Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Se poate. o sa incerc si altceva . Sa-l scanez si sa-l trimit pe mail. Daca nu gasesti pe "Vedeti ca pe sbz.ro la forumul: "Cum sa?" zac de luni de zile linkuri puse de mine catre manuale Suzuki. .si alte marci." da-mi un PM si rezolvam.

 

Ideea e ca manualul de utilizare (owner's manual) il am in germana (pe hartie) iar in format electronic tot in germana il gasisem pe net.. Nu ca nu as stii sa merg cu motorul dar orisicum ajuta.

Manualul de service, tot asa, doar variante mai vechi dar, zic eu, sunt bune si alea. Nu s-a schimbat mai nimic esential..

 

Manualul de utilizare, daca nu sunt prea multe pagini de scanat si este in romana sau engleza, mi-ar prinde bine. Multumesc.

Editat de Little Brother
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand Suzuki Gs 500 E (naked), 500 cmc, 50 cp, negru, an 1994 stare estetica si de functionare impecabila, cauciucuri aproape noi, baterie noua, semnalizare oglinzi etc , ulei schimbat de 2 zile, curatat carburatoarele de 2 zile, revizie completa de 2 zile , inmatriculat, 30600 km, rulat in tara 1000 km, inspectie tehnica pana in 2010, asigurare, ideal pentru incepatori. Pret: 1850 euro negociabil. Nr meu de telefon e 0752089987, pt cei interesati.

Editat de totyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki Gs 500 E (naked), 500 cmc, 50 cp, negru, an 1994 stare estetica si de functionare impecabila, cauciucuri aproape noi, baterie noua, semnalizare oglinzi etc , ulei schimbat de 2 zile, curatat carburatoarele de 2 zile, revizie completa de 2 zile , inmatriculat, 30600 km, rulat in tara 1000 km, inspectie tehnica pana in 2010, asigurare, ideal pentru incepatori. Pret: 1850 euro negociabil. Nr meu de telefon e 0752089987, pt cei interesati.

 

Multumim pentru anuntul de mica publicitate.. puteai fi si tu mai discret... plus asta credeam ca e locul posesorilor de gs, nu a celora care vand / cumpara chestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ! Imi ramane aprins ledul de la neutral. dar la o intensitate mai mica. Cand intradevar este scoasa din viteza se aprinde normal , iar in mers sau pe loc daca o bag in viteza ramane aprins dar la o intensitate luminoasa putin mai mica. dintr-odata , in timp ce mergeam s-a intamplat sa nu se mai stinga. aveti vreo idee? hm ???

 

@Little Brother , o sa merg maine la un xerox si pe urma o scanez. am scanner dala mic de la o imprimanta multifunctionala asa ca nu pot direct. te anunt cand rezolv.

Editat de catalin_chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru anuntul de mica publicitate.. puteai fi si tu mai discret... plus asta credeam ca e locul posesorilor de gs, nu a celora care vand / cumpara chestii

Scuze, nu am stiut ca nu se pun anunturi pe forum. Credeam ca s-ar putea sa fie cineva interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu am stiut ca nu se pun anunturi pe forum. Credeam ca s-ar putea sa fie cineva interesat.

 

 

Ba se pot pune, dar exista Topic dedicat de VANZARI! Si daca citesti acolo un topic dedicat , de ex chiar asta iti zice cum sa faci anuntul pe alt site (bikeshop), si va ajunge si aici replicat anuntul resp.

 

Succes la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: Poate sa imi spuna careva ce capacitare au rezervorul si rezerva la gs 500? Pe talon scrie 12 dar ultima oara cand am alimentat am bagat 13 litri si nu era chiar plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: Poate sa imi spuna careva ce capacitare au rezervorul si rezerva la gs 500? Pe talon scrie 12 dar ultima oara cand am alimentat am bagat 13 litri si nu era chiar plin.

 

Am luat 2 taloane de la 2 gs-uri cam identice, acelasi tip motor, aceeasi serie de sasiu (ambele gm51b 94, respectiv '95, tip motor m502). Datele din cele doua taloane... complet diferite. :angryfire: A mea are 150 km/h vit. max. constructiva, cealalta avea 175. Cilindreea difera de asemenea in talon, la mine 482, la cealalta cu vreo 5 cmc mai mult, capacitatea rezervorului diferita cu 1l, puterea si aia difera cu un KW.

 

Rezervoru' la tine ar fi de vreo 16 litri sau de 20 daca-i model nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt informatii. Mai am o intrebare: oare de unde as putea sa imi comand tampoane pt rezervor, pt ca daca il tin in 5000 de ture sau sunt in frana de motor vibreaza ca dracu rezervorul. E foarte enervant. Sau ce improvizatii as putea sa fac? Am observat ca sunt tampoanele slabite, daca scot saua si trag de rezervor in sus se misca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tampoane de rezervor poti sa faci din spuma de protectie care vine in cutiile cu hardware nou. Exista un tip de spuma tare, care se compreseaza mai putin, acela iti trebuie, nu spuma aceea ca un burete. Practic e un burete "solid". Asta au folosit si cei de la Suzuki la un GS mai vechi de-al meu si a fost ok.

 

Rezervorul Gs-urilor noi tine 20 de litri fix. Smecheria e ca, daca stai sa respecti preaplinul, iesi cu vre-o 2-3 litri in minus. Daca umpli peste prea plin, acesta functioneaza pe principiul vaselor comunicante : Umpli preaplinul, nivelul benzinei scade in el in timp ce se egalizeaza nivelul benzinei in rezervor. Mai pui putin, iar mai scade nivelul in preplin, repeta repeta repeta. Dureaza 5-10 minute dar il umpli. Motocicleta trebuie sa stea pe cricul central. Daca trebuie sa faceti asta si mai sunt masini la coada, probabil o sa se enerveze nitzel, practic umpli 5 grame la 10 secunde.

