zdriki Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Nu mai e, a plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Incerc eu acum ceva de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Pe scurt, Yamaha SR500 48T din '86, luata din Germania acum 10 ani si statuta in garaj. A intrat in lucru. Un link din Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/846zj2a7entzxk3/AADIsgDOsTb6llLRBSNfRjLCa?dl=0 Am mai avansat putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Ce urata este asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Am mai avansat putin Superbe jantele. Spitele sunt si ele acoperite?...sau sunt luate separat "la culoare"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Mai mult ca sigur au fost sablate si vopsite jantele de-a-ntregul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Da, sablate si apoi vopsite electrostatic, de-a intregul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Da, sablate si apoi vopsite electrostatic, de-a intregul. Si...rezista spitele?.... Foarte misto, inca o data zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) Din ce am mai auzit, rotile nu au nevoie prea des de centrare, adica 10 ani nu cred ca ai treaba. Nici nu cred ca sare vopseaua, daca sunt centrate cu atentie Asta ca asta, dar stai sa vezi ce am facut la Ducati: Nu se vede, dar sunt spitate si facute tubeless Editat Aprilie 8, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Cred ca e "silicon" pentru acvarii. Un prieten mi-a facut, Bogdan Harea, are si cont pe aici. In 2012 mi-a facut si tine perfect si in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 (editat) I-am schimbat stopul spate cu unul facut de mine: Evacuarea completa (dar o voi schimba si pe asta, caci am un Termignoni de vreo 3 ani si e mai frumoasa): I-am remapat harta cu una DPECU, unde amestecul e mai corect si-i da si 10hp in plus. Editat Aprilie 9, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Wow, ce motocicleta frumoasa ! Misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Ma cam mananca sa ma murdaresc un pic pe maini. In pricipiu daca gasesc o baza interesanta si ieftina pt un cafe il iau si il fac incet, incet (cativa ani). Daca gasesc ceva prin strainatate, un maldar de fiare, nu ceva functional cu care sa trec rarul, o iau si peste 2-3 ani o termin si ma prezint cu ea la RAR si zic ca asa am luat-o ma cred aia? Bineinteles, pastrez dimensiunile rotilor. Sau e mai bine sa iau ceva de la noi, deja inmatriculat cu care sa nu mai ajung ever la rar ca acum nu mai e nevoie sa te duci la ei pt identificare daca e deja inmatriculata. Sa am bataie de cap doar la ITP la fiecare 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Din RO, inmatriculat... Treci pe numele tau si te apuci de treaba... Daca este si culoarea dorita, bonus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Mersi! Din pacate pe ce mi s-a pus pata mie (xv920 sau xv1100) sunt greu de gasit pe la noi in starea in care am eu nevoie. Nu imi permit sa dau 2000E pe o moto in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Salutare! are cv nevoie de furca usd pt proiect cafe..? am 3 modele, k1 750, k1 1000, kawa 636!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Cred ca e "silicon" pentru acvarii. Un prieten mi-a facut, Bogdan Harea, are si cont pe aici. In 2012 mi-a facut si tine perfect si in ziua de azi. sau siliconul care se pune intre geamurile termopan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 sau siliconul care se pune intre geamurile termopan Cel mai bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Wow, ce motocicleta frumoasa ! Misto ! +1. Altceva. Super frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Salut, ma poate ajuta cineva cu informatii privind inmatricularea unui Cafe Racer? Moto nu a fost inmatriculat pe Romania, are actele in regula, sta la baza unui Bandit de 600 doar ca are jugul modificat, codita taiata, alta evacuare.... Pot intampina probleme la RAR? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 da, poti... » Post actualizat in 20 Oct 2017 13:12pune o poza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Am in vedere achizitionarea motocicletei si am retineri din cauza aspectului legal. » Post actualizat in 20 Oct 2017 13:24Stiu ca am avut probleme la RAR acum cativa ani doar cu o evacuare aftermarket, de asta intreb. » Post actualizat in 20 Oct 2017 13:26plus ca moto originala are doua locuri, acum are unul singur....cei care si-au inmatriculat Cafe Racer-urile cum au procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) Salut, Am si eu in constructie/reconditionare un Suzuki Gsx 250 de prin 1983, iarna asta o sa fie gata.A fost ceva de munca si inca mai e, toate componentele sablate, vopsite, zincate suruburile...dar cu baby steps se rezolva toate. Negrul este Bentley Beluga Black, si rosul este de Ferrari La Ferrari rosso fuoco.Ieri seara i-am pus lantul.Cateva poze cu stadiul in care am ajuns cu el, la final o sa fac un video cu poze de pe parcursul constructiei (am pozat fiecare etapa). Spor! Editat Noiembrie 21, 2017 de kta_bmxpunk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Fain! Va iesi senzatie » Post actualizat in 21 Nov 2017 19:26Am mai lucrat si eu intre timp la SR500. Revopsit cam tot ce se putea, electrostatic. Schimbat rulmenti jug (conici), roti si bascula Montat niste chinezarii de amortizoare pe spate, dar care se pot reumple cu N2, schimbat uleiul si pot fi facuti destul de competitivi. I-am decupat aripile si urmeaza sa fie si ele vopsite. Acum mai trebuie sa-i fac motorul luna dupa care sa-l vopsesc negru si sa-i caut o sa corecta sau sa o retapitez pe aia originala, sa revopsesc rezervorul pentru ca nu-mi plac stickerele (am lasat treaba asta in mainile altcuiva si a dat-o gres). Mai multe poze in linkul ala dropbox, de pe pagina anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 (editat) Amortizoarele sunt de pe amazon.co.uk si au costat vreo 70-100£. Sunt copii fidele Ohlins si se pot imbunatati considerabil din ce am citit. Se numesc RFY. Eu ti-as recomanda YSS.Electrostatic la userul ElSpa, are o firma SRZ powdercoating customs. Cadru, bascula si roti vreo 500-600lei, nu mai tin minte exact.Si spitele da, erau in perfecta stare doar ca m-ar fi costat mult mai mult sa le dau jos, sa le cromez si sa le pun inapoi. Dar stiu un englez care face roti spitate custom si e relativ ieftin. A lucrat cu Triumph. Am sa ti dau un link cand ajung la un laptop http://www.drwheelbuilding.com/index.html Editat Noiembrie 22, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.