Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare Frate,

 

Mersi mult! Am mari sperante c-o s-o stapanesc sanatos insa niciodata nu poti fi sigur, nu? Dar sa lasam astea; in pozele de mai sus e cheala insa nu va fi asa pentru multa vreme pentru ca accesoriile sunt pe drum..:)... Abia ce i-am pus 30km si ca sa vezi, ce ghinion domle', sunt silit sa parcurg 300 km ca sa se "lase" franele si anvelopele iar apoi o sa "trag tare" sa-i fac cei 1000 ca sa scap de revizie. Musai! Acum am scuze sa dispar nitel din peisaj. E total diferita de blanda mea britanica si ma cam infricoseaza nitel cu spumele pe care le face la gura imediat cum ma ating de acceleratie; cum inca nu mi-au venit pad-urile din cauciuc pentru rezervor eu tin picioarele usor desfacute ca sa nu-l zgarii si daca-mi scapa incheietura bulita in acceleratie, moama ce mai maraie si se zbate ca un armasar neimblanzit. Wow! E o experienta in sine. Desigur, pentru cei obisnuiti cu vitezanele toate astea sunt o nimica toata insa pentru mine e ceva nemaitrait pana acu. Englezii ar descrie-o ca fiind "raw", neprelucrata, bruta, neslefuita etc si asa si este. In principiu, R nine T este un motor mare cu 110 cai in herghelie, asezat pe un cadru cu doua roti construind astfel un ansamblu caruia, doar ca sa poti dormi cat de cat linistit, i-au tras o frana incredibil de puternica pe fata si una cu ABS, mai blanda, pe spate. Atat. Si restul e tacere ar zice Shakespeare dar nu e asa. Restul e ce vrea muschii tai. O poti customiza in fel si chip dupa cum te taie capul, buzunarul sau legea asa ca restul poate fi minunat. Am vrut o motocicleta fiabila, performanta si contemporana cu IPad-ul sau IPhone-ul dar care sa evoce in acelasi timp si perioada romantica a anilor 50, atat de draga noua, cafegiilor iar BMW, intr-un mod absolut surprinzator, a izbutit sa mi le ofere pe toate. N-a fost chiar o plimbare prin parc din punct de vedere financiar insa acum ca m-am urcat pe ea, eu zic c-a meritat cu varf si indesat.

 

Asfalt uscat si concediu placut, man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Carcasa farului de la BMW-ul R35 este un Bosch EAS 170 (nu siu daca gaura martorului este originala). Kilometrajul, din fotografia postata de tine, este unul rusesc, de la M72 (eventual trimite alte foto pe PM sau posteaza aici, unele mai luminoase, sa vad mai bine). Nu da 200 de euro pe un tahometru la nemtalai, rezolvam mai ieftin (mult mai ieftin).

Seria motor/sasiu o putem verifica sa ne spuna daca e model civil sau militar.

Iar cauciurile cu banda alba nu existau pe R35 in anii 40 (dar na, chestie de gusturi).

 

In rest, da-i inainte, te asteptam cu babaciunea la intalnirile Retromobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guten Abend

 

Lucrurile incep sa se aseze, incet, la locul cuvenit. Mai lent decat anticipasem cu ceva timp in urma insa cum nimic si nimeni pe lumea asta nu se desfasoara dupa vrerea sa fara sa tina cont de Marele Arhitect, cum si banuiti deja, nici eu nu fac exceptie. Iar mai "tinerica" mea nemtoaica cu atat mai mult. De trei zile incoace car componente de R35 dinspre vopsit inspre atelierul meu si dinspre atelierul meu inspre vopsit si cromat intr-un du-te vino nebun dar justificat; ba nu e bine vopsita o aripa, ba nu e gata nus'ce piesa cromata, ba au uitat sa-mi dea ceva. Se simte in "mojo-ul" lucrarii ca se apropie concediul si ca oamenii mai au un pic si clacheaza. Ei bine, o sa le mai dau cateva motive in plus. Maine ma voi duce cu alte jalbe infipte-n sulita. Dar asta e mersul lumii pe la noi, nu? Desfac din ambalajele superprotectoare mai bine de 38 de piese (date la cromat si vopsit) iar din opt date la vopsit, patru arata ca sula lui Hector, doua cromate ca perusul flocait al Elenei din Troia si una sau doua ca calcaiul lui Ahile. Si cu aceste scurte referiri la Iliada am sa ma opresc din comentarii. Am facut toate aceste evaluari savante numai dupa ce, din pura intamplare, am desfacut doua pachetele gresite, fapt care m-a silit sa le desfac de urgenta pe toate celelalte si bina am facut. Acum dregem busuiocul. C'est la vie.

