rapa Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Are cineva idee cat costa sa pui carene la un GS500E?Si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 primul cod era pt vas gradat. mai priveste pe site o data. 10003463 este ca sa poti monta simeringurile drept, nu se imping pe tub cu surubelnita, risti sa distrugi simeringurile. Succes! mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Salut, Daca era intrebare ce ziceai in paranteza... se pare ca da. Limitatorul e instalat in carburator parca. Vezi pe threadul asta, parca scria cu cateva (zeci) de pagini mai in fatza . Citat de la producator: "487cc, four-stroke, twin cylinder, air-cooled, DOHC" Eu ii pun numai benzina fara plumb de 95, de altfel mustiucul de benzina regular nu intra in rezervor (ala de fara plumb e ceva mai subtire). A mea dupa ultimele calcule ar consuma cam 5,8% (vreo 240 km la care am alimentat 14L, cam jumate din ei facuti in Bucuresti). Si asta s-a mai discutat pe thread . Acum vara, cand mai merg ziua prin Bucuresti (si ma mai gasesc infipt in trafic) mi se cam incinge rezervorul (eu zic ca de la motor, nu de la soare ), dar in mers normal este ok. In rest, numai bine... si mai citeste si din urma... merci doar ca ma speriasera sutele de pagini primele impresii: se conduce foarte usor, din cate am citit pe net, are 188 kg, dar pare mai usor, eu nu ii dadeam peste 160 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 merci doar ca ma speriasera sutele de pagini primele impresii: se conduce foarte usor, din cate am citit pe net, are 188 kg, dar pare mai usor, eu nu ii dadeam peste 160 . Modelul cu carena (500F) parca are 180 kg cu rezervorul gol. Modelul nou fara carena are 173, din cate tin eu minte. Plus intre 17-20 l de benzina. Poate modelul mai vechi e ceva mai greu, alte materiale, etc... Mie a inceput sa mi se para tot mai usoara, poate si pt ca m-am ingreunat eu . Probabil senzatia depinde de conformatia riderului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldov3anu Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 am si eu o problema MARE unde pot vedea daca e limitat gs-ul meu, are cineva o poza sa vad cum arata kit-ul d limitare k sa stiu c trebuie sa caut . apropo e din 2005 si fuge cam 170 se poate sa fie limitat? in talon scrie 25 kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bo_D Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Salut, Intrebare de icepator......la cat kilometrii trebuie curatat lantul, eu am cu gs-ul 900 km si ma intrebam cand ar trebui sa il curat, sau....dupa cat de murdar este. Nu mai este ca atunci cand era cu 0 km dar nici murdar nu mi se pare..."parerea mea" Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 moldov3anu - daca fuge cu 170 sigur nu e limitat.. o fo fost poate da i-o scos-o cineva limitatorul nu lasa nici turatia sa urce peste un anumit nivel.. 170 este foarte respectabil pt un gs. Bo_D - lantul se curata cam cand vezi ca e murdara, si se greseaza cu spray cu teflon sau de alt tip sau cu grasime pt lant cam la fiecare 400km scrie pe tubul de spray cu teflon.. cu grasime si alt tip de spray nu stiu. In asta cu teflon nu se lipeste nimic lantul fiind uscat deci de curatat nu prea am ce, dar totusi o curat mereu inainte sa ii dau un nou strat. deci cam al 400 km Cred ca daca e gresat k lumea si observi tu deja cu ochiul ca e cam murdar. ai si facut aproape 1000km ai putea sa o speli si sa ii dai un strat nou de lubrifiant parerea mea ( ca stii tu cum e cu praful asta prin romania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 in cautarea iubirii mele, m-am oprit si asupra gs-ului. frumos, rezistent si economic. dar am o intrebare. la turatii mici pot aparea probleme cu temperatura motorului? ma gandesc la urcat pante lungi, cu viteza mica. