Rabanu Jr. Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 eu am inmatriculat chiar saptamana asta un motor,cel putin la mine am avut nevoie de: *certificat de autenticitate de la RAR *contract V-C *fisa fiscala pe anul trecut *certificat deala de radiere *o cerere catre comandant care o faci la unul din ghiseele de langa politie. *asigurare valabila pe o luna,daca e provizorie sau pe perioada mai mare *hartia aia de la primarie pentru luare in evidenta *taxa de permis *taxa la primarie pentru carte tehnica parca eu am luat motorul de la cineva de aici din tara si am avut nevoie de talon,semnat de catre vanzator la rubrica de instrainat si cartea tehnica.Fiecare in original si copie daca imi mai aduc aminte de ceva iti scriu Sal,cat timp ti-a luat sa iti elibereze toate actele in compentinta?Si eu vreau sa imi inmatriculez 2 moto,sau macar una momentan,si nu am prea mult timp la dispozitie sa stau in tara.P.s. De cati euro as avea nevoie pentru un kawasaki ninja 636 sa o transcriu,asigurata pe un an.etc cu toate actele in regula pentru un an.Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Dc motorul e adus de afara...pt inmarticulare... La potitie trebuie ceva DECLARATIE NOTARIALA cum a intrat motorul in tara sau cum a fost transportat??? Declaratie in fata notarului pe proprie raspundere cum si cu l-ai adus ,nu stiu cat costa pt ca am rezolvat o scrisoare de transport ...e buna si aia. Luni ma duc la Politie cu dosarul redactat de o firma care cu asta se ocupa iar costurile de inmatriculare sunt (pana acum) : -50 lei transportul objectului la RAR -532 lei la RAR -pt carte (CIV) ,certificat de unicitate si ITP -60 lei la Primarie -traducere acte in regim de urgenta (45') -21lei tot la Primarie -impozit anual ;se poate plati ulterior dar daca tot esti acolo ... -40 lei intocmirea dosarului pt Politie -37lei taxa pt talon platit la CEC -140 lei RCA pe 6 luni -60 lei vizare fisa Primarie . In Cluj ,RAR-ul e la mama dracului de am facut 50km cu duba . Utasi de o chestie ,cum ca trebuie de la fisc si un certificat care sa ateste ca esti neplatitor de TVA (idiotenie,ca doar e in retea de calculatoare ceea ce face RAR-ul ,ceea ce face Primaria,ceea ce face Politia) ;in fine ,a costat 2 lei si doua drumuri la ei -cand am depus dosarul (destul de stufos), adica cererea si cand am ridicat certificatul .Daca aveam in VIN literele EU sau un certificat ca e produsa in UE era cu 100 lei mai putin CIV-ul. Acum sa vad cat le trebuie pe tabla cu numarul... . Posted 20 May 2013 ...17 lei nepreferential .+ 2 ore ,adica mai putin (~5') dar pana mi-a venit randul s-au scurs aproape 2 ore .Si maine dimineata primesc tabla si talonul . Editat Mai 20, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Nu am stat sa citesc chiar tot topicul , are cineva idee cat mai costa in ultimul timp inmatricularea unei moto sh din RO ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Salutare Am permis categoria A de prin 2008 (si B de prin 2001). Scoala am facut la Ploiesti cu Maestrul d-l instructor Mihai Ionita. Scoala facuta pe Voskhod. De atunci nu m-am mai urcat pe motor in Romania, am condus doar pe afara. Intre timp m-a apucat microbul. Am gasit de cumparat o motocicleta Nipru cu atas. Imi place retro. Toata mecanica refacuta, o sa ma duc cu trusa de scule si ceva aparatura sa ma conving la fata locului si sa-i fac ceva reglaje fine daca este cazul. Later edit: am citit despre mecanica de nipru, m-am documentat despre toanele ei, la munca repar si reglez toate natiile de motoare, pentru alte sfaturi voi intreba la sectiunile specifice ale forumului. As dori niste lamuriri referitoare la pasii care trebuiesc facuti. Motocicleta e inmatriculata cu numere de tip nou (judet - numar - combinatie de 3 litere). ITPul e expirat, proprietarul s-a programat pentru maine. 1. constatarea defectelor - e o documentatie foarte bine pusa la punct pe internet pe un anume sait, nu stiu daca am voie sa pun linkuri. Am tras-o la imprimanta. O urmez litera cu litera. 2. Omul tre sa-mi dea cartea de identitate a motorului, talon, fisa inmatriculare cu viza de la primarie (administratia financiara) si cheile la motor. 3. Fac contract de vanzare-cumparare cu omul. 4. ITP valabil (deocamdata nu-i valabil, azi-maine are loc la ceva unitate RAR de langa localitatea de bastina, pentru ca am inteles ca moto cu atas trebuiesc neaparat inspectate la RAR si nu la orice unitate autorizata pt ITP) 5. Cu contractul + certificatul fiscal merg la biroul de acte. Specific ca vreau sa pastrez numerele. 