rados Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 (editat) aprindere electronica (magnetou cu cititor+cdi+bobina), cauciucuri noi cramponate, pinion 21, selector viteze nou, ax pornire nou , carburator nou , filtru aer nou (in poze nu apar sunt mai vechi ), saboti frina(spate ,fata ) noi ,ambielaj de fabrica, lant primar nou , discuri ambreiaj noi,acte in regula , itp 2009, proprietar , pret 1200 ron sau 12 000 000 lei vechi in care intra si adalmasu (bere sau vin rosu) ymess don.rados sau tel 0722 518 718 Editat Octombrie 7, 2007 de rados Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Pretul este mic. Motocicleta este una ingrijita si refacuta foarte aproape de original cu exceptii de functionalitate (12V, aprindere electronica, carburator nou). AI uitat sa pui datele tale de contact. La pretul asta iti gasesti cumoparator foarte repede. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 De ce il dai asa ieftin? ..arata f.f. bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 (editat) De ce il dai asa ieftin? ..arata f.f. bine! probabil pt ca are nevoie de bani ... sariti mah care vrei, eu am gasit un ij cu 10 bulioane cu ataj cu tot dar arata si mergea destul de rau, numa atele erau in regula in rest era varza ... dupa cum se vede asta e impecabil, am vazut poze si mai reusite ale ij-ului la domu' rados http://userpics-33.hi5.com/userpics/133/23...3436133.img.jpg http://userpics-36.hi5.com/userpics/636/42...2393636.img.jpg http://userpics-00.hi5.com/userpics/900/44...3330900.img.jpg http://userpics-02.hi5.com/userpics/902/44...3330902.img.jpg is cam mici dar is destule zic eu ... pacat, ultima oara cand m-am uitat erau mai multe ... Editat Octombrie 7, 2007 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 7, 2007 Autor Share Postat Octombrie 7, 2007 acesta este pretul pe care pot sa il cer , nu pot sa fiu nesimtit sa cer 800-1000 de euro ca altii , nu conteaza ca poate piesele + munca au facut mai mult de 1000 de euro . acesta este pretul lui ..este un motor clasic . si stai linistiti trec la alt motor clasic Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Frumos! respectele mele Rados! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 frumos, frumos! vanzare rapida! pot sa fiu indiscret si sa intreb daca vine alt "fier"? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 acesta este pretul pe care pot sa il cer , nu pot sa fiu nesimtit sa cer 800-1000 de euro ca altii , nu conteaza ca poate piesele + munca au facut mai mult de 1000 de euro . acesta este pretul lui ..este un motor clasic . si stai linistiti trec la alt motor clasic ..asa... se ve de ca ai coloana vertebrala! Toata sima. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Am vorbit cu tine astazi la tel si ramasese sa vin si eu sa o vad....din pacate a tebuit sa o aman ca au venit niste licurici sa imi monteze niscaiva ferestre.Spor la vanzare k pretu'i bun si moto pare a fii faina ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Este omologat solo sau cu atas? S inca ceva..daca era ij 49 il luam cu ochii inchisi la marele fel cum arată. Baftă la vânzare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 multumesc ptr urari , oricum tu puteai verifica actele dupa nr de inmatriculare , motorul este omolgat fara atas de catre fostul proprietar , si binecunoscutul DINICUTU de la RAR a ramas surprins motorul avea seria batuta de 3 ori pe el cea originala de fabrica de pe partea stinga a chenarului de la capacul cutiei unde se tine bateria (pe care a anulato el ) + in fata cadrului sub placuta batuta de RAR ul din Calarasi +inca odata seria se afla pe carterul sting sub cilindru mai exact .stiu ca buba la multe motoare clasice sunt actele , cind am achizitionat motorul am avut grija sa am actele in regula si am fost scutit de drumuri inutile cum au patit alti cumparatori , omologari , schimbat roti si cauciucuri etc etc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 multumesc ptr urari , oricum tu puteai verifica actele