Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

Si eu am gresit incepand pe un motor de 100CP (dracu stie cati mai avea dupa 10 ani de folosinta) si 60Nm.

 

De ce zici ca ai gresit incepand pe un motor de 100CP? Cred ca un cbr 600 f2 sau un sv 650s mi se pare destul de potrivit pentru un incepator. Dupa cum zici tu..ar trebui sa pleci de la trotineta...la bicicleta...scooter si asa mai departe. Eu sar de faza cu scooteru` si trec direct la 100CP...celelalte doua le-am parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 242
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buhahaha, cat de cliche. Toti incepatorii care vor rachete se cred ei cu 3 oua. Iti spune unul care chiar a dovedit ca are inclinatie mai multa decat majoritatea pe 2 roti: fara experienta de ani de zile si zeci de mii de km si muuult circuit inclinatia e egala cu zero. Si eu am gresit incepand pe un motor de 100CP (dracu stie cati mai avea dupa 10 ani de folosinta) si 60Nm.

 

 

Silenti uneori mi-ai parut o persoana cu pareri pertinente, cu o oarecare urma de logica, dar cateodata am impresia ca m-am inselat.

 

Eu nu ma cred cu trei bilute, vreau daor sa-ti demonstrez ca daca luam de pe strada 10 indivizi (care nu au urcat niciodata pe moto), si ii punem pe rand pe un ZX10R nu o sa se comporte toti la fel.

 

La asta ma refer cand zic inclinatie.

 

Tu chiar negi ca sunt indivizi care au motor de 2 sezoane dar care inca merg crispati si inca nu stapanesc motorul lor (fi el si de 50 cai) nici macar la 40 % din potential?

 

Sunt unii care mereu vor risca, vor dori mai mult, vor dori sa invete, si e o alta categorie, care se va multumi mereu cu mersul cu maxim 110 km/h, cu viraje luate cu 30 km/h etc (sper sa nu fie vreun prost sa inteleaga ca instig la viteza sau la acte de de bravada).

 

Ca sa fac o paralela, daca-mi este permis, sunt indivizi care s-au culcat cu 30 de femei si tot nu sunt in stare sa le satisfaca, cu alte cuvinte n-au invatat nimic...

 

Experienta inseamna ceva, inseamna experienta cand iese ceva bun din asta, cand evoluezi,cand devii mai bun.

 

 

Degeaba zici ca ai "experienta 30.000 km" pe moto daca iti tresare inima si la cea mai simpla curba etc..

 

Experienta asta valoreaza ceva daca dupa 30 mii km, sau ce numar o fi, ai invatat intr-adevar ceva, daca ti imbunatatesti skill-ul etc.

 

In fine, sper ca m-am facut inteles, sa nu se inteleaga ceva gresit,cum au talentul unii de pe forum.

 

Si ca fapt divers, eu sunt genul de om nu neaparat incapatanat, dar care nu prea invata din sfaturi, ci din greseli. Degeaba o sa-mi zica 200 de persoane nu-ti lua motoru' ala ca asa si etc, daca mie mi s-a pus pata, asa ramane..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea ... oricum va bateti gura de pomana ca`si i`a ce vrea... asa si yo imi doresc la nebunie un vtr1000 sp1/sp2 ... dar nu`l i`au pt ca sincer e prea mult pt mine (cu toate daca as strange din buci mai tare as avea banii pt unu sh)... chiar daca o sa tin la el mai mult decat la viata mea ... dar pur si simplu o las "pt mai incolo" deci voi incepe pe un cbr600 f-sport sau rr ... stiu ca nici aici nu`i bine , dar nah .....

 

am si yo o intrebare ... din pura curiozitate pe cate motoare ai condus pana acuma ?? in special v2 ... cat ai mers cu fiecare, ce modele bla bla .... yo pana acuma am mers pe un kawa 600 si un kawa en 500 ... si pe en am apucat sa`i dau putin caz ( eram intr`o parcare mare) si tragea de rupea ( cel putin asta simteam yo .. incepator fiind) dapoi ceva ca un rsv .... chiar daca zici tu ca " ma pot stapanii " nu`ti dai seama cum te fura la viteza , nu`ti dai seama cum te apuca pitici ( fiind sigur pe tine ca ... ii dau putin sa vad cum merge) , ca iei o denivelare si scapi mana in caz,rupi aderenta si ...... , ca faci din greseala o frana de motor mai brusca la viteza mare si te versi ( putin probabil...dar posibil ) oricum sunt curios pe ce moto ai mers :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haste SP1 si SP2 sunt cam degeaba daca le iei pt plimbare de weekend , iar pt pista necesita fine tuning (spre deosebire sa zicem de un RSV, TLR, etc).