6. Dupa ce obtin tot dosarul cu actele, cumparatorul scrie in talon "instrainat catre....." si semneaza. In momentul ala i-am dat leii, am batut palma si m-am tirat. Avand in vedere ca toata treaba asta se va intampla in alt judet care-i destul de departe de Prahova, intrebari: 1. Sunt liber sa plec cu motorul? sau mai trebuie ceva vizita pe la politie in localitatea de bastina a motocicletei/proprietarului? 2. Tre sa strabat juma de tara pana la Ploiesti. Trebuie sa ajung din nou la RAR (ploiesti) pentru identificare sa-mi dea ceva hartii. Apoi trebuie sa ajung la primarie si s-o inregistrez pe numele meu. Trebuie si ceva taxa de inmatriculare la circa financiara de care apartin. M-ar bate gandul sa-i pun si numere preferentiale. Nu stiu daca asta este ordinea exacta a actelor. Am voie intre timp sa circul cu ea, macar s-o aduc acasa? Este adevarat ca am voie sa circul maxim 30 de zile iar intre timp tre s-o inregistrez la financiar? 3 (cel mai important) - Din punct de vedere legal, motocicleta cu atas poate circula si fara atas? Adica sa il las in curte si sa il montez numai cand am nevoie. Multumesc mult. Editat Mai 21, 2013 de skaarj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 1 - iti faci tu ce verificari vrei si te lasa el. 2 - faci contract si ii dai banii, iti da cheile si talonul semnat la rubrica instrainat 3 - el cu contractul si cu civ-ul se duce la radiere (daca e inmatriculata in alt judet, nu poti mentine numarul) 4 - iti da civ-ul, fisa ficala si cea de radiere, restul de chei si ce v-ati mai vorbit, pa si pusi. 5 - poti sa pleci unde vrei pe roti daca ai itp si rca valabile. vehiculele nu se mia radiaza din circulatie de la politie, ci doar de la fisc. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Mare atentie la certificatul fiscal ... Acela care specifica ca nu are impozite/amenzi neplatite. Fara el .. nu poti inmatr atelajul. Nu dai banii pana nu il ai ... In rest .. e valabil ce a spus Cobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Sau cel mai simplu. http://www.prefecturabucuresti.ro/servicii-publice/264.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Cat timp am voie sa circul dupa ce am cumparat mobra fara sa o inmatriculez pe numele meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Cat timp am voie sa circul dupa ce am cumparat mobra fara sa o inmatriculez pe numele meu ? sal, cred ca 30 de zile, sper sa ai asigurarea omului si sper sa aibe itp valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) Daca am schimbat culoarea inainte de autentificare este vreo problema ? Trebuie sa fac ceva ? Nu imi trece culoarea actuala ? LE: Dupa ceva cautari am aflat: După vopsirea vehiculului în culoarea preferată, trebuie să vă prezentaţi la sediul unei reprezentanţe R.A.R. pentru modificarea culorii în cartea de identitatea vehiculului. Actele necesare la R.A.R. pentru modificarea cărţii de identitate a vehiculului (C.I.V.) sunt: - cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de către solicitant pe propria sa răspundere, va fi semnată în prezenţa angajatului R.A.R. care efectuează prestaţia); - act de identitate solicitant; - cartea de identitatea vehiculului. Menţionăm că pentru modificarea culorii în cartea de identitate a vehiculului este necesară obţinerea în prealabil a unei programări, la numărul de telefon 021 9672, în cazul când vă hotărâţi să veniţi cu autovehiculul la reprezentanţa R.A.R. Bucureşti. Editat Mai 25, 2013 de Chrome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Te pune sa faci si o declaratie ca ai schimbat culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Salut, Am gasit un motor adus de un cetatean roman din italia, acesta spune ca a platit vama dar nu a inmatriculat motorul. As dori sa stiu ce acte ar trebui sa primesc eu de la cetateanul roman pentru ca toata procedura de inscriere la financiar si inmatriculare sa decurga fara probleme. Am incercat sa caut un thread care sa raspunda la aceasta intrebare dar fara succes. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Salut, Am gasit un motor adus de un cetatean roman din italia, acesta spune ca a platit vama dar nu a inmatriculat motorul. As dori sa stiu ce acte ar trebui sa primesc eu de la cetateanul roman pentru ca toata procedura de inscriere la financiar si inmatriculare sa decurga fara probleme. Am incercat sa caut un thread care sa raspunda la aceasta intrebare dar fara succes. Multumesc anticipat. Care vama?????? poate a vrut sa spuna ca a dat spaga la vames sa sa treaca motorul(poate cu probleme in acte) 1.Trebuie sa ai certificatul de inmatriculare cu stampila pusa pe el scris asa:" Radiat in vederea inmatricularii intr-un stat membru UE" si nu ar trebui sa aiba numerele de italia pentru ca la radiere in italia iti opreste si numarul de