dupa nr de inmatriculare , motorul este omolgat fara atas de catre fostul proprietar , si binecunoscutul DINICUTU de la RAR a ramas surprins motorul avea seria batuta de 3 ori pe el cea originala de fabrica de pe partea stinga a chenarului de la capacul cutiei unde se tine bateria (pe care a anulato el ) + in fata cadrului sub placuta batuta de RAR ul din Calarasi +inca odata seria se afla pe carterul sting sub cilindru mai exact .stiu ca buba la multe motoare clasice sunt actele , cind am achizitionat motorul am avut grija sa am actele in regula si am fost scutit de drumuri inutile cum au patit alti cumparatori , omologari , schimbat roti si cauciucuri etc etc un motor bun la un pret decent. cine nu a avut ij nu stie ce insemna Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seth_putnam Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Bun pret. Bafta la vanzare! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 super pret - bafta la vanzare si succes la fete Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_1191 Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 desi este cam mare pentru mine ma intereseaza motocicleta . unde se poate vedea ??? crezi ca pot sa ma dau cu ea , sa ii fac o proba Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 18, 2007 Autor Share Postat Octombrie 18, 2007 se poate vedea in bucuresti mai exact dr taberei , ma suni 0722 518 718 , te poti da cu ea insa sa ai si banii la tine si neaparat plastic cu cat A pe el ...stii cum e faci o traznae (cazatura ) o iei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 acesta este pretul pe care pot sa il cer , nu pot sa fiu nesimtit sa cer 800-1000 de euro ca altii , nu conteaza ca poate piesele + munca au facut mai mult de 1000 de euro . acesta este pretul lui ..este un motor clasic . si stai linistiti trec la alt motor clasic ca altii? /index.php?...c=97438&hl= Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 (editat) ca altii? /index.php?...c=97438&hl= stai linistita ca e un motor ce ar valora banu de-l ceruse prima data, la cum e aranjata uite, ca tot ti-a dat Aleko ideea, motocicleta asta merita si ar fi frumos sa te vedem posesoare de clasica reconditionata Omu a scazut pretu pt ca la noi in romania oamenii ie bogati nene si isi ia motorete d'alea ciumece sa rupa gajicile si magheru-n doua, er1, busa, si altele, ca ca noi, sarmani si cu sculele-n traista...noi ie mai modesti, si muncim la babutele noastre, ca in timp sa ajungem la bani multi bagati in ele, si cand le vindem, sa nu luam nici cat ne-a dus achizitionarea motorului cu inscriere cu tot Dar ce mai conteaza cand ai clasicul tau si pasiunea e mai intai de toate? Asadar, Fanny, eu zic sa te bagi, cum a zis si Aleko, pt ca asta-i motor pe care omu si l-a facut pt el, deci, nu o sa ai surprize de motor jalnic pe dinauntru Plus ca la banu pe care il da, merita 100%, ca s-au vandut la banu' asta ij-uri ciopartite tiganeste Rados tata, ce-ti iei? Hai, bafta la vanzare Editat Octombrie 24, 2007 de Mr_ORL Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 nu zic sa nu ceara, dar sa nu fie ipocrit. n-am banii ca poate il cumparam, desi mie nu-mi plac seile astea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 nu zic sa nu ceara, dar sa nu fie ipocrit. n-am banii ca poate il cumparam, desi mie nu-mi plac seile astea ia minsk, ijul nu e de tine. pt fata incepatoare minscul e cel mai bun. ijul nu e pt muieri. Dai cu eldep amant, il strici si epacat de munca dupa aia Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old biker Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 DREPTATE! IJ are "garda" (shea /sol) mica , greutate mare , stabilitate , comenzi prietenoase , de ce credeti ca o fata nu s-ar descurca cu acest tip de motor... ( la 12 ani mergeam pe el fara probleme - trebuie sa fac totushi o paranteza - am cazut o data shi a venit tata de m-a ridicat ) ...dar asta e PASIUNE fratilor.... comunistele sunt totushi motociclete CLASICE!. Off topic : am CZ 175 pe