 

Dar na, asa zic 'baetii',eu n-am de unde sti exact.

 

Unde mai pui ca SP urile de la honda sunt si mai scumpe..

 

In rest, cauta mai sus sa vezi ca am zis c-am condus si eu la viata mea 2 mobre, nu sunt total afon la capitolul asta, nu sunt 'biciclist'.

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 23:43 -------------

nu la inceput trebuie sa mergi asa.... tot timpul. adica precaut conduita preventiva. ai auzit de asta? :bigstar:

 

Primele sute de km sunt cu chilotii in poponeata, dupa ce prinzi tupeu devii zmeu si in final ajungi 'ingeras' :finger: Ciclul vietii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa caut mai sus ... stiu pt ce e sp ...cel putin sp2 e mai "tunat" decat sp1 ... stiu ca ala nu e prea de oras si nu zic ca este de 1000 , stiu ca`consuma mult , stiu ca ai pozitia foarte naspa pe el si pasageru la fel ... nu`mi pasa... astea sunt detalii pt mine ( sper sa nu par arogant) dar o voi avea peste cativa ani, cand voi mai acumula experienta pe 2 roti

 

PS: m`am uitat m`ai sus si nu am vazut ... m`ai zi`mi si mie pe ce moto ai mai mers ?:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista "mai tunat", SP2 e varianta imbunatatita a lui SP1, daca as sti mecanica aferenta, ti-as explica de la cilindri, la admisie la toate cacaturile...dar poti citi asta si pe forumuri.

 

Decat un SP1/SP2 mai bine o Aprilia Mille R care e full ohlins ,chestie care devine evidenta in curbe,pe viraje, etc, la handling (ca-n rest e identica cu Mille).

 

Dar mai bine tac, ca iar o sa fiu acuzat ca pic in ridicol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ca sp2 e varianta mai imbunatatita a lu`sp1, dar e m`ai racing sp2 ..pana mea asa stiam ... oricum nu conteaza pt mine ..cel putin pana aucma, una dintre ele ... in fine asta imi o sa`mi i`au ... poate o sa`mi schimb parerea in timp , putin probabil... numai ca dupa aia zice lumea ca fac planuri ca tiganu :bigstar:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silenti uneori mi-ai parut o persoana cu pareri pertinente, cu o oarecare urma de logica, dar cateodata am impresia ca m-am inselat.

Omule, sunt aici motociclisti care au dovedit ca sunt talentati, nu doar spera ca tine. Si acei motociclisti au trecut prin perioada inceputului si stiu for a fact cum e, nu doar din inchipuiri si filozofie ca tine. Nepriceperea unor lucruri atat de elementare si evidente te califica ca fiind prea prost pentru a-mi pierde timpul in continuare cu tine.

Si oricum o motocicleta imaginara, indiferent cat de puternica, n-a omorat pe nimeni niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, sunt aici motociclisti care au dovedit ca sunt talentati, nu doar spera ca tine. Si acei motociclisti au trecut prin perioada inceputului si stiu for a fact cum e, nu doar din inchipuiri si filozofie ca tine. Nepriceperea unor lucruri atat de elementare si evidente te califica ca fiind prea prost pentru a-mi pierde timpul in continuare cu tine.

Si oricum o motocicleta imaginara, indiferent cat de puternica, n-a omorat pe nimeni niciodata.

 

lasa-l ma in treaba lui , nu-l mai bulversa mai mult decat deja este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista "mai tunat", SP2 e varianta imbunatatita a lui SP1, daca as sti mecanica aferenta, ti-as explica de la cilindri, la admisie la toate cacaturile...dar poti citi asta si pe forumuri.

 

Decat un SP1/SP2 mai bine o Aprilia Mille R care e full ohlins ,chestie care devine evidenta in curbe,pe viraje, etc, la handling (ca-n rest e identica cu Mille).

