Remus20 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 buna, am si eu un gs din 96 si sunt foarte multumit de el. singurul fapt care ma deranjeaza este consumul in oras 7/100km.din cate am citit pe forumuri cica consumul normal e de 4.5-5 chiar 6 l la 100km.(nu-i dau forja) Ce parere aveti sa fie din cauza carburatoarelor si a cuielor ponton? O a doua problema e cu bateria.am luat de vre-o 7 luni baterie noua marca VARTA cu amperajul potrivit si imi consuma foarte repede lichidul din interiorul bateriei.Cand am observat am pus electrolizi in ea, e OK ca am auzit ca nu e bine.......... Astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 buna, am si eu un gs din 96 si sunt foarte multumit de el. singurul fapt care ma deranjeaza este consumul in oras 7/100km.din cate am citit pe forumuri cica consumul normal e de 4.5-5 chiar 6 l la 100km.(nu-i dau forja) Ce parere aveti sa fie din cauza carburatoarelor si a cuielor ponton? O a doua problema e cu bateria.am luat de vre-o 7 luni baterie noua marca VARTA cu amperajul potrivit si imi consuma foarte repede lichidul din interiorul bateriei.Cand am observat am pus electrolizi in ea, e OK ca am auzit ca nu e bine.......... Astept parerile voastre Salut, Consumul este mare intradevar , cel mai bine e sa mergi la un mecanic priceput sa-ti curete/sincronizeze/regleze carbelitoarele.Cat despre baterie trebuie masurata incarcarea sa nu-ti incarce prea mult si sa "fiarba" bateria .Daca incarcarea este corespunzatoare nu ai decat sa completezi in continuare bateria cu electrolit. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salut,Consumul este mare intradevar , cel mai bine e sa mergi la un mecanic priceput sa-ti curete/sincronizeze/regleze carbelitoarele.Cat despre baterie trebuie masurata incarcarea sa nu-ti incarce prea mult si sa "fiarba" bateria .Daca incarcarea este corespunzatoare nu ai decat sa completezi in continuare bateria cu electrolit. Multa bafta Deci ideea e in felul urmator: Am fost recent la mecanic si carburatoarele au fost curatate si sincronizate, si le gat de baterie e normal sa se tewrmine asa rpd electrolitul? Mc mult ca ai raspuns (imi prind bine niste intrumari)ASFATL USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KARMA Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Deci ideea e in felul urmator: Am fost recent la mecanic si carburatoarele au fost curatate si sincronizate, si le gat de baterie e normal sa se tewrmine asa rpd electrolitul? Mc mult ca ai raspuns (imi prind bine niste intrumari)ASFATL USCAT Salut ... prb de comsum nu este de la sincronizare ... este de la nivelul de benzina din carburatoare ... nu am vazut pana acum un gs pe care am pus mana sa fie nivelele bune ... toate sunt marite ... de aici si un consum mai mare ... fa o proba rapida cu un furtunel si o sa te convingi Legat de baterie ... eu iti sugerez sa te duci la varta cu ea ... si sa le explici prb ... banuiesc ca e in garantie ... deci nu cred ca au de ce sa comenteze ... si mai mult ca sigur iti explica ei care este prb si unde ... Cya ... si sper sa iti rezolvi prb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salut ... prb de comsum nu este de la sincronizare ... este de la nivelul de benzina din carburatoare ... nu am vazut pana acum un gs pe care am pus mana sa fie nivelele bune ... toate sunt marite ... de aici si un consum mai mare ... fa o proba rapida cu un furtunel si o sa te convingiLegat de baterie ... eu iti sugerez sa te duci la varta cu ea ... si sa le explici prb ... banuiesc ca e in garantie ... deci nu cred ca au de ce sa comenteze ... si mai mult ca sigur iti explica ei care este prb si unde ... Cya ... si sper sa iti rezolvi prb KARMA apreciez interesul tau dar: tin sa te anunt ca si nivelul benzinei in carburator mi-a fost reglat pt ca asta a fost ultima problema la motor(nu statea la relantiv si bineinteles ca coonsuma ff mult) nu stiu ce sa-i mai fac pt ca cam astea ar fi posibilele probleme de consum si nu vreau sa ma duc la mecanic si sa ma stoarce de bani si sa nu faca nimic....ALTE IDEI?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) KARMA apreciez interesul tau dar: tin sa te anunt ca si nivelul benzinei in carburator mi-a fost reglat pt ca asta a fost ultima problema la motor(nu statea la relantiv si bineinteles ca coonsuma ff mult) nu stiu ce sa-i mai fac pt ca cam astea ar fi posibilele probleme de consum si nu vreau sa ma duc la mecanic si sa ma stoarce de bani si sa nu faca nimic....ALTE IDEI?? Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc. In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a. Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare. In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba. Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500. Bafta si asfalt uscat! Salut,Consumul este mare intradevar , cel mai bine e sa mergi la un mecanic priceput sa-ti curete/sincronizeze/regleze carbelitoarele.Cat despre baterie trebuie masurata incarcarea sa nu-ti incarce prea mult si sa "fiarba" bateria .Daca incarcarea este corespunzatoare nu ai decat sa completezi in continuare bateria cu electrolit. Multa bafta Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!! Editat Mai 20, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KARMA Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 KARMA apreciez interesul tau dar: tin sa te anunt ca si nivelul benzinei in carburator mi-a fost reglat pt ca asta a fost ultima problema la motor(nu statea la relantiv si bineinteles ca coonsuma ff mult) nu stiu ce sa-i mai fac pt ca cam astea ar fi posibilele probleme de consum si nu vreau sa ma duc la mecanic si sa ma stoarce de bani si sa nu faca nimic....ALTE IDEI?? Dupa cum spune si Andu depinde f mult si de stilul de mers ... si totusi ... daca merg frumos cu ea consuma undeva la 3.8 - 4 ... daca merg mai agresiv undeva la 5 ... dar la 7 nu am ajuns niciodata ... dupa ce incalzesti motorul eventual dupa ce te intorci de undeva ... accelereaza un gol pana undeva la 9-10 000 ... in reprize de cate 2-3 secunde ... si te uiti pe evacuare ce fel de fum scoate ... si cat ... eu sunt aproape sigur ca va scoate un fum NERGU ... si dupa 4-5 reprize nu mai vezi nimic in spate ... eu inca merg pe ideea ca ai nivelele mari ... Ai spus ca "ti-a" fost reglat nivelul ... VERIFICA si tu ca nu iti ia decat 5 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) De ceva timp se aude o bataie in chiulasa numai la relanti si cand revine din turatie. Am presupus ca ar fi supapele apoi lantul de distributie . In final cred ca am gasit cauza . Axa cu came de la admisie are joc stanga drapta destul de mare . Daca misc de ea stanga dreapta mai cu forta adica sa loveasca in margine zgomotul care il face este asemator cu cel care se aude cand merge motorul (ai impresia ca parca bate cineva cu ciocanul in chiulasa). A mai patit cineva le fel ? Cu ce as putea corecta jocul de la axa cu came ? Banuiesc ca se aude doar cand revine din turatie si la relanti pentru ca la acceleratie axa este tinuta fix de lantul de distributie pe cand la revenire lantul nu mai este intins la maxim si lasa axa sa joace . Editat Mai 20, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc.In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a. Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare. In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba. Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500. Bafta si asfalt uscat! Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!! Andule.........foarte agresiva explicatie....dar am prins ideea.s-ar putea sa ai dreptate in privinta mersului subturat se mai intampla cateodata.deci ca sa fim intelesi nu e vb de pornire brusca de la stop si de schimbat de obicei schimb pe la 5000.as mai vrea sa te mai intreb daca cu bateria pot sa mai fac cva sau pot s-o schimb linistit?intreb asta pt ca imi face figuri la pornire si nu vreau s-o chinui. Mc mult pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Andule.........foarte agresiva explicatie....dar am prins ideea.s-ar putea sa ai dreptate in privinta mersului subturat se mai intampla cateodata.deci ca sa fim intelesi nu e vb de pornire brusca de la stop si de schimbat de obicei schimb pe la 5000.as mai vrea sa te mai intreb daca cu bateria pot sa mai fac cva sau pot s-o schimb linistit?intreb asta pt ca imi face figuri la pornire si nu vreau s-o chinui.Mc mult pt sfaturi Sorry!Nu am vrut sa fiu agresiv.Ceea ce stiu despre baterii e ceea ce am scris si in postul anterior,adica nu se pune electrolit niciodata. Sigur e ca modifici in felul asta aciditatea,ceea ce duce la o incarcare eronata,poate influenteaza si sistemul de incarcare.Bateria la gol poate parea incarcata in felul asta dar nu iti poate furniza amperajul de care ai nevoie la pornire. Parerea mea cumpara alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Sorry!Nu am vrut sa fiu agresiv.Ceea ce stiu despre baterii e ceea ce am scris si in postul anterior,adica nu se pune electrolit niciodata. Sigur e ca modifici in felul asta aciditatea,ceea ce duce