Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 off topic: ...mi-am tras si eu topic ca si denis mbr... da nu cred ca esti in stare sa strangi si tu peste 300 de posturi in 3 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hexstatic Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Aleko Ba esti nebun,n-are cum 150 Ron cil+pistoane+segmenti. Era la TUnaru acum 3 ani 300 Ron... Iti dai seama ca sper sa ai dreptate, dar e neverosimil. off-topic: Gabi nu are a face, oricum contul vechi e reactivat, nu sari calul si ne face placere sa vb din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 10, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2007 Aleko Ba esti nebun,n-are cum 150 Ron cil+pistoane+segmenti. Era la TUnaru acum 3 ani 300 Ron... Iti dai seama ca sper sa ai dreptate, dar e neverosimil. off-topic: Gabi nu are a face, oricum contul vechi e reactivat, nu sari calul si ne face placere sa vb din nou. ...vreo 2 milioane au fost toate marafeturile, asa ca au fost 1,5-1,7... Cu cristi tunaru am tot vorbit la telefon , tot asa pe ferite , ca si cum am face trafic de ceva...si nu am reusit sa-l conving sa-mi vanda nimic...adica un set de pistoane bombata cota 1 si niste pastile de coada de supapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 pastile de coada de supapa merg de la DACIE( sunt ceva mai groase da' mai iei din ele ) CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 za raider iz back! gabi, baga omule o garnitura groasa la chiulasa ca sa scazi raportul ala mult exagerat de compresie. ai sa vezi ca nu o sa mai moara giorsu' stressu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 hmm ...mai oameni , ce aveti cu mine?! nu cunosc user-ul respectiv... cine-i "gabi"?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 tu esti gabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 pastile de coada de supapa merg de la DACIE( sunt ceva mai groase da' mai iei din ele ) CIAO! ..la Dacie 'nu este' asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 cred ca se referea la motoarele renault de pe dacii dar nu sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 (editat) Aleko Ba esti nebun,n-are cum 150 Ron cil+pistoane+segmenti. Era la TUnaru acum 3 ani 300 Ron... Iti dai seama ca sper sa ai dreptate, dar e neverosimil. off-topic: Gabi nu are a face, oricum contul vechi e reactivat, nu sari calul si ne face placere sa vb din nou. 1.8 milioane acum cateva luni, erau in cutie, cilidri, pistoane si segmenti. si eu sint gabi si m-am intors Editat Noiembrie 14, 2007 de bubaq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 (editat) Scriu aci, ca m-i lene la mesaj. L-am mai frecat ieri pe mesterul meu si am incercat sa-i fac o oferta. Sub max... Sper sa isi dea un pic silinta si ii va face. Editat Noiembrie 15, 2007 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 hai mai drobule....cum sa nu fie la dacii asa ceva?1OK, atunci spune-mi tu ce anume exista intre supapa de dacie si culbutor.... sau se poate sa nu vb de acelasi lucru? nu e vb de acele "pastilute care se aseaza pe tija supapei si pe care apasa culbutorul si deschide supapa? explica mai "en-detail"! DA "DOMLE", MA CHEAMA GABRIEL ,MI-AM CUMPARAT UN NIPRU MAI RECENT DA' NU STIU DESPRE CINE VB VOI...MA CONFUNDATI SIGUR ! P.S. :Cam cat are trebui sa reziste o cruce cardanica la un nipru? si de altceva nu s-ar potrivi? sau sunt piese bune la gaspar? am ceva probleme cu crucea cardanica si as vrea sa-i pun ceva ,piesa mai buna...macar atat...daca mai mult nu se poate... (ar avea nevoie de mai multe... dar ...asta e..mai asteptam "o tzara" ) VA SALUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 hai mai drobule....cum sa nu fie la dacii asa ceva?1OK, atunci spune-mi tu ce anume exista intre supapa de dacie si culbutor.... sau se poate sa nu vb de acelasi lucru? nu e vb de acele "pastilute care se aseaza pe tija supapei si pe care apasa culbutorul si deschide supapa? explica mai "en-detail"! DA "DOMLE", MA CHEAMA GABRIEL ,MI-AM CUMPARAT UN NIPRU MAI RECENT DA' NU STIU DESPRE CINE VB VOI...MA CONFUNDATI SIGUR ! P.S. :Cam cat are trebui sa reziste o cruce cardanica la un nipru? si de altceva nu s-ar potrivi? sau sunt piese bune la gaspar? am ceva probleme cu crucea cardanica si as vrea sa-i pun ceva ,piesa mai buna...macar atat...daca mai mult nu se poate... (ar avea nevoie de mai multe... dar ...asta e..mai asteptam "o tzara" ) VA SALUT Nu este! M-am uitat...inca odata ca sa nu par prost... No problem...Gaspar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 ...o incercare de a elimina uzurile si jocurile mari din zona tachetilor.... Cu ajutorul stiu eu cui...caruia ii mai multumim odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 hmm ...mai oameni , ce aveti cu mine?! nu cunosc user-ul respectiv... cine-i "gabi"?! unul care scria ca tine si folosea exact la fel emoticonurile in acelasi mod "expresiv" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 ..intr-una din cele 17 faze prefinale de asamblare... Costatari: ghidurile orijinale sant incredibil de descentrate din strunjire...nu exista cote cilindrice , nu exista cote cilindrice coaxiale...nu exista chestii la 90 de grade...Probabil au fost alezate dupe ce au fost presate in qiulasa... Punand unele centrate si corect facute am avut de frezat si de frecat vreo 2 zile ca sa realiniez axele(scaune/ ghiduri...) Ghidurile de Aro(evacuare) sant mult mai dure decat cele de Lada(am folosit Aro pe evacuare si lada pe admisie...) Supapele de la Gaspar sant corect facute(nu sant descentrate sau ovale...)