Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

La cate ture trebuie schimbate vitezele. Nu stiu de ce am impresia ca nu este bine sa le schimb la 3500 - 4000. Nu sa mers cu el de multa vreme. O singura data a ajuns la 6000 si mia placut cum merge, dar.... sa le schimb pe toate la 6000 sau mai sus ?

 

Cand e motoru' in rodaj recomanda sa schimbi sub 6.000 rpm.

In mod normal, peste 6.000 rpm.

Eu le schimb de la 8.000 rpm in sus! Si asa e puturos motoru' asta... :D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci trebuie turat si mai mult :) Multumesc mult de informatie. Maine punem in practica :crack: Pot verifica uleiul daca nu a stat pe cricul central? M-am chinuit 15 minute sal urc pe cricul central si nu am reusit si as vrea maine sa verific uleiul. Salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica se verifica cu motorul pus pe cricul lateral. Eu il verific calare pe motor, adica cu motorul la verticala.

 

De ce te chinui sa-l pui pe cricul central? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Poate ai cartea service daca nu uite un link care te poate ajuta sa intri in posesia ei. Eu mi-am scos cartea la o tipografie in Iasi, iar la sfirsitul cartii am adaugat citeva pagini pentru service.. Te ajuta foarte mult, reparatii minore le poti efectua singur sau in compania unei persoane cu mai multa experienta. Informatii utile legate de motor partea electrica si mecanica pentru toate modelele GS 500 din '90 pana '99.

 

http://www.manualedereparatie.info/downloa...i-GS-500-E.html

 

http://www.youtube.com/watch?v=oEje5rC784E

post-19288-1274507554_thumb.jpg

post-19288-1274507564_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, Mihaita!.....cum prinzi carena - o sa te prinzi tu, ca esti baiat istet. Treaba e alta! Nu jur pe rosu, dar s-ar putea sa ai probleme in partea stanga a motoretei acolo unde este cricul. Adica eu am modelul E carenat (ala din 96) si sincer ma gandeam si eu la o prelungire mai spre in jos a carenei. Dar in partea stanga trebuie sa fac niste cascadorii de ma doare capu'....adica poate feresc eu cumva cricul lateral, da' dau in ala central...sau invers....si carene crosetate n-am vazut :) .Acum ce sa zic....poate se potriveste locasul de cric de la gpz si nu trebuiesc mari batai de cap.Poate esti norocos (ca daca ma apucam eu de treaba asta sigur nu se potrivea).

Teoretic la mine sunt niste suporti in forma de (teava plina), sudati pe bride rectangulare prinse pe cadru si cu gauri filetate in capat (in care intra surubul de 6 cu care prinzi carena)....sigur stii despre ce vorbesc. Ma gandesc ca nu sunt greu de facut. Mai trebuie sa potrivesti gaura din carena cu un punct de pe cadru pe care poti sa prinzi suportul (mai complicat cred....mai bine pui suporti, dai gauri noi in carena si le astupi pe alea vechi). Si partea delicata a problemei este sa potrivesti planul gaurii din carena - perpendicular pe gaura din suport (adica sa nu stea surubul stramb pe carena).

prima data tre sa mai tai nitel din carena si nu stiu cu ce ... ca nu prea am scule ... vrei idee? partea cu fixatul vine abia dupa "remodelarea" ei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima data tre sa mai tai nitel din carena si nu stiu cu ce ... ca nu prea am scule ... vrei idee? partea cu fixatul vine abia dupa "remodelarea" ei ...

 

Eu mi-am facut o aripa suplimentara pentru roata din spate dintr-o aripa de fata de scuter (cam acelasi plastic ca si la carenele moto)....si am taiat-o mai ghiolbaneste cu o panza de bomfaier apoi am finisat-o cu o pila. A fost suficient de tare ca sa folosesc prima data o pila foaaaarte mare/aspra, si apoi ultimele retusuri le-am facut cu o pila medie. Pentru "fentele de jmecher" folosesti pile triunghiulare, rotunde, semirotunde, etc...

post-13057-1274522942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sper ca nu postez de doua ori. Din nou apelez la ajutorul vostru. Am verificat uleiul (motocicleta era pe cricul lateral), iar cand am deschis capacul de la ulei a inceput sa se scurga un lichid de la schimbatorul de viteze. Nu mai are ulei deloc :crack: Am pornit motorul si am schimbat viteza pe neutral si inapoi in treapta unu ( am impresia ca nu trebuia sa fac asta, astept sa fiu certat de cei cu experienta mai multa ca mine ). Dupa schimbarea vitezelor nu a mai curs nimic prin acel loc.

Cunoasteti mecanic bun si decent la pret pentru a rezolva problema uleiului si eventual o constatare generala a starii tehnice a motocicletei? Nu vreau sa-mi bat joc de ea :crack:

De cand am inmatriculato am mers decat pe ploaie asa ca...

Va salut si asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok, arata bine, cum ai prins aripa?

