Sari la conținut

Suzuki Drz 400 E


Postări Recomandate

Salut, vreau si eu sa imi schimb motoru si DRZ 400 E, mi se pare ok ca fiablilitate, pret. Voi ce parere aveti, eu vreau sa cumpar unul apropare nou (4000e) sau chiar unul nou(5500e). Il voi folosi doar offroad pe trasee destul de hard. Astept parerile voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu esti masochist, cauta ceva mai usor. E greu pentru hard enduro.

De fiabil e fiabil, insa gandeste-te la urmatoarea secventa: motor greu -> obosesti mai repede -> cazi mai rau/ mai des spre sfarsitul zilei -> strici motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok mai am in vedere si WR 450 si EXC 450. DRZ-ul mi se pare cel mai fiabil si ok ca pret, depre WR nu stiu prea multe oricum e mult mai scump iar KTM nu mi se par ok ca fiabilitate, de aceea vreau sa ma orientez spre DRZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok mai am in vedere si WR 450 si EXC 450. DRZ-ul mi se pare cel mai fiabil si ok ca pret, depre WR nu stiu prea multe oricum e mult mai scump iar KTM nu mi se par ok ca fiabilitate, de aceea vreau sa ma orientez spre DRZ.

 

La o exploatare similara, KTM e ultimul care cedeaza. Singura diferenta e ca va fi mai scump si va necesita intretinere mai atenta si mai deasa. Insa greutatea, suspensiile si handlingul nu se compara cu DRZ.

Mai bine WR decat DRZ pentru hard enduro. Pun pariu pe multi bani ca la trante repetate, la rasturnari si tot felul de trosneli o sa ai o gramada de probleme cu DRZ. E motor f ok, dar nu e de hard enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok mai am in vedere si WR 450 si EXC 450. DRZ-ul mi se pare cel mai fiabil si ok ca pret, depre WR nu stiu prea multe oricum e mult mai scump iar KTM nu mi se par ok ca fiabilitate, de aceea vreau sa ma orientez spre DRZ.

 

Sasa Eu te sustin 100% .Si eu am avut XT 600 E greu tare rau te deseala la "hard" dar daca esti profesor te descurci si cu XT cu gume bune pe el. Asa ca daca treci de la XT la DRZ esti super profesionist cu DRZ-ul.

Cate KG ai ? Daca ai in jur de 80 DRZ este super bun . Succes.

post-2824-1191455779_thumb.jpg post-2824-1191455828_thumb.jpgpost-2824-1191456158_thumb.jpg

post-2824-1191457775_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut drz e. Pentru inceput e bun, dar e cam scump la piese, si nici nu le prea gasesti.

Marele dezavantaj, nu are pedala, numai buton. Daca ai "norocul" sa nu porneasca intre bolovani, e cam nasol.

Am participat la o cursa cu el si l-am distrus, arata ca dupa razboi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa ok ... poate trebuie sa clarificam termenul de hard enduro. Pentru mine, hard enduro inseamna clasa A si unele trasee de B din Campionatul national. Unde nu faci nici 500m cu XT

 

Ionutz, si pt. mine inseamna la fel hard, si sunt de acord ca XT-ul nu e pt. concurs, ai fost la Poiana Marului anul trecut la etapa de CNE eu am facut cu XT 600 traseul de la clasa A, oricum e-adevarat ca m-am chinuit ceva dar l-am facut. Pe acolo sunt multe trasee destul de grele(tu stii ca nici la C coborarea aia prin padure nu e chiar usoara, dar eu le-am facut 600-le) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionutz, si pt. mine inseamna la fel hard, si sunt de acord ca XT-ul nu e pt. concurs, ai fost la Poiana Marului anul trecut la etapa de CNE eu am facut cu XT 600 traseul de la clasa A, oricum e-adevarat ca m-am chinuit ceva dar l-am facut. Pe acolo sunt multe trasee destul de grele(tu stii ca nici la C coborarea aia prin padure nu e chiar usoara, dar eu le-am facut 600-le) :blink:

 

Daca ai facut tot traseul de A cu XT-ul inseamna ca esti f bun si sigur daca te sui pe un 300 2t tragi la podium :blink: Daca mergi pe trasee hard, de ce nu vrei sa-ti iei motor cu care sa te distrezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai facut tot traseul de A cu XT-ul inseamna ca esti f bun si sigur daca te sui pe un 300 2t tragi la podium :blink: Daca mergi pe trasee hard, de ce nu vrei sa-ti iei motor cu care sa te distrezi?