 

Maine "foot" un pin-stripe pe rezervor si (partial) pe aripile bmw-ului si am sa astept doua-trei zile ca sa le dau timp celor cu vopsitul sa mi le retuseze pe cele pe care le livrez maine. Apoi le duc la lacuit pe toate.

 

Deocamdata, un teaser....

 

post-70651-0-49087700-1406066342_thumb.jpg

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Peripetii cu final fericit. Asa mi-as defini primele zile de om la 40 de ani. La 7 zile de la achizitia noului meu R nine T sunt chemat la dealer pentru mansoanele incalzite pe care le comandasem odata cu mobra dar care intarziasera nitel. M-am prezentat la BMW si desi stiam pentru ce sunt chemat numai la gandul ca mi se instaleaza manete incalzite si ma treceau ape-ape cugetand revoltat in sinea mea ca o idee mai idioata ca asta nici ca puteam avea. Dar toate astea se explicau simplu deoarece afara erau peste 30 de grade iar echipamentul meu, desi din ce in ce mai sumar, transforma orice experienta de drum pe soselele noastre intr-o sedinta de sauna sufocanta iar simpla trimitere cu gandul la o sursa suplimentara de caldura era instantaneu un vis urat. Mi-am inabusit revolta ridicola amintindu-mi de frigul indurat pe Transfagarasan, am predat cheile tehnicianului de la Service iar eu am urcat pe terasa de la etajul unu, unde mi-am sorbit tigarile si cafeaua, unde altundeva decat in soare, vanand cu toate simturile orice adiere de vant, oricat de mica pentru a ma mai racori imaginar... Norucl meu a fost ca acolo, sus, am intalnit un baiat extraordinar cu care mi-am omorat timpul purtand o conversatie plina de miez pe diverse subiecte si uite cum au trecut pe langa noi, pe nesimtite, si timpul si caldura. Minunat, ne-am zis dupa ce am fost anuntati ca putem pleca pe drumurile noastre. Ne-am schimbat telefoanele si ne-am promis c-o sa iesim undeva la o plimbare cu fetitele noastre, asa de socializare.

Plec de la BMW si toata ziulica ma fatai cu diverse prin oras.

A doua zi, adica intr-o vineri la 8 zile de la achizitie, vazand mobreta usor murdarita de praf si plina de amprente pe peste tot ma decid s-o duc la spalatorie si apoi o apuc inspre sala de sport asa cum fac de doua saptamani incoa. Ma manjesc cu exercitii pe acolo, mai belesc ochii la un dos misto, mai transpir oleaca si cum s-a facut ora apuc cu bucurie prosopul de un colt si fuga la dusuri ca urma partea mea favorita, adica sa pornesc BMW-ul meu cel nou, mandru si cu manete incalzite. Ies in harfe din club, tacticos trag manusile pe maini, ma las sorbit din priviri de doamnele care ieseau de la sala mult mai increzatoare in fizicurile lor, trag casca superbarbateste pe cap, bag cheia in contact si c-un zambet de gigolo fioros dau sa pornesc mobra. Bzzz, bzzz normal, apoi fas!. Hopa, zic eu, am uitat cricul jos si sunt in viteza I. Ridic cricul, vad ca sunt in "N", rasucesc contactul la loc, repet miscarile de dinainte, bzzz, bzzz si fas!...

Scot casca cu aerul cel mai firesc din lume, ma fac ca ma uit la ceas, scot cheia din contact si pun mana pe telefon de ca si cum mi-as fi amintit ca trebuia sa sun pe cineva. Sun la BMW si intreb: "aaaa...salut, ai idee de ce ma-sa nu porneste asta mica???"

Ideea e ca nu pornea din cauza unei amarate de saibe de la un fir de masa, saiba absenta (presumably) pe care nemtalaii ar fi uitat s-o puna pe mobra... Dar asta am aflat-o abia luni , trei zile dupa ce am chemat pe cineva de la firma sa ma ia de acolo, sa ma duca acasa de unde sa plec cu Land Roverul inspre atelier ca sa-mi leg remorca pe care s-o tarasc pana la sala, sa urc mobra pe dansa si pe care s-o duc acasa la mine... Ce sala, nene? Curgeau apele pe mine suvoaie! Am blestemat toti Zeii pentru asa nenorocire abatuta asupra mea. Insa, cum dupa cum ii este si obiceiul pamantului, dupa orice uragan vine si cerul senin, asa si eu, iata-ma cum ma plimbam luni prin Bucuresti cu aerul ca nimic nu s-a petrecut in viata mea. Era cat p-aci. Ideea e ca am descoperit un forum dedicat lui R nine T unde am aflat multe despre posibilul sau calcai al lui Ahile: instalatia electrica care este simpla, insa noua si, mai ales, netestata...