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bo_D Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 (editat) Bo_D - lantul se curata cam cand vezi ca e murdara, si se greseaza cu spray cu teflon sau de alt tip sau cu grasime pt lant cam la fiecare 400km scrie pe tubul de spray cu teflon.. cu grasime si alt tip de spray nu stiu. In asta cu teflon nu se lipeste nimic lantul fiind uscat deci de curatat nu prea am ce, dar totusi o curat mereu inainte sa ii dau un nou strat. deci cam al 400 km Cred ca daca e gresat k lumea si observi tu deja cu ochiul ca e cam murdar. ai si facut aproape 1000km ai putea sa o speli si sa ii dai un strat nou de lubrifiant parerea mea ( ca stii tu cum e cu praful asta prin romania) Merci mult, o sa ma duc sa imi iau spray Alta intrebare......exista ceva special de pus la gai impotriva curentului.....sau sa imi pun o esarfa rosie cu floricele roz (ca in reclame) ? ca eu m-am uitat la accesori si nu am vazut (ca pe mine ma cam doare pe la ceafa si presupun ca e de la curent) merci mult, numai bine Mai am o intrebare, la acceleratie am un joc...de cativa milimetri (se roteste "in gol"), se poate micsora jocul asta...sau "asa face ele"? Editat Iulie 5, 2007 de Bo_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Pentru gat exista cagule cu partea de jos lunga (la nivelul umerilor) si facuta dintr-un material prin care nu trece vantul (deloc, nu poti nici sa sufli prin el). Foarte buna la drum lung. Se gasesc pe Louis (la comanda) sau mai bine vezi prin magazine, ca sa poti sa probezi (spre deosebire de cagulele simple, la astea marimea conteaza). Jocul de la acceleratie se regleaza de la carburatoare (mansonul cablului are in capat o mufa metalica cu 2 piulite, din care se regleaza jocul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Pentru gat exista cagule cu partea de jos lunga (la nivelul umerilor) si facuta dintr-un material prin care nu trece vantul (deloc, nu poti nici sa sufli prin el). Foarte buna la drum lung. Se gasesc pe Louis (la comanda) sau mai bine vezi prin magazine, ca sa poti sa probezi (spre deosebire de cagulele simple, la astea marimea conteaza). Si pe unde ai recomanda o cautare in Bucuresti? Ca m-ar interesa si pe mine o cagula. Apropo, nu mori de cald cu ea prin oras? Sau o folosesti doar la vreme rece/drum afara? Pe mine ma cam taie curentul cand e mai frig afara, exact ca un cutit intre casca si geaca. Si dupa aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Ba da, la viteza mica fierbi in suc propriu cu ea. Eu am luat-o de la Paula's, din Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldov3anu Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 moldov3anu - daca fuge cu 170 sigur nu e limitat.. o fo fost poate da i-o scos-o cineva limitatorul nu lasa nici turatia sa urce peste un anumit nivel.. 170 este foarte respectabil pt un gs. Bo_D - lantul se curata cam cand vezi ca e murdara, si se greseaza cu spray cu teflon sau de alt tip sau cu grasime pt lant cam la fiecare 400km scrie pe tubul de spray cu teflon.. cu grasime si alt tip de spray nu stiu. In asta cu teflon nu se lipeste nimic lantul fiind uscat deci de curatat nu prea am ce, dar totusi o curat mereu inainte sa ii dau un nou strat. deci cam al 400 km Cred ca daca e gresat k lumea si observi tu deja cu ochiul ca e cam murdar. ai si facut aproape 1000km ai putea sa o speli si sa ii dai un strat nou de lubrifiant parerea mea ( ca stii tu cum e cu praful asta prin romania) problema e ca nu am ceasurile si nu pot vedea turatia . apropo, se potrivesc ceasurile de la gs mai batranel? se poate pune digital? cum e legatura intre motor si turometru? pe bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk0 Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 salutare fratilor ,nu prea am vb eu pe aici dar am o problema imi face figuri intrerupatorul de la cricul mic (laba) uneori imi opreste motorul cand e viteza atunci cand las cricul alteori nu mai imi opreste motorul si m-am obisnuit atunci cand opresc undeva sa las cricul si sa se opreasca direct si o las in viteza nu o mai scot la neutral, ce pot sa-i fac ca am vazut ca este capsulat sau ceva de genu.a