doumy Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 misto proiect..keep up the good work o sa ma apuc si eu sa-i schimb look-ul dar mai intai s-o pun la punct din punct de vedere tehnic. tot caut o toba care sa sune mai gros..sa para suzana mai suparata. stie careva daca mai sunt baietii care faceau tobe de carbon AZF? sau ce alte tobe mai aveti care sperie copii mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 mare intrebare... imi spoone si mie cineva chestiile de baza care ar terbui sa le fac cand scot motorul de la iernat... incepator fiind nu stiu prea multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 iti dau un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 iti dau un mecanic bun. mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 buna. am nevoie de maneta de ambreiaj. Ma poate ajuta careva? Sau stie careva unde pot sa sudez maneta mea cea rupta? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 am uitat : stiti de unde pot lua crash pad-uri sau pe cineva care fabrica asa ceva ptr GS? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 am uitat : stiti de unde pot lua crash pad-uri sau pe cineva care fabrica asa ceva ptr GS?thx Stiu eu un mecanic care face crash pad-uri. Mie mi-a luat 1,5 mil pe perechea de jos si 2 mil pt cea de sus langa rezervor (ambele montate direct pe suruburile de la carena). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Stiu eu un mecanic care face crash pad-uri. Mie mi-a luat 1,5 mil pe perechea de jos si 2 mil pt cea de sus langa rezervor (ambele montate direct pe suruburile de la carena). buna. Pai la banii astia vreau si eu. Id-ul meu de mess il gasesti la profil. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut baieti, Am facut si eu o duda am luat din plin o groapa urata si aveam si pasagera in spate . S-a auzit o trosnitura urata, am tras pe dreapta, inspectat si totul parea ok.. rotile nu par sa se fi strambat. Totusi, cand m-am intors acasa am mers pe niste strazi ma linistite ca sa verific motorul: - 50 km/h; - Am pus in neutru; - Oprit definitv motorul ca sa ascult motocicleta cand merge; Rezultate: 1. Motorul pare sa mearga destul de “lin”, dar imi este imposibil sa imi dau seama fara sa merg pe o suprafata perfect plata, fara denivelari. Deci, sunt sanse sa fie rotile putin strambe, dar sa nu imi dau seama ochiometric. Ce sa fac in cazul acesta? 2. Se aude un sunet care pare sa vina de la roata din spate (sau lant), un “trosc” in surdina. Daca pun pe cricul central si invart, pare sa se transmita si in roata pentru ca il simt putin. Sunetul apare de 2-3 ori la o invartire completa a rotii. Ma gandesc sa nu fi patit rulmentul ceva. Ceva sugestii? Un mecanic priceput la care sa merg cu problema asta? (sau un service care sa nu ma rupa la portofel). Dau o bere pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Update: Rezultate - continuare: 3. Daca invart roata spate cu mana, merge lin 3 sferturi si apoi face restul cursei mai greu (cred ca asta era si inainte). Cauza: kit-ul de lant montat prost? E posibil sa fie foaia putin stramba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Manetele de Gs sunt foarte ieftine . Nu merita sa te chinui sa o sudezi . Gasesti pe Louis destul de multe si mai ieftine si mai scumpe dupa posibilitati . Daca nu cauta pe internet imposibil sa nu gasesti asa ceva in tara. (eu am luat una noua la 20 de lei a costat mai mult transportul ) Editat Februarie 9, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Am sunat la un service (www.kaore.net) sa ma duc pentru curatat/sincronizat/reglat carburatoare si au zis ca ma costa 170 lei. Nu e cam mult? Stiti cumva unde as putea sa ma duc mai ieftin? N-am mai fost niciodata si din ce mai citisem pe aici ar trebui sa fie cam 100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut baieti. Ca tot veni primavara, as vrea sa scot mobra, si in acest nobil scop, as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. As dori niste sugestii pentru amandoua. Stiu ca au mai fost, dar sunt 374 de pagini, si nu prea am timp sa caut. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut baieti. Ca tot veni primavara, as vrea sa scot mobra, si in acest nobil scop, as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. As dori niste sugestii pentru amandoua. Stiu ca au mai fost, dar sunt 374 de pagini, si nu prea am timp sa caut. Multumiri anticipate Dar nu ar fi mai indicat sa astepti mai intai sa-ti iei permisul?Nu dau cu bata dar...mai ai si tu putina rabdare. Motul 7100 10w40, filtru orice se potriveste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Pai vine si permisul, dar vroiam sa o scot in poligon. Momentan e la un prieten for safe keeping, prieten care conduce pana si din poligon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Pai vine si permisul, dar vroiam sa o scot in poligon. Momentan e la un prieten for safe keeping, prieten care conduce pana si din poligon Asa DA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Am nevoie de putin ajutor de la cunoscuti : Am un prieten care are un suzuki gs 500. Viteza maxima la care ii ajunge este de 170 