ZLI Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 bag si eu neste poze cu suzi mea,sper sa va placa.vizionare placuta Mesaj completat hohooooo.....ia uitati-va si voi unde a ajuns suzi! CE CAUTA CABLUL DE ACCELERATIE P-ACOLO? Tin sa va anunt ca sunt pe cale sa ma despart de suzi. Mi-am luat in primavara un gsx-r600 si n-am cum sa le pastrez p-amandoua. Am mers zilele trecute din nou cu gsul si mi-a placut la nebunie. E un motor de vis, care nu merita sa stea in garaj cu praful pe el. Sa le stapaniti sanatosi cat mai mult pe-ale voastre, ca in orice directie v-ati duce nu e la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 cam asta e farul cu pricina. in principiu partea neagra o rezolv cu poxipol si asa nu se va vedea.eu numa la sticla ma interesa solutie din aia de care zici numa daca o merge Deci la ce ai tu acolo io zic ca cel mai ieftin iesi daca iei alt far. Oricum n-o sa treci de ITP cu el lipit. Ca idee, am cautat pe net da' n-am gasit mare lucru (Google dupa "solutie parbriz crapat"). Eu tin minte ca firma unde a reparat taica-miu parbrizul era pe Agricultorilor (Sector 2, pe langa barul lui Ursu), dar dracu stie daca mai e acolo. Poti sa mai incerci si sa mergi din service in service. Uite aici ceva idei (dar vechi): 1. Tratament Hidrofob - aplicarea pe suprafata curatata a geamului a unui polimer trasnparent care umple spatiile microscopice ale geamului, si astfel nu sta pe geam apa, praful (aluneca pe el) - 300 k lei 2. Tratament polishare si lustruire geamuri - pt. eliminarea zgartieturi si murdarii (se curata geamul, se marcheaza zonele cu defectiuni, se prelucreaza suprafata cu mashina de polishat, folosindu-se un material abraziv). Pt. zgarieturi fine - se foloseste polish compound foarte fin tip P sau discuri de fetru. Pentru zgarieturi medii, vizibile si palpabile, precum si pentru cele adanci - substante cu abrazivi de granulatie mai mare 3. Pt. sparturi si crapaturi - se scoate aerul din spartura (cu dispozitiv special - gen pompa vid), se injecteaza in spatiul gol rasini speciale care este aspirata de vacuumul creat, dupa uscare suprafata se lustruieste - 25 - 30 USD La autoturismele indigene cu parbrize mai ieftine - de preferat inlocuirea adresa: Expert Auto Detailing (din Drumul Taberei) - Str. Valea Oltului 69-71, tel 312 22 22, 0722 122 222, 0788 122 222 Sursa: Autoexpert, martie 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 CE CAUTA CABLUL DE ACCELERATIE P-ACOLO? Tin sa va anunt ca sunt pe cale sa ma despart de suzi. Mi-am luat in primavara un gsx-r600 si n-am cum sa le pastrez p-amandoua. Am mers zilele trecute din nou cu gsul si mi-a placut la nebunie. E un motor de vis, care nu merita sa stea in garaj cu praful pe el. Sa le stapaniti sanatosi cat mai mult pe-ale voastre, ca in orice directie v-ati duce nu e la fel de bine. Scuzati va rog...dar am uitat sa-l bag pe gaura lui cand am sincronizat carburatoarele(nici macar nu erau desincronizate) dar am mai umblat prin ele(curatare,ridicarea cuielor de dozaj...si altele). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 caut releu de incarcare... are cineva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 caut releu de incarcare... are cineva ??? Intreaba-l pe mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Intreaba-l pe mihai_2b3 nu mai am ... ca i l-as fi dat si gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Ce tip de becuri sunt cele folosite la farurile de GS 500 F ? Am obs ca farul are 2 becuri, unul sus, si unul jos. Ma intereseaza in mod special cel de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Ce tip de becuri sunt cele folosite la farurile de GS 500 F ? Am obs ca farul are 2 becuri, unul sus, si unul jos. Ma intereseaza in mod special cel de sus. Bec H4, 12V, 60/55W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 @Kassu. Many thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 nu mai am ... ca i l-as fi dat si gratis Caut URGENT CABLU AMBREAJ SUZUKI GS 500 E din 93'.Va rog eu ajutati-ma si pe mine cu unul in stare buna ca al meu e dezlitat...facut ca dracu...va implor! Lasati un post sau PM. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d33a Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salut si bine v-am gasit. Am si eu un GS500F din 2005 caruia ii pare bine sa va cunoasca si are nevoie de ajutorul vostru. A ramas fara oglinda dreapta si nu poate iesi in lume nearanjat. Il puteti ajuta? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salut si bine v-am gasit. Am si eu un GS500F din 2005 caruia ii pare bine sa va cunoasca si are nevoie de ajutorul vostru. A ramas fara oglinda dreapta si nu poate iesi in lume nearanjat. Il puteti ajuta? Mersi! Oglinda de la F este la fel ca aia de la E? Ca daca da,iti dau eu una ca mai am o pereche. Verifica asta,si daca mere,da-mi PM cu adresa ta sa iti pun oginda la posta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 nu se potrivesc oglinzile de la F la E, la F sunt prinse pe carena fata pe cand la E sunt prinse pe ghidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d33a Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 nu se potrivesc oglinzile de la F la E, la F sunt prinse pe carena fata pe cand la E sunt prinse pe ghidoane Dap, am descoperit si eu ca nu se potrivesc. Multumesc pentru constatare Nk155 si multumesc de incercare Mihai_J4. Stiti pe