 

Chiar daca e plin rezervorul de aproape da pe din afara, nu o sa dea, pentru ca busonul tine benzina in rezervor, poti sa te inclini cu motocicleta normal. Singura precautie ar fi sa nu umpli in felul asta rezervorul si apoi sa il lasi sa stea la soare, mai ales vara la 30 de grade. Cel mai bine e sa pleci imediat la drum.

 

Cu 20 de litri, in afara localitatii, la 90-120 km/h cu un GS500 F din 2007, ies 550 km aka circa 3.7 litri/100 km, cu tot cu rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine sa pornesc mobra ?

nu a mai fost pornita de vreo 2 -3 luni .. si nu prea ma pricep ..

 

help .. ofer recompensa :angryfire:

 

Pune robinetul de la rezervor pe PRI, astepti 4-5 minute, si dupa aia ii dai drumul. cu socul tras la maxim si eventual ii mai dai si din acceleratie. Vezi sa nu incerci prea mult timp pornirea ca omori bateria.

 

La mine asa a luat-o, dupa 4-5 luni de repaos :angryfire:.

 

PS: dupa ce porneste muti robinetul pe pozitia ON.

Editat de anescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope .. am incercat asta .. zilele trecute pana am golit bateria ..

 

cred ca trebuie ceva mai mult de atat .. :angryfire:

 

am nevoie de ceva ajutor practic adica sa vina cineva sa piarda un pic de timp sa o gadile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope .. am incercat asta .. zilele trecute pana am golit bateria ..

 

cred ca trebuie ceva mai mult de atat .. :angryfire:

 

am nevoie de ceva ajutor practic adica sa vina cineva sa piarda un pic de timp sa o gadile

 

 

Si eu am golit anul trecut bateria, era si ceva mai slaba si nici n-am lasat benzina sa curga destul de mult.

Poti sa mai incerci odata dupa ce redresezi bateria 24-36 ore. Anul asta cu bateria veche a omorat-o de tot, asa c-am schimbat bateria. Cu aia noua si ce ti-am zis mai sus a pornit din a doua sau a treia incercare. Dar cum am zis, nu trebuie insistat mult cu pornirea. Daca tii apasat mult pe butonul de start omori repede bateria.

Ideal e sa apesi pe buton si sa-i dai si un pic de acceleratie (asa, ca pt 3-4000 ture).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Sunt nou posesor de GS500 si descoperind acest forum sunt mai mult decat bucuros sa aflu din experienta voastra cat mai multe despre GS. Pentru cei ce nu se descurca prea bine cu engleza detin un manual de reparatii in lb franceza si-l ofer cu placere celor interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune robinetul de la rezervor pe PRI, astepti 4-5 minute, si dupa aia ii dai drumul. cu socul tras la maxim si eventual ii mai dai si din acceleratie. Vezi sa nu incerci prea mult timp pornirea ca omori bateria.

 

La mine asa a luat-o, dupa 4-5 luni de repaos :angryfire:.

 

PS: dupa ce porneste muti robinetul pe pozitia ON.

[/quote

 

daca nu tine cu PRI

culca-l cateva sec, vreo 10 pe o parte

si la fel pe cealalta parte

de preferat sa te ajute cineva

la mine a functionat,

e o chestie care mi a spus o un prieten care are enduro si el asa procedeaza

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Sunt nou posesor de GS500 si descoperind acest forum sunt mai mult decat bucuros sa aflu din experienta voastra cat mai multe despre GS. Pentru cei ce nu se descurca prea bine cu engleza detin un manual de reparatii in lb franceza si-l ofer cu placere celor interesati.

 

Sper sa-l ai in format electronic :bigstar: Ma descurc in franceza deci, daca ai putea sa mi-l trimiti, as aprecia. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva din intamplare un capac cu suzuki (de la baia de ulei al meu a cazut) in plus ? contact pe PM va rog urgent am nevoie

nu am capac sa iti dau dar iti spun ce am facut eu

daca e vorba de protectia pe care scrie suzuki, eu mi am facut unul dintr-o foaie de tabla subtire, l-am vopsit cu spray termorezistent si l am lipit cu lipici picatura

momentan tine

daca e vorba de capacul ala care e prins cu 3 suruburi atunci nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu pe aici proaspat posesor de GS. Cum se pot monta pe spate gume de 150?

salut. pentru a monta guma de 150, depinde in primul rand de model, pentru ca la unii intra la fix fara modificari si la altii intra cu ceva modificari consistente. daca te intereseaza in continuare, sunt cam doua modificari pe care le stiu ce ar trebui facute, si anume: indoita spre exterior bara de sustinere a etrierului spate si taiat din protectia de lant in dreptul cauciucului pana intra. nu e estetic dar iti intra cauciucul. nu le recomand pentru ca am avut si eu cauciuc de 150 cu modificarile inainte mentionate si nu am fost prea multumit.

ca impresie cu cauciucul de 150 fata de cel de 130, a fost o manevrabilitate mai greoaie si alunecam foarte tare pe sinele de tramvai, indiferent cum treceam peste ele.

astept alte intrebari daca ai si pot sa te lamuresc

 

Salut, si eu pe aici proaspat posesor de GS. Cum se pot monta pe spate gume de 150?

vad ca nu a mers sa editez postul.. http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25426.0 - gasesti cum a pus cineva cauciuc de 160 de la o katana. spor la citit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...