW F 650 GS am mers pe ele si sunt dezamăgit. Sunt sigur că 950 Adv. n-are probleme pe touring si drumuri proaste, să vedem ce face în soft-enduro, că e totusi f.greu. Ar mai fi Highland de 950-85 cai cu o greutate de 165 kg!!!, dar e foarte rară si scumpă si nu stim cât de fiabilă e...Dacă aveți altă solutie pt. un enduro-touring adevărat, dati de veste, că eu îmi bat capul si tot nu găsesc obiectul... :laugh:

:friends: de ce ai ramas dezamagit de supertenere si africa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: de ce ai ramas dezamagit de supertenere si africa?

 

 

A.... pai sa vedem :friends:

 

1. Daca vii de pe un sport/naked/ touring strada etc, esti dezamagit de performantele vacii pe asfalt si speriat de posibilitatea de a scoate atatea sute de kile de fier in afara asfaltului :wave:

 

2. Daca vii de pe un enduro stradal monocilindru , esti dezamagit greutatea cu care te misti in offroad/oras si incantat de plusul pe care ti-l da o vaca de-asta pe asfalt la drum lung , chiar cu bagaj si cu pasager .

 

3. Daca vii de pe un chopper/cruiser , esti incantat de suspensii,ciclistica etc dar dezamagit de "comoditatea" cu care stai in sha si de senzatia ca mergi calare pe gard :laugh: .

 

4. Daca e prima motocicleta, esti speriat si atat :D , si, decat sa recunosti ca situatia te depaseste, mai bine dai vina pe motocicleta :)

 

 

 

In alta ordine de idei.... vaca mea va ramane in familie cel putin pana imi voi putea permite 2 motociclete ( sau mai multe :wink: ).

 

Daca pe un taler al balantei pui AfricaTwin, pe celalalt trebuie sa pui de ex un 950 Adventure+ DRZ400E+inca un rand de roti supermoto :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa si Super Tenere mi s-au părut un pic prea puturoase pentru greutatea lor (bine , după cum zicea Axa, eu vin după multi ani de monocilindrice cross-enduro, dar oricum am remarcat ca are centrul de greutate mai sus decât chopperul la raport greutate/putere asemănător !- ceea ce il face mai putin maniabil la viteze mici). Recunosc că sunt f.confortabile la drum lung, dar te cam chinui in oras si chiar pe soft-enduro- aici nu vorbim de forestiere sau drumuri de tara, ci de un pic de coclau. O sa va spun impresia mea despre KTM 950 Adventure după ce o să merg. Cât despre Highland totusi e impresionant sa scoti o greutate asa de mica (KLR la 650 o are!) la un motor de 1000 cu cuplu si putere. N-am probat, nici nu stiu daca o sa am ocazia in curand, cred ca totusi trebie sa fie o senzatie tare! Iar saua- o poti rezolva, exista destule aftermarketuri, cat despre bagaje- e loc destul daca mergi singur, daca nu, poate au si ceva cadre pt. cutii, macar pt top-case. Oricum, daca are windshield, e un inceput.

Cât despre noul Transalp, nu putem decât să comentăm aspectul si datele tehnice, dar ar trebui sa-l si testam ca sa purtam o discutie mai amplă si să rămânem on topic :laugh: . Sper să o facă unul din noi cât mai poponeataând. Asa ne multumim sa-l comparăm cu ălea pe care am mers. Ciao :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pe un taler al balantei pui AfricaTwin, pe celalalt trebuie sa pui de ex un 950 Adventure+ DRZ400E+inca un rand de roti supermoto :laugh:

 

 

Sincer, cred ca te inseli amarnic. Esti subiectiv deoarece ai AT.

Comparativ cu AT, KTM-ul 950 Adventure este mai usor, mai puternic iar amortizoarele, in mod cert, sunt net superioare. Cu un KTM 950 Adventure faci mai bine decat cu Africa si strada si coclau. Singurul minus al KTM-ului fata de Honda ar fi fiabilitatea. In rest..........

Daca in balanta ta ai fi inversat locul KTM-ului cu cel al Hondei, cred ca atunci erai mult mai aproape de adevar.

 

bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul minus al KTM-ului fata de Honda ar fi fiabilitatea. In rest..........

Si ti se pare un argument minor? Pentru majoritatea dintre noi, e hotarator acest lucru... multi n-avem bani de aruncat, decat pe ceva sigur :friends:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ti se pare un argument minor? Pentru majoritatea dintre noi, e hotarator acest lucru... multi n-avem bani de aruncat, decat pe ceva sigur :friends:

 

N-ai inteles.

Axa a facut referire la polivalenta motocicletelor. Cum ca Africa face cat un Adv 950 + un DRZ + niste roti supermoto.

Eu am incercat sa-i explic de ce cred eu ca greseste.

Cand am spus de fiabilitate, am vrut sa scot in evidenta singura calitate a Africanei, comparativ cu Adv. 950, din punctul meu de vedere, chiar daca nu despre fiabilitate era vorba aici :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...