sangre Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 ma oameni buni...cu suflet bun... caut si eu o pereche de carburatoare de GS 500 sau kawa KLE de 500, GPS de 500 care puteti si care aveti... CUMPAR.... sau macar niste resturi de Keihin CVK carburatoare care nu sunt ...neaparat functionale sau complete...imi trebuiesc Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 La Multi Ani gs-isti nu am mai postat de mult pe topic, am stat mai tot plecat. oricum sper ca anul asta sa ma plesneasca si pe mine norocul cu un gs si sunt sanse mari. mai am si eu o intrebare si anume ... as sari direct la un bandit de 600 ca imi bag un credit pentru un moto si cine stie cand mai ajung eu sa imi schimb moto ca o sa platesc cativa ani pentru el... ce ziceti e riscant sau mai bine zis ... sa ma arunc sau nu. astept cateva raspunsuri de la voi si precizez si faptul ca inca nu am permisul dar o sa vina si ala in ianuarie, februarie .... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 (editat) La Multi Ani gs-isti nu am mai postat de mult pe topic, am stat mai tot plecat. oricum sper ca anul asta sa ma plesneasca si pe mine norocul cu un gs si sunt sanse mari. mai am si eu o intrebare si anume ... as sari direct la un bandit de 600 ca imi bag un credit pentru un moto si cine stie cand mai ajung eu sa imi schimb moto ca o sa platesc cativa ani pentru el... ce ziceti e riscant sau mai bine zis ... sa ma arunc sau nu. astept cateva raspunsuri de la voi si precizez si faptul ca inca nu am permisul dar o sa vina si ala in ianuarie, februarie .... ms Salut eu am luat permisul anul trecut si am inceput cu un Gs si nu imi pare rau deloc, e o motocicleta care iti iarta multe greseli ca incepator daca iti iei una mai mare pt inceput poate fi mai riscant acum depinde de tine ce vrei sa faci .......... Bafta si mult noroc Editat Ianuarie 5, 2008 de marse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Salut eu am luat permisul anul trecut si am inceput cu un Gs si nu imi pare rau deloc, e o motocicleta care iti iarta multe greseli ca incepator daca iti iei una mai mare pt inceput poate fi mai riscant acum depinde de tine ce vrei sa faci .......... Bafta si mult noroc sincer nici mie nu mi-ar parea rau dar tu poate ai si schimbat-o pana acum eu cine stie cand voi avea aceasta o cazie si de aia as vrea sa profit putin ... mai astept raspunsuti la postul de mai sus pls si ms man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 ma oameni buni...cu suflet bun... caut si eu o pereche de carburatoare de GS 500 sau kawa KLE de 500, GPS de 500 care puteti si care aveti... CUMPAR.... sau macar niste resturi de Keihin CVK carburatoare care nu sunt ...neaparat functionale sau complete...imi trebuiesc Merci mult! uite omule in carei e cineva care dezmembreaza un GS 500 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=17159 poate ai norocul sa mai aiba carburatoarele.... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 nu ma mai ajuta si pe mine nimeni cu o parere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 ce credit iti bagi ? asa de curiozitate te intreb ca-s ofiter credite nu de alta. in rest ce sa-ti zic eu , alege ce motor iti place nu e mare diferenta da un gs se vinde usor si fara pierderi dupa un sezon , eu as merge pe un gs la inceput apoi pe altul mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Merci adya suzuki Am vb cu omul...cam nehotarat... Daca stiti pe careva ca vinde 2 carburatoare de GS500 sau KLE 500 sau....GPZ de 500 eu sunt clientul Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 ce credit iti bagi ? asa de curiozitate te intreb ca-s ofiter credite nu de alta. in rest ce sa-ti zic eu , alege ce motor iti place nu e mare diferenta da un gs se vinde usor si fara pierderi dupa un sezon , eu as merge pe un gs la inceput apoi pe altul mai mare . credit pentru nevoi personale ... oricum tre sa mai astept, gs-ul imi place dar e faza ca nu voi avea dupa un an doi sa zic posibilitati sa imi iau ceva mai mare ... daca nu ma insel am id-ul tau de mess ... tu esti la BCR ....