owene Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 pe OLX, cate vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 am iesit si eu cu prietenul , in tandem la o tura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cornel, ai e-mail! multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 nu mi-a starnit interesul nici unul de acolo,imi poti recomada?merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Cel mai bun e cel din Sannicolau Mare. Toba originala, ungere separata, o trufanda, ce mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 multumesc mult Sa inteleg ca s-a rezolvat problema in privinta manualului pentru mz es? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 cu manualul de utilizare pentru es s-a rezolvar mai ramane cel de sevice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 cauta pe manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 cauta pe manualedereparatie.info am cautat si descarcat insa nu ma impac deloc cu germana iar fotografiile de acolo nu se pot sau nu reusesc eu sa le maresc. p.s. am reusit sa pornesc mz de 125 insa am o problema la avans ca imi cam rupe piciorul plus ca se tureaza singura( nu merge rotund, urca si coboara in ture singura). am inteles ca avansul e putin diferit de reglat la mz-uri din cauza contragreutatilor, ma poti ajuta cu ceva sfaturi te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 care e Acela?ungere separata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 La modelul de 125 cmc nu exista contragreutati, adica nu are avans centrifugal (daca la asta te referi). Avansul optim este de 2,7 mm inainte de PMS (punctul mort superior), respectiv 280 RAC (rotatie arbore cotit). Atentie! In cartile tehnice mai vechi honor nemtii au gresit socotelile indicand 4mm avans (la modelul MZ RT 125/2) si respectiv 4,5 mm (MZ RT 125/3). 4 mm inseamna deja cam 31,50 RAC, de asta cam "da inapoi" cu parametrii "de fabrica". Poti calcula cu formula davans [mm] = R (1 - cos alfa). Un reglaj corect de avans presupune macar un comparator montat intr-o bujie falsa. » Post actualizat in 12 May 2016 22:30 P.S. Cu reglajul (gresit) indicat de fabrica nu doar ca "iti cam rupe piciorul" dar motorul va functiona cu detonatii (sunete de "cling" metalic) si se va deteriora rapid boltul-piston si manetonul-ambielaj. Daca si cu avansul corect se mai tureaza aiurea in loc sa functioneze regulat ai ceva aer fals pe la etansari sau amestec prea sarac, nivel prea scazut de banzina in carburator in camera de nivel constant si/sau surubul lateral de reglaj de aer (pilot - mers in gol relanti) incorect reglat. Daca insurubezi se imbogateste amestecul la relanti si invers. Pozitia standard este de 2 ture si jumatate deschis +/- o jumatate de tura (fata de pozitia insurubat complet). multumesc mult am tot ce trebuie pentru reglarea avansului, am verificat cu ceasul comparator si am ~4 mm inainte de PMS chestie cititta si in manualul de utilizare. cat despre turatii mai trebuie sa stiudiez putin problema legata de reglaje deoarece cand am cumparat motocicleta carburatorul era colmatat si a trebuit sa il curat, probabil a mai ramas ceva mizerie prin el sau cum zici tu trage pe undeva aer fals cu toate ca, parerea mea, daca ar rage aer fals ar ramane turata si nu ar revenii in turatiile de relantii cum face acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 care e Acela?ungere separata? Mai stiu una singura in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Livrarea primelor motociclete ultramoderne MZ 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Cea mai faină poză de reclamă la MZ ES... Alte reclame la MZ: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 @cornelilinca84 Cu placere! Se mai poate "tura" motorul daca agata pe perete sertarul obturator din carburator (pe ghidaje colmatate) sau daca acul dozator (cel crestat) nu este pozitionat perfect central (siguranta?, arcul de revenire?) si freaca lateral in tubul port-jiglor. Bafta si bravo! salut cu ajutorul tau cred ca am identificat problema turatiilor/; mai exact siguranta acului dozator este improvizata dintr-o sarma (ca de! suntem romani iar fara ceva sarma nu merge nimic) astazi am avut ceva timp si am reusit sa reglez avansul, porneste chiar ok insa trecand peste problemele cu turatia am constata ca becul de incarcare sta mereu aprins, am verificat cu aparatul de masura si incarcarea e moarta (cred ca e de la releu, cred ) ai idee daca se poate face ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Tot timpul se poate face ceva :-) Verifica sa ai ceva curent de excitatie, apoi reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Caut aripa fata de ETZ, sau ceva compatibil, in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) » Post actualizat in 20 May 2016 19:54 P.S. Rezistenta de 5 Ohm (bobinata, nichelina emailata) se poate arde. La primele modele de releu regulator era incorporata ca infasurare in bobina releului, conectata intre bornele D+ si DF. Ulterior a fost montata exterior dar pe carcasa statorului dinamului (conectata electric tot intre bornele D+ si DF). salut in incercarea de a regla avansul si a decoperi problema incarcarii am inceput sa surubaresc. 