inmatriculare 2.Certificatul de proprietate al motocicletei,la fel scris pe el ca e radiata si urmeaza sa fie inmatriculata intr-un stat membru UE 3.Contract de vanzare cumparare(diclarazione di vendita) SAU Daca a venit cu numerele de italia inseamna ca nu e radiata,si trebuie trimise actele+numarul de inmatriculare in italia(trebuie sa fie proprietarul acolo) pt radiere Editat Mai 26, 2013 de 9iuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Cat timp am voie sa circul dupa ce am cumparat mobra fara sa o inmatriculez pe numele meu ? cat vrei tu, doar sa scrie pe talon "instrainat catre X". X fiind tu, in cazul de fata. ideal, totusi, e sa o inmatriculezi la politie pe numele tau. in caz ca ramai fara talon, doar proprietarul din acte il poate ridica de la politie. sal, cred ca 30 de zile, sper sa ai asigurarea omului si sper sa aibe itp valabil gresit. 30 zile sunt pt administratia financiara si, chiar daca depasesti acel termen, in cel mai rau caz platesti o amenda nu foarte mare, nu cred sa depaseasca 100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Nu are numerele de inmatriculare. Si de la cetateanul roman, care a incheiat contractul de vanzare-cumparare cu italianul, nu imi trebuie nici un act de la fisc? Tipul asta imi spune ca imi da toate actele de italia si eu il inmatriculez ca si cum l-as fi cumparat direct de la italian. Este ok treaba asta? O sa ma duc oricum si pana la administratia financiara sa intreb ce acte imi trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 De la fisc nu iti trebuie nimic, iti trebuie contractul de V-C intre prporietarul din acte si proprietarul actual+inca un certificat de V-C intre tine si cetateanul roman. Si eu tot asa am facut cum ai vrea tu sa faci doar ca am fost eu in italia si am cumparat-o,am facut contract de V-C pe numele meu am trimis mobra in romania si acolo nu am inmatriculato pe numele meu ci pe numele unui unchi,am facut un contract de V-C direct intre italian si unchiul meu.Dar eu am fost 100%sigur ca nu am probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Ok si unchiul tau avea pana contractul de V-C intre tine si el sau intre el si italian? Si contractul intre el si italian a fost facut cu semnatura "frauduloasa" ? (ca banuiesc ca nu a venit italianu aici sa semneze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Ok si unchiul tau avea pana contractul de V-C intre tine si el sau intre el si italian? Si contractul intre el si italian a fost facut cu semnatura "frauduloasa" ? (ca banuiesc ca nu a venit italianu aici sa semneze) Am facut contract de V-C intre italian si unchiul meu. Da eu am semnat in locul italianului pentru ca in italia nu se practica contractele de vanzare cumparare(doar la noi se cere) De retinut: O data ce moto a fost radiata din italia (proprietarul italian)isi pierde dreptul de proprietar daca timbrat pe certificat "radiata pt export UE" Deci nu e o problema ca am facut contractul direct intre italian si unchiul meu,puteam sa fac si varianta corecta:contract v-c intre italian si mine apoi contract intre mine si unchiul meu Editat Mai 27, 2013 de 9iuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Nu are numerele de inmatriculare. Si de la cetateanul roman, care a incheiat contractul de vanzare-cumparare cu italianul, nu imi trebuie nici un act de la fisc? Tipul asta imi spune ca imi da toate actele de italia si eu il inmatriculez ca si cum l-as fi cumparat direct de la italian. Este ok treaba asta? O sa ma duc oricum si pana la administratia financiara sa intreb ce acte imi trebuie. Atata timp cat nu s-au scos numere de RO, rosii sau normale, nu ai probleme, poti sa faci direct intre italian si proprietarul actual (cel care inmatriculeaza). Doar noi romanii complicam lucrurile,ne place asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Daca am cumparat o motociclete care a fost inmatriculata in RO,dar radiata si cu ITP-ul expirat, ITP-ul se face neaparat la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Daca a fost radiata...da,doar la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 si,aveti idee cat ma costa ITP+autentificare+ ce mai trebuie la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 unii zic ca 8, altii zic ca 10 bulioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 eu am dat 530lei la rar(itp+carte). din cate am inteles difera,dar in juru la 500 te duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Si eu am aceias problema , cu ITP`ul ca si colegu de mai sus , ideea e urmatoarea : daca fac itp`ul inainte sa o radieze nu ies mai ieftin ? adica 100-150 itp`ul si 100 autetificarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.