Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Multumesc pentru sfaturi, vor fi o sursa buna de inspiratie.

Zicea cineva ca "originalul e cel mai bun". Eu nu sunt de acord, pentru simplul fapt ca tehnologia evolueaza, spre exemplu nu cred ca poti spune ca aprinderea "originala" cu platine e mai buna decat una "ne-originala" electronica (general vorbind).

 

Aveti careva carburator de etz125 in stare buna de vanzare?

Ati simtit careva diferenta de cei 3cai frumosi dintre un etz 125 si unul 150?se poate schimba doar cilindrul si pistonul pentru aceasta transformare?

 

 

 

A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pentru sfaturi, vor fi o sursa buna de inspiratie.

Zicea cineva ca "originalul e cel mai bun". Eu nu sunt de acord, pentru simplul fapt ca tehnologia evolueaza, spre exemplu nu cred ca poti spune ca aprinderea "originala" cu platine e mai buna decat una "ne-originala" electronica (general vorbind).

 

Aveti careva carburator de etz125 in stare buna de vanzare?

Ati simtit careva diferenta de cei 3cai frumosi dintre un etz 125 si unul 150?se poate schimba doar cilindrul si pistonul pentru aceasta transformare?

 

Ai pus o intrebare simpla si sunt mai multe raspunsuri ,tu vei alege ce crezi ,toti santem de acord ca tehnologia evolueaza si putem face ,,mici '' modificari in bine la aceste motoare , dar nu uita un lucru ,din mz, simson ,ij sau alte motoare de gen nu va iesi niciodata ,, hayabusa''.

 

A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi, vor fi o sursa buna de inspiratie.

Zicea cineva ca "originalul e cel mai bun". Eu nu sunt de acord, pentru simplul fapt ca tehnologia evolueaza, spre exemplu nu cred ca poti spune ca aprinderea "originala" cu platine e mai buna decat una "ne-originala" electronica (general vorbind).

 

Aveti careva carburator de etz125 in stare buna de vanzare?

Ati simtit careva diferenta de cei 3cai frumosi dintre un etz 125 si unul 150?se poate schimba doar cilindrul si pistonul pentru aceasta transformare?

 

 

 

A

eu unul simpt diferenta de la 125 la 150 in special la demaraj si forta in panta si se simpte concret in treapta a2ua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie alt cilindru alt piston si cred ca si alta chiuloasa. daca le ai pe astea de la un ETZ 150 le poti pune linistit sus, faci alte reglaje bineinteles si gata! Te-ai ales cu un consum mai mare :rolleyes: .ETZ 125 e acelasi cu 150, acelasi cadru aceasi cutie de viteze, etc. Capacitatea cilindrica si puterea e alta... :(

Succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta.

 

Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? :( .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. :P

:rolleyes:

De ce piese ai avea nevoie?

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez :rolleyes:.

Am scris mult, fiindca ai dat date putine. Daca dadeai tu date mai multe, nu ghiceam atata, si scriam mai putin :-)

 

Atatea chestii ar putea genera problema asta, dar problema pare a fi una singura: lipsa benzina

De exemplu...

1)Mie mi s-a intamplat sa nu pot porni motorul, totul fusese bun, doar am schimbat cablul de acceleratie. La mana suberul se misca, dar toate bune, numai ca nu pornea si bujia era uscata: bowden-ul(invelis exterior) cablului era prea lung si suberul nu cobora pana jos, nu inchidea complet. Cand suberul nu e inchis complet, atunci vacuumul din cilindru trage aer pe la suber, pe circuitul principal benzina nu vine la turatia de pedala, iar in aceasta situatie, prin constructia carbului, circuitul de soc si de relanti sunt anulate, nu vine benzina pe acolo. La mine, s-a intamplat ca totusi dupa zece pedale sa vina vapori si sa se aprinda, si turatia a sarit instant la maxim. Atunci m-am prins care e buba. Poate e asa si la tine, poate tragi de gaz in timp ce dai la pedala, si atunci socul nu te ajuta. Asta e caz de exista vacuum, dar trage de unde nu e benzina.