 

Dar mai bine tac, ca iar o sa fiu acuzat ca pic in ridicol:)

 

sa ne spui si noua cum e cu motoretele astea dupa ce mergi pe ele in realitate si nu in cine stie ce jocuri de curse de calculator :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut horia. sunt posesor de moto @V.

Am Un TLR din 99 de care sunt foarte mandru si pe care nu cred ca-l voi da niciodata.

Mai am un Ducati 749 pe care il voi vinde pentru ca nu se ridica la asteptarile mele.

Si nu in ultimul rand, am cumparat(este pe vine) Honda VTR SP2 2006, ultima pe stoc de la Honda Motorcycle.

Ce pot sa spun inafara de faptul ca 2V ramane 2V doar pentru cei pasionati si cunoscatori, ca acest tip de motoare nu prinde la noi pentru ca nu este genul de motociclete "terasiste", ele sunt concepute pentru a curge kilometri.

Nu am cuvinte decat de lauda. Am avut o tentativa de a vinde TLR-ul dar nu, asa ceva nu se poate. Si oricat am incerca sa explicam celor ce detesta 2V, ca 2V e ALTCEVA, nu toata lumea din comunitatea moto accepta laudele la adresa lor. Dar sincer....vorbele de partea lor, placerea de partea mea. In rest numai de bine si iaca, vine vremea de plimbari. La cat mai multi km

 

 

Salutare.Stiu motoretele tale, sunt la Sorin acum, nu ? Marfa TLR-ul tau.(dar mai frumos e al meu :( )L-am studiat la el in magazin.Cat despre restul ai dreptate perfecta. :( Numai bine.Ciao!

 

--- Mesaj completat în 15 Apr 2008 14:31 -------------

Traiasca V2 , d-aia si-a vandut Horia TL-ul si isi ia hayabusa :bigstar: :finger:

 

Horia, ce ai de spus in apararea ta ?:moron:

 

 

Man, m-ai prins. :ok: . Motivul principal : NUNTA care o am in 3 sapt si nevoia acuta de cash.Dar oricum revin in forta in V2.Nu mai iau Busa stai linistit, era o idee. Imi voi lua un chopper mare 1500-1800 cmc.Sac,sac!! :hurt: . Si o sa ma laud aici cu el sa mori tu de necaz :( .Acum sunt in studiu de choppere.Pa.

 

--- Mesaj completat în 15 Apr 2008 14:36 -------------

HALLOO, motociclistii cu v2, lasati cearta

 

:peace: :baldy: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt insider ! mai omule..daca ai pata pusa pe rsv de ce nu vii la fundatie intr-o zi sa te plimb o tura? Eu am unu din 2001 aranjat un pic :bigstar: si e de vanzare pt ca vreau rsv-ul ala nou (nu ala v4... e prea scump momentan)

Dar indiferent daca vrei sa cumperi pe al meu sau nu vino si te plimb un pic sa vezi cum e :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt insider ! mai omule..daca ai pata pusa pe rsv de ce nu vii la fundatie intr-o zi sa te plimb o tura? Eu am unu din 2001 aranjat un pic :bigstar: si e de vanzare pt ca vreau rsv-ul ala nou (nu ala v4... e prea scump momentan)

Dar indiferent daca vrei sa cumperi pe al meu sau nu vino si te plimb un pic sa vezi cum e :finger:

 

 

Sa stii ca te aveam in vizor de mult, sa apelez la tine sa vad cum e cu RSV ul, dar planuiam sa fac pasul asta cand as fi avut banii de motor.

 

Dar daca tot esti baiat de comitet, lasa-mi un PM cu nr tau si ne vedem cand ai timp.

 

Sincer in fundatie nu am mers niciodata ,nu sunt fan, nu vreau sa fiu luat la pwla de toti 'bikerii' de duzina:) (ba ca n-am permis, ba ca n-am moto,etc).

 

Stau prin zona ta,pe langa piata Pacurari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fost proprietar de Aprilia RSV / Tuono pot sa va zic cateva lucruri nu este pt incepatori cuplu foarte mare care nu iarta , geometrie diferita de japoneze , fiabilitate scazuta ( sub japonenze) , confort 0 , piesele scumpe ... dar este ceva diferit si fiecare face cum crede. Actualmente sunt fericitul posesor al unui TLR 1000 ... mult peste Aprilia din toate punctele de vedere... pt alte detalii si informatii tehnice PM sau yahoo msg kahnkillsraziel...

