B.B. Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Tot ca fapt divers, citare de aici http://www.ekchain.com/faqs.htm. Eu am de-asta cu Quadra-X-ring si-l spal cu motorina sau cu nimic si il ung cu spray castrol cand imi aduc aminte. Operatiunea acasa nu dureaza mai mult de 30 min (asta cu migaleala, si nu include timpul de uscare). (Nu zic ca cineva ar trebui sa-mi urmeze exemplul) Never clean your sealed chain with pressure washers, steam cleaning, wire br What should I use to clean my chain? Never clean your sealed chain with pressure washers, steam cleaning, wire brushes, or volatile solvents such as gasoline, mineral spirits, contact cleaner or acetone, all of which can damage the O-rings. Kerosene may be safely used for cleaning, provided you have adequate ventilation and no ignition sources nearby. Commercial spray-on chain cleaners typically must be rinsed off with water. This could lead to the formation of rust, so use of these products is discouraged. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 asa stiam si eu... ca sprayurile de spalat lant contin solventi mai puternici decat benzina si motorina, de aceea eu folosesc o solutie de benzina-motorina (a carei concentratie nu o pot dezvalui aici), obtinuta din Dacia unui coleg care a alimentat cu motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 asa stiam si eu... ca sprayurile de spalat lant contin solventi mai puternici decat benzina si motorina, de aceea eu folosesc o solutie de benzina-motorina (a carei concentratie nu o pot dezvalui aici), obtinuta din Dacia unui coleg care a alimentat cu motorina offtopic: cu cat dai litru ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 asa stiam si eu... ca sprayurile de spalat lant contin solventi mai puternici decat benzina si motorina, de aceea eu folosesc o solutie de benzina-motorina (a carei concentratie nu o pot dezvalui aici), obtinuta din Dacia unui coleg care a alimentat cu motorina solventii nusunt mai puternici sau mai slabi ci sunt pt anume substante. Ex benzina nu dizollva sapun dar dizolva cauciuc apa chioara invers dizolva sapun si nu dizolva cauciuc care din ele e mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Intrebare pentru posesorii de biciclete: intre x-o-z-y- ringurile alea se afla vaselina, care nu iese. De ce sa dai peste lant cu smacolina cand jocurile se fac la bucsi in interior unde exista deja intre x-o-z-y- ringurile alea vaselina care nu iese ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Intrebare pentru posesorii de biciclete: intre x-o-z-y- ringurile alea se afla vaselina, care nu iese. De ce sa dai peste lant cu smacolina cand jocurile se fac la bucsi in interior unde exista deja intre x-o-z-y- ringurile alea vaselina care nu iese ? uzura lantului (si a pinioanelor) nu inseamna doar jocul intern al zalelor. Dac exteriorul e uscat atunci ataca mai puternic dintii pinioanelor atat pe muchie cat si pe laterale. In plus sprayul de lant are rolul de proteja ringurile alea de diverse chestii printre care cel mai important e oxigenul din aer (imbatranesc si se intaresc daca nu sunt acoperite cu zama) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Ce topicuri marfa faci Emilio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 Fii mai explicit te rog cu aceasta afirmatie!Iti doresc sa te bagi sluga la banci ca mine ca sa iti indeplinesti un vis si cand vine salariul sa il duci la banca 3 sferturi si sa nu ai casa si masa ,dar sa ai motor si sa ai parte de servicii proaste platite la standarde nemtesti si sa comentezi in continuare.Si nu ti-am permis sa imi vorbesti de la egel la egal ca nu ne tragem de sireturi domnule...!Pun punct acestei discutii si faceti-va revizia acasa.Azi am invatat un prieten cum se spala lantul si pinioanele si cu ce,cum se trateaza,cum se intinde,cum se verifica zalele,cum se unge.A iesit ca nou si are 25000km cu el si este inca in parametrii.Este de la fostul meu fireblade.A fost intretinut cum trebuie si ...nu s-a folosit benzina niciodata la spalatul lantului.Doar motorina si spray de lant sau wd40.Spalati-va fiecare cu ce vreti pt ca sunt banii vostrii si siguranta voastra in joc.Pt cei interesati pot face poza cu oringuri tinute in benzina,motorina,cherosen,wd40 Penzzoil.Asta pt delectare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Chiar sunt curios cum arata oringurile tinute in zemurile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 bai belbody, pana acum pareai amuzant, dar deja ai devenit jenibil cu gandirea asta, nu-ti contest calitatile de "mecanic" dar : Acum n`shpe mii de ani cand zici tu ca nu erau o-ring-uri si nu erau probleme cu ce il curatau, nu aveau pretentii pentru ca : NU se gandea nimeni ATAT DE MULT la norme de siguranta NU erau motocicletele avansate tehnologic ca acum NU se circula pe un minsk cu viteza care o atingi cu hayabusa Te pricepi, dar poate la enduro. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Fii mai explicit te rog cu aceasta afirmatie!Iti doresc sa te bagi sluga la banci ca mine ca sa iti indeplinesti un vis si cand vine salariul sa il duci la banca 3 sferturi si sa nu ai casa si masa ,dar sa ai motor si sa ai parte de servicii proaste platite la standarde nemtesti si sa comentezi in continuare.Si nu ti-am permis sa imi vorbesti de la egel la egal ca nu ne tragem de sireturi domnule...!Pun punct acestei discutii si faceti-va revizia acasa.Azi am invatat un prieten cum se spala lantul si pinioanele si cu ce,cum se trateaza,cum se intinde,cum se verifica zalele,cum se unge.A iesit ca nou si are 25000km cu el si este inca in parametrii.Este de la fostul meu fireblade.A fost intretinut cum trebuie si ...nu s-a folosit benzina niciodata la spalatul lantului.Doar motorina si spray de lant sau wd40.Spalati-va fiecare cu ce vreti pt ca sunt banii vostrii si siguranta voastra in joc.Pt cei interesati pot face poza cu oringuri tinute in benzina,motorina,cherosen,wd40 Penzzoil.Asta pt delectare. pune pozele si incearca sa nu te dai la nimeni ... pardon ... va rog sa nu iscati alte incaierari cu membrii deshtea inferiori de pe forum care cuteza a posta tot felu de tampenii de astea gen pareri personale ... pe bune ... sfaturile se asimileaza repede de catre cei deschisi la minte ... da numa cu suport optic - exemplu si contraexemplu ... sau before si after ... asta e - pentru impact. bai belbody, pana acum pareai amuzant, dar deja ai devenit jenibil cu gandirea asta, nu-ti contest calitatile de "mecanic" dar : Acum n`shpe mii de ani cand zici tu ca nu erau o-ring-uri si nu erau probleme cu ce il curatau, nu aveau pretentii pentru ca : NU se gandea nimeni ATAT DE MULT la norme de siguranta NU erau motocicletele avansate tehnologic ca acum NU se circula pe un minsk cu viteza care o atingi cu hayabusa Te pricepi, dar poate la enduro. Bafta pe langa nepasare au avansat si tehnologiile de fabricare ale lantzurilor ... TRAIASCA INSTRUCTIUNILE PRODUCATORULUI ( de lant - pentru curatare ) ( de motor pentru tot felu de date inutile gen ce fel de benzina sa pui si ce fel de uleiuri , si cat de tare sa strangi shuruburile ... ) .... da ce sa faci ca unii is banditi si te jumulesc de motor, nervi si vlaga in service`uri pentru care tot tu ii platesti ... (culmea ... al dracu ... etc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Chiar ca misto topic! Ma mamnca si pe mine sa ma dau in contradictii dar ma abtin ca nu`s in zona sa dau dreptul la replica fata in fata. Emylyo bravos tie ,asta este experienta ta pe care ai impartasit-o cui nu-i place sa se lase de meserie.Iar clientii aia multumiti poate or sa reconsidere daca au sansa sa citeasca topicul asta. Maxima Sanatate la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 (editat) 23.000 km si am spalat/uns lantul, de v-o 3, maxim 4 ori. so fuckin' what? va luati un O-ring si gata...sau o dati pe cardane and stuff...ca innebunesc de atitea probleme cu niste lanturi, uameni buni... Editat Octombrie 11, 2007 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 bai belbody, pana acum pareai amuzant, dar deja ai devenit jenibil cu gandirea asta, nu-ti contest calitatile de "mecanic" dar : Acum n`shpe mii de ani cand zici tu ca nu erau o-ring-uri si nu erau probleme cu ce il curatau, nu aveau pretentii pentru ca : NU se gandea nimeni ATAT DE MULT la norme de siguranta NU erau motocicletele avansate tehnologic ca acum NU se circula pe un minsk cu viteza care o atingi cu hayabusa Te pricepi, dar poate la enduro. Bafta Cracky, nici eu nu-ti contest calitatile de cititor, asa ca citeste aici te rog