petcudan55 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Aici se vorbeste si despre MZ-ul de 1000c? ; În principiu se poate Âşi e binevenit, dar cine ar avea un aÂşa exemplar Âşi ar vrea să vorbească despre el aici, cred că ar vorbi singur. Cu excepția cazului extrem în care ar vrea să sableze ceva la el, să taie cu flexul Âşi să modifice cadrul, suspensiile, să-i pună un dinam pe 6V, platină de Trabant etc. Pune-mă pe mine să vorbesc despre V-strom-ul meu 1000-DL. Eu Âştiu la el doar să-i pun benzină. Ulei motor Âşi cutie, curățat lanț Âşi uns, schimb de kit de lanț, bujii etc. la băieți la service, că trebuie să trăiască Âşi ei din ceva. Nici măcar nu sunt curios ce-i face Âşi nu stau acolo pe capul lor. Îl las, fac alte treburi Âşi mă întorc să-l iau. ÂŞi totuÂşi am reparat ceva la el personal, că era de domeniul meu. Când trăia Socrello, m-a sunat că motocicleta e căzută în mjlocul curții; de căldură se îngropase cricul în asfalt Âşi s-a rupt maneta de ambreiaj. Din două manete rupte am făcut una bună Âşi cam atât. Aaaaaa! I+am mai pus Âşi o priză triplă să alimentez navigația, un compresor în caz de ceva Âşi să încarc telefonul. de ce ? noroc cu tine ca ai readus in fata topicul, ca altfel ajungea dupa intrunirea de comuniste Dacă nu Âştiai, topicul este monitorizat permanent Âşi suntem în grafic. În câteva pagini depăÂşim IJ-urile Âşi nu ne mai rămân în față decât Mobrele, care vor fi depăÂşite până la sfârÂşitul anului. Un mic mizilic pentru că eu chiar dacă lucrez la Simson mă apuc Âşi de RT în paralel, Banditul face al doilea MZ pentru tatăl lui, Ivan Vitos dă bătaie la ataÂşul lui, iar RaduI, Cicloburu, Master Alexuț, Papa Bear Âşi alții, chibițează din tribune. C'aÂşa e'n tenis! Editat Octombrie 20, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Buna ziua, O intrebare pentru domnul Petcu: In curand ajung la stadiul de vopsire pentru RT-ul meu de 125. Piesele mici si cadrul cum recomandati sa le vopsesc, electrostatic sau normal? Imi puteti recomanda va rog un vopsitor? Va multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Normal ca veti ajunge primii in top, fiindca aici este vorba si de fiabilitate! Uitati-va spre exemplu la CZ ca sa observati ca au cele mai putine post-uri, dovada clara ca is cele mai fiabile, nereusind sa creeze proprietarilor atitea probleme incit acestia sa apeleze asa des la internet, implicit la acest forum! Asa ca niciodata n-o sa va invidiez! Citesc si ma minunez, uneori despre functionarea MZ-urilor (asta cind mai si functioneza, rareori!), alte ori de problemele ivite la ele... si nu in ultimul rind, ma distrez pe seama celor scrise in hindusa de cei care se incapatineaza sa reabiliteze acest tip de motociclete. Deja pentru mine a devenit relaxare faptul ca pot sa citesc pe acest forum agramat, unde majoritatea se scuza ca is meseriasi si motociclisti, nu si romani (clar, atita vreme cit limba si gramatica este o necunosuta pentru ei). Sus cu MZ-ul, ca merita! Asta-i doar un pamflet, asa ca rog sa fie tratat ca atare! Felicitari nea Petcu! Esti motivul principal pentru care citesc pe-aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Buna ziua, O intrebare pentru domnul Petcu: In curand ajung la stadiul de vopsire pentru RT-ul meu de 125. Piesele mici si cadrul cum recomandati sa le vopsesc, electrostatic sau normal? Imi puteti recomanda va rog un vopsitor? Va multumesc, Haita de lupi din Ploiești (adică the Wolf Pack of Ploiești) a vopsit normal. Doar Red Bandit a făcut pe Gică Contra și a vopsit electrostatic cadrul și piesele mici și negre. La montaj sărea vopseaua nu la lovituri, ci chiar dacă se uita mai atent la piese. Nu se știe motivul