 

2)Cazul cand exista vacuum, dar trage de aiurea. Cazul particular e aerul fals, care la tine nu e cu bujia maro, si mai e cazul in care ai suberul hiper-uzat si aerul vine de la filtru, ocoleste suberul pe laterala si intra in cilindru, uscat. M-as mira totusi o uzura in halul ala. Mai e cazul in care pistonsaul de soc e uzat, si vacuumul pt soc se pierde la pistonas. Verifica daca ai cauciucul pe capatul pistonasului, daca etanseaza, si arcul are putere sa impinga.

3)Nu exista vacuum. Sa zicem ca segmentii tai sunt praf, atunci cam greu cu vacuumul, nu prea ai la turatia de pedala. In schimb, cu cresterea turatiei, poate lua suficienta benzina pe circuitul principal. Daca e cazul asta, atunci motorul nu are putere si ziceai ca mergi cu peste 100. Daca poti, ia totusi o compresie, macar da usor la pedala si vezi daca merge greu sau prea usor, sau auzi fsss.

4)Nu exista benzina. Ai zis ca ai curatat carbul, dar asta nu e suficient. Carbul poate fi curat si gol.

Ai zis ca ai cuiul de dozaj la ultima crestatura. Irelevant. Cuiul ala e pe circuitul principal, absolut nu are nicio treaba cu pornirea. Doar ai imbogatit amestecul pana la dozajul de rodaj, ai consum mare dar nu si putere mai mare. Cuiul nu are treaba cu pornirea.

Ai reglat nivelul la benzina in camera de nivel constant? Reglajul nivelului influenteaza amestecul la relanti si la mers normal. La pornire, o mica cantitate de benzina iese pe orificiul de relanti. Poate e infundat circuitul de relanti, chiar cu jiclor de relanti curat. Sufla pe acolo.

Totusi, chiar circuitul de soc SINGUR trebuie sa asigure la 2 pedale fara contact, pornirea motorului. Daca bujia e uscata dupa 2 pedale cu soc, atunci buba sigur este pe circuitul de soc. Nici nivelul in camera nu trebuie sa fie reglat, si tot porneste, singura conditie e sa fie ceva benzina acolo, fiindca socul trage de pe fundul camerei

de nivel. Circuitul de soc trebuie sa-l verifici: jiclorul de soc din fundul camerei de nivel sa fie curat; El aduce benzina din camera de nivel in camera mica de barbotare pentr soc. din corpul carburatorului sa ai tubul de alama cu capat gaurit transversal care coboara in camera mica de barbotare. Amestecul barbotat asa o ia prin tubul de alama si pe sub pistonasul ridicat al socului, ajunge prin diuza de soc in galeria de admisie. Pentru ca amestecul de soc sa ajunga in galerie, sunt cateva conditii care trebuie verificate: tot traseul benzinei sa fie liber, sa nu fie infundat nimic. Galeria de aer pentru soc sa nu fie nici ea infundata. Pistonasul de soc sa fie deschis, dar sa etanseze si in starea de deschis, sa ai vacuum de la cilindru si suberul sa fie inchis complet cand dai la pedala.

Iti atasez cateva poze cu desene de pe carburatorul meu.

 

post-16788-1267606908_thumb.jpg post-16788-1267606950_thumb.jpgpost-16788-1267606966_thumb.jpgpost-16788-1267606983_thumb.jpg

 

Mi s-a intamplat odata sa raman fara benzina(apoi am trecut pe rezerva), si bineinteles, motorul s-a oprit. Benzina in acest caz in carb scade sub nivelul jiclorului principal. Buun. Trag socul, 2 pedale, contact, porneste. Trag de acceleratie, moare. Soc, 2 pedale, porneste. Trag de gaz, moare. Ma prind cumva ca trebuia sa sucesc de robinet, si plec mai departe. Am vrut sa demonstrez cu asta ca doar socul e suficient sa porneasca motorul, chiar si in cazul in care benzina din camera de nivel este jub jiclorul de relanti si jiclorul principal.

 

Cred ca ti-am zis cam totul, si ar cam trebui sa poti porni cu soc si pedala.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult owene! Pot sa zic ca m-am lamurit cu unele chestii de detaliu din ce ai scris :crack:

Cat despre piesele de care as avea nevoie: in primul rand o șa, apoi aripa față, etrier, plăcuțe de frîna, maneta ambreiaj, și lista nu e completa inca, dar in linii mari cam astea sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ! Am si eu o intrebare in legatura cu placutzele de ambreiaj de la un mz rt3. Mai gasesc noi , la preturi rezonabile sau ,daca se potrivesc de la ceva?

