Sari la conținut

Pistoane Mt10(32-36)/mt11


ubord
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 239
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aleko

Ba esti nebun,n-are cum 150 Ron cil+pistoane+segmenti. Era la TUnaru acum 3 ani 300 Ron... Iti dai seama ca sper sa ai dreptate, dar e neverosimil.

 

off-topic:

Gabi nu are a face, oricum contul vechi e reactivat, nu sari calul si ne face placere sa vb din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko

Ba esti nebun,n-are cum 150 Ron cil+pistoane+segmenti. Era la TUnaru acum 3 ani 300 Ron... Iti dai seama ca sper sa ai dreptate, dar e neverosimil.

 

off-topic:

Gabi nu are a face, oricum contul vechi e reactivat, nu sari calul si ne face placere sa vb din nou.

...vreo 2 milioane au fost toate marafeturile, asa ca au fost 1,5-1,7...

Cu cristi tunaru am tot vorbit la telefon , tot asa pe ferite , ca si cum am face trafic de ceva...si nu am reusit sa-l conving sa-mi vanda nimic...adica un set de pistoane bombata cota 1 si niste pastile de coada de supapa...

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko

Ba esti nebun,n-are cum 150 Ron cil+pistoane+segmenti. Era la TUnaru acum 3 ani 300 Ron... Iti dai seama ca sper sa ai dreptate, dar e neverosimil.

 

off-topic:

Gabi nu are a face, oricum contul vechi e reactivat, nu sari calul si ne face placere sa vb din nou.

 

1.8 milioane acum cateva luni, erau in cutie, cilidri, pistoane si segmenti.

 

si eu sint gabi si m-am intors :)

Editat de bubaq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gabrielradulescu

hai mai drobule....cum sa nu fie la dacii asa ceva?1OK, atunci spune-mi tu ce anume exista intre supapa de dacie si culbutor.... sau se poate sa nu vb de acelasi lucru? :) nu e vb de acele "pastilute care se aseaza pe tija supapei si pe care apasa culbutorul si deschide supapa? explica mai "en-detail"! DA "DOMLE", MA CHEAMA GABRIEL ,MI-AM CUMPARAT UN NIPRU MAI RECENT DA' NU STIU DESPRE CINE VB VOI...MA CONFUNDATI SIGUR :D ! :hug:

P.S. :Cam cat are trebui sa reziste o cruce cardanica la un nipru? si de altceva nu s-ar potrivi? sau sunt piese bune la gaspar? am ceva probleme cu crucea cardanica si as vrea sa-i pun ceva ,piesa mai buna...macar atat...daca mai mult nu se poate... (ar avea nevoie de mai multe... dar ...asta e..mai asteptam "o tzara" :what: )

VA SALUT :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai drobule....cum sa nu fie la dacii asa ceva?1OK, atunci spune-mi tu ce anume exista intre supapa de dacie si culbutor.... sau se poate sa nu vb de acelasi lucru? :) nu e vb de acele "pastilute care se aseaza pe tija supapei si pe care apasa culbutorul si deschide supapa? explica mai "en-detail"! DA "DOMLE", MA CHEAMA GABRIEL ,MI-AM CUMPARAT UN NIPRU MAI RECENT DA' NU STIU DESPRE CINE VB VOI...MA CONFUNDATI SIGUR :D ! :hug:

P.S. :Cam cat are trebui sa reziste o cruce cardanica la un nipru? si de altceva nu s-ar potrivi? sau sunt piese bune la gaspar? am ceva probleme cu crucea cardanica si as vrea sa-i pun ceva ,piesa mai buna...macar atat...daca mai mult nu se poate... (ar avea nevoie de mai multe... dar ...asta e..mai asteptam "o tzara" :what: )

VA SALUT :moto:

Nu este!

M-am uitat...inca odata ca sa nu par prost...

No problem...Gaspar..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

..intr-una din cele 17 faze prefinale de asamblare... :kick:

Costatari: ghidurile orijinale sant incredibil de descentrate din strunjire...nu exista cote cilindrice , nu exista cote cilindrice coaxiale...nu exista chestii la 90 de grade...Probabil au fost alezate dupe ce au fost presate in qiulasa...

Punand unele centrate si corect facute am avut de frezat si de frecat vreo 2 zile ca sa realiniez axele(scaune/ ghiduri...)

Ghidurile de Aro(evacuare) sant mult mai dure decat cele de Lada(am folosit Aro pe evacuare si lada pe admisie...)

Supapele de la Gaspar sant corect facute(nu sant descentrate sau ovale...)...

