pseudo_rat2000 Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 SALUTARE LA TOTI! AM REVENIT SI TOT CU O PROBLEMA,EEEXTREEEEM DE ''SIMPATICA'':AM MARSARIER LA IJ-ul MEU!!!!!! SI NU E BINE SA CAZI IN MARSARIER....... STIU CA DE LA AVANS E BUBA IAR EU NU REUSESC DELOC REGLAJUL ALA,BA DIN CONTRA,BA MERGE ZICI N-ARE COMPRESIE,BA ARUNCA PEDALA DEMAROR DE AM RAMAS FARA TOCURI SI FARA GLEZNA...SI POATE STIE CINEVA CEVA!!!! FAC CINSTELI ....PLATESC..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 chiar azi am patit si eu cu al meu aceasi chestie,...eram intr-o interesectie si deodata motoru` da sa moara si il ambalez ca sa-si revina, si isi revine intr-un final dar cred ca am reusit sa-i dau pistonul peste cap ca in momentul in care am dat drumul la ambreiaj am pornit-o in directia opusa......sper sa nu fie ceva grav,acum aud primada data de chestia asta ca fiind o problema a avansului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Pt Ijuri specialistul este Pedro din Bucuresti. 0723172823 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 chiar azi am patit si eu cu al meu aceasi chestie,...eram intr-o interesectie si deodata motoru` da sa moara si il ambalez ca sa-si revina, si isi revine intr-un final dar cred ca am reusit sa-i dau pistonul peste cap ca in momentul in care am dat drumul la ambreiaj am pornit-o in directia opusa......sper sa nu fie ceva grav,acum aud primada data de chestia asta ca fiind o problema a avansului.... DA,DE LA AVANS E. PRIMESTE SCINTEIE MAI DEVREME DECIT TREBUIE. SPER CA NU AI LOVIT PE NIMENI!!!!! EU AM CAZUT,NU MA ASTEPTAM FRATE. --- Mesaj completat în 06 Nov 2007 20:19 ------------- Pt Ijuri specialistul este Pedro din Bucuresti. 0723172823 MULTUMESC MULT FRATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Se mai intampla frate, si eu am patit-o, am pornit Festivalul impins, e clar de la avans. Mi-a spus un batran IJ-ist ca e bine sa opresti imediat daca patesti chestia asta sa nu se descentreze ambielajul. nu stiu daca e asa sau nu, dar mai bine nu risca. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Confirm, am patzit si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 mah problema e de la avans- e prea mare. POTI DISTRUGE MOTORU DACA MERGI CU AVANS MARE> REGLEAZA LA NORMAL IMEDIAT problema o recunosti printr-un sunet usor schimbat al motorului si se intampla special cand esti pe la ralanty si nu vrei sa pleci prea hotarat puneti bujie buna - recomand sinterom 14np21, merg si echivalenti Reglati avansul la 4 mm inainte de pms : - faci distanta la platina la 0,4 mm atunci cand e pe punctul cel mai inalt al camei - scoti bujia, bagi o surubelnita in piston si invarti cu cheia de surubul ala care tine cama la locul ei - scopul e sa simti unde ajunge pistonul la pms adica fix sus. - invarti de surub in sens invers sensului normal de rotatie a motorului USUREL. cu ajutorul surubelnitei simti cum coboara pistonul, tre sa te obisnuiesti sa il simti cum coboara 4 mm. - pui contactul, tii bujia sprijinita de chiulasa si invarti usurel de platoul ala pe care sunt platinile pana da scanteie. Acolo ramai nemiscat si strangi surubelele la platou. Pui bujia la loc si pleci fericit ladrum. refaci reglajul oridecate ori umbli pe la platina. Tre sa incerci decateva ori pana prinzi faza cu aia 4 mm, din pacate nu se poate folosi comparator la ij 56 cu chiulasa originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 invarti de surub in sens invers sensului normal de rotatie a motorului USUREL. cu ajutorul surubelnitei simti cum coboara pistonul, tre sa te obisnuiesti sa il simti cum coboara 4 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 invarti de surub in sens invers sensului normal de rotatie a motorului USUREL. cu ajutorul surubelnitei simti cum coboara pistonul, tre sa te obisnuiesti sa il simti cum coboara 4 mm. e, a zis el bine ce-a zis, numa ca suna marfa rau n-ar fi mai bine sa faca faza cu bujia gradata?de la 0 la pms cu gradatii in sus?adica, scoate electrodu, baga ceva bat gradat la 0 in dreptul pms, si apoi, cand da de surubu ala in sens invers, tija gradata sa coboare 4 mm merge si cu ceva gradat si chiulasa jos sau cel mai fara batai de cap, sa gradeze el pe surubelnita cu o