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 credit pentru nevoi personale ... oricum tre sa mai astept, gs-ul imi place dar e faza ca nu voi avea dupa un an doi sa zic posibilitati sa imi iau ceva mai mare ... daca nu ma insel am id-ul tau de mess ... tu esti la BCR ....? Eu mi-am facut credit auto pt un GS 500F nou. Avans 25%, pe vremea aia costa 6050 euro cu totul. 3 ani rata ~ 150euro. Acuma a scazut pretul, e ~ 5000 parca, si iarna mai au si ceva reduceri din ce-am vazut, pt modele 2007. Moto inca o mai am si nici n-am de gand sa trec la ceva mai mare, am mers destul de putin cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 La Multi Ani gs-isti nu am mai postat de mult pe topic, am stat mai tot plecat. oricum sper ca anul asta sa ma plesneasca si pe mine norocul cu un gs si sunt sanse mari. mai am si eu o intrebare si anume ... as sari direct la un bandit de 600 ca imi bag un credit pentru un moto si cine stie cand mai ajung eu sa imi schimb moto ca o sa platesc cativa ani pentru el... ce ziceti e riscant sau mai bine zis ... sa ma arunc sau nu. astept cateva raspunsuri de la voi si precizez si faptul ca inca nu am permisul dar o sa vina si ala in ianuarie, februarie .... ms stai linishtit ca nici banditul nu-i mare lucru pentru incepator... vad ca tinzi spre touring... ce pot sa-ti spun e ca un bandit de 600 nu-i gixxer... e diferentza mare intre sport si touring de aceeasi capacitate cilindrica (documenteaza-te despre cuplu si cai putere)... am avut si eu GS ca incepator si nu pot spune ca m-am plictisit de el.. dar pe GS capeti experientza numai pana la un nivel... dupa care stilul de mers iti cere sa-l schimbi... daca iti place touring ia-ti direct bandit (daca zici ca nu iti permiti sa schimbi motorul usor) dar sfatul meu e sa te cunoshti bine pe tine inainte sa-ti alegi motorul... gandeshte-te ce vrei sa faci cu el (drumuri lungi/orash) ca exista avantaje si dezavantaje care nu se vad imediat... de exemplu un naked in orash merge de minune.. dar la drum lung te rupe vantul la glezne si genunchi... nu imediat.. simti efectele peste cativa ani... ar fi multe de de spus si de-asta te las pe tine sa decizi ce vrei... dar nu-ti fie frica de bandit doar pt ca e cu 100cmc mai mare... daca ai cap pe umeri n-ai probleme cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 stai linishtit ca nici banditul nu-i mare lucru pentru incepator... vad ca tinzi spre touring... ce pot sa-ti spun e ca un bandit de 600 nu-i gixxer... e diferentza mare intre sport si touring de aceeasi capacitate cilindrica (documenteaza-te despre cuplu si cai putere)... am avut si eu GS ca incepator si nu pot spune ca m-am plictisit de el.. dar pe GS capeti experientza numai pana la un nivel... dupa care stilul de mers iti cere sa-l schimbi... daca iti place touring ia-ti direct bandit (daca zici ca nu iti permiti sa schimbi motorul usor) dar sfatul meu e sa te cunoshti bine pe tine inainte sa-ti alegi motorul... gandeshte-te ce vrei sa faci cu el (drumuri lungi/orash) ca exista avantaje si dezavantaje care nu se vad imediat... de exemplu un naked in orash merge de minune.. dar la drum lung te rupe vantul la glezne si genunchi... nu imediat.. simti efectele peste cativa ani... ar fi multe de de spus si de-asta te las pe tine sa decizi ce vrei... dar nu-ti fie frica de bandit doar pt ca e cu 100cmc mai mare... daca ai cap pe umeri n-ai probleme cu el Habar n-ai ce vorbesti acolo. Fata de GS 500 Bandit 600 are putere aproape dubla si trage total altfel (4 linie, 4 supape vs 2 linie, 2 supape), inclusiv din ture joase. Dupa ce ca are atatia cai in plus mai vine si transmisia. Gandeste te ca GSul are pinion de 16 si foaie de 39 de dinti si Banditul are 15 si 47. Primul meu motor a fost GS 500 si imi este foarte drag si acuma insa diferenta intre cele doua la capitolul putere si dinamica e mult mai mare decat ar parea la prima vedere. Continui sa sustin ca GS 500 e cea mai corecta motocicleta de incepator dintre toate motoretele si din toate punctele de vedere. Eu unul pot spune cu mana pe inima ca m-as fi imprastiat in mod obligatoriu cu Banditu la vreo 2-3 faze pe la inceput la care GS-ul m-a iertat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 asa e. pt inceput e super bun gs'ul. incepator si eu, m'a ajutat f mult aceasta motocicleta. iar dc vrei credit, mai bine o iie pe leasing ca sa poti vinde apoi fara probleme. app. la multi tuturor Gs'istilor!!! o asigurare nu vrei? masina, moto orice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 La Multi Ani si Multi km facuti calare pe motoare gs-istilor Ma, eu in octombrie mi-am luat gs-ul si sunt foarte multumit de el dpdv al stabilitati, tractiuni, sprintului, desi e FOARTE PERICULOS pe sosea umedea, gheata, chicura, dak nu ai cauciucuri mai street. Eu zic k e perfect pt touring. Dar dak as fi avut posibilitatea financiara, tilhar ma faceam pe un bandit 600N s.m.f in ia de iarna! Asfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 (editat) @tamas mie nu mi se pare deloc periculos (in comparatie cu alte motoare naked) pe umezeala si zapada. eu am mers fara probleme si chiar m'a impresionat aderenta @ rip - gs este chiar manevrabil. pentru touring nu este perfect. este bun te cam doare fundu insa dupa primii 300 km or so am mers cu el si pe distante lungi. in oras este foarte fun trage foarte liniar de la 3500 ture pana la 10.000 . daca te intereseaza vezi ca am ceva de genu la vanzare insa din mai cand cumpar alta Editat Ianuarie 8, 2008 de legnakrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ametist Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 @tamas mie nu mi se pare deloc periculos (in comparatie cu alte motoare naked) pe umezeala si zapada. eu am mers fara probleme si chiar m'a impresionat aderenta @ rip - gs este chiar manevrabil. pentru touring nu este perfect. este bun te cam doare fundu insa dupa primii 300 km or so am mers cu el si pe distante lungi. in oras este foarte fun trage foarte liniar de la 3500 ture pana la 10.000 . daca te intereseaza vezi ca am ceva de genu la vanzare insa din mai cand cumpar alta zi-le tu, vecine ce-ti mai placea la frig!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 zi-le tu, vecine ce-ti mai placea la frig!! stiu eu ce'i prinde bine si'l incalzeste: o pizza diavola in otopeni !!! >=> => => ASIGURARI RCA <= <= <= !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 [...] Eu unul pot spune cu mana pe inima ca m-as fi imprastiat in mod obligatoriu cu Banditu la vreo 2-3 faze pe la inceput la care GS-ul m-a iertat. si care sunt fazele acelea? intreb pentru ca multi vechi intr'ale motociclismului fac referire la ele dar putin le si citeaza. e mana in gaz atunci cand te sperii? e greutatea mai mica la GS care il face mai manevrabil? blocheaza GS-ul mai putin spatele sau fata la franari de urgenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 si care sunt fazele acelea? intreb pentru ca multi vechi intr'ale motociclismului fac referire la ele dar putin le si citeaza. e mana in gaz atunci cand te sperii? e greutatea mai mica la GS care il face mai manevrabil? blocheaza GS-ul mai putin spatele sau fata la franari de urgenta? OK! Ca fost posesor de GS 500 si care posta frecvent pe aici acum cateva zeci de pagini, ma simt dator cu unele completari. In primul rand NU cred in incepatorii care nu-i dau morti (in gura) la motor prea devreme macar odata si indirect proportional cu experienta si reflexele, automatismele dobandite. In acest caz nr. cailor putere este automat direct proportional cu sansele de a da-o in bara. Apoi, pe langa fiabilitatea renumita, intretinerea si exploatarea ieftina si usoara, pretul avantajos de achizitie GSul este si un model care se depreciaza f putin, mai ales in comparatie cu alte motoare. Este din acest punct de vedere un fel de VW Golf Diesel, daca vreti. De aceea nu cred in cei care se tem, pe langa faptul ca "le ramane mic", si de faptul ca o sa ramana cu el, doamne, pana la adanci batraneti si o sa piarda mii de euro cu el. Incepatori (cu capul pe umeri si neuroni in loc de vid in creier) vor exista mereu. Eu, pe vremea abuzului cu taxe vamale, l-am vandut fara a pierde vreun ban. Mi-l adusesem personal din Germania pe la 2300 de euro si l-am dat (in stare tehnica impecabila) cu 2550 dupa ce am bagat, ce i drept ceva bani in consumabile. Deci nu prea ai cum sa pierzi dupa un an la un motor de 1000-1500 de euro 500 de euro, decat daca ai dat cu el de copaci. Dar sa trecem acum la chestiile practice care fac ca GS 500 sa fie mai potrivit ca si prim motor decat Bandit 600 sau alte moto comparabile ca sa nu mai vorbesc de plastricate de 600 si peste. Poate ca unii bolnavi ar interpreta ca io ma oftic nu vreau ca incepatorii sa-si ia moto "adevarate" si ca poate nu toti vor sa se dea pe moto de acum 15 ani. F bine! Iegzista GS 500 din 2001 si peste care arata dupa parerea mea f beton (nu ca alea de dinainte ar arata penibil). Mai ales faceliftul coditei si a rezervorului, dar si ghidonul de street. In primul rand e vb de putere, da. As power corrupts. Puterea genereaza viteza si viteza stie toata lumea unde duce. Eu recunosc ca i-am dat de mai multe ori in gura cat o dus, neavand neaparat experienta cu carul (180 pe plat si 190 la vale). Nu spun ca am acum, dar oricum stau mai bine decat acum 2 ani. Daca aveam Bandit, la fel as fi facut. Si la o adica naspa altfel franezi si/sau eviti de la 180 sau de la 220. Tot la capitolul putere intra ruperea aderentei. Mi s-a intamplat ca GSul sa rupa aderenta urat de tot pe asfalt ud la plecarea de la stop sau dupa ce am virat de pe o strada pe alta si am pus gazul. Atat de tare de mi-a sarit piciorul din scarita si codita mi a plecat stanga de numa ca nu mi vedeam numaru de inmatriculare. Va dati seama ce s-ar fi intamplat la o putere dubla si cateva kilograme in plus. Apropos de kilograme. Da, conteaza si astea. In comparatie cu Banditul sunt vreo 30 si un pic. Dar chiar si GSul l-am lasat jos (f usor) la manevrare. A nu se frana brus la viteze f mici, nici chiar impingand din sa motoru in momentul ce motorul este inclinat si virat la maxim. Nu-i atata vb de greutate aici cat si mai ales de o anumita rutina si tehnica pe care o inveti. Cu Banditu nu am avut nici un fel de incident iar acum mi se pare la fel de usor de manevrat. Cu GSul am avut 2 accidente si cam 2 culcalri usoare la manevrare prin curte. Daca aveam Bandit as fi avut cel putin acelasi numar de accidente si culcari cu urmari cel putin la fel de grave pt sanatatea dar si portofelul meu. Si am ajuns odata in plus la bani. La GS, dintre toate japonezele dar nu numai, gasesti poate cel mai usor piese si la peturi ok. Daca e vb de dat mai mult in oras, e vorba aproape numai de avantaje. Consumul de benzina (iarasi banii ), manevrabilitatea, greutatea, gabaritul (adica ca-i ingust). Sa nu inteleaga nimeni ca GSul e moto numai de oras si afara e muci. Am facut cu GS ul ca prim motor si ca prima tura drumul de la Munchen la SB (1240 km) in 20 de ore, inclusiv 1 pierduta cu fusu orar si vreo 2-3 prin vama ca erau aia muisti si nu aveau chef de lucru. Nu spun ca GSul e motorul vietii dar pt mine este tot ce se poate intampla mai bun unui incepator. De ce sa te dai inhibat si cu gandul ca oricand te poate surprinde Hornetul sau ZX-9le? Decat sa mergi maro la chilotei la 30 % din potenitalu unei rachete, mai bine la 70 % al unui motor decent in care poti avea incredere. Oamenii care incep pe motoare f puternice si cu pozitii chinuite invata mai prost si mai lent sa conduca o motocicleta. GSul, avand semighidoane dar si o pozitie relativ sport fatza de alte nakeduri... poate pregati atat nakedisti cat si speederi. Ofera un compromis din punctul asta de vedere. Adica daca dupa ce te dai jos de pe GS si te sui pe Bandit nu ti se pare ca esti pe enduro iar daca te sui pe CBR 600 F nu ti se pare ca stai in cap si in maini. Asta este parerea mea. Oricum... evolutia GS 500 ---> Bandit 600 ---> Bandit 1200 nu mi se pare decat fireasca. Forever naked! Dar sa incepem cu inceputul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Emmppu-le, jos palaria tata ! Cred ca nici aia de la Suzuki nu povestesc atat de frumos si sincer despre un motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 nu e vb ca nici aia de la zuzy nu vb asa. e faz aca el a iubit acel prim motor, l'a ajutat sa se inalte, sa evolueze. l'a invatat tainele motociclismului si de aceea vb asa. GS rullz !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 super tare frate... cred ca o sa raman pana la urma tot la gs-ul pe care am si pus ochii prima data numai ca ... persoanele din jur si nu numai mi-au dat fel si fel de idei care mi-au parut k dar pana la urma ce tot atata graba, oricum banuiesc ca e greu inceputul pana iti iei primul moto si dinastea dupa stoarcem noi si de ceva mai mare daca va fi nevoie. sarumana GS-isti si pregatitiva ca in martie mai apare un incepator pe sosele ... :D:D ms pentru sfaturi si daca mai aveti cate ceva de impartasit sunt aici si cu urechile ciulite si o sa mai putin pana imi iau si eu moto . salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Oamenii care incep pe motoare f puternice si cu pozitii chinuite invata mai prost si mai lent sa conduca o motocicleta. bine zis hmm... Emppu mi'a spulberat cu argumente visul de a lua un B6 ca al doilea motor dupa o planeta 5 (da, stiu, era depasita tehnic si moral ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 salturari gs'isti. de paste as vrea s amerg prin grecia, evident cu motorul. am gasit undeva poza cu cutiile de mai jos. aveti idee unde le pot comanda, ce capacitate au, etc? poza .. defapt se vinde mototul cu tot cu acele cutii, e din jermania si nici in cap dc stau nu le pot lua. deci??? are cineva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Misto motorul... Ref. la cutii, vezi prin targ in Vitan... si nu numai. Stiu ca nu sunt cutiile o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.