1. nu pot sa reglez distanata de deschidere a platinii din cauza filetului de la platou (belit) 2. ceva ce se afla pe platou (probabil rezistenta de 5 Ohm) facuta scrum ( ce e de facut ?) 3. ceva spire la rotor polizare superficial (din cate am observat nu fac atingere intre zonele unde sunt polizare) am mers mai departe in cutiuta cu surprize 1. cateva fire incinse si crapata izoloatia 2. un fir dezlipit la releu plus alte cateva lipituri subrede Editat Mai 23, 2016 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 1. vezi ca ala e un excentric, nu are filet. (din cate stiu) Slabesti cele 2 suruburi ale platoului, rotesti excentricul sa reglezi distanta platinei si blochezi excentricul prin strangerea celorlalte 2. 2. Fir de nichelina 3. vezi unde si ce polizeaza, nu arata bine deloc. Apoi izoleaza cu ceva lac izolator. Izolator crapat poate duce la scurt, fiindca chiar daca crezi ca tensiunea e mica, atunci cand periile trec de pe o placuta pe alta, apare o autoinductie. E suficient sa apara un mic arc, apoi plasma conduce bine :-) Nu arata tocmai rau ce ai acolo, pui siguranta cilindrica in locul firicelelor si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 1. vezi ca ala e un excentric, nu are filet. (din cate stiu) Slabesti cele 2 suruburi ale platoului, rotesti excentricul sa reglezi distanta platinei si blochezi excentricul prin strangerea celorlalte 2. 2. Fir de nichelina 3. vezi unde si ce polizeaza, nu arata bine deloc. Apoi izoleaza cu ceva lac izolator. Izolator crapat poate duce la scurt, fiindca chiar daca crezi ca tensiunea e mica, atunci cand periile trec de pe o placuta pe alta, apare o autoinductie. E suficient sa apara un mic arc, apoi plasma conduce bine :-) Nu arata tocmai rau ce ai acolo, pui siguranta cilindrica in locul firicelelor si spor la treaba 1. este un simplu surub, nu are nimic excentric 2. poti fi mai explicit de rog? 3. urmeaza sa gasesc problema cu polizatul spirelor. un sfat referitor la lacul izolator te rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Daca vrei sa o inlocuiesti, rezistenta aia e facuta din fir de nichelina, ca sa poata functiona fierbinte. Resourile au fir de nichelina, dar mai groasa, fir subtire gasesti in releele de semnalizare vechi. Treaba e ca nichelina nu se lipeste cu fludor, va trebui sa o nituiesti la capete, dupa ce ai bobinat exact rezistenta cat ai nevoie(nu stiu sa-ti spun cati Ohmi). Lac electrotehnic. » Post actualizat in 23 May 2016 20:16PS. daca pui releu de incarcare electronic, rezistenta aia nu mai e necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 pt rezistenta https://www.piese-mz.net/bobina-de-rezistenta-6v-mz-es-ets-ts.html releu electronic https://www.piese-mz.net/regulator-tensiune-electronic-vape-6v-mz-es-ts-ets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silematache Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Va salut domnilor, ma bucur ca am gasit aceasta comunitate a motociclistilor si as dori sa fiu primit ,dar cum e procedura? si acum sa vin cu intrebarile mele despre MZ . Am un MZ de 250 es, care a fost lasat in paragina timp de 23 de ani, eu l-am luat de la socrul meu si l-am pus la punct,mare satisfactii si bune si rele ,cu amintiri ,cu defecte ,cu nopti pierdute etc etc.in ultimul timp mai precis acum 2 saptamini m-am consultat cu un prieten din Teleorman si m-am hotarit sa pun o aprindere de minsk ,am puso, porneste super, dar din pacate i-mi mai trebuiesc niste piese. deci CAUT SA CUMPAR de la particular sau de la magazin sau de la cineva care aduce sau care are piese de MZ 250 es,Ptr. inceput voi enumera citeva piese necesare. -Toba de esapament ,e foarte ruginita. -Geamul de la far, al meu e crapat. si altele de care voi avea nevoie neaparat si care urmeaza sa le cer de la eventualii vinzatori. Si mai vreau sa o colantez - ce sfat i-mi dati cu ce ar fi mai indicat sa o vopsesc sau sa o colantez cu folie neagra de carbon ? sa nichelez anumite piese care tot asa sunt ruginite ,o adresa de nichelare puteti sa-mi dati? in speranta ca nu deranjez sau sa supar pe cineva va rog sa ma ajutati cu opiniile d-stra, cu respect Sile Matache,Tel meu este 0764172971, daca cineva doreste sa-mi vinda ceva ptr. MZ o seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Dupa 2 luni de munca am reusit sa aduc la viata Mz -ul asta. As avea nevoie de un sfat ...cred ca am o problema la carburator pentru ca oricat as insuruba/desuruba surubul de reglaj amestec ,nu se simte nimic in mersul motorului. De asemenea ,imi arunca ulei/benzina pe teava de esapament. Si relantiul e greu de reglat...cand sta in relati, cand moare sau se tureaza singura. As aprecia orice ajutor de la cei cu experienta la astfel de motociclete. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.