warlock Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Care ar fi urmatorii pasi (ordinea exacta)? Ai spus corect, ordinea corecta. Daca ITP-ul este inca valabil, nu trebuie sa il refaci. Certificatul de autenticitate e o hartie valabila 30 zile care zice ca autoturismul/moto este obiectul care trebuie (ca nu e furat, ca nu are seriile altele decat cele inscrise, si probabil conforma cu normele fabricantului) .. o porcarie care oricum se asigura statul ca nu e furat, nu proprietarul. De aceea, poti solicita certificatul de la vanzator... te asiguri si tu ca nu iei vreo furaciune. Eu asa am facut cand am luat GS-ul: a fost adusa din italia, si mi-a facut baiatul ITP, certificat, actele traduse (evident i-am platit cat au costat) si a doua zi am facut partea mea, si seara aveam deja numerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 @warlock @andreiganea multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. Am dat parbrizul. Ii urez noului posesor, asfalt uscat si sa fie acum protejat de vant si muscute ! Mai raman celelalte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 porneste urat cand e rece tare afara, porneste numai intr-un piston merge cam 2 sec si moare... dupa care daca mai dau la automat porneste foarte greu (cred ca se ineaca)... daca il iau la o impinsa porneste cum dau drumul la ambreaj si nu mai moare ???? pareri va rog, multumesc mult A mea 4 in linie,16 V face asa: cu soc tras la max/la jumate/deloc porneste si moare dupa 2 secunde.Singura metoda de pornire sigura e soc la jumate+acceleratie deschisa un pic si tinuta asa cateva secunde dupa ce a pornit. Concluzia mea la mine-trebuie schimbat filtrul de aer.Asta face acceleratia in cazul asta,ii da aer. So,in ce stare e filtrul tau de aer? Nu vreau sa aberez,poate gresesc,insa senzatia mea a fost la gs ca porneste cu cilindrul din stanga datorita cablului de soc care nu trage perfect egal de amandoua cuiele de soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 A mea 4 in linie,16 V face asa: cu soc tras la max/la jumate/deloc porneste si moare dupa 2 secunde.Singura metoda de pornire sigura e soc la jumate+acceleratie deschisa un pic si tinuta asa cateva secunde dupa ce a pornit. Concluzia mea la mine-trebuie schimbat filtrul de aer.Asta face acceleratia in cazul asta,ii da aer.So,in ce stare e filtrul tau de aer? Nu vreau sa aberez,poate gresesc,insa senzatia mea a fost la gs ca porneste cu cilindrul din stanga datorita cablului de soc care nu trage perfect egal de amandoua cuiele de soc. filtru' de aer e nou nout, are 200 de km de cnd e pus... si al chestia cu cablu de soc nu m-am gandit... o sa incerc si figura cu soc + acceleratie, sa vad cum se comporta mersi mult andule Mesaj completat figura cu soc + acceleratie am incercat sa-l pornesc asa in seara asta, ca o fost racoare tare si stiam ca o sa porneasca greut, am tras socul pana la jumatate, am tras putin de acceleratie si BUTON.... nici un semn de viata, dupa care un rateu incredibil pe toba de-o trezit tot cartieru'... deci si prin urmare, inca mai primesc pareri pe tema asta... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 @kanguru,atunci incearca invers - nu ii mai da soc deloc poate o ia doar din acceleratie si la 3-4 secunde dupa pornire incepi sa tragi socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karelys Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare tuturor, Am si eu un GS500E din '93 si din lipsa de experienta, acum 2 zile am scapat-o si am rupt maneta de ambreiaj Cum s-a rupt exact langa punctul de prindere, nu am nici o sansa sa o sudez. Asa ca, ma poate ajuta cineva cu o maneta de ambreiaj sh (chiar si indoita)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Asa ca, ma poate ajuta cineva cu o maneta de ambreiaj sh (chiar si indoita)? Intra pe www.louis.de introdu codul 10019301 aia e maneta care iti trebuie. Intra pe www.kronaumoto.ro,du-te la contact suna-i si intreaba daca o au pe stoc.Te costa circa 90 de lei noua daca o au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karelys Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 