avut cineva baiul asta?chiar nu-mi place situatia va rog dati-mi un sfat ceva multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 @moldov3anu: turometrul la GS-urile pe care le stiu eu (pana in 99 parca) este mecanic. N-am avut ocazia/curiozitatea sa lucrez/studiez pe unul mai nou, dar e simplu de vazut daca ai mecanic - are un cablu similar cu cel de kilometraj care iese din partea frontala a motorului, deasupra galeriilor de evacuare. @nyk0: daca poti, repara contactul, daca nu, leaga firele intre ele direct - atentie, o sa plece si cu cricul lasat. Si comanda alt contact. NU MAI MERGE ASA. Chiar si cu firele legate, sansa de a pati ceva din cauza plecatului cu cricul lasat sunt minime (se strange singur daca loveste ceva). Dar gandeste-te ce se intampla daca ti se opreste motorul in mijlocul (sau mai rau, spre sfarsitul) unei depasiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 salutare fratilor ,nu prea am vb eu pe aici dar am o problema imi face figuri intrerupatorul de la cricul mic (laba) uneori imi opreste motorul cand e viteza atunci cand las cricul alteori nu mai imi opreste motorul si m-am obisnuit atunci cand opresc undeva sa las cricul si sa se opreasca direct si o las in viteza nu o mai scot la neutral, ce pot sa-i fac ca am vazut ca este capsulat sau ceva de genu.a avut cineva baiul asta?chiar nu-mi place situatia va rog dati-mi un sfat ceva multumesc Sal, mie mi-a zis nenea mecanicul de la Suzuki ca e o greseala sa opresti motorul asa. Chiar si din butonul rosu de la mana dreapta, ala e pt urgentze, gen cazut motor pe jos. Modul corect de oprire e sa scoti in neutral si sa intorci cheia. Altfel se pot produce ceva blocaje la motor/cutie de viteze. Eu am patit-o de cateva ori, am oprit cu cricul in a 2-a si la repornire nu mai puteam baga in 1-a/neutru. Trebuie sa imping moto vreo juma de metru pt a baga in alta viteza... @pogor: Da, se cam incinge la mers prin Bucuresti (cu viteze <= 60 km/h). Dupa o ora de mers asa, cu opriri la semafor si franari si alte alea, rezervorul de benzina e cam incins, simti cum se face o omleta . Totusi pe frig e bun, te mai incalzeste la pulpe, daca n-ai pantaloni speciali. @moldov3anu: eu am GS500F 2005, din ce am vazut turometrul pare la fel ca la modelele mai vechi. Nu are nimic digital pe el, posibil sa se potriveasca, cel mai bine cauti pe louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Salut. S-a mai discutat chestia asta si pe alte topicuri. Parerea mea este ca daca nu folosesti alele contacte (intrerupatoarele de oprire motor de la ghidon si cel de la cric) e posibil ca ele sa oxideze in timp si atunci cand ai mai mare nevoie de ele sa nu isi faca treaba cum trebuie. iar in motor nu se blocheaza nimic, nu are ce (cel putin nu la GS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Modelul cu carena (500F) parca are 180 kg cu rezervorul gol. Modelul nou fara carena are 173, din cate tin eu minte. Plus intre 17-20 l de benzina. Poate modelul mai vechi e ceva mai greu, alte materiale, etc... Mie a inceput sa mi se para tot mai usoara, poate si pt ca m-am ingreunat eu . Probabil senzatia depinde de conformatia riderului. inca o chestie, al meu e carenat, dar scrie pe el GS 500 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 inca o chestie, al meu e carenat, dar scrie pe el GS 500 E Pai s-a facut un model carenat acu vreo 10 ani. Parca in '96 au incercat asta? Bine, si mai exista si posibilitatea ca stapanul sa-i fi pus carene. Se pot pune. Probabil mai exista oameni pe aici cu GS500E cu carena care pot sa-ti zica cum iti dai seama daca e asa din fabrica sau nu (dupa seria moto, banuiesc) @cristian78: blocajul pare a fi din cutia de viteze. Cum ziceam, am ceva probleme in a schimba viteza dupa o astfel de oprire. Pot sa pornesc motorul fara probleme, doar ca sunt pe loc in viteza a 2-a (prevazator, schimb la viteza mica cand ma pregatesc de pit stop ). Si zicea ceva si mecanicul, n-am retinut prea bine, ceva de niste roti