Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil.

 

 

Nenea,nenea,poze poze!!! cat mai detaliate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum cind aproape se termina sezonul...am reusit sa-mi montez bugspoilerul, crashpad-uri (le-am marit), capat ghidon rosu, oglinzi, puig negru, la iarna urmeaza o vopsire a cadrului, rezervor si codita.

post-19288-1285699082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sezonul de iarna

in ultimii 2 ani (singurii, de altfel) la mine au intrat motoretele la iernat pe 6 decembrie!!!

 

so, sa zicem, cand o veni zapada:

- o dau putin cu WD40 peste toate fiarele, disc frana

- uns lantul, sa nu fie chiar uscat

- iau bateria in casa

- sub geam la bloc, sub husa (sta oricum asa in fiecare zi), apoi mai pun o piatra, incerc sa acopar cat se poate de mult...

 

cand s-o face iar de plimbare:

- dau husa jos

- curat uleiu de pe ea

- pun bateria

- pun pozitia benzina pe PRI, stau 1-2 minute, pornesc.. dupa cateva "chei" .... porneste... (asa as vrea sa se si intample)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate , si poate reuseste cineva sa mi raspunda .

Intre ce ani a fost echipat gs ul de 500 cu carburatoarele mikuni bst33 .Intreb pentru ca pegasoul meu din 98 are acelasi tip de carburatoare , insa vad ca kiturile de reparatie pt carburatoare la gs sunt clasificate si pe puteri motor .Mai exact 24 , 34 , 43 , 45 , 46 si 48 de cai si pe ani intre 89 si 2008 , si pe mine sincer nu m ar deranja sa am o putere mai mica dar implicit si un consum mai mic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultimii 2 ani (singurii, de altfel) la mine au intrat motoretele la iernat pe 6 decembrie!!!

 

so, sa zicem, cand o veni zapada:

- o dau putin cu WD40 peste toate fiarele, disc frana

- uns lantul, sa nu fie chiar uscat

- iau bateria in casa

- sub geam la bloc, sub husa (sta oricum asa in fiecare zi), apoi mai pun o piatra, incerc sa acopar cat se poate de mult...

 

cand s-o face iar de plimbare:

- dau husa jos

- curat uleiu de pe ea

- pun bateria

- pun pozitia benzina pe PRI, stau 1-2 minute, pornesc.. dupa cateva "chei" .... porneste... (asa as vrea sa se si intample)

 

 

 

mai este cva cineva imi spunea ca e bine sa golesc si carburatoarele de benzina ca daca sta asa cu benzina in ele se depune,nu stii nimic de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai este cva cineva imi spunea ca e bine sa golesc si carburatoarele de benzina ca daca sta asa cu benzina in ele se depune,nu stii nimic de asta?

Are dreptate , partial. Si pegasistii s au mai plans de probleme la carburi din cauz benzinei ramase .Eu nu le am golit nici o data si nu s a blocat nimic dar nici nu am pus motocicleta la iernat vreo data si am si pornit o periodic .

Ce an e gsul tau ?Ai mikuni bst33 pe ea?

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te cam complici... daca iti este la indemana, o poti face. La GS500 nu prea exista pozitie OFF la robinetul de la rezervor... asa ca tot a sa pice benzina, ca are grija murphy.

in 4-5 luni nu se intampla mare lucru cu benzina... nu o sa se depuna nimic rau. Oricum la 3-4 ani ar fi bine sa faci o reglare/curatare carburatoare. Zic ca e mai bine asa. Eu mai puneam un stabilizator peste iarna in benzina din rezervor, doar daca stii ca nu vei folosi benzina aia mai mult de juma de an, doar atunci cred ca ar ajuta.

 

Acu nu ne-ai zis daca motoreta o sa stea in garaj undeva, sau pe strada, cum o las eu.

Daca sta la garaj si nu e prea multa umezeala, doar ia bateria cu tine si pune-i o husa care sa respire, cat sa nu se adune mult praf.

 

Nah, dar daca ai spatiu, caldura si timp (si nu te bate nevasta)... iti poti face de lucru... sa scoti benzina din carburatoare, sa cureti mizeria de pe la arcuri, articulatii...samd...