aici http://www.ekchain.com/company.htm - si vezi in anul 1994 ce au realizat acesti japonezi. Stiu ca nu este firma de prestigiu, dar mie mi se pare serioasa... Cat despre topic, ce sa mai zic, lumea e lamurita cu service-urile demult, si ceea ce nu se intelege este ca la un service motocicleta ta este considerata "marfa", obiect, orice, mecanicul respectiv nu are cum sa lucreze la ea cu pasiune, il doare in "p_la", pentru el este o simpla piesa din sutele care ii trec prin mana lunar/zilnic/anual/whatever. Nici un mecanic nu o sa fie asa grijuliu cat poti tu sa fii, pentru ca tu esti cel care dai rate la banca, nu el. Si operatiuni simple de genul asta mai bine se fac acasa, unde ai timp de bibilit, de verificat... degeaba te astepti ca dupa ce ai dat la service "un ban gramada" ala sa iti pupe in fund motocicleta, ca nu e asa. Cand e lucrul tau iti pasa, cand nu, mai putin. La service este o afacere, oamenii aia trebuie sa aiba profit, sa traiasca din ceva, daca ar sta cate 3 ore la fiecare spalat de lant nu ar ajunge nicaieri. Service-urile sunt pentru idioti si recunosc ca am fost. (da sunt idiot) Apelez la service numai cand nu am forta fizica si uneletele potrivite sa fac anumite operatiuni. In rest nu, prefer sa bibilesc 10 ore langa ea, sa curat cu periutza de dinti lantul, decat sa-si bata joc cineva de motocicleta mea. Mai bine imi bat eu joc, gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Cata polemica......... aiurea! Majoritatea service-urilor pe care le stiu ofera servicii de 2 lei gauriti; dar pe o carca de bani! Exact in dulcele stil romanesc: "Las-o ba' ca merge si asa", "Daca, curge inseamna ca are...." , "Pune-i o sarma ca tine ...." , "Vezi ca se potriveste de la Dacie......", etc.... De aceea un singur om in afara de mine a pus mana sa repare motoreta mea. In el chiar am incredere. Ce nu pot eu , il las pe el. Iar cu intretinerea lantului & co, fiecare dupa cum il duce capu' si buzunarul...... Ma doare fix in spate ca unu il spala cu motorina, altul cu benzina, altul cu soda caustica, altul cu detergent de geamuri, etc... Atata timp cat imi respect motocicleta si munca depusa pentru achizitionarea ei, va avea parte numai de produse de calitate, si intretinere corespunzatoare, intrucat EU o folosesc! Este o forma de AUTORESPECT. Cand nu o sa-mi mai permit, o vand si imi iau trotineta.... Hai noroc!......... Ca minte vad ca nu trebuie la toata lumea......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 ai zis si tu ceva inteligent. mai mediteaza, mai traieste vreo 10 ani si-apoi intoarce-te aici si posteaza din nou. poate ti se schimba optica intre timp. on-topic: inainte de a se inventa x-y-z-c-v-b-.....-ring-urile nici nu functionau lanturile si nici motocicletele... inventia secolului!!!! hai sa ne kakam pe noi ca de obicei, sa nu facem forumul de ras. (ps admini, am deja 20% warn, asta e pentru actualizare) Pot sa te ating,zeule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Fii mai explicit te rog cu aceasta afirmatie!Iti doresc sa te bagi sluga la banci ca mine ca sa iti indeplinesti un vis si cand vine salariul sa il duci la banca 3 sferturi si sa nu ai casa si masa ,dar sa ai motor si sa ai parte de servicii proaste platite la standarde nemtesti si sa comentezi in continuare.Si nu ti-am permis sa imi vorbesti de la egel la egal ca nu ne tragem de sireturi domnule...!Pun punct acestei discutii si faceti-va revizia acasa.Azi am invatat un prieten .A iesit ca nou si are 25000km cu el si este inca in parametrii.Este de la fostul meu fireblade.A fost intretinut cum trebuie si ...nu s-a folosit benzina niciodata la spalatul lantului.Doar motorina si spray de lant sau wd40.Spalati-va fiecare cu ce vreti pt ca sunt banii vostrii si siguranta voastra in joc.Pt cei interesati pot face poza cu oringuri tinute in benzina,motorina,cherosen,wd40 Penzzoil.Asta pt delectare. Off-topic: Voi astia care raspundeti cu capul daca subminati TAB-urile nu trebuie sa dati examen psihologic anual, si daca da se da la misto? Nici nu am pretins ca vorbim de la egal la egal, am multe de invatat cum ar fi cum se spala lantul si pinioanele si cu ce,cum se trateaza,cum se intinde,cum se verifica zalele,cum se unge. Te rog fa un topic cu asta. PS: relaxeaza-te nu mai fii asa inversunat. E