...avand timp pentru frecat , m-am obosit si am lustruit putin camera de ardere si galeriile...(apropos, am frezat tot felul de aripiore , urechi si musteţe ramase de la turnare in interiorul galeriilor ....)

post-3884-1197676061_thumb.jpg

post-3884-1197676070_thumb.jpg

post-3884-1197676082_thumb.jpg

post-3884-1197676091_thumb.jpg

post-3884-1197676103_thumb.jpg

post-3884-1197676110_thumb.jpg

post-3884-1197676116_thumb.jpg

post-3884-1197676135_thumb.jpg

post-3884-1197676144_thumb.jpg

post-3884-1197676153_thumb.jpg

post-3884-1197676169_thumb.jpg

post-3884-1197676185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi nu e total in legatura cu subiectul vreau sa va arat si eu ceva lustruit de mine! da, de mine, nu de stress! motor mers ~120 de km, avans dereglat din cauza de senzor mort de la un contact fizic! va lasa sa ghiciti voi care e!

post-6048-1197680093_thumb.jpg

post-6048-1197680151_thumb.jpg

post-6048-1197680302_thumb.jpg

post-6048-1197680344_thumb.jpg

post-6048-1197680389_thumb.jpg

post-6048-1197680436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:crack: am mai lustruit si eu ca maniacul niste galerii de admisie de nipru , DAR VOI SUNTETI "BOLNAVI" pai cum dreaqu ?! asa arata un piston dupa 120 km?! (la ala lustruit ma refer,si care a functionat CORECT)... pai imediat dupa "lustruiala" cred ca iti faceai mustata in el(daca aveai danutzo) :D TOTUSI , nu te cred cand zici ca l-ai lustruit tu DANA...n-are cum ... ia detaliaza cum ai facut :crack: ! si ce nu inteleg eu DELOC si nu am reusit oricat m-am straduit , sunt punctele alea de pe chiulasa aia in 2 timpi :crack: ... unu care repara scutere (da' are yamaha FZR-1000 :kick: si nu reuseste sa-si ia permisul) mi-a zis ca sunt urme de la segmenti rupti... :lol: am zis ca face misto de mine...DAR ACUM VAD CA REAPAR ACELE URME...IA LUMINATI-MA SI PE MINE CA MOR DE CURIOZITATE :cheers:

 

 

bafta! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko:

Danutza ai avut un contact fizic avand senzorii morti si s-a dereglat avansul? Si Stressu ce parere are?

Drobule, vezi sa nu fie prea stransa supapa pe ghid ca patesti ce am patit eu, gripaj. Sa bagi ulei 2T si hai mai repede ca a venit zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce nu inteleg eu? de ce e asa important ca toate chestiile sa fie exact unde ar trebui sa fie in mod teoretic? in principiu, ma gandesc, daca ansamblul a mers bine este validat. ce s-ar putea intampla? ai remarcat suprasolicitari in anumite puncte? loviri ale pistonului. :kick: ma rog ... inteleg nevoia de a fi totul bine facut, insa practic cat de important este? (stii ca nu o sa iasa bmw niciodata ... glumesc). rostul intrebarilor este ca aceste operatiuni legate de chilasa nu le-am facut personal, chiulasesle au fost date la un atelier de langa Brasov, nu stiu in ce localitate, si ma intreb daca e cazul sa ma iau de idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce nu inteleg eu? de ce e asa important ca toate chestiile sa fie exact unde ar trebui sa fie in mod teoretic? in principiu, ma gandesc, daca ansamblul a mers bine este validat. ce s-ar putea intampla? ai remarcat suprasolicitari in anumite puncte? loviri ale pistonului. :kick: ma rog ... inteleg nevoia de a fi totul bine facut, insa practic cat de important este? (stii ca nu o sa iasa bmw niciodata ... glumesc). rostul intrebarilor este ca aceste operatiuni legate de chilasa nu le-am facut personal, chiulasesle au fost date la un atelier de langa Brasov, nu stiu in ce localitate, si ma intreb daca e cazul sa ma iau de idei.

...trebe sa fie asa cum trebe sa fie! :crack:

..tocmai pentru ca nu va fi niciodata bmw pentru ca e facut din mamaliga, trebuie avut grija cat se poate , ca solicitarile si nenorocirile de uzuri sa fie cat mai mici....

...am mostenit qiulose topite la interior...cu supape arse , cu urme de gripare si totusi absolut slobode in ghiduri....

..am servit carburatoare impuscate de la rateuri pe admisie , din cauza ca nu inchideau supapele , si a trebuit sa tin carburatoare cu bocancii, asta in timp ce ma depaseau tiruri...

Si ar mai fi ...

Si de ce sa nu le faci (cat iti sta in posibilitati de) bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko:

Danutza ai avut un contact fizic avand senzorii morti si s-a dereglat avansul? Si Stressu ce parere are?

Drobule, vezi sa nu fie prea stransa supapa pe ghid ca patesti ce am patit eu, gripaj. Sa bagi ulei 2T si hai mai repede ca a venit zapada.

 

Pai... pistonul care a lucrat corect a fost cel din stanga, cel din dreapta a mers cu avans prea mic si nu a ars benzina in totalitate => motor rece, spalare a pistonului, lipsa depunerii de calamina.

 

Stressu'mi-a zis asta :rolleyes:

Motorul nu mai e la caldura, e "facut bine" pana la proba contrarie, asteapta sa fie pornit si plimbat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...