... ...avand timp pentru frecat , m-am obosit si am lustruit putin camera de ardere si galeriile...(apropos, am frezat tot felul de aripiore , urechi si musteţe ramase de la turnare in interiorul galeriilor ....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 desi nu e total in legatura cu subiectul vreau sa va arat si eu ceva lustruit de mine! da, de mine, nu de stress! motor mers ~120 de km, avans dereglat din cauza de senzor mort de la un contact fizic! va lasa sa ghiciti voi care e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 15, 2007 Autor Share Postat Decembrie 15, 2007 ce fain se vad urmele de la baleiajul gazelor ... ...banuiesc ca motorul este tot undeva in casa...la caldurica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 am mai lustruit si eu ca maniacul niste galerii de admisie de nipru , DAR VOI SUNTETI "BOLNAVI" pai cum dreaqu ?! asa arata un piston dupa 120 km?! (la ala lustruit ma refer,si care a functionat CORECT)... pai imediat dupa "lustruiala" cred ca iti faceai mustata in el(daca aveai danutzo) TOTUSI , nu te cred cand zici ca l-ai lustruit tu DANA...n-are cum ... ia detaliaza cum ai facut ! si ce nu inteleg eu DELOC si nu am reusit oricat m-am straduit , sunt punctele alea de pe chiulasa aia in 2 timpi ... unu care repara scutere (da' are yamaha FZR-1000 si nu reuseste sa-si ia permisul) mi-a zis ca sunt urme de la segmenti rupti... am zis ca face misto de mine...DAR ACUM VAD CA REAPAR ACELE URME...IA LUMINATI-MA SI PE MINE CA MOR DE CURIOZITATE bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hexstatic Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Aleko: Danutza ai avut un contact fizic avand senzorii morti si s-a dereglat avansul? Si Stressu ce parere are? Drobule, vezi sa nu fie prea stransa supapa pe ghid ca patesti ce am patit eu, gripaj. Sa bagi ulei 2T si hai mai repede ca a venit zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 ce tare...unii isi baga motoarele la iernat , altii : "HAI MAH MAI REPEDE CA A VENIT ZAPADA" parazitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 stii ce nu inteleg eu? de ce e asa important ca toate chestiile sa fie exact unde ar trebui sa fie in mod teoretic? in principiu, ma gandesc, daca ansamblul a mers bine este validat. ce s-ar putea intampla? ai remarcat suprasolicitari in anumite puncte? loviri ale pistonului. ma rog ... inteleg nevoia de a fi totul bine facut, insa practic cat de important este? (stii ca nu o sa iasa bmw niciodata ... glumesc). rostul intrebarilor este ca aceste operatiuni legate de chilasa nu le-am facut personal, chiulasesle au fost date la un atelier de langa Brasov, nu stiu in ce localitate, si ma intreb daca e cazul sa ma iau de idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 15, 2007 Autor Share Postat Decembrie 15, 2007 stii ce nu inteleg eu? de ce e asa important ca toate chestiile sa fie exact unde ar trebui sa fie in mod teoretic? in principiu, ma gandesc, daca ansamblul a mers bine este validat. ce s-ar putea intampla? ai remarcat suprasolicitari in anumite puncte? loviri ale pistonului. ma rog ... inteleg nevoia de a fi totul bine facut, insa practic cat de important este? (stii ca nu o sa iasa bmw niciodata ... glumesc). rostul intrebarilor este ca aceste operatiuni legate de chilasa nu le-am facut personal, chiulasesle au fost date la un atelier de langa Brasov, nu stiu in ce localitate, si ma intreb daca e cazul sa ma iau de idei. ...trebe sa fie asa cum trebe sa fie! ..tocmai pentru ca nu va fi niciodata bmw pentru ca e facut din mamaliga, trebuie avut grija cat se poate , ca solicitarile si nenorocirile de uzuri sa fie cat mai mici.... ...am mostenit qiulose topite la interior...cu supape arse , cu urme de gripare si totusi absolut slobode in ghiduri.... ..am servit carburatoare impuscate de la rateuri pe admisie , din cauza ca nu inchideau supapele , si a trebuit sa tin carburatoare cu bocancii, asta in timp ce ma depaseau tiruri... Si ar mai fi ... Si de ce sa nu le faci (cat iti sta in posibilitati de) bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 este clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Aleko: Danutza ai avut un contact fizic avand senzorii morti si s-a dereglat avansul? Si Stressu ce parere are? Drobule, vezi sa nu fie prea stransa supapa pe ghid ca patesti ce am patit eu, gripaj. Sa bagi ulei 2T si hai mai repede ca a venit zapada. Pai... pistonul care a lucrat corect a fost cel din stanga, cel din dreapta a mers cu avans prea mic si nu a ars benzina in totalitate => motor rece, spalare a pistonului, lipsa depunerii de calamina. Stressu'mi-a zis asta Motorul nu mai e la caldura, e "facut bine" pana la proba contrarie, asteapta sa fie pornit si plimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.