care jur sa nu-l vand (dimpotriva o sa incerc sa achizitionez o a doua motocicleta ceve mai "mare", tot "comunista". CURAJ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 25, 2007 Autor Share Postat Octombrie 25, 2007 ca altii? /index.php?...c=97438&hl= scuzele mele draguta ca am incercat atunci sa cer atit , in nemernicia mea adunasem aproape toti banii pe care i-am bagat in ea + lunile de munca la ea motocicleta luata intr-o stare jalnica 8 milioane luat motocicleta in duba de la calarasi 1 milion cauciucuri noi 2 milioane kit aprindere electronica ( bobina cdi magnetou cititor ) 3 500 000 vopsea kit diluant aprox 1 000 000 piese noi , lant primar, secundar, discuri ambreaj, furci ,harta , semnalizari, bujie , cabluri ,carburator etcetc 6-7 milioane cheltuieli posta sau curierat ptr piese aprox 1 milion telefoane , cheltuieli mers la tirg dupa piese circa 1 milion 8 luni de munca , stress , nervi , suparari , mers la mecanic, ore intregi de chin aaaaaa scuze si beri baute cu prietenii in jurul ei incercind sa gasim raspunssuri te rog inca odata sa ma ierti ca am incercat sa cer atunci respectiva suma , acum chiar in timp ce scriu stau pe niste coji de nuca dar finalul ........12 milioane ceruti ,bani care acopera aproape 50 % din valoare . am realizat ca aceasta motocicleta este un produs terminat moral un produs care nu poate fi vindut la adevarata ei valoare + nu vreau sa fiu bagat in aceeasi oala cu cei care au modificat motociclete de nici macar prin fata rar ului nu au curaj sa treaca . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 DREPTATE! IJ are "garda" (shea /sol) mica , greutate mare , stabilitate , comenzi prietenoase , de ce credeti ca o fata nu s-ar descurca cu acest tip de motor... ( la 12 ani mergeam pe el fara probleme - trebuie sa fac totushi o paranteza - am cazut o data shi a venit tata de m-a ridicat ) ...dar asta e PASIUNE fratilor.... comunistele sunt totushi motociclete CLASICE!. Off topic : am CZ 175 pe care jur sa nu-l vand (dimpotriva o sa incerc sa achizitionez o a doua motocicleta ceve mai "mare", tot "comunista". CURAJ rectificare: ij monocilindru nu e pt. fete se da greu la pedala pt. o fata. la dreq, chiar si pt. multi baieti e greu sa dai la pedala ma o magaoaie de aia. in schimb vibreaza tare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 frumos explicat D-le RADOS Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 scuzele mele draguta ca am incercat atunci sa cer atit , in nemernicia mea adunasem aproape toti banii pe care i-am bagat in ea + lunile de munca la ea motocicleta luata intr-o stare jalnica 8 milioane luat motocicleta in duba de la calarasi 1 milion cauciucuri noi 2 milioane kit aprindere electronica ( bobina cdi magnetou cititor ) 3 500 000 vopsea kit diluant aprox 1 000 000 piese noi , lant primar, secundar, discuri ambreaj, furci ,harta , semnalizari, bujie , cabluri ,carburator etcetc 6-7 milioane cheltuieli posta sau curierat ptr piese aprox 1 milion telefoane , cheltuieli mers la tirg dupa piese circa 1 milion 8 luni de munca , stress , nervi , suparari , mers la mecanic, ore intregi de chin aaaaaa scuze si beri baute cu prietenii in jurul ei incercind sa gasim raspunssuri te rog inca odata sa ma ierti ca am incercat sa cer atunci respectiva suma , acum chiar in timp ce scriu stau pe niste coji de nuca dar finalul ........12 milioane ceruti ,bani care acopera aproape 50 % din valoare . am realizat ca aceasta motocicleta este un produs terminat moral un produs care nu poate fi vindut la adevarata ei valoare + nu vreau sa fiu bagat in aceeasi oala cu cei care au modificat motociclete de nici macar prin fata rar ului nu au curaj sa treaca . Coane, nu de mult, cineva zicea că Fericirea nu se poate măsura în cuvinte cînd eşti pe IJ-ul tău !!! Deci, am pus linkul pentru ca lumea să vadă cît de pasionat a fost Rados în timpul restaurării IJ-ului, iar apoi cît l-a răsplătit acesta! Bravo Rados! Toate bune! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate