Sari la conținut

Coltul Colectionarilor


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

Daca NSU are vopseaua originala ar fi mai indicat sa-l lasi asa, e mult mai cool! :rock: Arata trasnet!

nu cred ca este originala, nu am studiat problema,dar are rugina de aproape nu arata asa bine vopseaua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si la cererea telespectatorilor o sa pun ceva poze...

 

momentan nu am de la toate dar...nici Dumnezeu nu a facut lumea intr-o zi :D post-4469-1199640727_thumb.jpg

 

Extraordinara motocicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru domni colectionari,pasionati adevarati nu samsari,am o veste buna.Muzeul National de Istorie a Romaniei a facut unele demersuri catre Asociatia Motociclistilor din Romania,interesindu-se de fenomenul colectionarii de motociclete vechi,indiferent de producator.Urmeaza sa stabilim contacte cu persoanele abilitate de la ei pentru a vedea ce si cum.O sa revin cu noi informatii.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Hai sus cu treaba asta. Sau toti suntem afectati de criza. Bunu, nici nu am cautat, dar eu inca nu am vazut nici o poza de la tine cu un motor vechi :rose: Ce zici?

Iaca si pe JAWA Perak, in vopseaua originala. Mai are careva asa ceva?

post-48458-1254262040_thumb.jpg

post-48458-1254262102_thumb.jpg

post-48458-1254262130_thumb.jpg

post-48458-1254262162_thumb.jpg

post-48458-1254262187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sus cu treaba asta. Sau toti suntem afectati de criza. Bunu, nici nu am cautat, dar eu inca nu am vazut nici o poza de la tine cu un motor vechi :rose: Ce zici?

Iaca si pe JAWA Perak, in vopseaua originala. Mai are careva asa ceva?

 

Dac te duceai la expozitia de la Muzeul National,puteai sa vezi nu una ci trei din motoarele mele.Zundapp 350 din 1938,IJ 56 din 1961 si Hoinarul de prin 90.

Daca o sa participi la Marsul Motocicletelor de Epoca ce marcheaza inchiderea Expozitiei,vei putea admira ,pe viu,superba mea DKW 125,produs in 1940 si in perfecta stare de functionare.

Daca-ti iei inima in dinti si ma vizitezi odata,o sa poti admira si restul de motociclete adunate de mine pentru un unic scop.Crearea unui nucleu de 20-30 de motociclete pentru a demara actiunea:Muzeul Motocicletei din Romania.Ei?????????????Crezi ca esti in stare sa renunti la una sau doua din "iubitele" tale pentru placerea tuturor?Daca da atunci cauta-ma.Bunu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dac te duceai la expozitia de la Muzeul National,puteai sa vezi nu una ci trei din motoarele mele.Zundapp 350 din 1938,IJ 56 din 1961 si Hoinarul de prin 90.

Daca o sa participi la Marsul Motocicletelor de Epoca ce marcheaza inchiderea Expozitiei,vei putea admira ,pe viu,superba mea DKW 125,produs in 1940 si in perfecta stare de functionare.

Daca-ti iei inima in dinti si ma vizitezi odata,o sa poti admira si restul de motociclete adunate de mine pentru un unic scop.Crearea unui nucleu de 20-30 de motociclete pentru a demara actiunea:Muzeul Motocicletei din Romania.Ei?????????????Crezi ca esti in stare sa renunti la una sau doua din "iubitele" tale pentru placerea tuturor?Daca da atunci cauta-ma.Bunu

 

Pe cuvant ca mi-am dat silinta. Am venit la Bucuresti cu gandul sa merg la expozitie printre altele dar am amanat pe ultima zi, iar in penultima seara tarziu a trebuit sa plec pe neasteptate. Asta e, viata e grea. Nu o a ajung nici la Marsul de Inchidere. Ma multumesc cu pozele.

Da-mi un PM cu numarul tau de telefon. Sigur trebui sa ne intalnim. Imi place idea ta si vreau sa vedem daca putem "colabora" cumva.

Totusi, pentru curiozitatea mea, de ce nu pui o poza, doua cu ce ai tu? Eu, ce am pastrat pentru mine, nu am poze cu ele, nu am timp sa ma ocup de ele, indiferet cat de mult as vrea si stau bine mersi "parcate" care pe unde. In schimb, mai pun o poza doua, cu ce iti place mult dintre cele care imi trec prin mana sau cele care mi-ar place sa le tin pentru mine. Sa mai vada si ochii lu` altii cate o vechitura.