carioca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 e, a zis el bine ce-a zis, numa ca suna marfa rau n-ar fi mai bine sa faca faza cu bujia gradata?de la 0 la pms cu gradatii in sus?adica, scoate electrodu, baga ceva bat gradat la 0 in dreptul pms, si apoi, cand da de surubu ala in sens invers, tija gradata sa coboare 4 mm merge si cu ceva gradat si chiulasa jos sau cel mai fara batai de cap, sa gradeze el pe surubelnita cu o carioca se vee ca nu stii ijurile - la ij 56 bujia si decompresorul sunt oblice, nu in capul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Nu-i prea mare avansul la 4 mm? Zic asta pentru ca in primavara, dupa ce am schimbat inst. el, a trebuit sa reglez si avansul; am dat insa chiulasa jos iar pentru masuratori am folosit un subler cu tija de adincime. Ei bine, am inceput cu avansul la 3,7 mm, dar motorul mi-a dat atitea pedale in talpa pina m-a convins sa-i tot reduc avansul pina pe la 2,9-3 mm... Si asa mi se pare un pic cam 'avansat', pentru ca numai la prima pedala cu contactul pus, imi da una asa usor, prieteneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Avans mare.....merge bine la turatie mare, dar da inapoi in pedala. Avans mic....merge bine la turatie mica. Pornitul in sens invers apare cind avansul e prea mic. 3mm, reglat cu comparatorul, e un avans OK. N-are nici pe dracu' daca pleaca invers. La Muravet se schimba avansul direct din platou, cu o maneta, si ai marsarier, ca e ditamai duba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Nu-i prea mare avansul la 4 mm? Zic asta pentru ca in primavara, dupa ce am schimbat inst. el, a trebuit sa reglez si avansul; am dat insa chiulasa jos iar pentru masuratori am folosit un subler cu tija de adincime. Ei bine, am inceput cu avansul la 3,7 mm, dar motorul mi-a dat atitea pedale in talpa pina m-a convins sa-i tot reduc avansul pina pe la 2,9-3 mm... Si asa mi se pare un pic cam 'avansat', pentru ca numai la prima pedala cu contactul pus, imi da una asa usor, prieteneste daca e ij 56 e bine asa. daca ai in el piston sau ambielaj mai ciudat atunci tre sa te mai joci la el. Motoarele astea nu sunt ceasuri elevetiene si fiecare are punct in care functioneaza mai bine sau mai prost. conteaza foarte mult si cat de buna e benzina din el si cat de sarac/bogat e amestecul, etc @cristi-mic - una e sa schimbi temporar avansul, alta e sa mergi cu el prea mare - se incalzeste motorul rau, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 mic-mare-mic este avansul la 2t. valorile difera dar regula nu cand e prea mic nu o ia inapoi niciodata, in schimb poate sa nu porneasca daca este dupa pms. daca este prea mare o ia invers chiar si la relanti pt. ca tot sau aproape tot amestecul arde inainte ca pistonul sa ajunga la pms si forta gazelor il imping inapoi, inertia din ambielaj si/sau volanta neputand sa faca fatza fortei expansiunii gazelor. pt. cei cu planete/ij 56 si alte monocilindrice 2t cu alternatorul/dinamul pe partea dreapta: platoul se misca USOR in fatza, in pasi mici de ~0.1-0.5 mm in sensul de mers al motorului pt. a micsora avansul. cel mai bine incercati o flansa in locul chiulasei si un comparator. dar merge si asa, numai sa nu credeti ca merge motorul cel mai bine. dealtfel nici nu o sa mearga bine cu un avans fix. si nici n-o sa tina la fel de mult cu un avans fix, chiar daca e monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 Se mai intampla frate, si eu am patit-o, am pornit Festivalul impins, e clar de la avans. Mi-a spus un batran IJ-ist ca e bine sa opresti imediat daca patesti chestia asta sa nu se descentreze ambielajul. nu stiu daca e asa sau nu, dar mai bine nu risca. Asfalt uscat salut frate. stai lejer,nu se descentreaza nimic --- Mesaj completat în 07 Nov 2007 19:06 ------------- - invarti de surub in sens invers sensului normal de rotatie a motorului USUREL. cu ajutorul surubelnitei simti cum coboara pistonul, tre sa te obisnuiesti sa il simti cum coboara 4 mm. frate,eu folosesc partea metalica d l o bujie,o pot insuruba iar prin ea bag o rigla d adincime d la o bormasina-stiu l fix cit cobor pistonul. cnd ajung acasa ii maninc platina!!!!!!!!!!!!! multumesc mult --- Mesaj completat în 07 Nov 2007 19:13 ------------- se vee ca nu stii ijurile - la ij 56 bujia si decompresorul sunt oblice, nu in capul pistonului capacul meu are bujia n cap si decompresorul oblic....sau invers. dracu stie d la c model e capacul,oricum nu-i d la modelul asta d bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 e de la o planeta oarecare! tija de la bormasina nu e exacta! nici macar pe deprate exacta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 capacul meu are bujia n cap si decompresorul oblic....sau invers. dracu stie d la c model e capacul,oricum nu-i d la modelul asta d bloc chiulasa originala de ij 56 arata ca in poza atasata. poti vedea bujia pe o parte si decompresorul pe alta. - poza e de la mine de pe balcon in seara asta la chiulasa ta bujia trebuie sa stea in gaura din mijloc, decompresorul pe laterala. - e de planeta Apropo in poza de la avatarul tau e un cadru de ij 49, stiai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) se vee ca nu stii ijurile - la ij 56 bujia si decompresorul sunt oblice, nu in capul pistonului dachiar, imi aduc aminte ca se faceau modificari cu doua bijii chiar uitasem ca are decompresor si sunt oblice...e ciudat rau sistemul, si tare sunt curios daca merge reglat cu ceasul comparator...treaba cu ceva gradat merge daca da chiulasa jos, si atunci poate vedea cu ochiul liber distanta dar vad ca are bujia-n varf de deal, asa ca merge cu ceva gradat Editat Noiembrie 8, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 dachiar, imi aduc aminte ca se faceau modificari cu doua bijii chiar uitasem ca are decompresor si sunt oblice...e ciudat rau sistemul, si tare sunt curios daca merge reglat cu ceasul comparator...treaba cu ceva gradat merge daca da chiulasa jos, si atunci poate vedea cu ochiul liber distanta dar vad ca are bujia-n varf de deal, asa ca merge cu ceva gradat nu, nu merge cu ceva gradat, cel putin nu cu ceva clasic - adica axial se pun 2 bujii doar daca e decompresorul bulit (MARE TAMPENIE SA PUI 2 BUJII) si nici nu functioneaza 2 in acelasi timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Problema este ca la al meu am reglat avansul cu chiulasa scoasa si comparator cu suport magnetic lipit pe cadru. Si la un avans de f'o 3 mm. tot se intampla sa plece indarat, fie la pornire, fie sa schimbe sensul la ieshirea din relanti, cand turez.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 atunci il micsorezi si gata. Ijul monocilindru merge bine pe o plaja mare de reglaj avans. Si in practica reglajul se face "la ureche" si la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Problema este ca la al meu am reglat avansul cu chiulasa scoasa si comparator cu suport magnetic lipit pe cadru. Si la un avans de f'o 3 mm. tot se intampla sa plece indarat, fie la pornire, fie sa schimbe sensul la ieshirea din relanti, cand turez.... poate ai camasa scurtata cu 1-2mm casunt destepti care au vrut ei sa mareasca raportul decompresie de-a lungul anilor. Apropo, garnitura dintre cilindru si carter tre sa fie de lungimea corecta ca sa se respecte reglajul pana la urma de aia am zis sa vezi exactu unde merge bine motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 ma da greu pote fii sa reglezi un cacao de ij apai sa daptezi o aprindere de scuter pe un cross (ktm) si sa-l faci sa mearga la 12 de ture ...daca un ij nu-l reglezi , atuci ktm niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) ma da greu pote fii sa reglezi un cacao de ij apai sa daptezi o aprindere de scuter pe un cross (ktm) si sa-l faci sa mearga la 12 de ture ...daca un ij nu-l reglezi , atuci ktm niciodata cacao d ij,ha? te invit la o sedinta de relaj... cere omu' 1 sfat si tu ii dai n cap cu ce sti!!! si sanatate Editat Noiembrie 11, 2007 de pseudo_rat2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radookoo Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 fratilor nu va mai certati, ca la inceput, pt. toata lumea e greu la reglaje ca si io am avut ij si m-am infipt cu el intr-o masina parcata pt. ca a plecat inapoi siii.... am invatat sa il fac sa mearga bine pana la urma si zidu' are mare dreptate nu prea merge ceva exact tre sa iti dai seama cand merge cel mai bine dar e nevoie de ceva timp si incercari. oricum bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.