Mesaj completat

mikuni bst33

anul 1989... 1995 pana in 1999 cand vad ca au introdus BSR34.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul 1989... 1995 pana in 1999 cand vad ca au introdus BSR34.

Mersi .Deci in teorie as putea sa o cobor pana n 27 de cai dar nu sa o mentin tot la 49 cat are pegasul .

 

Mesaj completat

Ma nselat logica ..am uitat de diferenta de cilindree dintre pegaso si gs..etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e din 96. v-a sta in garaj dar vreau sa te contrazic in privinta faptului ca gs nu are comutator off.acesta este imdiat sub rezervor de acolo impiedici caderea ei.oricum ms mult de sfaturi.numai bine si sper sa fie un sezon mai lung de motor macar ca si anul trecut :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs nu are comutator off

la mine (2003) are 3 pozitii: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL

 

daca sta in garaj, nu-ti face griji mari. norocosule

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs nu are comutator off.

 

pentru a lamuri problema: Gs-ul are 3 pozitii la robinet: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL. [warlock :laugh: ]

iar sub rezervor se afla acel "sorb" de benzina care contine si un surubel ("cu rol de comutator off").

post-42710-1285964171_thumb.jpg

acum, referitor la sezonul de iarna, daca asfaltul este uscat si frig de'ngheata pietrele Suzi alearga fericita, cu, conditia sa porti izmene si manusi de iarna. daca ninge si se pune zapada serios, motorul e urcat pe rampa (la locul ei in garaj) e invelita corespunzator cu plinul facut si pornita o data pe saptamana, lasata sa mearga un 5-10 minute. iar daca e prea frig in garaj recomand sa iei bateria in casa la caldurica. obligatoriu uleiul de peste iarna se schimba odata cu primele raze indraznete de soare.

asadar...asfalt uscat si'o iarna blanda ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

 

Suzi a mea e aproape gata!mai am de adaptat toba sport( toba VSC a.k.a visc ionut)

 

Cand o montez,fac si un filmuletz,sa vedem cum suna! ;)

 

Am renuntat la ideea cu 2 discuri fata,o facea sa para cam deformata(prea lata fata) si greoaie pe fata.

Asa ca am luat un disc nou Lucas.

 

Ar mai trebui sa-i schimb si amortizorul central,(nu e chiar asa de rau,dar da semne de oboseala)dar chiar numai am chef,la cat am muncit la ea...poate la iarna,ca doar am garaj incalzit!!!!

 

Ptr. cine mai are nevoie de una alta ptr. suza,la un pret de iarna,click pe semnatura.

 

Numai bine!

post-30304-1286117299_thumb.jpg

post-30304-1286117464_thumb.jpg

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vin cu o mica problema. cand depasesc 90-100 km/h acele din bord o iau razna. acul de la vitezometru fluctueaza pe o plaja de 20-30 de km fata de viteza reala. turometrul alearga si el in zona turatiei reale, dar cu o fluctuatie destul de mare

 

si ca tot am postat ... un far pentru modelul carenat? a vazut cineva pe undeva ?

Editat de maxxlg3100
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil sa fie cablurile de se misca acele alea asa aiurea. acceasi treaba mi se intampla si mie la turometru, iar la vitezometru doar la viteze mari... eu unul ma gandesc sa-i schimb cablurile. numai bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu man, e dragutzica motoreta dar nu pe gustul meu, schimb cu KTM 2T 200-250 eventual.... imi trebuie mobra de hardenduro pt sezonul urmator...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca vreau sa bag cauciuc de 150 pe spate, ce stiti se poate? Sunt probleme? Va rog. Ajutor...

 

 

salut!

gasesti aici toate explicatiile privitoare la schimbul gumei spate + modificari necesare

http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a intrat fara nici o modificare(de specificat ca am de 140/70-17).

Eu zic ca intra si de 150,fara modificari(asa am vazut cu ochiu liber la mine).

 

Dar,stiti foarte bine...creste consumul,manevrabilitate minus..

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...