Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baietii, am reparat carcasa si sistemele de prindere de la far :crack: ; acum mai ramane sa-si revina vremea ca sa le pot monta la loc.

 

Am ramas cu suficienta rasina si fibra de sticla - pentru inca 20 de patch-uri similare, asa ca daca aveti vreodata nevoie - va ajut cu cea mai mare placere (free of charge of course :crack: ).

Sa speram totusi ca nu o sa fie cazul.

de unde ai cumparat rasina si fibra?am si eu nevoie de o reparatie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai cumparat rasina si fibra?am si eu nevoie de o reparatie :crack:

 

De la link-ul pe care mi l-a dat si mie Andu: /index.php?showtopic=129791

O sa te coste in jur de 360.000: 2l rasina + 1l acetona (sa iti iei neaparat ca e buna la desclestat degetele :crack: ) + intaritor rasina si fibra de sticla.

 

Daca ai nevoie de indicatii, sa-mi spui; eu am invatat cate ceva din operatiunea asta.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand rotile sad.gif. pentru ca plec sezonul asta din ro si as vrea sa imi iau altceva acolo cand se face vreme de dat imi vand "iubirea". asadar : vand suzuki gs500, an 1998 stare estetica excelenta km in jur de 15000 din care 5000 i-am facut prin ro. nu-i lipseste nimic doar un stapan care sa o plimbe vara asta. pretul este de 1700 eu usor negociabil iar daca nu o doreste nimeni intr-o luna nu mai negociez nimic pentru ca o sa fiu deja plecat. asa ca cine o vrea sa ma contacteze 0752535826. poze nu am pe acasa cu ea dar daca este nevoie o sa merg pana la garaj sa ii fac niste poze.se poate vedea personal in brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc "fairing clips"? Si eventual ce denumire au in romana :crack:

Ma refer la chestiile acelea mici de plastic pe care le scoti apasand centrul in jos si apoi tragand de ele. Am atasat o poza cu un astfel de "Clip" si le mai am incercuite cu verde in pozele postate anterior - referitor la scoaterea parbrizului.

 

Le-am numarat recent si imi iese unul in minus, probabil a sarit cand am tavalit motorul.

post-38382-1235076415_thumb.jpg

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asa ceva este prinsa si aparatoarea de noroi la masina (la unele cel putin, ex:Opel Vectra '93) doar ca nu stiu daca au dimensiunea care ti-o trebuie tie.

 

aha

Intrebarea mea ar fi: unde gasesc sa cumpar unele noi? Am cautat pe louis, dar nu am gasit nimic (e posibil sa fi ratat totusi, ca deh este in germana).

Daca se gasesc, ma descurc cu dimensiunea: iau unul dupa mine si compar.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bine (sper) v-am regasit. De cand nu am mai intrat observ ca sunt mai multi posesori de GS. Nu prea am avut timp sa mai postez, dar de data asta revin cu un nou proiect. Am nevoie de ceva sfaturi. GS500 cu EFI

 

Cam asta e pentru moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Vin cu o problema pe care o am. As avea nevoie de cel putin un cui de dozaj pentru carburatorul de GS. Se pare ca nu am fost atent si am reusit sa pierd unul din cuie. L-am analizat cu ocazia asta si pe celalalt care inca il am si ar fi nevoie sa il schimb si pe acela, ca nu arata prea bine. Cu ocazia asta, ridic intrebarea daca are cineva cuie de rezerva sau de vanzare. Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: care ai incercat/reusit sa adaptezi un "pinten"(partea de carena de sub motor cu varful spre roata fata) de GPZ la un GS 500 E ?!

Daca nu macar aveti niste sfaturi sa-mi dati; vreau sa incerc asa ceva.

 

Multumesc

 

daca reusesti sa adaptezi carena aia sa-mi trimiti si mie te rog o poza sa vad cu a iesit... sau daca nu sa-mi spuna si mie cineva de la ce alt motor s-ar potrivi o carena de aia...

multumesc mult tuturor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Vin cu o problema pe care o am. As avea nevoie de cel putin un cui de dozaj pentru carburatorul de GS. Se pare ca nu am fost atent si am reusit sa pierd unul din cuie. L-am analizat cu ocazia asta si pe celalalt care inca il am si ar fi nevoie sa il schimb si pe acela, ca nu arata prea bine. Cu ocazia asta, ridic intrebarea daca are cineva cuie de rezerva sau de vanzare. Multam