 

Am mesterit un suport dintr-o tabla de aluminiu mai groasa (3mm). Bascula are o aparatoare foarte mica de noroi in partea de jos prinsa in doua suruburi si le-am folosit pe astea. Ideea este ca aparatoarea de noroi pe care am facut-o eu porneste de la fata de sus a basculei (s-a potrivit din intamplare foarte bine in locul ala) si in partea stanga a avut o aripioara care se sprijina foarte bine pe aparatoarea de lant si scuteste mult din vibratia ei. Am vazut la magazinele cu piese de scuter aripi fata identice cu aia pe care am modificat-o eu...cred ca nu sunt nici prea scumpe (pe chei vis-s-vis de targ..."Axa si ceva" se numeste locatia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kanguru - de unu singur e cam greu de facut, mai ales daca nu ai experienta .. dar in principiu si de facut urmatoarele

 

1 verifica bujiile (curata / schimba - recomand cu caldura NGK iridium - diferenta m simtit-o din plin pe fosta moto)

2 filtru de aer (curata -daca e filtru sport si e facut sa fie curatat ... gen BMC,K&N / sbhimba - un filtru sport costa mai mult dar tine mai mult si poate fi 'spalat' si refolosit)

3 reglat carburatoare .. si aici se complica treburile ,,

 

trebuie ceva de genu exista si doar cu 2 ceasuri

 

sau alternativa home made

 

de facut e simplu trenuie un furtunas de 5- 10 m cu diametru mic 6 mm ulei 2 timpi (apa are vascozitate mica si o suge imediat) si un suport

 

 

 

downloadeza manual de service .. cauta prin el si vei gasi cum se face.. dar doar asa de fantezie voi explica ce si cum

 

 

1 demontezi rezervor

2 pui pe cineva sa stea cu el in brate sau conectezi alta sursa de benzen

3 cum te uiti la carburatoare (la modelu meu cel putin).. la carb din dreapta (ca si cum ai sta pe ea ) e un furtun care intra in el - ala il scoti si bagi furtunu de la sincronizatoru de carburatoare

3,1 acun trebuie sa-l gasesti si pe celalant de pe partea stanga.. la mine a fost ascuns foarte bine undeva dedesupt de angrenajul care are legatura cu soc-u pe partea dreapta a carburatorului -- dupa cel gasesti scoti capacelu (eu am reusit cu greu) si c uplezi furtunu de la sincronizator

4 pornesti motoru -- motoru trebuie sa fie deja incalzit .. sa fie la temperatura normala de functionare (oplimbbare scura 10 -20 min)

5 marwsti relatiu la 1800 RPM

6 iei o surubelnita si e chestia de acceleratie fix intre carburatoare -- aia are un surubel pe dansa (usor de accesat cu o surubelnita lung.a)- si reglezi usor pana cand acele indicatoare de la ceasurile sincronizatorului sunt la acelasi nivel

7 accelerezi dai drumu la acceleratie si vezi daca sunt dinou la acelasi nivel - ajustand daca e necesar

8 opresti mtoru puit totu la loc si aia e

 

 

 

de reglat eu pan la urma le-am reglat dupa ureche .. pt ca manometru meu home made a fost prea scurt 4 m si imi sugea toata apa in carburatoare, fiind vacumu prea puternic pe un carb. Acum merge mult mai bine trage altfel(mai bine) si nu mai da rateuri in carburator .. am sa o fac cum trebuie cand o sa dau de bani sa imi cumpar ceasuri calumea ... ca unde sunt acum nu gasesc furtun asa cum am nevoie.

 

Alta problema diametru stuturilor de facum sunt diferite (ala in care intra furtunu care duce la comutatoru de benzina ) eu am imuiat futunu cu o bricheta si l-am gortat pana a intrat .. mare grija ca daca trage aer fals nu e bine -se duce in balarii tot reglaju

 

 

 

 

.. si acum ce ma roade pe mine ..

 

eu am avut un zx6r si acum mi se pare ca gs-u troncane/ pacane ... nu merge rotund cand sta la relatiu si, si in mers mi-e frica sa nu imi sara pistoanele prin rezervor....paranoia (am mai vb cu un prieten care are un superduke si mi-a zs ca asa sunt astea in 2 pistoane.. am cautat so pe you tube si parca e la fel )--- la voua vi se pare la fel ???

 

si cu la ce turatie ar trebui sa merg cu el in regim normal ca sa aiba o ungere optima ?

 

 

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult de info, mare domn... filtru de aer e nou, o sa cumpar un set de bujii si duc carburatoatele la sincronizat si mai vad dupa.... cat despre zgomotul facut de gs, zic eu ca e normal... cel putin asa face si al mei si care le-am mai auzit... pistoanele nu sar, al meu merge pana in 12000 linistit....