Maine fac poze la primul meu proiect de Racer... ani `40 si le postez. Pana atunci, un IWL Berlin cu motor de MZ 150 cc, care a fost la un pas sa ramana in "familie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cuvant ca mi-am dat silinta. Am venit la Bucuresti cu gandul sa merg la expozitie printre altele dar am amanat pe ultima zi, iar in penultima seara tarziu a trebuit sa plec pe neasteptate. Asta e, viata e grea. Nu o a ajung nici la Marsul de Inchidere. Ma multumesc cu pozele.

Da-mi un PM cu numarul tau de telefon. Sigur trebui sa ne intalnim. Imi place idea ta si vreau sa vedem daca putem "colabora" cumva.

Totusi, pentru curiozitatea mea, de ce nu pui o poza, doua cu ce ai tu? Eu, ce am pastrat pentru mine, nu am poze cu ele, nu am timp sa ma ocup de ele, indiferet cat de mult as vrea si stau bine mersi "parcate" care pe unde. In schimb, mai pun o poza doua, cu ce iti place mult dintre cele care imi trec prin mana sau cele care mi-ar place sa le tin pentru mine. Sa mai vada si ochii lu` altii cate o vechitura.

Maine fac poze la primul meu proiect de Racer... ani `40 si le postez. Pana atunci, un IWL Berlin cu motor de MZ 150 cc, care a fost la un pas sa ramana in "familie".

 

sa mai luminez putin curtea casei,care-i plina de materiale de constructie si de......motociclete si o sa pun poze cu preferatele mele.Tl 0731.832.103.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai domnilor bai.Unde naiba le gasiti?Macar nu le mai instrainati.Tineti-le pentru voi si ne adunam cand la unu cand la altu ca sa le admiram.Si,din cand in cand sa o punem de o expozitie.A?Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Hai sus cu treaba asta. Sau toti suntem afectati de criza. Bunu, nici nu am cautat, dar eu inca nu am vazut nici o poza de la tine cu un motor vechi :crack: Ce zici?

Iaca si pe JAWA Perak, in vopseaua originala. Mai are careva asa ceva?

 

FRUMOASA DE PICA JAWA TA....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domne,cine n-are ce face cu timpul liber se apuca de colectionat.Si daca chiar esti diliu ,colectionezi motociclete.Si daca chiar colectionezi motociclete vei vedea ca motocicletele pe care le-ai adunat cu mare truda ,de prin noroaie,de prin rematuri,de prin funduri de garja intunecoase,de pe la prieteni,de pe unde a intarcat Mutu iapa,observi cu stupoare ca la modelul tau mai sunt vreo patru variante si ca ce ai tu acasa nu e ce credeai si asa mai departe.Imi vine sa le scot la vanzare si sa beau bani cu prieteni.

Am un Ij 49 de care sunt tare mandru.Vine cineva la mine si -mi zice ca da ,motorul este de IJ 49 da cilindru nu e.Ca cilindru original e de fonta si ca al meu e de aluminiu etc.Bun zic eu ,ia sa vedem ce zice gogale si ce constat?Ca am un rezervor de IJ 49 da nu are cutia de scule pe el.Iau in mana ciocanul de 3 kg. si ma indrept amenintator spre amaratul de motor,ridic ciocanul deasupra capului ,ma concentrez si cand sa-l lovesc mortal de o suta de ori ce vad?IJ-ul meu nu are cutie electrica precum MZ-ul de 125.Cele de pe gugale aveau da numai jumate din ele,cealalta jumatate erau ca si a mea.Ce-i de vina saracul fier ca a ajuns in Romanica si ca a ajuns asa cum a ajuns?L-am iertat si va rog pe voi cei care va mai pricepeti,s a ma lamuriti si pe mine.!1.La un IJ 49 este obligatoriu sa aiba cutia de scule pe rezervor?2.La un IJ 49 este obligatoriu sa aiba o cutie electrica asa ca la DKW?3.Un IJ 49 este obligatoriu sa aiba cilindru de fonta cu patru prezoane sau este si varianta cu cilindru cu aripioare de aluminiu cu sase prezoane?

Iata o tema interesanta de discutat pentru colectionari si nunumai.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domne,cine n-are ce face cu timpul liber se apuca de colectionat.Si daca chiar esti diliu ,colectionezi motociclete.Si daca chiar colectionezi motociclete vei vedea ca motocicletele pe care le-ai adunat cu mare truda ,de prin noroaie,de prin rematuri,de prin funduri de garja intunecoase,de pe la prieteni,de pe unde a intarcat Mutu iapa,observi cu stupoare ca la modelul tau mai sunt vreo patru variante si ca ce ai tu acasa nu e ce credeai si asa mai departe.Imi vine sa le scot la vanzare si sa beau bani cu prieteni.

Am un Ij 49 de care sunt tare mandru.Vine cineva la mine si -mi zice ca da ,motorul este de IJ 49 da cilindru nu e.Ca cilindru original e de fonta si ca al meu e de aluminiu etc.Bun zic eu ,ia sa vedem ce zice gogale si ce constat?Ca am un rezervor de IJ 49 da nu are cutia de scule pe el.Iau in mana ciocanul de 3 kg. si ma indrept amenintator spre amaratul de motor,ridic ciocanul deasupra capului ,ma concentrez si cand sa-l lovesc mortal de o suta de ori ce vad?IJ-ul meu nu are cutie electrica precum MZ-ul de 125.Cele de pe gugale aveau da numai jumate din ele,cealalta jumatate erau ca si a mea.Ce-i de vina saracul fier ca a ajuns in Romanica si ca a ajuns asa cum a ajuns?L-am iertat si va rog pe voi cei care va mai pricepeti,s a ma lamuriti si pe mine.!1.La un IJ 49 este obligatoriu sa aiba cutia de scule pe rezervor?2.La un IJ 49 este obligatoriu sa aiba o cutie electrica asa ca la DKW?3.Un IJ 49 este obligatoriu sa aiba cilindru de fonta cu patru prezoane sau este si varianta cu cilindru cu aripioare de aluminiu cu sase prezoane?

Iata o tema interesanta de discutat pentru colectionari si nunumai.Bunu.

 

Ce oameni hackerii astia, iti dai seama, au folosit username-ul lui Bunu ca puna intrebari intrebatoare, ca doar Bunu nu ar fi ridicat niciodata ciocanul la o motocicleta. Totusi, daca au intrebat.... ma chinui eu sa raspund... poate imi iese...

Primul IJ copiat dupa DKW a fost IJ 350. Modelul copiat a fost DKW NZ 350-1, acesta fiind modelul militar, iar modelul civil fiind DKW NZ 350. Diferenta dintre cele 2 DKW, care sare imediat in ochi este contactul. Modelul civil avea contactul in rezervor, iar cel militar in cutia de ebonita. Ambele DKW-uri aveau cutie de ebonita, un model incorporand contactul in cutia de ebonita, iar celalalt nu. Motocicletele, avand cadru rigid, aveau cutiuta de scule de forma triunghiulara montata in lateral unde se inchide cadrul in spate, aproape de axul roti.

IJ 49, adica varianta revizuita si modificata al lui IJ 350 aduce modificari substantiale. Furca telescopica in loc de cea paralelogran si suspensie spate. Deci automat au stricat locul pentru cutiuta de scule triunghiulara asa ca au facut-o in rezervor. Diferenta intre rezervoarele de IJ 350 si IJ 49 este ca primul nu avea cutiuta de scule in rezervor.

Deci, ca sa raspund cu punctuatie la intrebarile tale:

1. Este obligatoriu ca la IJ 49 sa ai cutiuta de scule in rezervor. Altfel ai rezervor de IJ 350, sau DKW NZ 350-1 (modelul militar), dar nu ai cum sa iti dai seama.

2. Este obligtoriu sa ai cutie electrica si este musai sa aiba contactul in ea.

3. Din cate stiu, cilindru trebuie sa fie de fonta, dar nimic nu e exclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa le ai.Cel putin al meu le are dar in schimb am altfel de aripi :wacko: ,mai rare :lol:

Incearca un google inainte de a cumpara,macar sa sti pe ce arunci bani

 

E cumparata mai demult si la bani care i-am dat pe ea....Am dat 2 milioane acu 4 ani.Interesant este ca are pe ea un carburator BVF,un releu rusesc aflat sub saua pasagerului si cilindru si chiulasa mult mai masive decat cele din fonta.Rezervorul nu are pe el insemne stantate dar nu are nici cutie de scule.Seile nu arata nici pe departe ca cele de pe M adica sunt mult mai mari ,mai labartate.Este un subiect de discutie foarte interesant.Ce vreau sa subliniez este faptul ca , cu cat incerci sa te apropii de perfectiune ,cu atat mai mult te indepartezi de ea.Asta pentru ca au existat atatea variante pentru acelasi lucru incat este greu sa greu sa ai,sa zicem, un IJ 49 perfect.

Mesaj completat

Ce oameni hackerii astia, iti dai seama, au folosit username-ul lui Bunu ca puna intrebari intrebatoare, ca doar Bunu nu ar fi ridicat niciodata ciocanul la o motocicleta. Totusi, daca au intrebat.... ma chinui eu sa raspund... poate imi iese...

