Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o mica nedumerire vizavi de jocul culbutorilor (tachetilor mai pe romaneste).cred ca aud ceva zgomote din partea lor dar dilema apare cand vreau sa rezolv aceasta problema. Nimeni nu vrea sa se bage la lucrarea asta pentru ca, cica, nu e nevoie, ca nu se mai poate strica altceva. Raspunsul asta l-am primit si de la Service-ul Suzuki, cei de acolo spunandu-mi ca ei nu au auzit sa se regleze tachetii la gs 500. Mai mult, cand le-am sugerat ca se regleaza prin schimbarea setului de pastile cu un set de pastile cu alte dimensiuni (stiu asta din manualul de reparatie) ei m-au intrebat pe mine: de unde alt set de pastile? Pai nu trebuia sa intreb EU asta? "De la voi." le-am raspuns... si s-au tot minunat de ce le spuneam. Acum lamuriti-ma si pe mine....sunt exgerat sau chiar NU TREBUIE? Daca trebuie, cine face treaba asta? ( nu-mi spuneti de Badsi ca nu mai calc pe acolo)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi pt raspuns

Imi curge pe partea cealalta, nu in partea cu frana prima oara am crezut ca e de la cablul de kilometraj, dar nu e, este din inauntrul furii asta e sigur.De cate ori ma opresc apare cate o picatura pe asfalt...ma enerveaza si stiti cumva de care ulei intra in furca?

 

Salut

 

In furca intra maxim 1 L. Pentru simeringuri si ulei poti apela la magazinul de pe Avram Iancu 77. Stiu ca acolo au sigur. Si te si trimit la un service bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica nedumerire vizavi de jocul culbutorilor (tachetilor mai pe romaneste).cred ca aud ceva zgomote din partea lor dar dilema apare cand vreau sa rezolv aceasta problema. Nimeni nu vrea sa se bage la lucrarea asta pentru ca, cica, nu e nevoie, ca nu se mai poate strica altceva. Raspunsul asta l-am primit si de la Service-ul Suzuki, cei de acolo spunandu-mi ca ei nu au auzit sa se regleze tachetii la gs 500. Mai mult, cand le-am sugerat ca se regleaza prin schimbarea setului de pastile cu un set de pastile cu alte dimensiuni (stiu asta din manualul de reparatie) ei m-au intrebat pe mine: de unde alt set de pastile? Pai nu trebuia sa intreb EU asta? "De la voi." le-am raspuns... si s-au tot minunat de ce le spuneam. Acum lamuriti-ma si pe mine....sunt exgerat sau chiar NU TREBUIE? Daca trebuie, cine face treaba asta? ( nu-mi spuneti de Badsi ca nu mai calc pe acolo)

 

Ceea ce stii este corect. Nu vreau sa comentez acum aici reprezentanta suzuki romania.

Problema cu pastilele este una migaloasa (din cate stiu eu de la mecanicul la care am mobra acum).

-Trebuie masurat jocul pentru fiecare pastila

-desfacut doar capacul de sus si axele cu came

- se citesc valorile de pe pastile si impreuna cu valorile(jocurile) masurate se cauta in tabelul din manual dimensiunea pastilelor ce trebuiesc puse.

- se comanda pastilele .....

 

 

Problema devine foarte dificila in momentul in care nu mai exista "joc " , deoarece, logic , nu ai ce sa masori,

deci nu poti sa comanzi pastile. In cazul asta problema este si mai migaloasa, deoarece mecanicul trebuie sa

reduca dimensiunea pastilelor existente, putin cate putin astfel incat sa ajunga la jocul recomandat. Asta inseeamna ca trebuie sa monteze si sa demonteze tot ansamblul de un numar de ori .

 

Cam asta se intampla cu pastilele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu i intrebare... voua cand mergeti fara maini cu gs u vi se intampla sa intre fatza in voblaj?pana acu o luna nu observasem si mai mersesem fara maini si la viteze mari si la viteze mai mici,dar a inceput plimbandu-ma pe bulevard am luat mainile sa imi inchid geaca si hop incepe zgaltaiala sa oprit cand am pus mainile pe ghidon,da nu stiu daca e normal, o fi fost de la drum? viteza nu aveam mare, vro 60 70,chestia e ca nu face tot timpu cand iau mainile de pe ghidon.O fi ceva de la furca,roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e de la echilibrat ca azi incercai altceva.

mersai si ii dadui vro 70 si luai mainile, nu incepu' sa vobleze,si ii dadui una scurt peste ghidon asa,si incepu sa vobleze.deci daca ii dau un impuls asa incepe sa vobleze...bine nu vobleaza rau dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, eu n-as face chestia asta nici pe patru roti... e ca si cum ai cauta-o cu lumanarea. Motocicleta este un vehicul care se auto-echilibreaza, asa ca va avea tendinta sa revina la verticala atat timp cat merge inainte. Acele mici oscilatii sunt auto-corectii dictate de geometria capului de virare, voblajul in acceptiunea motociclistilor este o chestie mult mai naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca de mult am vrut sa intreb si eu 2 treburi in vederea akizitionarii unui gs

1.Ce se intampla pe caldura mare de tot si trafic de rahat? Am plecat cu masina pe 4 august din buc pe o caldura de 40 de grade si la iesirea din buc imi crescuse temperatura la apa..Avand in vedere ca gs e pe aer..poate sa apara vreo belea ..calare etc??