 

mersi mult inca o data. sanatate, numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa un "truc" care mi l-a zis un mecanic .. bujiile nu e musai sa le schimbi .. trebuie curatate de calamina (e un sprei special - da merge si o perie de sarma... nu la fel de bine da merge) si neparat verificata distanta cu lera parca trebuie sa fie de 0.8mm .. dar daca tot le schimbi .. eu unu as face un efort si as lua iridium (se potrivesc codu pt gs e DPR8EIX-9 cele standard sunt DPR8EA-9 asta doar ca idee de pret .. in ro cred ca le gasesti pe la 50 - 60 ron bucata)

 

 

de rpm stiu ca merge dar putrea e distribuita inte 6k- 9k asa spune un entuziast

 

eu as vrea sa stiu cam in ce rpm merge lumea in mod normal(nu forja) .. oras/ drum intins

 

numai bine :crack:

Editat de Sniky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Snyki si eu am observat functionarea aia nerotunda la relanti si undeva intre 4.5k rpm si 5.5k rpm... eu am crezut ca e din cauza ca am pus toba sport si nu am facut un reglaj al carburilor sau poate nu am fixat-o bine si trepideaza toba insashi..

prin orash merg cam cu 6000 de ture sau mai mult cand e liber/ depasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, intr-adevar dupa ce arata acolo isi cam merita banii alea de iridium... intai o sa sincronizez carburatoarele si apoi cand mai vin bani cumpar si bujii.... alta intrebare. anul trecut mi s-a umblat la jocurile de la supape, poate fi aia o cauza ???

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, intr-adevar dupa ce arata acolo isi cam merita banii alea de iridium... intai o sa sincronizez carburatoarele si apoi cand mai vin bani cumpar si bujii.... alta intrebare. anul trecut mi s-a umblat la jocurile de la supape, poate fi aia o cauza ???

 

multumesc

 

kangure, garantez ca la tine este din carburatoare!!!

Spune-le si partea cu toba,care este o chestie home-made mai ieftinake si foarte faina ca sound.

In ce consta acesta reglare a carburatoarelor:

-le deomontezi de pe motor

-le desfaci din toate "oasele"

-le cureti cu diluant/benzina,ce ai la indemana,in orice caz sa fie un solvent puternic

-inlocuiesti ce e de uzat si necesita inlocuire(cui ponto* {nu stiu daca se scrie asa} cuie de dozaj,membrane de vacuum,cuie dozatoare...si ce mai e pe acolo)

-montezi carburile pe motor

-pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea)

-sincronizezi carburile.

 

cam asta ai tu de facut,acum e mai greu cu barometrele alea :crack:

 

Mult Succesc man!!!

 

p.s: daca ai nevoie de informatii la "cald" suna-ma :crack:

 

 

Iar eu,mi-am pregatit suza ptr. sezon,cam tot ce-i trebuie.

Precizez ca-s placut-surprins de rezultate :)

 

Si mai am o chestie de facut....si va cer sfatul:

 

-Cum/cu ce pot vopsii galeria de evacuare?

Am luat o vopsea rezistenta la temperatura din praktiker(cica pana la 800 grade celsius),dar dupa maxim o saptamana se duce(numai vorbesc virgula ca pute ingrozitor)

Exista alt mod de a le face negre?

Am auzit pe cineva ca se baga in ulei ars incins,acum nu stiu in ce masura este adevarata afirmatia asta...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea)

 

Am schita carburatorului de la GS 500, care este acest cui dozaj? Este cumva nr. 3? Si am vazut ca se poate regla, cumva? Pentru putere si pentru economie...

post-19288-1274723338_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea)

 

Am schita carburatorului de la GS 500, care este acest cui dozaj? Este cumva nr. 3? Si am vazut ca se poate regla, cumva? Pentru putere si pentru economie...

 

 

Da! Acela este (vad ca scrie 3 si un A acolo).

Acel cui influenteaza foarte mult comportamentul motorului,astfel:

-pe masura ce ridici cuiul(el fiind conic) lasa mai mult carburant sa intre in emulsor(acolo unde se face emulsia carburant-aer in amestec omogen) creste consumul si raspunde mult mai prompt la accelerarile bruste; daca cobori cuiele,gs-ul o sa fie mped piaggio,consum extra mic,si putere,evidene extra mica :)

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pun si eu o poza cu motocicleta mea, poate va inspira prinderea pe cadru (in special pe mihai2b3 ;) ). Numai bine !

 

 

de unde esti?cum ai facut "burta" aceea ca as vrea si eu?:lol:)ai un video cu sunetul de la motor?sau poze cu toba?

Editat de me.alex90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

cu parere de rau, ma simt nevoit sa va intreb daca stiti pe cineva care dezmembreaza un GS 500

de preferinta piesele sa provina de pe un gs incepand cu anul '98

Astept un pm pt ca lista cu cerinte e lunga..

motivul e simplu si in acelasi timp..complicat:

in urma unui accident in care am fost implicat in urma cu o saptamana eu am devenit pagubit iar Suzi..victima

vinovat: un tigan cu un papuc care nu a acordat prioritate

cu cei de la asigurari nu am rezolvat nimic deocamdata, daca are careva detalii referitoare la pasii care trebuiesc urmariti pentru despagubire, service, constatare daune etc. e bine venit

 

drum fara incidente

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...