Primul IJ copiat dupa DKW a fost IJ 350. Modelul copiat a fost DKW NZ 350-1, acesta fiind modelul militar, iar modelul civil fiind DKW NZ 350. Diferenta dintre cele 2 DKW, care sare imediat in ochi este contactul. Modelul civil avea contactul in rezervor, iar cel militar in cutia de ebonita. Ambele DKW-uri aveau cutie de ebonita, un model incorporand contactul in cutia de ebonita, iar celalalt nu. Motocicletele, avand cadru rigid, aveau cutiuta de scule de forma triunghiulara montata in lateral unde se inchide cadrul in spate, aproape de axul roti.

IJ 49, adica varianta revizuita si modificata al lui IJ 350 aduce modificari substantiale. Furca telescopica in loc de cea paralelogran si suspensie spate. Deci automat au stricat locul pentru cutiuta de scule triunghiulara asa ca au facut-o in rezervor. Diferenta intre rezervoarele de IJ 350 si IJ 49 este ca primul nu avea cutiuta de scule in rezervor.

Deci, ca sa raspund cu punctuatie la intrebarile tale:

1. Este obligatoriu ca la IJ 49 sa ai cutiuta de scule in rezervor. Altfel ai rezervor de IJ 350, sau DKW NZ 350-1 (modelul militar), dar nu ai cum sa iti dai seama.

2. Este obligtoriu sa ai cutie electrica si este musai sa aiba contactul in ea.

3. Din cate stiu, cilindru trebuie sa fie de fonta, dar nimic nu e exclus.

Ciocanul nu era de trei kg.,era de 500g,nu era de metal ci era de cauciuc si nu l-am ridicat deasupra capului ci era ,undeva pe langa mine.

Da ,se pare ca eu am o combinatie de IJ-uri si DKW-uri din care o sa iasa un rat de toata frumusetea.Asta daca nu ma combin cumva sa iasa un 49 ca lumea.Ramane de vazut.Acum inteleg eu de ce uni prefera sa reconditioneze nemtesti vechi.Pentru ca nu au atatea variante ca la astea socialiste.Neamtu cand a facut un model,apai sa tinut de el pana la capat.Au vrut ca,colectionari din viitor sa-i pomeneasca de bine.Sunt numai pareri personale .Multam pentru legislatie.Am receptionat-o.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DKW NZ 350-1, acesta fiind modelul militar, iar modelul civil fiind DKW NZ 350.

 

Militar a mai fost si NZ350/43

 

Pai la 2 mil ce mai vrei,si asa ti-a dat destul de multe :wacko: .Macar mai poti investi in ea fara sa sari de o limita decenta.Pune o poza cu rezervorul tau ca poate te incurc eu cu unul de '49 la schimb.

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Militar a mai fost si NZ350/43

 

Pai la 2 mil ce mai vrei,si asa ti-a dat destul de multe :) .Macar mai poti investi in ea fara sa sari de o limita decenta.Pune o poza cu rezervorul tau ca poate te incurc eu cu unul de '49 la schimb.

 

Raspund cu intarziere,dar raspund.Am stabilit cu Lolo ca este rezervor de 350.Deci la pastrare cu el.Dealtfel mai multe piese sunt de 350.Rotile sunt de Moscvici (motocicleta) scarile sunt de 350,seile sunt de 350,farul de 350.

In alta ordine de idei,am inscris in circulatie DKW-ul de 125 cu numarul de inmatriculare B-125-DKW si astept sa vina uscatul ca sa ies cu el pe strada.O sa pun poze si un filmulet .

Poate revigoram acest topic pentru ca s-au inmultit cei ce COLECTIONEAZA motociclete si le tin numai pentru frumusetea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate revigoram acest topic pentru ca s-au inmultit cei ce COLECTIONEAZA motociclete si le tin numai pentru frumusetea lor.

 

Eu nu mă consider un colecționar, dar am garajul plin cu 4 moto înmatriculate:

MZ ES 250/1960 cu ataș și Suzuki V-Strom 1000 DL/2005 ale mele,

Yamaha TZR 50/2004 și Simson AWO 425 S/1961 ale fiicei mele mai mici

 

 

și va fi și mai plin, după ce aduc de la service MZ-ul de 175 fără acte pe care mi l-am făcut cadou de ziua mea pe 15 dec. 2010

 

Mai am un ES 250 cu acte vechi la vopsit,

 

iar pentru fiica mea cea mare am luat epava de mai jos care are acte vechi.

 

Pentru că la epavă e prea mult de lucru, am trecut-o în rezervă și pe fiică-mea am pricopsit-o cu RT-ul lui Nicu Chopper de la Câmpia Turzii (acte noi)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...