dintzate care nu se opresc cum trebuie. Oricum, eu am inceput sa folosesc oprirea din contact, sau pun in neutral inainte de a apela la celelalte optiuni (mai folosesc si butonul rosu, trebuie sa recunosc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk0 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 sal,problema este ca totusi vreau sa remediez problema am inteles chestia cu butuoanele e bine cu cheia, io am intrebat poate a mai intampinat cineva problema asta,si vreau sa stiu cum a procedat ori a scimbat direct intrerupatorul ori l-a reparat, se poate demonta sau ceva ca io l-am dat din suruburile alea 2 jos dar nu am vazut ca s-ar desface intrerupatorul propriuzis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bo_D Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Pentru gat exista cagule cu partea de jos lunga (la nivelul umerilor) si facuta dintr-un material prin care nu trece vantul (deloc, nu poti nici sa sufli prin el). Foarte buna la drum lung. Se gasesc pe Louis (la comanda) sau mai bine vezi prin magazine, ca sa poti sa probezi (spre deosebire de cagulele simple, la astea marimea conteaza). Jocul de la acceleratie se regleaza de la carburatoare (mansonul cablului are in capat o mufa metalica cu 2 piulite, din care se regleaza jocul). ok, merci mult, o sa caut cagula...si sa imi bag si nasul la reglaje sa imi dispara jocul ala, ca e destul de enervant,\ merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm1n Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Salutare oameni buni ! Am si eu un GS500 de care din pacate trebuie sa ma despart: /index.php?...21&hl=gs500 Daca e cineva interesat astept vesti. SUZUKI GS500 Anul fabricatiei: 1992 Pret: 2000 Euro Locatie: Bucuresti Km: 37000 Capacitate: 487 cmc Putere: 51 CP buna, inmatriculata Detalii pe http://www.bikeshop.ro/show.php?id=45009 COMPLETARE: DOTARI suplimentare: + crashbar + windscreen + mudguard fata cauciucuri ok (inca cativa ani), motor original ok, lant+pinioane ok, vopsea originala, oglinzi originale, pedale originale neuzate. 2006 - piese NOI: filtru aer, filtru ulei, bujii, rezervor curatat + carburatoare sincronizate, ulei schimbat de 2 ori 2007 - piese NOI: acumulator VARTA, placute frana fata, ulei schimbat 1 data 33.000 km rulati in germania restul in romania, - istorie cunoscuta: in momentul acesta rulez cu ea zilnic, deci e intretinuta, o dau fiindca mi-am luat alt motor. - mai multe poze la http://darktower2.gemenii.ro:3009/gs500/ - email kosm1n@yahoo.com.nospam.com sau pe mess. Stergeti '.nospam.com' inainte de a trimite emailul. Telefon 0740 149 374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katul Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 sal cu voia voastra ma alatur grupului ! nu ma pot abtine sa nu va prezit noua mea prietena ...Suzi! singura problema e ca nu o pot calarii inca pe strazi caci de abia pe la sfarsitul lunii sper ca voi avea A-ul scris pe carnet pana atunci numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 sal cu voia voastra ma alatur grupului ! nu ma pot abtine sa nu va prezit noua mea prietena ...Suzi! singura problema e ca nu o pot calarii inca pe strazi caci de abia pe la sfarsitul lunii sper ca voi avea A-ul scris pe carnet pana atunci numai bine! welcome ! sa il/o stapanesti sanatos si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Sal, mie mi-a zis nenea mecanicul de la Suzuki ca e o greseala sa opresti motorul asa. Chiar si din butonul rosu de la mana dreapta, ala e pt urgentze, gen cazut motor pe jos. Modul corect de oprire e sa scoti in neutral si sa intorci cheia. Altfel se pot produce ceva blocaje la motor/cutie de viteze. De unde dracu le scot mecanicii astia ???? Sincer, eu dintre mecanicii pe care ii cunosc 90% au 10 clase si sunt in dificultate majora sa citeasca manualele in limba engleza de la producator. Noroc cu pozele. Si toti au pareri docte despre chestii pe care abia le inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.