R35 este inca in faza de vopsit pentru ca au dat-o-n bara prima oara...pai, nene, daca exemplarul meu a supravietuit 76 de ani fara mare rugina s-a datorat celor 3mm de straturi succesive de chit si de vopsea iar acu sa-i "phooti" o mizgalitura de ordinul micronilor ca grosime este chiar de neacceptat. Asa c-am intors piesele cu furie si indignare si acum astept sa se intample ceva mai bun. Zic eu... Daca rabdarea este o virtute apai eu stau mot fix in varful virtutilor de juri ca-s budist nu alta de ma si mir de nervii crutati. Inca nu mi-a venit amocul.

Pana la altele mai interesante, va zic asfalt uscat voua, Fratilor intru pasiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

EssadBey - felicitari pt cafe! ca si restul, astept cu nerabdare sa vad poze cu BMW-ul finalizat :) Sper ca in curand sa vand VTR-ul, cu care n-am prea multa chimie si sa iau o mobra veche pe care s-o cafe-resc; caci visez la cafe de pe vremea cand aveam IJ :) dar acum cred ca-s mai convins.

 

ontopic - http://kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2010/11/ducati-350.jpg , as spune ca la design, italienii sunt ce e Tissot pt Elvetia sau Rolls Royce pt GB :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

arata bine theos !

 

roni; Tissot pt Elvetia este exact ce-i logan pt Romania.. amuzanta aluzia :crack:

 

 

Multumesc !

In momentul acesta se lucreaza la saua motocicletei si va fi gata !

motocicleta o sa mearga la Brasov weekendul viitor la intrunirea customerilor de motociclete.

post-45009-0-61056600-1408869592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Theos, in sfarsit vad un cafe de Romania cu modificari la comenzi :mexicanwave: :10:
Pune mai multe poze, multe,multe,multe. Cand vi in BV da un semn. Unde se tine intrunirea respectiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Theos, in sfarsit vad un cafe de Romania cu modificari la comenzi :mexicanwave: :10:

Pune mai multe poze, multe,multe,multe. Cand vi in BV da un semn. Unde se tine intrunirea respectiva?

 

Multumesc !

Mai sunt 2, 3 poze aici:

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/

 

 

 

 

Uite topicul cu intalnirea. Eu nu pot veni, vine cu ea cel care a construit-o.

/index.php?/topic/716506-asociatia-custom-romania-expo-and-opening-party/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrisul cu Honda este cu font, daca pot sa-i zic asa, Norton.

A fost pus de proba doar pe partea dreapta a rezervorului. Nu stiu daca va ramane.

De ce sa arunce cineva cu pietre ? Fiecare cu gusturile lui.


» Post actualizat in 24 Aug 2014 14:27

Ah, si vor fi montate aparatorile lantului.

post-45009-0-01343000-1408890173_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam !

Pe fata este o aripa mica. Pe spate sa vedem cum sta treaba, daca este nevoie pot muta numarul in spatele seii pe post de aripa.


» Post actualizat in 30 Aug 2014 19:17

O fotografie salvata de la userul m4v3rick facuta azi la Custom Wheels Brasov.

 

 

post-45009-0-33844700-1409426233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

io am avut o zi intensa ieri.

am zis curajos ca e momentul sa scot guzzi-ul la plimbare, macar de proba asa.

dupa vreo 10 km am ramas cu un singur cilindru functional. am stat vreo juma de ora pe marginea drumului asteptand platforma..

 

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10440756_804693192895809_9092673461470535164_n.jpg?oh=3c09f0994da5a1ae4764c82619c37964&oe=54722F5C&__gda__=1416451456_9288af564ef86686614fa0886d5a1614

 

pana sa vina platforma am mai dat o cheie si surpriza. merge in 2. zic hai sa o luam inapoi spre garaj sa iau banditu sa ajung si eu la munca ca omu..

la jumatea drumului iar raman fara un cilindru.. dupa cateva incercari am ramas si fara baterie deci am impins-o.. nu vreau sa imi amintesc cat am mers cu ea la brat si nici cele doua micute dealuri peste care am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna observatie !

Initial asa am dorit si eu, sa las farul cat de jos DAR ramane spatiu mic intre el si roata . In caz ca lucreaza furca mult ar atinge aripa in far. Vedem....

Multumesc pentru idee/pont (arata mai bine cu farul mai jos)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, dupa cum probabil ati aflat deja anul asta se tine gentleman's ride si in bucuresti.. vad ca momentan e un ciot ca si organizare si sper sa se clarifice lucrurile in curand. pana atunci: https://www.facebook.com/events/1474247989510700/1474658142803018/?notif_t=plan_mall_activity

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...