Sari la conținut

Spring brake


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator DARK-RIDER-82

si totusi nu stie nimeni despre ce vorbesc aia pe siteu' ala? ce modificare poate fi la un piston in asa fel incat sa nu se mai incinga????? la dreaqu cu ''oil spraying nozzels..."" :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! site-u ala nu l-am citit dar daca te ajuta cu ceva iti pot spune ca ''oil spraying nozzels..."" tradus motamo ar insemna supapa care sufla ulei (spraying vine de la spray asa ca intelegi ce vrea sa zica eventual shpreiaza:D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi nu stie nimeni despre ce vorbesc aia pe siteu'  ala?  ce modificare poate fi la un piston  in asa fel incat sa nu se  mai incinga????? la dreaqu cu ''oil spraying nozzels...""  :wave:

Pai nu citisi pe site e acoperit cu bisulfura de molibden aia reduce frecarea si implicit incalzirea.Sau baga un ulei de calitate Castrol GTX 3 Magnatec e super ulei.

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Racirea pistonului: Orificii de improscare cu ulei sunt practicate in piciorul bielei, acestea improscand o pelicula bine dozata de ulei pe fundul pistonului - aceasta este metoda standard folosita astazi la motoarele intens solicitate. Pistoanele supraincalzite si sparte apartin trecutului cu aceasta modificare. Aceasta si nu sistemele japoneze si germane sunt solutia pentru supraincalzire.

 

Va urma... "

 

Nu se dau prea multe detalii si acest "va urma" este sugestiv.

Am mai auzit de asa ceva si in mare este vorba de un canal care strabate biela si preia uleiul din interiorul arborelui cotit pentru a-l improsca pe fundul pistonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la astea germane si nu numai in special la auto nu stiu la moto sigur gaura aia (chiar si la Dacia) este acolo de cand lumea si pamantul nu de acum de ieri de azi cu exceptia ca articolul pe care l-ai citat sa nu fie din vreo revista de specialitate de prin 44".Cea mai mare problema la comuniste si evitarea de catre proprietari sa bage un ulei de calitate este ca atunci cand se incinge pisa peste tot ulei ca,daca bagi un ulei bun sigur o sa mearga mai bine cu un randament aproape de 100%.

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaura aia din biela de care zici tu este facuta pentru ungerea lagarului dintre boltul pistonului si biela. Aici e vorba de improscarea cu ulei a pistonului pentru "racorire".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar are corespondent in capul bielei alta gaurica si dupa ce unge boltul se duce si pe piston de aia spuneam si eu.Acum cu noile tehnologii cand o pompa de ulei performanta debitaza 6 bari la ralanti cred si eu ca arunca la greu ulei nunumai in int. pistonului ci si pe fusta si pe cilindru si peste tot etc etc

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuarea... adik partea a II-a :banana:

Oglinda, oglinjoara... ce mi se rezerva mie oare la vara :banana:

Sa nu zica lumea ca stau degeaba in weekend :cheers:

Echipamentul obligatoriu:

2 perechi de pantaloni,

4 pulovere si-o vesta

manusi de piele.

TRUSA DE SCULE

Brrrrrrrrrr..... :banana:

post-8-1108380951_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

Am etichetat totul frumos... Adik la ce era nevoie, sa-mi amintesc mai apoi si sa nu stau ca anul trecut sa caut ca disperatul cate vreun surub :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buaaaaaaa numi vine sa cred ce vad la rezervorul ala ......CE DRAC Ai pus atita chit pe rezervor......mama trebuia sa intrebi si tu inainte de a face ceva.......MA UIT SI NUMI VINE SA CRED cu ce ai pus chitul pe REZERVOR:.....CU SPACLU......

:banana: :banana:

oricum omul cit traieste invata.... :cheers: nu trebuia sa pui cu spaclu chitul si nici cantitatea de chit care ai pus e multa... :banana:

intreaba si tu inainte de a face ceva ca nu este rusine....sau ininte trebuia sa te duci la un atelier de tinichigerie sa intrebi cum se pune chitul si cu ce si ce cantitate

AAAAAUUUUUUUUU cit o sa ai de dat la smirglu :lol:

salut si spor la slefuit roby :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot respectul................e clar ca iti iubesti motorul..............doar sa ai grija sa nu patesti ca mine, adica sa-ti ramana cateva suruburi si sa te intrebi de unde sunt :cheers: .........oare din motor :banana: .....oare de pe la frane :banana:

 

 

ps. asteptam progresul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...