warlock Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Hai cu primavara aia odata .... pai hai! eu am inceput! @work cu motoretu fusei Mesaj completat Cu salutari de la trupa hello too! la mine arata asa, fix degeaba e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 La Multi Ani, conas Tubifri! Sa traiesti si sa iti dea D-zeu numai asfalt uscat si benzina ieftina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 La Multi Ani, Mihai! La prima intalnire dai de baut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 La Multi Ani, conas Tubifri! Sa traiesti si sa iti dea D-zeu numai asfalt uscat si benzina ieftina! hai multumesc mult ... da acuma ce facusi ... m-ai dat de gol ? sa ne dea Al' de sus sanatate multa tuturor si muuuult noroc in situatiile limita. Mesaj completat La Multi Ani, Mihai! La prima intalnire dai de baut. multumesc dau ma dau ... da de cand ma rog de voi sa iesim (bine...eu o sa vin cu masina...da nu se pune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black-Corsair Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut sunt proaspat posesor al unui Gs 500 din '94 , as dori sa-i montez un geam fata , de preferabil fumuriu , idei careva, ceva oferte !? lasati pm cu detalii de contact si preturi la oferte . Mersi anticipat ! Mersi baieti , varugica , am facut comanda de la bbmoto , are ceva pe stoc fumuriu la 89 de lei cu tot cu sistem de prindere, cel mai ieftin ) , ajunge azi sau maine . Abia astept sa il montez , mai trebuie o toba sport de la vick si gata pe primavara asta . ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 multumescdau ma dau ... da de cand ma rog de voi sa iesim (bine...eu o sa vin cu masina...da nu se pune) si cum te recunoastem fara casca in cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Dezbracata ZUKa cum n-a mai fost vreodata! dupa operatiunile de anul trecut: cauciucuri noi, carburatie, ulei, filtru ulei, continuat ingrijirea de dupa iernat: ulei, filtru ulei, filtru aer, rulment jug (era putina mizerie acolo si cam troncanea la gropi), garnitura (cam picura si plangea putin dupa ce mergeam cu ea), lichid frana fata/spate, ... cat si alte bibilituri + pasarici d-ale mele: eticheta de pe rezervor, un surub, verificare alimentare.... multumim d-lui Florin. /index.php?...t&p=2314422 acu la papat de benzina si KM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cine are un cauciuc 150/60/zr17 second de vanzare.imi trebe pt un gs500 sau are ceva daca ii pun mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 n-am idee cum o sa-l pui si unde. daca se mai invarte roata. unii oameni ziceau ca merge, dar cu alta bascula. so... fa un calcul mai bine. pe wiki.gstwin.com vezi ca a facut unu' ... dar mai bine nu vrei... Mesaj completat ba, uite ca se poate, cu mici "ciocaneli" http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel dar atentie: ROATA CU TOTUL, nu doar cauciucul Mesaj completat eh, si cu o roata macar de 150 mai zambesti la ea, cand o vezi din spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Aaa nici nu ma chinui atunci cu cauciuc mai mare bine ca nu am cumparat ca poate imi atingea cadru sau lantu si atunci ma zgariam pe ochi.Mai bine cumbar unu de 150/60 cum e si acuma.DAR CINE ARE ASA CEVA second ca nu prea am bani acuma pt unu nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 vezi ca sunt destui cu bandit 400 la dezmembrat. din nou, iti trebuie roata cu totul. cauciucul doar, dai in alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 eu am luat de aici http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/20239.../article/280501 pe louis este aici codul 10019202 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Aaa nici nu ma chinui atunci cu cauciuc mai mare bine ca nu am cumparat ca poate imi atingea cadru sau lantu si atunci ma zgariam pe ochi.Mai bine cumbar unu de 150/60 cum e si acuma.DAR CINE ARE ASA CEVA second ca nu prea am bani acuma pt unu nou... eu am avut pe janta de gs guma pe 140 daca vrei si incape fara nici o modificare ... good luck Editat Martie 5, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Vinde cineva carene complete pt un gs500.As vrea sa ii fac o surpriza prietenei mele se apropie ziua ei si vreau sa ii montez niste carene pe gs u ei.Cred ca ar fii super fericita daca as reusii....binenteles cu ajutorul vostru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 eu am avut pe janta de gs guma pe 140 daca vrei si incape fara nici o modificare ... good luck :) daca doreste cineva o pereche de anvelope BRIDGESTONE batlax BT45R 140/70/18 SI 110/80/17 FAB 2005, au "carne" 70%. 150 lei setul pentru cei interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Sau o roata spate complet echipata(roata cu guma , cupla si pinion ok)...sa aveti cuce mere la Academie ,pret de primavara(aka astept oferta...primul venit, primul servit) si o baterie de carbe. Sau o Suzeta, nu de alta, dar nu prea mai am unde o tine...si ar fi pacat sa o dau afara ca inca e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladt Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Buna , sunt incepator si acum imi caut primul motor. Un coleg are de vanzare un GS500 din '89 care ma tenteaza . Am inteles ca este un motor potrivit pentru incepatori. M-am suit pe el ,dar din cauza vremii de afara nu m-am plimbat deloc cu el . GS-ul il vreau ca sa invat efectiv sa merg pe el , urmand ca urmatorul motor sa-l aleg mai in cunostinta de cauza. Dilemele mele: 1.am 1,87m si nu imi dau seama cat de confortabila va fi pozitia mea la ture mai lungi (am doar orele