Alveola Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 Astept si alte solutii pentru rest Pune-le sub o gaina... daca le cloceste bine, poate fac si pui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 si totusi nu stie nimeni despre ce vorbesc aia pe siteu' ala? ce modificare poate fi la un piston in asa fel incat sa nu se mai incinga????? la dreaqu cu ''oil spraying nozzels..."" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 Sal! site-u ala nu l-am citit dar daca te ajuta cu ceva iti pot spune ca ''oil spraying nozzels..."" tradus motamo ar insemna supapa care sufla ulei (spraying vine de la spray asa ca intelegi ce vrea sa zica eventual shpreiaza:D ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 nozzels... nicidecum supapa,poate diuza,jigler etc nu supapa aia e valve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 (editat) si totusi nu stie nimeni despre ce vorbesc aia pe siteu' ala? ce modificare poate fi la un piston in asa fel incat sa nu se mai incinga????? la dreaqu cu ''oil spraying nozzels..."" Pai nu citisi pe site e acoperit cu bisulfura de molibden aia reduce frecarea si implicit incalzirea.Sau baga un ulei de calitate Castrol GTX 3 Magnatec e super ulei. Editat Februarie 6, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 da ai dreptate (defapt cam la asta m-am gandit dar lb rumana e grele ) si am cautat in dic tehnic si am gasit ajutaj dar mai degraba jigleor sau..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Februarie 7, 2005 Share Postat Februarie 7, 2005 "Racirea pistonului: Orificii de improscare cu ulei sunt practicate in piciorul bielei, acestea improscand o pelicula bine dozata de ulei pe fundul pistonului - aceasta este metoda standard folosita astazi la motoarele intens solicitate. Pistoanele supraincalzite si sparte apartin trecutului cu aceasta modificare. Aceasta si nu sistemele japoneze si germane sunt solutia pentru supraincalzire. Va urma... " Nu se dau prea multe detalii si acest "va urma" este sugestiv. Am mai auzit de asa ceva si in mare este vorba de un canal care strabate biela si preia uleiul din interiorul arborelui cotit pentru a-l improsca pe fundul pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 7, 2005 Share Postat Februarie 7, 2005 (editat) Pai la astea germane si nu numai in special la auto nu stiu la moto sigur gaura aia (chiar si la Dacia) este acolo de cand lumea si pamantul nu de acum de ieri de azi cu exceptia ca articolul pe care l-ai citat sa nu fie din vreo revista de specialitate de prin 44".Cea mai mare problema la comuniste si evitarea de catre proprietari sa bage un ulei de calitate este ca atunci cand se incinge pisa peste tot ulei ca,daca bagi un ulei bun sigur o sa mearga mai bine cu un randament aproape de 100%. Editat Februarie 7, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Februarie 8, 2005 Share Postat Februarie 8, 2005 Gaura aia din biela de care zici tu este facuta pentru ungerea lagarului dintre boltul pistonului si biela. Aici e vorba de improscarea cu ulei a pistonului pentru "racorire". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 8, 2005 Share Postat Februarie 8, 2005 (editat) Da dar are corespondent in capul bielei alta gaurica si dupa ce unge boltul se duce si pe piston de aia spuneam si eu.Acum cu noile tehnologii cand o pompa de ulei performanta debitaza 6 bari la ralanti cred si eu ca arunca la greu ulei nunumai in int. pistonului ci si pe fusta si pe cilindru si peste tot etc etc Editat Februarie 8, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Continuarea... adik partea a II-a Oglinda, oglinjoara... ce mi se rezerva mie oare la vara Sa nu zica lumea ca stau degeaba in weekend Echipamentul obligatoriu: 2 perechi de pantaloni, 4 pulovere si-o vesta manusi de piele. TRUSA DE SCULE Brrrrrrrrrr..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Mai de-aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Si mai de-aproape!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Hei "sexy"... Missed me?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Pai si-acum ne punem serios pe treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 Ai ucis-o sadicule!!! Sa te vedem la reanimarea dansei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 dezordonat mai lucrezi wai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Am etichetat totul frumos... Adik la ce era nevoie, sa-mi amintesc mai apoi si sa nu stau ca anul trecut sa caut ca disperatul cate vreun surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 15, 2005 Autor Share Postat Februarie 15, 2005 continuarea din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 15, 2005 Autor Share Postat Februarie 15, 2005 am slefuit de m-a luat gaia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 ai de bagat oleaca de kit pe aripa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 credeam ca vorbesti despre vacanta de primavara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 buei, am ras de m-am prapadit cand am vazut ce ai facut cu rezervorul ala, shi cum ai dat chitul cu shpaclu'; succes la dat jos chitu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 buaaaaaaa numi vine sa cred ce vad la rezervorul ala ......CE DRAC Ai pus atita chit pe rezervor......mama trebuia sa intrebi si tu inainte de a face ceva.......MA UIT SI NUMI VINE SA CRED cu ce ai pus chitul pe REZERVOR:.....CU SPACLU...... oricum omul cit traieste invata.... nu trebuia sa pui cu spaclu chitul si nici cantitatea de chit care ai pus e multa... intreaba si tu inainte de a face ceva ca nu este rusine....sau ininte trebuia sa te duci la un atelier de tinichigerie sa intrebi cum se pune chitul si cu ce si ce cantitate AAAAAUUUUUUUUU cit o sa ai de dat la smirglu salut si spor la slefuit roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 tot respectul................e clar ca iti iubesti motorul..............doar sa ai grija sa nu patesti ca mine, adica sa-ti ramana cateva suruburi si sa te intrebi de unde sunt .........oare din motor .....oare de pe la frane ps. asteptam progresul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.