O stiu pe cea de la Kronau, dar o las ca ultima solutie. As prefera deocamdata una sh pentru ca posibilitatea sa o rup din nou e inca destul de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) @kanguru,atunci incearca invers - nu ii mai da soc deloc poate o ia doar din acceleratie si la 3-4 secunde dupa pornire incepi sa tragi socul. o sa incerc si asta, maine seara cre'ca il pornesc iar, desi al meu nu prea pornea fara soc... o sa postez dupa sa spun ce figuri mai face (sper sa nu mai faca)... multumesc frumos Editat Aprilie 13, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 O stiu pe cea de la Kronau, dar o las ca ultima solutie. As prefera deocamdata una sh pentru ca posibilitatea sa o rup din nou e inca destul de mare Daca esti din Bucuresti incearca la magazinul Mymoto din Cotroceni e pe langa Gradina botanica eu am luat de acolo anul trecut cu 40 50 de ron . Te duci cu maneta veche si trebuie sa aiba .Nu e originala dar nu cred ca te intereseaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Intrebare: ..este cineva care a incercat si a si reusit sa schimbe amortizorul central al GS500E..castigand astfel centimetri in inaltime precum si suspensie spate mai buna ? ..din ce am citit/vazut pe acest topic.. se cunosc cel putin doua variante: 1. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki GSX600F ..fara nici o modificare 2. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki SV650 .. cu mici modificari (taiere/gaurire) ...dupa cum reiese din linkul de mai jos: http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock aceasta ultima varianta ridicand spatele destul de mult ..ma tenteaza o astfel de modificare si daca este cineva care a reusit acest lucru ..as vrea sa stiu detaliile constructive si de la ce motociclete se mai pot ''imprumuta'' amortizoare centrale Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Intrebare si de la mine: M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Intrebare si de la mine:M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc Eu unul nu am vazut piesa asta montata pe motoreta....mai degraba imi seamana cu o presa pentru ceva. Evident, ma pot insela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Intrebare si de la mine:M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc hahahahahhahaha....pai daca-ti lipsea o piesa asa mare ca-n poza nu prea te mai intorceai calare pe moto ))) cat de mare e? fa-i o poza langa o rigla sa ne dam seama eu unu n-am vazut asa ceva pe la moto...nu-mi pare a piesa pentru GS. Parerea mea e s-o pastrezi ca-ti poate fi folositoare pentru altele...cum ar fi o "presa" improvizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 16, 2010 Autor Share Postat Aprilie 16, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. Salut Cod de baterie Yuasa (si de acolo variatiuni pe aceeasi tema) - YB10L-B2 - http://www.yuasabatteries.com/batteryprint.php?id=39 Cod de bujii NGK - B8ES sau DPR8EA-9 (daca ai varianta de motor GM51B ) http://ngk.de/index.php?id=403&pd=430&...UZUKI&m=500 Gasesti pe net o gramada de oferte, vezi si aici pe forum la sectiunea Bursa sunt co-forumisti care cu asta se ocupa, la preturi bune. Si legat de piesa de mai sus, sigur nu e de la GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Intrebare si de la mine:M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat. Va multumesc ) nenorocirea aia de piesa este ceea ce tine capacul de la SIFONIERELE vechi(anii '70-80) de peretii acestora ).Partea plata se prinde de capac cu capul surubului in jos.In peretele sifonierului exista o gaura in care intra capul surubului si dupa cum vezi in poza, in capul surubului exista gauri in care se bate un cui prin peretele sifonierului pentru fixare. Deci stai calm ca nu ai asa ceva la motor Editat Aprilie 16, 2010 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip aici poti vedea se alte componente: http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/20243 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. Daca prin "tip de baterie" te referi la "marca" atunci e