 

Pai iti dai seama ca mi-as lua un 2t dar din cate stiu eu trebuie schimbat destul de des pistonu, segmentii si nu cred ca mi-as permite financiar sa fac asta, plus ca un motor in 2T la SH e cam riscant sa cumpar. De aceea ma gandesc la un motor in 4T si DRZ 400E mi se pare cel mai ok , dar oricum am mai studiat putin si mai am pe lista si WR 450, si WR 250. Acum astept si parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet: ture hard cu trante nasoale cu drz -> o sa bagi o carutza de bani - nu e facut sa dai cu el de toti peretii. Motorul trage beton, cutia merge beton ... dar ai nevoie si de ambreiaj care sa tina la tavaleala, ai nevoie de ghidon solid, de radiatoare care stau la locul lor daca il dai peste cap, de coditza cat mai flexibila ca sa nu se rupa la prima lumanare, de racire f buna ca sa poti sa o chinui pe urcarile nasoale si ... de kile cat mai putine.

oricand as lua WR in loc de DRZ.

Faza cu pistonul si segmentii la 2t e valabil mai mult la motoarele de cross care stau numai in "rosu". motocicletele de enduro nu lucreaza in acelasi regim de turatii si traiesc mai mult. Ia incearca un KTM 200 (6 viteze!) sau un 300 (5 viteze si super cuplu) si sa vezi daca mai cauti altceva. La 2t e f important sa cureti cat se poate de des filtrul de aer - praful omoara repede motorul.

Si mai e un aspect - viata e scurta :blink: Poate ca merita sa bagi 400E intr-un motor cu care te distrezi o data la 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu pistonul si segmentii la 2t e valabil mai mult la motoarele de cross care stau numai in "rosu".

Perfect de acord. Il am de un sezon si nu am schimbat nimc la motor si inca merge tzutz la cum merg eu cu el.

Cu 2T viata e mult mai usoara :laugh: Gandeste-te ca la ce trasee ai pe-acolo iti trebuie ceva cat mai usor.

P.S. am mers un pic la Sibiu cu un 300exc. :friends: E ceva de vis! are un cuplu fenomenal. Asta o sa fie urmatoarea motoreta ...si ultima :laugh:

Acolo mi-am dat seama cum e sa sari cu exc-ul la trambulina si cum e sa mergi pe o albie de rau cu cross-ul :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, ma uit acuma dupa wr 450 si exc 200 sau 250, sper sa gasesc ceva bun la SH ca noi is cam scumpe. Nu m-am dat cu 200 exc dar am auzit ca e super motoru. Poate am noroc si mi-l da wk asta putin Francois pe al lui.

Editat de Sasa25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este chiar asa de mare diferenta intre un enduro 2T sau 4T din punctul de vedere a fiabilitatii.Un 2T il repari cu piese mai putine si este mult mai usor chiar daca la kg diferenta nu ti se pare mare.Peste piston nu mai e aproape nimic,la 4T mai e ditai chiulasa care-i ridica centrul.Cat priveste Drz tot Dr este -camion.Ptr hard -cam greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, pana la urma am optat pt. Suzuki DRZ 400E, il primesc peste 3 saptamani. Multumesc tuturor care au postat! ;)

 

 

 

felicitari!

sa-l stapanesti sanatos.

 

ai incercat si varianta care ti-am sugerat-o eu.

 

 

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana la urma am optat pt. Suzuki DRZ 400E, il primesc peste 3 saptamani. Multumesc tuturor care au postat! ;)

 

 

LOL. Cand ai vandut DRZul si ai cumparat ceva enduro in 2t sau orice care nu depeseste 110kg, astep la Gheorgheni la o tura de extreme enduro. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facand abstractie de toti "extremistii" de pe aici, cred c-ai facut o alegere foarte buna. Cred ca motoreta este suficient de solida si fiabila iar piesele nu cred ca sunt mai scumpe fata de cele pentru un ktm. Textele cum ca piesele de ktm sunt ieftine sunt niste tampenii. Eu tocmai am dat rau cu capu' de asa zisele preturi mici.

Si pe mine ma bate rau gandul sa-mi iau un drz-s nou.

 

Bafta si S-O STAPANESTI SANATOS!!!!! ;)

 

 

ps- Cand o veni, sa-i faci o poza s-o vedem si noi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un model despre care am auzit numai vorbe bune...mi-as dori sa imi pot lua si eu unul dar din pacate nu dispun de bani. e un model destul de scump si sh.

Sasa25: am rugamintea sa ne spui primele tale impresii si sa ne arati niste poze ;)

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un model despre care am auzit numai vorbe bune...mi-as dori sa imi pot lua si eu unul dar din pacate nu dispun de bani. e un model destul de scump si sh.

Sasa25: am rugamintea sa ne spui primele tale impresii si sa ne arati niste poze ;)

Numai bine!

 

Eu am avut ocazia anu asta sa merg o tura cu un DRZ si mi-a placut ca m-am simtit "ca acasa" pe el, mi s-a parut foarte ok si manevrabil. Singura chestie e ca ghidonul e cam prea jos si stai cocosat pe el cand mergi in scarite de aceea o sa-i montez inaltatoare la ghidon.

Editat de Sasa25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-ai luat din afara nu de la noi din tara, nu?!

uff...mi se pare un model f bun de soft enduro pentru inceput, e usor, are ceva cp, pornire la buton...In general cu cat creste capacitatea cilindrica creste si greutatea, ma refer la motoarele enduro pur sange ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...