la o incarcare eronata,poate influenteaza si sistemul de incarcare.Bateria la gol poate parea incarcata in felul asta dar nu iti poate furniza amperajul de care ai nevoie la pornire.Parerea mea cumpara alta. Eu am resuscitat o baterie cu apa distilata + redresor (din ala de pe vremea lui Ceasca pt baterii auto). M-a mai tinut un sezon asa, a doua oara cand am incercat faza (adica primavara urmatoare, la prima pornire) a decedat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 De ceva timp se aude o bataie in chiulasa numai la relanti si cand revine din turatie. Am presupus ca ar fi supapele apoi lantul de distributie . In final cred ca am gasit cauza . Axa cu came de la admisie are joc stanga drapta destul de mare . Daca misc de ea stanga dreapta mai cu forta adica sa loveasca in margine zgomotul care il face este asemator cu cel care se aude cand merge motorul (ai impresia ca parca bate cineva cu ciocanul in chiulasa). A mai patit cineva le fel ? Cu ce as putea corecta jocul de la axa cu came ? Banuiesc ca se aude doar cand revine din turatie si la relanti pentru ca la acceleratie axa este tinuta fix de lantul de distributie pe cand la revenire lantul nu mai este intins la maxim si lasa axa sa joace . esti omu' meu. Bai cat m-a frecat pe mine sunetul acela..... Daca vrei sa vezi istoaria cauta toate mesajele mele si ai sa gasesti detaliata problema asta. La mine aparea un zgomot metalic , de obicei cu motorul cald, DOAR uneori. Zgomotul disparea de la sine. Am crezut ca e de la acel joc axial al axelor cu came -> am cumparat "acele saibe" originale de mai multe grosimi . Am experimentat si tot degeaba. Am schimbat pastilele , am reglat jocul sa fie in limite admise -> degeaba. Intr-un final am ajuns la concluzia ca este de la uzura tachetilor (acei cilindrii care se aseaza deasupra supapelor). Am ajuns la concluzia asta deoarece atunci cand motorul a fost desfacut , nu s-a tinut cont de locul de unde s-au scos. Cand am montat motorul nu am mai stiu t cum au fost => si asa a aparut acel zgomot. Disperat , am inlocuit chiulasa => zgomotul a disparut. In concluzie: nu e de la axele cu came, ci mai degraba de la jocul tachetilor. buna, am si eu un gs din 96 si sunt foarte multumit de el. singurul fapt care ma deranjeaza este consumul in oras 7/100km.din cate am citit pe forumuri cica consumul normal e de 4.5-5 chiar 6 l la 100km.(nu-i dau forja) Ce parere aveti sa fie din cauza carburatoarelor si a cuielor ponton? O a doua problema e cu bateria.am luat de vre-o 7 luni baterie noua marca VARTA cu amperajul potrivit si imi consuma foarte repede lichidul din interiorul bateriei.Cand am observat am pus electrolizi in ea, e OK ca am auzit ca nu e bine.......... Astept parerile voastre Salut. Problema cu bateria este mai mult ca sigur de la releul de incarcare: e ars! Am avut aceeasi problema. Vei incepe sa schimbi becuri frecvent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 esti omu' meu. Bai cat m-a frecat pe mine sunetul acela..... Daca vrei sa vezi istoaria cauta toate mesajele mele si ai sa gasesti detaliata problema asta. La mine aparea un zgomot metalic , de obicei cu motorul cald, DOAR uneori. Zgomotul disparea de la sine.Am crezut ca e de la acel joc axial al axelor cu came -> am cumparat "acele saibe" originale de mai multe grosimi . Am experimentat si tot degeaba. Am schimbat pastilele , am reglat jocul sa fie in limite admise -> degeaba. Intr-un final am ajuns la concluzia ca este de la uzura tachetilor (acei cilindrii care se aseaza deasupra supapelor). Am ajuns la concluzia asta deoarece atunci cand motorul a fost desfacut , nu s-a tinut cont de locul de unde s-au scos. Cand am montat motorul nu am mai stiu t cum au fost => si asa a aparut acel zgomot. Disperat , am inlocuit chiulasa => zgomotul a disparut. In concluzie: nu e de la axele cu came, ci mai degraba de la jocul tachetilor. Ce joc pot avea tachetii in afara de cel cauzat de pastile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Ce joc pot avea tachetii in afara de cel cauzat de pastile ? tachetii , cel putin la GS500, sunt niste mici piese cilindrice care se deplaseaza in sus si jos odata cu supapa. Tachetii cu timpul se uzeaza si e posibil ca sa creasca spatiul (jocul) dintre ei si locasul locul in care se deplaseaza. Nu stiu daca m-am exprimat corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Baietii, eu m-am hotarat sa-mi schimb cele 2 becuri de la STOP.Le voi inlocui cu unele cu LED.Dintre multiplele avantaje ale acestora, cel mai important este acela