pentru care nu a reușit vopsirea electostatică, dar a cojit toate piesele și le-a vopsit normal. Se pare că una din cauze a fost aceea că el nu a sablat piesele ca să aibă suprafețele rugoase, ci doar a kurățat până la metal cu peria de sârmă. Piesele mici le-am galvanizat sau cromat, după caz. De vopsitor ce să zic, doar dacă vii în Ploiești și e destul de scump (1200 - 1500 lei). Sunt de acord cu acest preț. Comparativ cu un autoturism, vopsirea unei motociclete este mult mai laborioasă, se lucrează mai mult manual (ad labam cum s-ar zice în latină). Editat Octombrie 20, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Gica contra am fost si mi-am furat-o, dar cred in continuare ca am gresit adresa. Am sa mai experimentez si in alta parte si va tin la curent. Normal si logic vopsirea in camp electrostatic este cea mai rezistanta. Astazi am prins o dupamiaza frumoasa si dupa o incursiune in "tabara adversa"- adica telea la SIMSONACHE cu care m-am si dat , mi s-a deschis pofta de plimbare. Am incalecat pe MZ si am plecat intr-o calatorie de agrement. In scurt si fara oprire Ploiesti - Zamfira - Plopeni - Ploiesti . De vis plimbarea. Asa de tare m-a furat peisajul ca la o curba pe dreapta am atins cu pedala de asfalt.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Normal ca veti ajunge primii in top, fiindca aici este vorba si de fiabilitate! Uitati-va spre exemplu la CZ ca sa observati ca au cele mai putine post-uri, dovada clara ca is cele mai fiabile, nereusind sa creeze proprietarilor atitea probleme incit acestia sa apeleze asa des la internet, implicit la acest forum! Asa ca niciodata n-o sa va invidiez! Citesc si ma minunez, uneori despre functionarea MZ-urilor (asta cind mai si functioneza, rareori!), alte ori de problemele ivite la ele... si nu in ultimul rind, ma distrez pe seama celor scrise in hindusa de cei care se incapatineaza sa reabiliteze acest tip de motociclete. Deja pentru mine a devenit relaxare faptul ca pot sa citesc pe acest forum agramat, unde majoritatea se scuza ca is meseriasi si motociclisti, nu si romani (clar, atita vreme cit limba si gramatica este o necunosuta pentru ei). Sus cu MZ-ul, ca merita! Asta-i doar un pamflet, asa ca rog sa fie tratat ca atare! Felicitari nea Petcu! Esti motivul principal pentru care citesc pe-aici! Ce simpatic e el..ca sa vezi . Iar nea Petcu e jmecher mafiot ce sa mai ...pana sa apara pe forum, imi doream sa am si eu un simson ca era laudat, reconditionat si valoros.Acum cand vad atata pasiune pt niste mz-uri, cred ca din orice model daca iti place poate iesi ceva special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Normal ca veti ajunge primii in top, fiindca aici este vorba si de fiabilitate! Uitati-va spre exemplu la CZ ca sa observati ca au cele mai putine post-uri, dovada clara ca is cele mai fiabile, nereusind sa creeze proprietarilor atitea probleme incit acestia sa apeleze asa des la internet, implicit la acest forum! Asa ca niciodata n-o sa va invidiez! Citesc si ma minunez, uneori despre functionarea MZ-urilor (asta cind mai si functioneza, rareori!), alte ori de problemele ivite la ele... si nu in ultimul rind, ma distrez pe seama celor scrise in hindusa de cei care se incapatineaza sa reabiliteze acest tip de motociclete. Deja pentru mine a devenit relaxare faptul ca pot sa citesc pe acest forum agramat, unde majoritatea se scuza ca is meseriasi si motociclisti, nu si romani (clar, atita vreme cit limba si gramatica este o necunosuta pentru ei). Sus cu MZ-ul, ca merita! Asta-i doar un pamflet, asa ca rog sa fie tratat ca atare! Felicitari nea Petcu! Esti motivul principal pentru care citesc pe-aici! Ce simpatic e