km/h.Motocicleta este stock.. Intrebare e se poate face ceva ca sa ajunga la o viteza mai mare?Daca da ce? Multumesc! Editat Februarie 9, 2009 de Paulikaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 9, 2009 Autor Share Postat Februarie 9, 2009 Am sunat la un service (www.kaore.net) sa ma duc pentru curatat/sincronizat/reglat carburatoare si au zis ca ma costa 170 lei. Nu e cam mult? Stiti cumva unde as putea sa ma duc mai ieftin? N-am mai fost niciodata si din ce mai citisem pe aici ar trebui sa fie cam 100 lei. Fa o analiza de pret si la Service MyMoto -> 072MOTOARE si vezi ce si cum. Poate asta e pretul pietei, cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 gs ul nu e facut pentru asa viteze peste 150 nu mai ai nici o siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Am nevoie de putin ajutor de la cunoscuti :Am un prieten care are un suzuki gs 500. Viteza maxima la care ii ajunge este de 170 km/h.Motocicleta este stock.. Intrebare e se poate face ceva ca sa ajunga la o viteza mai mare?Daca da ce? Multumesc! Daca chiar vrea mai multa viteza cel mai simplu il vinde si isi ia alt motor, GS u clar nu e facut pentru viteza , la 170 te chinui si pe tine sa te tii de el da chinui si motorul , mie unu mii mila sa trag de el asa , o singura data iam dat 150 si mio ajuns , e prea instabil , mai ales ca nu am nici parbriz iti dai seama . 100 120/km e o viteza acceptabila pt un GS 500 din toate punctele de vedere. Parerea mea. Noapte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Daca chiar vrea mai multa viteza cel mai simplu il vinde si isi ia alt motor, GS u clar nu e facut pentru viteza , la 170 te chinui si pe tine sa te tii de el da chinui si motorul , mie unu mii mila sa trag de el asa , o singura data iam dat 150 si mio ajuns , e prea instabil , mai ales ca nu am nici parbriz iti dai seama . 100 120/km e o viteza acceptabila pt un GS 500 din toate punctele de vedere. Parerea mea. Noapte buna Multumesc pentru parere.Motorul nu este al meu este al unui prieten,el era mai interesat ... Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Multumesc pentru parere.Motorul nu este al meu este al unui prieten,el era mai interesat ... Multumesc inca o data! Un gs 500 stock bine pus la punct,cu carburatoarele reglate bine,filtrul de aer curatat,bujiile cu distanta optima,aprinderea exacta,compresia buna,ar trebui sa mearga cu 190(cel putin pe ceas). Viteza de 160-170 km/h este cea cu care merg pe autostrada,si este foarte stabila la viteza asta.Am doar un parbriz micut de 20 euro din louis,fara carene. Dupa 60-70 km pe autostrada la viteza asta obosesc si opresc la o tigare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Am nevoie de putin ajutor de la cunoscuti :Am un prieten care are un suzuki gs 500. Viteza maxima la care ii ajunge este de 170 km/h.Motocicleta este stock.. Intrebare e se poate face ceva ca sa ajunga la o viteza mai mare?Daca da ce? Multumesc! Aici ai un link cum sa-ti modifici gs-ul pt pista..........dar numai daca vrei s-o faci din pasiune si hobby, pt ca trebuie sa investesti timp si bani............si atunci normal ii mai usor si comod sa-ti iei un motor mai mare. Bafta ! http://www.gstwin.com/racers_corner.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Am avut mobra din imagine, din fabricata in 89. ulei motul, benzina 95 si cox 190km/h Am 186 si 99 kile. Mai mult de atata nu vroia:) Viteza ei de croaziera este 100 km/h. (necarenata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut baieti, Am facut si eu o duda am luat din plin o groapa urata si aveam si pasagera in spate . S-a auzit o trosnitura urata, am tras pe dreapta, inspectat si totul parea ok.. rotile nu par sa se fi strambat. Totusi, cand m-am intors acasa am mers pe niste strazi ma linistite ca sa verific motorul: - 50 km/h; - Am pus in neutru; - Oprit definitv motorul ca sa ascult motocicleta cand merge; Rezultate: 1. Motorul pare sa mearga destul de “lin”, dar imi este imposibil sa imi dau seama fara sa merg pe o suprafata perfect plata, fara denivelari. Deci, sunt sanse sa fie rotile putin strambe, dar sa nu imi dau seama ochiometric. Ce sa fac in cazul acesta? 2. Se aude un sunet care pare sa vina de la roata din spate (sau lant), un “trosc” in surdina. Daca pun pe cricul central si invart, pare sa se transmita si in roata pentru ca il simt putin. Sunetul apare de 2-3 ori la o invartire completa a rotii. Ma gandesc sa nu fi patit rulmentul ceva. Ceva sugestii? Un mecanic priceput la care sa merg cu problema asta? (sau un service care sa nu ma rupa la portofel). Dau o bere pentru ajutor Cred ca ai lovit telescopul spate. Asa am patit si eu ...dar eu fiind mai am dat cu ea de vreo 6-7 ori la rand....ehe aveam bagaje si femela in spate. In fine...telescopu spate a cedat...uleiu sa scurs....trebuie schimbat. Daca nu iti curge uleiul nu are nimic. De la o groapa nu prea se transmite socul pana la rulment... in alte ordine de idei groapa mare= lovit cauciuc pe janta, strambat janta, lovit telescop, si dupa aceea deja e nasol:) sa speram ca ai atins doar telescopul. Multa bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.