ca sunt mult mai vizibile pe timp de zi. Daca e sa le comand pe site la baietii astia, trebuie sa comand in suma minima de 200 RON(adica 8 becuri) pentru a le putea ridica de la ei de la sediu(scutesc astfel plata pentru livrare).Deci....daca mai sunt inca minim 3 amatori, ziceti si ne combinam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) salut incep sa cred ca suzy a mea e blestemata ieri am mers cam 40-50 km,totul frumos a mers .Azi dimineata nu a vrut sa mai porneasca :electromotorul se invarte dar nu porneste. INcercand sa imi dau seama care e problema am scos electromotorul afara si am dat la automat[nu stiu daca e bine sau nu]se invarte frumos. Acum si intrebarea mea :cumva axul ala de la electromotor trebuie sa iasa in afara ca sa cupleze la motor??la mine nu iese. Sau poate are altceva si nu imi dau eu seama[scanteie nu da la niciuna din bujii].ms mult and please help Editat Mai 21, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Baietii, eu m-am hotarat sa-mi schimb cele 2 becuri de la STOP.Le voi inlocui cu unele cu LED.Dintre multiplele avantaje ale acestora, cel mai important este acela ca sunt mult mai vizibile pe timp de zi. Daca e sa le comand pe site la baietii astia, trebuie sa comand in suma minima de 200 RON(adica 8 becuri) pentru a le putea ridica de la ei de la sediu(scutesc astfel plata pentru livrare).Deci....daca mai sunt inca minim 3 amatori, ziceti si ne combinam! deci cele 2 becuri de stop sunt 30RON? m-as baga si eu dar ideea e cum ajung la mine....cluj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 deci cele 2 becuri de stop sunt 30RON? m-as baga si eu dar ideea e cum ajung la mine....cluj.... Da, un bec e 30 RON cu tot cu TVA si fara transport(asta daca strang o comanda de 10 bucati, intre timp m-am interesat la ei). Pentru cei din provincie cred ca e mai rentabil sa comandati fiecare separat.Transportul oricum il platiti!Sorry! Astept Bucuresti-ul! (fara sa fac in vreun fel discriminare!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 nu va chinuiti sa modificati stopul de gs, sau sa schimbati becuri si de alea...numai stricati bani degeaba..... si au am tot incercat sa-l fac sa se vada bine si sa arete mai "frumos"....si in final am ajuns la o concluzie...mi-am pus stop cu leduri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 arata f bine...care a fost procesul?si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 arata f bine...care a fost procesul?si cat te-a costat? poi a fost 40 de eur stopul, l-am gasit foarte greu...10 eur o semnalizare(adica 40 si semnalizarile)...si 5 eur lampa suplimentara pt numar....si ca parte mecanica a fost foarte simplu... am sudat o platbanda peste urechile de la gaurile de la stopul vechi si am dat alte gauri...si partea electrica, am pus papuci pe firele de la stop si le-am bagat in mufa de la cel vechi....cam 2 ore de lucru...macar a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 tachetii , cel putin la GS500, sunt niste mici piese cilindrice care se deplaseaza in sus si jos odata cu supapa. Tachetii cu timpul se uzeaza si e posibil ca sa creasca spatiul (jocul) dintre ei si locasul locul in care se deplaseaza. Nu stiu daca m-am exprimat corect. La mine marginea de la axa cu came se vede ca e un pic deformata iar zgomotul nu apare decat la relanti si cand revine cum accelerez un pic nu se mai aude (parca e prea mare zgomotul pentru a fi facut de taheti si mi se pare ca se aude foarte sus in chiulasa tachetii sunt un pic mai jos ). Oricum de unde ai luat distantiere pentru axa cu came ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Legat de becuri, cine stie ce fel de bec este la pozitie, la gs 500 f? Vreau sa il inlocuiesc cu un led si as avea nevoie de dimensiunea lui (si mi-e lene sa-l scot de acolo ca sa merg cu el dupa mine).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 La mine marginea de la axa cu came se vede ca e un pic deformata iar zgomotul nu apare decat la relanti si cand revine cum accelerez un pic nu se mai aude (parca e prea mare zgomotul pentru a fi facut de taheti si mi se pare ca se aude foarte sus in chiulasa tachetii sunt un pic mai jos ). Oricum de unde ai luat distantiere pentru axa cu came ? am comandat de la firma asta . Suna inainte si vezi daca mai aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 poate nu toti urmariti "Intalnirile Gs-istilor" , duminica 24 mai plimbare cu gs-urile pana la Barajul Patinul / Valea Doftanei /index.php?...t&p=1900154 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.