Nu mai bagati in seama post-ul, am reusit si am dat de urma cuiului intr-un final (dupa ce abandonasem orice speranta). Scuzele mele cui s-a deranjat pentru mine. Sa vina timpul bun odata! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand rotile sad.gif. pentru ca plec sezonul asta din ro si as vrea sa imi iau altceva acolo cand se face vreme de dat imi vand "iubirea". asadar : vand suzuki gs500, an 1998 stare estetica excelenta km in jur de 15000 din care 5000 i-am facut prin ro. nu-i lipseste nimic doar un stapan care sa o plimbe vara asta. pretul este de 1700 eu usor negociabil iar daca nu o doreste nimeni intr-o luna nu mai negociez nimic pentru ca o sa fiu deja plecat. asa ca cine o vrea sa ma contacteze 0752535826. poze nu am pe acasa cu ea dar daca este nevoie o sa merg pana la garaj sa ii fac niste poze.se poate vedea personal in brasov.

 

 

 

/index.php?...p=0entry0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? :)

 

Uite asa ceva cum am eu se gaseste pe louis sunt foarte rezistente se potrivesc fara nici o modificare. Eu le-am luat de la un tip pentru vreo 350 ron dar "le-am testat" pe ambele parti pe la vreo 50-60 km/h odata taras pana la oprire si alta data s-au izbit de-o bordura si a urcat pe trotuar. Cred ca nu mai aveam capace motor pe nici una din parti ....deci am facut o investitie buna si se vopsesc in maxim 2h cu tot cu retusuri :D. Deci dupa juma de zi de la cazatura e ca noua.

 

Asta din poza, cea din partea dreapta e cea pe care sa dus taras pana sa oprit....ti se pare lovita, zgariata...zici ca-i noua

post-24853-1235424523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol despre cum sa faci asa ceva nu cred ca o sa gasesti.E vorba de indoit teava,sudat,prins in suruburi.De ce ar face cineva un asemenea tutorial?

Regulile sunt cateva:

-3 puncte de sprijin,

-bara ce vine peste capac sa fie dintr-o bucata,

-urechile de prindere ale crash-bar-ului sa fie un material mai putin rigid decat prinderile pe cadru(decat torsiune in cadru mai bine forfecare in urechile astea),sa fie sub anumite unghiuri fata de cadru(pentru a crea un anumit tip de rezistenta-nu imi bat capu' acum cu asta ca e prea dimineata).

Restul tine de estetica.

Bafta!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am reusit pana la urma sa improvizez fostul robinet de benzina astfel incat sa vina benzina prin cadere libera , partea naspa e ca acuma tot timpul mi se ineaca motorul :) ,iar pe la garnitura care merge de la carburator la cilindru picura putina benzina si mai curge si pe sub motor pe undeva , da nu pot sa imi dau seama de unde vine de undeva de dedesupt... prin ceva gaura habar nu am exact intr-un drept cu baia de ulei , da nu pot sa imi dau seama de unde curge... ceva pareri ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am reusit pana la urma sa improvizez fostul robinet de benzina astfel incat sa vina benzina prin cadere libera , partea naspa e ca acuma tot timpul mi se ineaca motorul :) ,iar pe la garnitura care merge de la carburator la cilindru picura putina benzina si mai curge si pe sub motor pe undeva , da nu pot sa imi dau seama de unde vine de undeva de dedesupt... prin ceva gaura habar nu am exact intr-un drept cu baia de ulei , da nu pot sa imi dau seama de unde curge... ceva pareri ? :D

 

Robinetul original are un sistem de blocare cand motorul este oprit. Probabil ca acel sistem impiedica sa apara tocmai problema pe care o ai tu.

E destul de alarmanta problema daca mergi cu ea asa. Cred ca iti dai seama ca o sa iti consume mult , sau o sa se inece , sau mai rau sa se aprinda ceva pe acolo.

 

O alta problema este ca daca intra prea multa benzina in cilindru , aceasta spala pelicula de ulei si va avea o uzura mai mare (asa spune teoria).

 

Benzina pe sub motor poate sa curga pe un furtunas special facut pentru asa ceva. Atunci cand in carburatoare intra prea multa benzina si plutitorul nu mai isi face treaba (cred ca la tine plutitoarele si "cuiul" acela nu mai opreste benzina) benzina este trimisa pe un furtun sub motocicleta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danutz22 Mai mult ca sigur, problema este de la nivelul aiurea in carburator, ce cauzeaza sa iasa benzina pe la supraplin (scurgerea) si sa ai prea multa benzina care intra in cilindrii (afumarea).

