VasileGrigore Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Vreau sa cumpar un GS 500 din 94 si de la propietar am inteles ca trebuie segmentat. Aveti idee cat ma costa cu totul? piese + manopera. Motorul are 45.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Nu mai bine cumperi unul care merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Ea merge si asa dar in timp mi sa spus ca trebuie segmentata, mananca putin ulei. In rest e ok motorul Nu mai bine cumperi unul care merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Ea merge si asa dar in timp mi sa spus ca trebuie segmentata, mananca putin ulei. In rest e ok motorul cat ulei *mananca* in 4000 de km?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 cat ulei *mananca* in 4000 de km?... Vanzatorul mi-o spus ca mananca putin la 1000 km. Nu stiu cat inseamna putin. Cat costa segmentarea ? Cost estimativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 nu stii ce ulei a bagat in motor?. de exemplu la fostul meu motor, consuma destul de mult ulei daca bagam Mobil, am bagat Castrol si nu mai consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PeDrum Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Daca il iei sub 500 euro, probabil se merita sa faci segmentarea... te costa pe la ~ 300 euro cu totul (la banii astia gasesti motor bun si-l schimbi cu totul ) Editat August 10, 2012 de PeDrum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Salut, Cat ulei se pune in furca? E diferenta intre modelele facute in Japonia si cele din Spania? Pe mine ma intereseaza pt un gs 500 din 2005 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Salutare, Am un prieten ce poseda un GS500 din 96 sau 98, problema e ca dupa ploaia de sambata, motoreta nu mai porneste. Are curent, invarte si scanteie din belsug, cu ce sa continui? Bafta Editat August 12, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Daca stiti pe cineva care cauta o motocicleta buna, un prieten isi vinde GS-ul, este in stare excelenta, pret 1000 de euro, Tirgoviste. Anuntul este aici: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1993-469458.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze? Editat August 13, 2012 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze? Cred ca in jur de 2001 2002. Fata de cele din anii 90 s au mai schimbat diverse chestii pe la carburatoare, a disparut turometrul pe cablu. In rest sunt cam la fel. Ca probleme cam la fel fiind aceeasi motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Cred ca in jur de 2001 2002. Fata de cele din anii 90 s au mai schimbat diverse chestii pe la carburatoare, a disparut turometrul pe cablu. In rest sunt cam la fel. Ca probleme cam la fel fiind aceeasi motocicleta. Turometru nu este pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Turometru nu este pe cablu. Atunci era mecanic. La cele mai vechi este acelesi sistem ca la kilometraj doar ca pleaca din chiulasa si se duce in ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) Puteți să-mi spuneți vă rog, care sunt diferențele între GS 500 și GS 500 F în materie de: - consum - viteză de croazieră la drum lung - costuri de întreținere Per ansamblu este mai avantajos de exploatat o mobră GS 500 sau 500F? Mulțumesc. Editat August 14, 2012 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) Puteți să-mi spuneți vă rog, care sunt diferențele între GS 500 și GS 500 F în materie de: - consum - viteză de croazieră la drum lung - costuri de întreținere Per ansamblu este mai avantajos de exploatat o mobră GS 500 sau 500F? Mulțumesc. Costuri de intretinere la fel. Consum probabil cam la fel. Poate un pic mai mic la cel carenat. Fiecare are plusuri si minusuri. Cel carenat e mai comod la drum lung dar daca l ai scapat pe jos cresc costurile de reparatie pentru ca nu prea gasesti carene second hand. Cum deblochez si eu un surub de la toba? Vreau sa dau toba jos si un surub din cele patru de la chiulasa e blocat. Ma poate ajuta cineva cu o solutie sa il desfac? Am incercat cu spray, l am incalzit dar tot nu vrea sa se desfaca si nu vreau sa il rup tragand prea tare pentru ca am mai patit asa si apoi e nasol de scos partea care ramane in chiulasa. Editat August 17, 2012 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 [ Cum deblochez si eu un surub de la toba? Vreau sa dau toba jos si un surub din cele patru de la chiulasa e blocat. Ma poate ajuta cineva cu o solutie sa il desfac? Am incercat cu spray, l am incalzit dar tot nu vrea sa se desfaca si nu vreau sa il rup tragand prea tare pentru ca am mai patit asa si apoi e nasol de scos partea care ramane in chiulasa. Nasol, un coleg a rupt doua surube exact in contextul asta, insa le-a scos relativ usor, dupa care a rectificat putin filetul si acum e OK, poti incerca sa tragi mai tare de ele, poate ai noroc, acum depinde de ce risc vrei sa iti asumi:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Nasol, un coleg a rupt doua surube exact in contextul asta, insa le-a scos relativ usor, dupa care a rectificat putin filetul si acum e OK, poti incerca sa tragi mai tare de ele, poate ai noroc, acum depinde de ce risc vrei sa iti asumi:). Am tras pana in momentul in care am simtit ca surubul incepe sa se torsioneze si m am oprit. Oricum poate imi explici cum a scos colegul tau partea din surub care a ramas in chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Am tras pana in momentul in care am simtit ca surubul incepe sa se torsioneze si m am oprit. Oricum poate imi explici cum a scos colegul tau partea din surub care a ramas in chiulasa. Cu o bormasina si un burghiu putin mai mic decat surubul, dupa care a rectificat putin filetul cu o filiera luata de la rusi. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Cu o bormasina si un burghiu putin mai mic decat surubul, dupa care a rectificat putin filetul cu o filiera luata de la rusi. Bafta Sper sa nu ma insel dar cred ca ai vrut sa zici tarod nu filiera.in orice caz nu ar prinde rau nici un set de extractoare suruburi. bft A incercat careva sa treca de la suspensia fata de gs la altceva?de ex furca de sv650 si roata cu 2 discuri?sau alte modele de furca plus roata cu 2 discuri?? ce implica de modificat sau stie careva daca vine plug an play?ma gandesc ca la prinderea jugurilor de cadru nu s-ar potrivi. oricum daca are cineva vreo idee e binevenita. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salut. caut un releu de incarcare, stie cineva pe cineva de undeva care sa aiba asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 A incercat cineva sa careneze un GS500 E sa arate ca un GS500F? Sunt curios care sunt pasii si pretul pt asta. PS. trebuie schimbat ceva la acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 A incercat cineva sa careneze un GS500 E sa arate ca un GS500F? Sunt curios care sunt pasii si pretul pt asta. PS. trebuie schimbat ceva la acte? Nu-l carena.. I-ati carenata daca vrei carene.. dar mie mi se par urate motocicletele carenate. Fa-l streetfighter daca vrei ceva deosebit. O sa bagi bani in el si cand vrei sa-l vinzi o sa pierzi banii.. nu o sa intereseze pe nimeni upgrade-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Eram doar curios de chestia asta. Nu vreau carenata. I love my Suzy asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Era un Gs500E carenat la sectiunea vanzari, vezi acolo Am facut o calatorie de 1700 de km, daca vreti sa vedeti poze, aveti aici link Eram doar curios de chestia asta. Nu vreau carenata. I love my Suzy asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.