Daca stie cineva mi-ar fi de mare ajutor . Va multumesc :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ! Am si eu o intrebare in legatura cu placutzele de ambreiaj de la un mz rt3. Mai gasesc noi , la preturi rezonabile sau ,daca se potrivesc de la ceva?

Daca stie cineva mi-ar fi de mare ajutor . Va multumesc :) :)

 

salut!

din auzite se potrivesc de la minsk, de incercat nu am incercat!

daca incerci ceva sa ne spui si noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ! Am si eu o intrebare in legatura cu placutzele de ambreiaj de la un mz rt3. Mai gasesc noi , la preturi rezonabile sau ,daca se potrivesc de la ceva?

Daca stie cineva mi-ar fi de mare ajutor . Va multumesc :) :)

Linistit poti sa pui de la Minsk. Eu am pus de Minsk pe etz si merge foarte bine, placutele de ETZ sunt ca cele de RT. Problema e ca in set la Minsk sunt 5 si tie iti trebuie 6.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fi bine , dar aveti vreo recoamandare de unde pot cumpara un set pentru ambreiaj pt minsk ?

Eu l-am luat de la rusii din piata. Trebuie sa gasesti, daca nu si nu iti cumpar eu de aici si iti trimit cu ramburs. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,poate cineva sa-mi spuna ce dimensiuni are pistonul de MZ 150 ? Am un compresor in doua pistoane ,diametrul cilindrului e de 60 mm iar pistonul are trei segmenti,nu am reusit sa gasesc pana acum un echivalent la segmenti,trei la nr.Compresorul a fost cumparat din magazin ,producator fiind CE,nimic concret sa pot contacta firma producatoare. Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,poate cineva sa-mi spuna ce dimensiuni are pistonul de MZ 150 ? Am un compresor in doua pistoane ,diametrul cilindrului e de 60 mm iar pistonul are trei segmenti,nu am reusit sa gasesc pana acum un echivalent la segmenti,trei la nr.Compresorul a fost cumparat din magazin ,producator fiind CE,nimic concret sa pot contacta firma producatoare. Multumesc .

pistonul de jupiter parca e de 60 mm, si daca nu ma insel prea tare, jupiter 3 avea 3 segmenti, deci s-ar potrivi la diamentru si la nr de segmenti, daca zic prostii nu ma supar daca ma corecteaza cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de emblema care vine pe aipioara (tabla care acopera fierele de pe ghidon) de la un MZ 125. Daca ma-am facut inteles si aveti in posesie o emblema v-as ruga sa ma ajutati. 0747217856 sau YM andrei_pycior. Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. As avea si eu nevoie de o maneta de frana fata de ETZ, cu pompita cu tot. A mea scapa lichid frana si am incercat sa pun simering noi dar nu am reusit nimic. Daca are cineva o maneta, sa-mi spuna si un pret. Mersi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. As avea si eu nevoie de o maneta de frana fata de ETZ, cu pompita cu tot. A mea scapa lichid frana si am incercat sa pun simering noi dar nu am reusit nimic. Daca are cineva o maneta, sa-mi spuna si un pret. Mersi! :)

iti recomand un tip din Tg. Mures. eu doar de la el cumparam piese pt. MZ.aduce pt. ori ce tip de MZ, la pret lezna. e un om de incredere si piesele vin in scurt timp. numele lui e Ocanyi Zoltan, nr. 0744506624. eu doar cu el colaboram, cat timp aveam MZ-u. bafta

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie alt cilindru alt piston si cred ca si alta chiuloasa. daca le ai pe astea de la un ETZ 150 le poti pune linistit sus, faci alte reglaje bineinteles si gata! Te-ai ales cu un consum mai mare :) .ETZ 125 e acelasi cu 150, acelasi cadru aceasi cutie de viteze, etc. Capacitatea cilindrica si puterea e alta... ;)

Succes!!!

salut,sti pe cineva care aduce piese de etz la preturi bune?etz150

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...