 

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm

 

Verifica nivelul cu un furtunas ca in link-ul de mai sus si regleaza nivelul ca sa scapi de problemele respective. Este usor de facut si nu strica sa verifici.

Pentru a modifica nivelul, doar indoi tabla care apasa pe cuiul poantou, e o tabla argintie. Nivelul trebuie sa fie la garnitura de la capacul de jos al carburatorului, practic la punctul de imbinare dintre capacul de jos si corpul carburatorului.

 

Faptul ca ai pus robinet de alt tip nu ar trebui sa aiba efectul pe care il descrii, doar sa ai o curgere mai buna, nemaifiind conditionat de motor, daca este pornit sau nu. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios dar in loc sa te chinui sa repari sau sa schimbi robinetul ala cu tot felul de improvizatii mai bine luai altul de la cineva care dezmembreaza un gs si nu mai aveai treaba . Nu faci treaba cu tot felul de carpeli si in plus o sa te lase cand iti este lumea mai draga .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios dar in loc sa te chinui sa repari sau sa schimbi robinetul ala cu tot felul de improvizatii mai bine luai altul de la cineva care dezmembreaza un gs si nu mai aveai treaba . Nu faci treaba cu tot felul de carpeli si in plus o sa te lase cand iti este lumea mai draga .

Indiferent ca are robinetul original sau nu are robinet deloc, motorul trebuia sa functioneze normal. Ca a incercat sa puna altceva in locul lui, nu are nici o legatura. Problema la el se afla in carburatoare. Sistemul folosit in robinetul de fabrica al GS-ului nu este unul gandit spre maxim de performanta, mai mult spre siguranta, din aceasta cauza zic eu ca sunt atatea probleme cu acest robinet.

Fuel starvation/debit prea mic spre carburator-motor, cauzat tot de sistemul de functionare al robinetului este o problema permanenta aproape la toti cei care merg la viteze/turatii mai mari.

Motorul trebuie sa functioneze in aceeasi parametrii si daca se leaga o sticla direct la intrarea din carburatoare sau cu un furtun direct din rezervor.

 

Referitor la carpeli.. se dovedesc uneori mai bune ca originalele, daca se investeste ceva timp in ele, pentru probe si rezolvarea unor anumite probleme.

Ca exemplu, eu am renuntat la comanda prin vacuum al robinetului si am transformat robinetul in unul clasic, in care am pozitiile OFF- RES- ON. Pe langa asta, am redus la minim si posibilitatea de a pierde vacuum la carburatorul stang din moment ce am pus capac peste iesirea la care se lega furtunelul ce pleca la robinet din carburatorul stang.

 

Prin argumentele de mai sus nu incurajez modificarile sau adaptarile noname. Atata timp cat nu exista probleme iar piesele stock isi fac treaba, e mai bine sa se pastreze stock-ul. Pentru performanta si simplificarea sistemelor, exista oameni care au experienta necesara si pot da solutii viabile.

 

Eu unul m-am inspirat mereu din forumul www.gstwin.com si nu am avut decat de castigat.

Spor la treaba si asfalt/vreme pe plac!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofer gratis o oglinda originala pentru Suzi GS500E ! Oglinda este in stare buna, nu este noua (2001), este modelul de plastic, neagra, dreptunghiulara si este pentru partea stanga.

 

Conditii:

 

- pot sa o predau in Bucuresti sau in Curtea de Arges;

- cel care o doreste, sa aiba nevoie de ea.

 

:friends:

Editat de marius317
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofer gratis o oglinda originala pentru Suzi GS500E ! Oglinda este in stare buna, nu este noua (2001), este modelul de plastic, neagra, dreptunghiulara si este pentru partea stanga.

 

Conditii:

 

- pot sa o predau in Bucuresti sau in Curtea de Arges;

- cel care o doreste, sa aiba nevoie de ea.

 

:friends:

 

 

uite eu o mai am pe asta /index.php?...t&p=1560448 ca cealalta sa rupt. O vreau eu...sunt din bucuresti

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc "fairing clips"? Si eventual ce denumire au in romana :friends:

Ma refer la chestiile acelea mici de plastic pe care le scoti apasand centrul in jos si apoi tragand de ele. Am atasat o poza cu un astfel de "Clip" si le mai am incercuite cu verde in pozele postate anterior - referitor la scoaterea parbrizului.

 

Le-am numarat recent si imi iese unul in minus, probabil a sarit cand am tavalit motorul.

Si eu am nevoie de 2 bucati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...