destul de simplu....aia pe care ti-o permiti....daca te referi la felul in care trebuie sa arate e si mai simplu....te duci la un magazin care vinde baterii de motoreta si spui acolo ca vrei o baterie pt GS500 . Ei au catalog si stiu exact (sau macar ar trebui sa stie) ce trebuie sa-ti dea. Bonus...sigur gasesti daca citesti posturi mai vechi. (spunea cineva nu demult ca a gasit la MY MOTO cu 179 lei). In principiu e buna orice baterie care incape in locul destinat bateriei, are specificatiile astea :12V 11Ah si are plusul in partea ta dreapta asa cum stai in sa.Atentie si la tipul de borna. Bornele trebuie sa arate ca alea de la bateria veche. Cat despre bujii gasesti pe net ca poti pune NGK DPR8EA-9 sau ND X24EPR-U9. Atentie...am pe motoreta niste Champioane pentru care cheia de bujii din trusa motoretei este prea mare si iti trebuie o cheie mai mica. Cu putina atentie le strangi si cu o fixa. In rest sunt compatibile. Am vorbit din proprie experienta pentru motoreta mea din 96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat. http://www.louis.de/_10d52d9b8ec4387605db8...typ_id=GM51B-96. Dai de doua ori click pe link.Tot ce este pe site-ul louis , eu personal le comand de la kronaumoto.ro Cu placere si sa o stapanesti sanatos multe sute de mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 La o piesa de prindere pt mobilier m-am gandit si eu insa am zis totusi sa intreb si pe aici, sa fiu sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Intrebare:..este cineva care a incercat si a si reusit sa schimbe amortizorul central al GS500E..castigand astfel centimetri in inaltime precum si suspensie spate mai buna ? ..din ce am citit/vazut pe acest topic.. se cunosc cel putin doua variante: 1. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki GSX600F ..fara nici o modificare 2. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki SV650 .. cu mici modificari (taiere/gaurire) ...dupa cum reiese din linkul de mai jos: http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock aceasta ultima varianta ridicand spatele destul de mult ..ma tenteaza o astfel de modificare si daca este cineva care a reusit acest lucru ..as vrea sa stiu detaliile constructive si de la ce motociclete se mai pot ''imprumuta'' amortizoare centrale Multumesc anticipat am pus eu amortizor de gsx600f. fara nici o modificare. avantajul e ca il poti regla atat pe compresie cat si pe revenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Astazi am rezolvat problema cu "oasele" de la amortizorul central, respectiv le-am inlocuit cu unele mai scurte confectionate in regie proprie (si cu simt de raspundere). Astfel am ridicat coada motoretei cu aprox 4 cm asa cum rezulta din pozele alaturate. Masuratorile le-am facut cu motocicleta dreapta chiar daca in poze pare ca nu era. Imi pare rau ca nu am facut o poza la toata motoreta si inainte de modificare. Ca reper pt masuratori am luat numarul de inmatriculare. Deci: inainte - 61, dupa - 65. Am dat doar o tura de bloc cu ea, nu pare nimic in neregula, ba chiar mi se pare (ca nu inteleg de ce ar fi asa) ca este putin mai tare pe amortizare. Dupa ce o sa fac testele de drum va tin la curent cu comportamentul motoretei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Astazi am rezolvat problema cu "oasele" de la amortizorul central, respectiv le-am inlocuit cu unele mai scurte confectionate in regie proprie (si cu simt de raspundere). Astfel am ridicat coada motoretei cu aprox 4 cm asa cum rezulta din pozele alaturate. Masuratorile le-am facut cu motocicleta dreapta chiar daca in poze pare ca nu era. Imi pare rau ca nu am facut o poza la toata motoreta si inainte de modificare. Ca reper pt masuratori am luat numarul de inmatriculare. Deci: inainte - 61, dupa - 65. Am dat doar o tura de bloc cu ea, nu pare nimic in neregula, ba chiar mi se pare (ca nu inteleg de ce ar fi asa) ca este putin mai tare pe amortizare. Dupa ce o sa fac testele de drum va tin la curent cu comportamentul motoretei. Bafta! astept cu nerabdare ..primele impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.