de scoala pe motor, deci experienta 0). Sfaturi , opinii in directia asta ? off-topic 2. RAR-ul ! sunt din alt judet , motorul e inmatriculat in Bucuresti . Nu as pleca la drum lung cu motorul , mai ales ca nu am experientza. Doar la RAR trebuie sa vada motorul . Presupun ca poate sa-mi dea actul in Bucuresti si sa fie dovada la Politia din judetul meu . Poate cineva sa confirme ? Multam fain ..si bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) Ca sa iti formezi mana pe el e ok. Nu iti face inca griji in privinta inaltimii. Abia la a doua motocicleta ar trebui sa te preocupe asta. Sunt putin mai inalt ca tine si nu am avut nicio problema din cauza inaltimii. Eu in schimb iti recomand sa cauti ceva mai nou si neaparat sa mergi cu un mecanic neutru la vizionarea motocicletei. Bafta! Editat Martie 10, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Eu am 1.85m inaltime si stau acceptabil pe GS. Oricum si eu l-am luat tot asa sa invat pe el si apoi sa-mi iau ce-mi doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) 2. RAR-ul ! sunt din alt judet , motorul e inmatriculat in Bucuresti . Nu as pleca la drum lung cu motorul , mai ales ca nu am experientza. Doar la RAR trebuie sa vada motorul . Presupun ca poate sa-mi dea actul in Bucuresti si sa fie dovada la Politia din judetul meu . Poate cineva sa confirme ? booh, nici n-ai inteles ce vrei in primul rand. Daca moto este inmatriculata, POTI circula cu ea. PUNCT. Apoi, de bun simt este sa-ti inmatriculezi / inregistrezi moto pe numele tau: financiar si politie (in care se schimba talonul cu numele tau si eventual numar de inmatriculare - in cazul tau DA); De la RAR ai nevoie de certificat de autenticitate, nu conteaza de la care RAR, necesar la inmatriculare (+ itp valabil, +rca, +inregistrat adm financiara, + taxe, +contract vanzare-cumparare); O inmatriculezi in judetul unde ai domiciliul. Mesaj completat sa invat pe el si apoi sa-mi iau ce-mi doresc. la mine e a doua moto. inca mai invat... nu stiu ce/cand o sa fie next moto. acum imi place bandit 650 sau 1250 (diferenta in jur de 1000E noua) sau gladius. Cand m-oi decide ce voi vrea poate o sa fie altceva. Poate M800... Oricum cu injectie si ABS. Eu sunt foarte multumit de GS500. Face tot ce-mi doresc, deocamdata. Mesaj completat Bafta! hai cu soseaua uscata! Editat Martie 10, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladt Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 De la RAR ai nevoie de certificat de autenticitate, nu conteaza de la care RAR, necesar la inmatriculare (+ itp valabil, +rca, +inregistrat adm financiara, + taxe, +contract vanzare-cumparare); O inmatriculezi in judetul unde ai domiciliul. Asta era informatia ..multam fain pentru raspunsuri .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 @warlock nu am zis ca vreau sa devin V.Rossi pe GS500 Doar sa trec perioada in care probabilitatea de a face greseli de incepator este mai mare. Mai mult ca sigur voi mai avea de invatat si dupa ce voi vinde GS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Salutare,gs-istilor! Se pare ca am revenit tot la GS ,imi era dor de consumul mic si intretinerea usoara. Pt uz zilnic e ideala. Editat Martie 15, 2010 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 frati gs-isti care ma ajuta intr-o chestiune? am nevoie de un portbagaj pt gs' meu (2003) si nu vreau sa dau 100 de euroi pe el de pe louis? are careva de vanzare? sau macar niste planuri/schite/ desene dupa care ati vacut unul artizanal? http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=41876.0 Ce am facut eu destul de exact este in link la punctul 8. poza din dreapta. Gasesti aici datele de care ai nevoie.Sfatul meu daca te apuci sa faci unul este sa folosesti mai intai fier moale gen ''fier-beton'' pentru armaturi de 8-10 mm ca sa faci un model asupra caruia sa intervii sa mai ajustezi pana iese ce iti place.Abia apoi sa faci rack-ul efectiv. Eu l-am facut pe al meu din bara patrata goala de 16x2 mm si fara sa exagerez poate sa stea o persoana pe el deci nu supradimensiona teava asa cum a facut tipul asta din link. Tipul respectiv a renuntat la manerul pentru pasager.Eu l-am pastrat lucrand pe langa el. Pe masura ce lucrezi o sa apara cateva chestii de care o sa te lovesti: 1. ca sa pastrezi manerul de pasager trebuie sa pui o platbanda sub acesta de care sa prinzi rackul,insa manerul are pe fiecare parte muchii de 5 mm iesite inafara la partea de jos.Pe astea trebuie sa le polizezi insa atentie ca se va vedea pe maner daca suprafata este prost polizata. 2.cineva pe undeva mananca rahat cu rack-urile astea sudate in fabrica care doar se pun direct.Nu merge intrucat va lovi in carene la montare.Sfatul meu este sa gandesti o prindere cu surub pe una dintre parti pe ''contra-vantuirea'' care coboara sub carena. 3.sub manerul pasagerului incearca sa iesi cat mai putin inafara cu teava sudata pe platbanda intrucat aceasta va agata blugii//pielea pasagerului. 4.plate-ul in pozitia finala trebuie sa fie paralel cu codita chiar daca iti da senzatia ca top-caseul e foarte inclinat-vezi poza de mai jos.In realitate cand te asezi pe moto pozitia acestuia va fi orizontala.Atentie si cat de departe pui plate-ul de manerul pasagerului astfel incat acesta sa se poata tine. 5.incearca sa integrezi in rack locuri pentru mutat semnalizatoarele.Foarte util daca pui si 2 gentute laterale pe moto. Spor la treaba! PS: daca te descurci cat de cat cu un aparat de sudura, o bormasina si o menghina e treaba de cateva ore intr-un weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.