un forum si nu e iesit din comun si in cazul tau nici greu sa fii luat la misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 11, 2007 Autor Share Postat Octombrie 11, 2007 Imi este mult prea greu sa iti explic in cuvinte ce simt cand ma intersectez cu cate unul ca tine.Ai avea ceva impotriva ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Pot sa te ating,zeule? Iti dau incuviintarea mea, fiule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 13, 2007 Autor Share Postat Octombrie 13, 2007 Am facut un experiment si am pus in capace xringuri de la un lant cu wd40,benzina si motorina.Dupa 72 de ore cel cu benzina s-a umflat si inmuiat,cel pe motorina nu e nci o schimbare si cel cu wd40 este un pic dilatat.Am incercat sa fac poze,dar nu se observa chiar bine schimbarile.Sunt curios ce va iesi pe termen lung si dupa uscare si eventual incalzire.Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Eu ma intreb cum a rezistat benzina 72 de ore intr-un recipient deschis . Ori ai pus vreo 5-6L ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2007 Autor Share Postat Octombrie 26, 2007 In urma experimentelor pe care le-am facut de 2-3 saptamani cu oringuri de lant in diverse lichide am constatat ca in motorina,kerosen,alcool tehnic,wd40 penzoil,decarburol nu se intampla nimic rau.Doar in benzina acestea se inmoaie foarte tare.Le-am scos la uscat si ramane pe termen lung sa vedem ce se va intampla.Asa ca nu spalati lantul cu benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 bai belbody, pana acum pareai amuzant, dar deja ai devenit jenibil cu gandirea asta, nu-ti contest calitatile de "mecanic" dar : Acum n`shpe mii de ani cand zici tu ca nu erau o-ring-uri si nu erau probleme cu ce il curatau, nu aveau pretentii pentru ca : NU se gandea nimeni ATAT DE MULT la norme de siguranta NU erau motocicletele avansate tehnologic ca acum NU se circula pe un minsk cu viteza care o atingi cu hayabusa Te pricepi, dar poate la enduro. Bafta lasand la o parte "animozitatile" dintre oameni sa stii ca lanturile cu o-x-z, dreq sa le ia de ring-uri s-au facut doar pentru oamenii puturosi care nu isi ung lantul! normal scrie la carte ca se unge la 500-1000 de kilometrii. sa stii ca lanturile astea tin foarte bine si 20.000 de kilometrii fara ungere! cele de le vezi tu pe super-bike-urile de la concurs, super-sport sau cum dreq s-or mai numi sa stii ca sunt lanturi simple, fara nici un ring! de altfel aceste ring-uri scad puterea la roata intre 5-10 cai putere! prin frecare + greutate! greu de crezut, nu? pune in calcul forta centrifuga si frecarea ca ring-urile ating totusi cateodata si pinioanele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 lasand la o parte "animozitatile" dintre oameni sa stii ca lanturile cu o-x-z, dreq sa le ia de ring-uri s-au facut doar pentru oamenii puturosi care nu isi ung lantul! normal scrie la carte ca se unge la 500-1000 de kilometrii. sa stii ca lanturile astea tin foarte bine si 20.000 de kilometrii fara ungere! cele de le vezi tu pe super-bike-urile de la concurs, super-sport sau cum dreq s-or mai numi sa stii ca sunt lanturi simple, fara nici un ring! de altfel aceste ring-uri scad puterea la roata intre 5-10 cai putere! prin frecare + greutate! greu de crezut, nu? pune in calcul forta centrifuga si frecarea ca ring-urile ating totusi cateodata si pinioanele! Very good point there, mister Stress, ii dadusem si eu domnului Cracky un link sa citeasca despre asta, sper ca a citit si a inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 3, 2008 Autor Share Postat Aprilie 3, 2008 Ceea ce am uitat sa spun si era mai important decat toata aceasta tevatura este ca am plecat din service cu nivelul de ulei sub minim din cauza ca nu a mai ajuns ca s-a dus in cel uzat din cauza ca pseudomecanicul a uitat sa puna busonul.A gresi este omenesc,dar si a repara gresala este la fel de omenesc.Era singurul bidon de ulei 300v.A trebuitr sa merg la un alt service sa imi completez pt ca aveau pe stoc.Se pare insa ca deja acel service s-a dus pe...apa sambetei.Profesionistii raman,labarii se duc.Recomand cu caldura reprezentanta Honda din Constanta si pe cea Ducati.Una este sa fii tratat ca prieten si alta ca un client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.