2. Cat de tare poate sa sune o toba de gs(in comparatie cu o vitezana) avand in vedere ca "Loud pipes save lives"..si ce e de facut in acest sens???

Vreau sa-l iau pt oras ..nu prea sunt plimbaret de felul meu foarte mult...dar poate voi fi... Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca de mult am vrut sa intreb si eu 2 treburi in vederea akizitionarii unui gs

1.Ce se intampla pe caldura mare de tot si trafic de rahat? Am plecat cu masina pe 4 august din buc pe o caldura de 40 de grade si la iesirea din buc imi crescuse temperatura la apa..Avand in vedere ca gs e pe aer..poate sa apara vreo belea ..calare etc??

2. Cat de tare poate sa sune o toba de gs(in comparatie cu o vitezana) avand in vedere ca "Loud pipes save lives"..si ce e de facut in acest sens???

Vreau sa-l iau pt oras ..nu prea sunt plimbaret de felul meu foarte mult...dar poate voi fi... Multumesc

 

1. Eu am umblat cu fostul geseu pana in 31 decembrie anul trecut (mai mult ocazional in luna decembrie). In ianuarie pauza, in februarie l-am scos iar. Nu a facut figuri, s-a comportat bine. Acuma pe caldura, am umblat si asa cu el.........la noi in oras sunt 2 poduri, iar ca sa treci dintr-o parte in cealalta parte a orasului ori tre sa ai elicopter, ori sa treci Somesul inot, ori sa treci unul din poduri.......iar daca ai nimerit intre 3 si 5 dupamasa, si esti in conserva, ai belit banana. Cu motocicleta te mai strecori, dar si asa iti ia cateva minute, plus ca mai dai peste un camion care ocupa toata latimea si nu poti trece. Plus ca pana la statul pe pod, mai prind vreo 2 semafoare. Deci a fost testata in conditii destul de apropiate la ceea ce doresti tu sa sti. Si nu am avut probleme cu ea. Se incalzeste, insa nu am simtit caldura la fel de puternica cum simteam de pe banditul de 400. Deci e rezonabil. Stai linisitit mai sunt si alte geseuri folosite in oras, si inca n-am auzit sa crape unu de la asa ceva. Sunt motociclete bune.

 

2. Daca vrei sa, sune tare, uita de toba de GS. Nu are rost sa strici (golesti) toba originala, mai bine o tai jos, si iti confectionezi tu alta toba. Dar exista si o consecinta, consumul de benzina creste.

Si eu ma gandeam sa o schimb, aveam deja si toba, dar faptul ca imi place mai mult asa in stare originala, m-a facut sa renunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu are probleme la caldura, e facut sa fie racit cu aer, deci e mai robust :crack:

2. Eu am schimbat toba si nu mi-a crescut deloc consumul. In Bucuresti este un baiat foarte priceput (si nu il laud degeaba) in sudura, etc. Si face si tobe, chiar acum isi face pt a lui (XT600) o evacuare completa. Da-mi un PM si-ti dau nr lui de telefon.

 

P.S. Nu este efectul Placebo, dar la mine de cand am schimbat toba nu mai am asa probleme cu "nu te-am vazut!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce golesti toba, gazele sunt evacuate intr-un volum mai mare si intr-un timp mai scurt. Si implicit se arde mai multa bezina. Poate la GS nu e sesizabil intr-o mare masura, n-am incercat, insa la una in 4 cilindri da.

 

Thomas, pune te rog o inregistrare cu sunetul de la toba ta, n-am mai auzit GS decat cu toba stock, si unul cu toba stock de GSXR 750, care nu prea face mare diferanta.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@road: iti zic eu ca se aude betoon! Stai la Etrusco si-l auzi de la Piata Alba Iulia! Super tare....

 

Tocmai de aceea vroiam sa aud si eu sunetul, pentru ca nu am mai auzit sunet de GS cu toba modificata.......

 

PS.....nu cunosc Bucurestiul, am fost o singura data acolo......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut urmatoarea modificare la toba stock cu un burghiu de 8,si suna ca o bestie.cu cat sunt mai mari gaurile cu atat suna mai tare.consumu a ramas acelasi.

 

post-8003-1158970680_thumb.jpg

 

si suna cam asa : sunet_toba.mp3

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut urmatoarea modificare la toba stock cu un burghiu de 8,si suna ca o bestie.cu cat sunt mai mari gaurile cu atat suna mai tare.consumu a ramas acelasi.

 

nice..!!!

 

thomas..poate o pui si pe a ta..ar fi interesanta o comparatie :peace: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nice..!!!

 

thomas..poate o pui si pe a ta..ar fi interesanta o comparatie :baldy: ;)

Motorul era rece si e o rezonanta urata in microfonul aparatului. Dar ete cum suna a hibrid intre chopper si supermoto :D

 

http://media.putfile.com/test-GS

sau daca nu merge aici, mai e pus de test si aici

http://rapidshare.de/files/34915941/GS500E...0_2006.avi.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: wow........cand am vazut poza cu toba de GSXR dintr-un post de-al tau anterior am crezut ca, glumesti..........de unde ai luat-o ?

 

Revenind la sunet.........suna frumos, tare si gros. Cred ca nu mai ai probleme in trafic........felicitari ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, n-am dat bani pe ea, omul a lasat-o pe asta stoc cand si-a luat MICRON de la noi :baldy:

 

Iar de probleme in trafic, sa stii ca nu prea am mai avut. Cand ii dau drumul s-o turez un pic sau in frana de motor cand bubuie... se uita lumea mai atent ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...