Sari la conținut

Postări Recomandate

I-am schimbat stopul spate cu unul facut de mine:

 

 

 

Evacuarea completa (dar o voi schimba si pe asta, caci am un Termignoni de vreo 3 ani si e mai frumoasa):

 

 

 

I-am remapat harta cu una DPECU, unde amestecul e mai corect si-i da si 10hp in plus.

 

post-18773-0-67687000-1491732199_thumb.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ma cam mananca sa ma murdaresc un pic pe maini. :D

In pricipiu daca gasesc o baza interesanta si ieftina pt un cafe il iau si il fac incet, incet (cativa ani).

Daca gasesc ceva prin strainatate, un maldar de fiare, nu ceva functional cu care sa trec rarul, o iau si peste 2-3 ani o termin si ma prezint cu ea la RAR si zic ca asa am luat-o ma cred aia? Bineinteles, pastrez dimensiunile rotilor.

Sau e mai bine sa iau ceva de la noi, deja inmatriculat cu care sa nu mai ajung ever la rar ca acum nu mai e nevoie sa te duci la ei pt identificare daca e deja inmatriculata. Sa am bataie de cap doar la ITP la fiecare 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Din pacate pe ce mi s-a pus pata mie (xv920 sau xv1100) sunt greu de gasit pe la noi in starea in care am eu nevoie. Nu imi permit sa dau 2000E pe o moto in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! are cv nevoie de furca usd pt proiect cafe..? am 3 modele, k1 750, k1 1000, kawa 636!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e "silicon" pentru acvarii. Un prieten mi-a facut, Bogdan Harea, are si cont pe aici. In 2012 mi-a facut si tine perfect si in ziua de azi.

 

sau siliconul care se pune intre geamurile termopan ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut, ma poate ajuta cineva cu informatii privind inmatricularea unui Cafe Racer? Moto nu a fost inmatriculat pe Romania, are actele in regula, sta la baza unui Bandit de 600 doar ca are jugul modificat, codita taiata, alta evacuare.... Pot intampina probleme la RAR? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in vedere achizitionarea motocicletei si am retineri din cauza aspectului legal.


» Post actualizat in 20 Oct 2017 13:24

Stiu ca am avut probleme la RAR acum cativa ani doar cu o evacuare aftermarket, de asta intreb.


» Post actualizat in 20 Oct 2017 13:26

plus ca moto originala are doua locuri, acum are unul singur....cei care si-au inmatriculat Cafe Racer-urile cum au procedat?

post-65242-0-04564600-1508505718_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu in constructie/reconditionare un Suzuki Gsx 250 de prin 1983, iarna asta o sa fie gata.
A fost ceva de munca si inca mai e, toate componentele sablate, vopsite, zincate suruburile...dar cu baby steps se rezolva toate. Negrul este Bentley Beluga Black, si rosul este de Ferrari La Ferrari rosso fuoco.
Ieri seara i-am pus lantul.
Cateva poze cu stadiul in care am ajuns cu el, la final o sa fac un video cu poze de pe parcursul constructiei (am pozat fiecare etapa).

 

Spor!

post-17038-0-37115500-1511262966_thumb.jpg

post-17038-0-51289800-1511262995_thumb.jpg

post-17038-0-84846600-1511263353_thumb.jpg

post-17038-0-33837700-1511263389_thumb.jpg

Editat de kta_bmxpunk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain! Va iesi senzatie :ok:


» Post actualizat in 21 Nov 2017 19:26

Am mai lucrat si eu intre timp la SR500.

Revopsit cam tot ce se putea, electrostatic.

Schimbat rulmenti jug (conici), roti si bascula

Montat niste chinezarii de amortizoare pe spate, dar care se pot reumple cu N2, schimbat uleiul si pot fi facuti destul de competitivi.

I-am decupat aripile si urmeaza sa fie si ele vopsite.

Acum mai trebuie sa-i fac motorul luna dupa care sa-l vopsesc negru si sa-i caut o sa corecta sau sa o retapitez pe aia originala, sa revopsesc rezervorul pentru ca nu-mi plac stickerele (am lasat treaba asta in mainile altcuiva si a dat-o gres).

Mai multe poze in linkul ala dropbox, de pe pagina anterioara.

post-18773-0-31923200-1511291903_thumb.jpg

post-18773-0-09595700-1511291926_thumb.jpg

post-18773-0-25751200-1511291938_thumb.jpg

post-18773-0-84272700-1511291946_thumb.jpg

post-18773-0-84520500-1511291954_thumb.jpg

post-18773-0-66206000-1511291967_thumb.jpg

post-18773-0-80348500-1511291985_thumb.jpg

post-18773-0-98817000-1511291995_thumb.jpg

post-18773-0-42668300-1511292009_thumb.jpg

post-18773-0-01514500-1511292022_thumb.jpg

post-18773-0-74355100-1511292031_thumb.jpg

post-18773-0-66151300-1511292044_thumb.jpg

post-18773-0-95931900-1511292060_thumb.jpg

post-18773-0-04359000-1511292083_thumb.jpg

post-18773-0-94140200-1511292095_thumb.jpg

post-18773-0-23061300-1511292112_thumb.jpg

post-18773-0-63335600-1511292124_thumb.jpg

post-18773-0-17040200-1511292138_thumb.jpg

post-18773-0-76775400-1511292148_thumb.jpg

post-18773-0-68643300-1511292159_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizoarele sunt de pe amazon.co.uk si au costat vreo 70-100£. Sunt copii fidele Ohlins si se pot imbunatati considerabil din ce am citit. Se numesc RFY. Eu ti-as recomanda YSS.
Electrostatic la userul ElSpa, are o firma SRZ powdercoating customs. Cadru, bascula si roti vreo 500-600lei, nu mai tin minte exact.
Si spitele da, erau in perfecta stare doar ca m-ar fi costat mult mai mult sa le dau jos, sa le cromez si sa le pun inapoi. Dar stiu un englez care face roti spitate custom si e relativ ieftin. A lucrat cu Triumph. Am sa ti dau un link cand ajung la un laptop

 

http://www.drwheelbuilding.com/index.html

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut. Am văzut ceva idei pe net cu Yamaha FZR cafe Racer... Și mă întrebam dacă e vreo problemă la ITP cu modificări pe cadrul codiței și lipsa locului de pasager... Mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in targ o casca retro si imadiat am fost pe ea !
Are un sticker cu 1966 dar putea fi pus ulterior.
Nici nu stiu ce marca este casca dar se poate deosebi de altele prin faptul ca dunga de jos nu este dreapta, e mai lasata in dreptul urechilor.

post-45009-0-32142400-1519998677_thumb.jpg

post-45009-0-54797100-1519998678_thumb.jpg

post-45009-0-29236700-1519998751_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...