Editat de madmaxfzr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de faptul ca sunt mai scumpe piesele nu sunt de acord cu tine :finger:

Si eu am cautat cel putin o luna peste tot inclusiv review-uri pe net si pareri de la multi utilizatori de V-uri... dar nah acum fiecare cu preferintele lui... fiabiliatea probabil este asa cum zici tu sub cea a japonezelor dar nu e nici pe departe ceva care sa cedeze atat de repede... merge lejer fara nici o interventie asupra motorului cel putin 50-60mii km... asta zic din auzite si review-uri...a mea are doar 23.000 deci nu am ce sa zic de fiabilitate deocamdata. Eu o am de 6 luni si am facut cred ca vreo 5000-6000km in tara cu ea si nu am avut nici macar o problema...

Acum cu fiabilitatea depinde mult de cel ce o conduce si cat de mult tine la ea... daca schimbi uleiul la timp, filtre etc... prelungesti mult viata motorului...

Eu am mers doar pe TL1000 odata si nu m-a impresionat deloc in comparatie cu RSV-ul... e tare ciudata la capitolul stabilitate in special... TLR nu am avut ocazia sa conduc deci nu ma pronunt :bigstar:

Mai vb !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fost proprietar de Aprilia RSV / Tuono pot sa va zic cateva lucruri nu este pt incepatori cuplu foarte mare care nu iarta , geometrie diferita de japoneze , fiabilitate scazuta ( sub japonenze) , confort 0 , piesele scumpe ... dar este ceva diferit si fiecare face cum crede. Actualmente sunt fericitul posesor al unui TLR 1000 ... mult peste Aprilia din toate punctele de vedere... pt alte detalii si informatii tehnice PM sau yahoo msg kahnkillsraziel...

 

TLR ul il poti compara cu RSV Mille R daca vrei sa fii mai obiectiv.

 

Ai dreptate ca indiferent daca e TLR,RSV,sunt motoare puternice, cuplu mare si pun probleme incepatorilor, dar asta e o dilema deja discutata de prea multe ori.

 

Fiecare se avanta unde vrea, pe propria piele. Morala o invata dupa.

 

Da-mi voie sa am indoieli cu privire la superioritatea TLR ului fata de RSV (fie el RSV simplu).

 

Iar ca si confort, RSV ul e superior multor sportive.

 

Just my 2 cents...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TLR ul il poti compara cu RSV Mille R daca vrei sa fii mai obiectiv.

 

Ai dreptate ca indiferent daca e TLR,RSV,sunt motoare puternice, cuplu mare si pun probleme incepatorilor, dar asta e o dilema deja discutata de prea multe ori.

 

Fiecare se avanta unde vrea, pe propria piele. Morala o invata dupa.

 

Da-mi voie sa am indoieli cu privire la superioritatea TLR ului fata de RSV (fie el RSV simplu).

 

Iar ca si confort, RSV ul e superior multor sportive.

 

Just my 2 cents...

 

 

Sal.Desi am dat acum o sapt TL1000R, raman un f mare fan al modelului.Cat despre RSV nu am aceeasi parere.Am mers cam 2000 km acum 2-3 ani cu una de imprumut si TLR e mult mai ok din toate pct de vedere.E doar parerea mea.Gandeste-te ce performante ar fi avut TLR daca s-ar mai fi produs si in prezent.Numai bine.Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.Desi am dat acum o sapt TL1000R, raman un f mare fan al modelului.Cat despre RSV nu am aceeasi parere.Am mers cam 2000 km acum 2-3 ani cu una de imprumut si TLR e mult mai ok din toate pct de vedere.E doar parerea mea.Gandeste-te ce performante ar fi avut TLR daca s-ar mai fi produs si in prezent.Numai bine.Ciao!

 

Eu poate sunt mai necunoscator, dar de ce compari TLR cu RSV si nu compari TLR cu RSV R?

 

TLS ul il poti compara cu RSV.

 

Eu cred ca asa ar fi mai corect.

 

Exista RSV, TLS, VTR 1000F si apoi RSV R, TLR, VTR SP1/SP2...asta-i umila mea parere..

 

Pai TL ul se produce in forma lui SV, cred... care nu cred ca-i aceeasi 'treaba' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...