el..ca sa vezi . Iar nea Petcu e jmecher mafiot ce sa mai ...pana sa apara pe forum, imi doream sa am si eu un simson ca era laudat, reconditionat si valoros.Acum cand vad atata pasiune pt niste mz-uri, cred ca din orice model daca iti place poate iesi ceva special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Iar nea Petcu e jmecher mafiot ce sa mai ... Cum faci măi meștere să pui același post de două ori. Învață-mă și pe mine că sunt interesat să-mi cresc artificial numărul de posturi, poate mă avansează și pe mine administratorul de la MEMBRU-10 la sculă de Super Membru cum sunteți și voi. Editat Octombrie 20, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Nea Petcu e meserie mare, nu e pentru oricine , doar pentru cunoascatori.Nici nu stiam cate posturi am, unii au posturi ca mine, altii se plimba cu motocicletele...as prefera oricand varianta a doua. Hai ca mai aveti cateva si gata...parca la 500 se schimba. Oricum mai bine doctor inginer cu 50 de posturi sau ..pe langa treaba ca mine cu sute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) Nea Petcu e meserie mare, unii au posturi ca mine, altii se plimba cu motocicletele... Hai Mastere, ia-ți inima-n dinți Âşi termină odată cu trândăveala. Editat Octombrie 21, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut. As vrea sa stiu daca imi poate spune cineva ce releu este acesta si cum se poate folosi in schema de mai jos a instalatiei de MZ. Eu cred ca e releu tot de ceva masinarie nemteasca (MZ, Trabant) dar nu stiu sigur. Problema e ca nu are niciun insemn pe el iar eu nu m-am ocupat de instalatii electrice care folosesc dinam de vreo zece ani si nu mai prea retin cum erau legaturile. Va rog sa-mi dati raspuns doar daca sunteti siguri de el deoarece banuieli "intemeiate" am si eu. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) Asta te ajută? Și nu, nu greșești, e releu de MZ sau Trabant... Uite încă o poză, mult mai edificatoare! Toate bune! Editat Octombrie 21, 2011 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebetto Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Daca scrie pe releu 220W atunci este de Trabant, cel de MZ este de 60W. Dupa platbanda aceea de cupru de pe bobina as zice ca este de Trabi, la MZ sarma este rotunda si mai subtire in jur de 2mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Exact dint-acesta am pus si eu. Este mai cu seama varianta pentru Trabant, dupa rezistentele de pe spate, dar este super OK (daca este bun binenteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Exact dint-acesta am pus si eu. Este mai cu seama varianta pentru Trabant, dupa rezistentele de pe spate, dar este super OK (daca este bun binenteles). Cred ca ar fi bine sa ai faci omului o schita mai exact cum este legat la tine , ca de fapt asta si doreste din spusele lui , si da releul este de Trabant asa cum banuia si el din informatiile lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Va multumesc tuturor pentru ajutor. Daca pana acum am fost putin bou, de acum incolo sunt putin vaca, adica in sensul ca pe schema electrica si releul desenat din fotografia de mai sus insemnele de la stanga la dreapta sunt: 51 - DF - D+/61, iar pe releul fotografiat insemnele tot de la stanga la dreapta sunt: DF - D+/61 - 51. Voi folosi ca si legaturi modelul fotografiat deoarce si releul meu seamana mai mult cu acesta, in plus la cel desenat se pare ca nu exista borna dubla D+/61 ci doar simpla D+/61. Ma mir ca pe al meu nu este nici un insemn totusi. E posibil cumva sa fie de 12 V? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Haita de lupi din Ploiești (adică the Wolf Pack of Ploiești) a vopsit normal. Buna seara, Domnule Petcu si RedBandit, va multumesc pentru informatie. Deci voi vopsi clasic. Acum se pun intrebarile: Ce marca de vopsea sa cumpar? Pentru cadru si piese mici folsesc si lac sau nu? E mai buna o vopsea cu intaritor, una normala + lac, una simpla? Au existat MZ RT 125/3 fabricate in 1961 cu linii albe...sau toate erau cu linii bej-galbui? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Uralul ala cand il scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Va multumesc tuturor pentru ajutor. Daca pana acum am fost putin bou, de acum incolo sunt putin vaca, adica in sensul ca pe schema electrica si releul desenat din fotografia de mai sus insemnele de la stanga la dreapta sunt: 51 - DF - D+/61, iar pe releul fotografiat insemnele tot de la stanga la dreapta sunt: DF - D+/61 - 51. Voi folosi ca si legaturi modelul fotografiat deoarce si releul meu seamana mai mult cu acesta, in plus la cel desenat se pare ca nu exista borna dubla D+/61 ci doar simpla D+/61. Ma mir ca pe al meu nu este nici un insemn totusi. E posibil cumva sa fie de 12 V? Este un insemn pe fiecare borna la baza, daca cureti bine Se mai apuca lumea de treaba pe aici sau le bagam la iernat, binenteles dupa ce facem spume ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Am gasit pana la urma cifra 51 pe ultima borna, adica acolo unde trebuie sa fie. E scrisa foarte mic si pe jumatate sub nitul din fabrica. Celelalte insemne nu sunt dar nici nu mai are importanta ca deja ma descurc de aici incolo. va multumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Se mai apuca lumea de treaba pe aici sau le bagam la iernat, binenteles dupa ce facem spume ... asa da MZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Am inceput prin a organiza "locul de munca" pentru noul proiect. ...lucrul a inceput. Va urma..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Bravo red bandit cu proiectele tale.Succes la restaurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am gasit pana la urma cifra 51 pe ultima borna, adica acolo unde trebuie sa fie. E scrisa foarte mic si pe jumatate sub nitul din fabrica. Celelalte insemne nu sunt dar nici nu mai are importanta ca deja ma descurc de aici incolo. va multumesc inca odata. Dacă montați acel releu, rezistența dintre cărbune (D+) și bobină (DF) nu se mai pune pe plăcuța de pe statorul dinamului, pentru că ea există deja sub releu. Dacă aveți tipul acesta de MZ, suportul de pe motocicletă al releului trebuie îndoit spre în jos (spre asfalt) vreo 15-20 grade. Din cauza rezistențelor ceramice de sub el, releul acesta este mai înalt decât cel original și dacă montați și șaua, nu mai puteți scoate capacul releului atunci când vreți să faceți reglaje. Pentru ca releul să poată fi compatibil cu suportul de pe motocicletă, placa de bază a releului (din tablă) mai poate fi "tunsă" cu foarfeca de tablă și de asemenea pot fi date alte găuri. Dacă MZ-ul e ca al Banditului, nu se mai face nici o modificare, poate doar la găurile de prindere. Acum se pun intrebarile: Ce marca de vopsea sa cumpar? Pentru cadru si piese mici folsesc si lac sau nu? E mai buna o vopsea cu intaritor, una normala + lac, una simpla? Au existat MZ RT 125/3 fabricate in 1961 cu linii albe...sau toate erau cu linii bej-galbui? Numai bine, Noi am folosit vopsea normală și lac. Motoretele negre le-am vopsit cu negru mat și lac. De dungi nu m-am informat încă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am impresia ca modelele RT 125 / 1 (cele cu 3 viteze) au fost cu dunga alba, mostenire de la DKW. Are cineva rama de far in stare buna, adica ne lovita sa o pot croma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.