cineva care vand piese Sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Dap, am descoperit si eu ca nu se potrivesc. Multumesc pentru constatare Nk155 si multumesc de incercare Mihai_J4. Stiti pe cineva care vand piese Sh? d33a.cu mare placere te-as ajuta eu in legatura cu oglinda.am una de dreapta si sunt aproape sigur ca e de gs sau de suzuki sv 650 sau poate se potriveste la ambele modele pune o poza cu oglinda care o ai sa vedem daca is la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 d33a.cu mare placere te-as ajuta eu in legatura cu oglinda.am una de dreapta si sunt aproape sigur ca e de gs sau de suzuki sv 650 sau poate se potriveste la ambele modele pune o poza cu oglinda care o ai sa vedem daca is la fel Oglinda de SV are aceeași prindere doar că e puțin mai înaltă. Am avut eu, că ăia de la Motor Team nu aveau pe stoc decât de SV. Nu m-a deranjat doar că nu mai arată perfect. Mai ai parbrizul ăla negru, Puig?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 hello am o mare problema :| azi am vrut sa imi schimb uleiul si cand am pus capacul de la filtrul de ulei la loc, cand am strans la loc cele 3 suruburi mi s-a rupt de la jumatate prezonul de jos. si a ramas capacul prins in doua suruburi, acum le-am desfacut si pe alea. heeeeelp am abandonat evident pusul uleiului...si intrebarea mea e simpla :ACUM CE FAC??? Mesaj completat nevermind.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 helloam o mare problema :| azi am vrut sa imi schimb uleiul si cand am pus capacul de la filtrul de ulei la loc, cand am strans la loc cele 3 suruburi mi s-a rupt de la jumatate prezonul de jos. si a ramas capacul prins in doua suruburi, acum le-am desfacut si pe alea. heeeeelp am abandonat evident pusul uleiului...si intrebarea mea e simpla :ACUM CE FAC??? Mesaj completat nevermind.... auch....ce ghinion... si eu s cam in acceasi situatiune...doar ca la mine nu i rupt..dar nu mai tine cand il strang se da peste cap... nu ti a ramas ciotul prezonului in afara? cat din el e afara? nu l poti prinde cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 helloam o mare problema :| azi am vrut sa imi schimb uleiul si cand am pus capacul de la filtrul de ulei la loc, cand am strans la loc cele 3 suruburi mi s-a rupt de la jumatate prezonul de jos. si a ramas capacul prins in doua suruburi, acum le-am desfacut si pe alea. heeeeelp am abandonat evident pusul uleiului...si intrebarea mea e simpla :ACUM CE FAC??? Mesaj completat nevermind.... Aceiasi chestie am patit si eu , ce am facut a fost sa iau 2 piulite si sa le infiletez pe surub si asa am reusit sa il scot afara sa il inlocuiesc. Mie mi-a ramas suficient loc sa pot infileta 2 piulite , in cazu tau nu stiu care e situatia , dar la mine asta a fost rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Mesaj completatnevermind.... Sa inteleg ca ai rezolvat-o intre timp? Editat August 6, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Am patit si eu faza cu ruptu prezonului la schimbu de ulei precedent. Am procedat cum se descrie mai sus, am pus 2 piulite si am reusit sa-l scot afara. Oricum, e posibil sa-l scoti si cu un patent, prezonu ala de jos e uns mereu cu ulei, s-a desfiletata foarte usor si la mine. In locu' prezonului mi-am pus un surub, nu prea-mi place improvizatia, dar sper sa rezolv la urmatoru schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Sa inteleg ca ai rezolvat-o intre timp? cam asa ceva am scos prezonul si am bagat un surub in loc, dar cam pica ulei..o sa schimb garnitura o sa mai pun niste silicon pe surubul ala si sper sa o rezolv de tot asa. si poate o rezolv pana diseara cand se strange lumea la academie Mesaj completat Done ! si cred ca am timp sa imi fac si unghiile dupa ce ma spal de ulei se mai intalneste lumea GSista in seara asta daca ploua in continuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 inca da cu picaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Propun o petiție să scoată șinele de tramvai. Și-așa nu-și ia lumea bilet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) cam asa ceva am scos prezonul si am bagat un surub in loc, dar cam pica ulei..o sa schimb garnitura o sa mai pun niste silicon pe surubul ala si sper sa o rezolv de tot asa. si poate o rezolv pana diseara cand se strange lumea la academie Mesaj completat Done ! si cred ca am timp sa imi fac si unghiile dupa ce ma spal de ulei se mai intalneste lumea GSista in seara asta daca ploua in continuare? prezonul rupt chiar inauntru se scoate usor cu sudura,pui o piulita mai mare deasupra si incarci pana in piulita sau chiar peste,sa vezi ce frumos iese..iar la capacul ala... poate l-ai ovalizat,nu l-ai strans in cruce,iar in cazul asta poti sa pui cate garnituri vrei si tot o sa curga,daca strangi prea tare o sa rupi din nou prezonul sau o sa freci filetul. alt capac sau asta ce-l ai il iei la smirghel intins pe o bucata de gresie sau geam sa-i refaci planeitatea [trebuie neaparat sa fie perfect plan] si in max 10 min l-ai rezolvat,numai ca nu o sa mai poti pune acea garnitura de guma,ci trebuie sa-ti confectionezi una de clingherit,merge si de dosar. vezi sa nu pui silcon din abundenta ... iti va infunda orificii din circuitul de ungere si vei pune mobra cu botul pe labe prematur. bafta si s'auzim de bine! Editat August 6, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.