Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi

 

Eu il tin numai pe ON de cand am motorul. Pleaca din prima daca ii trag socul. Apoi il imping la loc cate putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi

 

l-am uitat eu pe pri o saptamana si nu s-a intamplat nimic - semn ca ichide bine cuiu' la ambele carburatoare.

incearca... mai nasol e cand cazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il tin numai pe ON de cand am motorul. Pleaca din prima daca ii trag socul. Apoi il imping la loc cate putin.

 

Corect!La fel si eu!

 

Naspa e cand ti se termina benzina si intri pe rezerva cu robinetul pe ON(moare motorul)!Si nu stiu cum dreac se face , dar de fiecare data se intampla in mijlocul intersectiei!De aia am hotarat ca urmatorul motor sa aiba macar un indicator al nivelului de carburant din rezervor! :unsure:

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi

 

Am atasat o pagina din manualul de utilizare referitor la ON, RES si PRI.

 

Cat despre manuale, nu s-a schimbat nimic major din 89 pana in prezent. Deci, il poti folosi linistit pe cel din '97.

post-8629-1212394653_thumb.jpg

Editat de Little Brother
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi

 

Daca ai manualul din '97, e OK.Robinetul e identic(acelasi principiu de functionare)pe toate modelele, indiferent de anul fabricatiei.

 

ON-pozitia normala (recomandata)de functionare a motorului(atunci cand ai benzina in rezervor, peste rezerva de 4-5 litri).

RES-pentru cazul cand mergi pe rezerva, ai mai putin de 4-5 litri in rezervor.

PRI-Nu se recomanda a fi lasat in aceasta pozitie pe durate lungi, sau in functionare.Se utilizeaza doar cand motorul nu a fost pornit mult timp si benzina din carburator s-a evaporat, sau cand s-a rulat pana la epuizarea rezervei de benzina din rezervor.Teoretic se lasa cateva minute pe PRI pana se scurge benzina in carburator, dupa care se trece pe ON si se porneste motorul.Functionarea cu robinetul pe PRI pe perioade mari poate determina supraincarcarea caburatorului cu benzina, scurgerea acesteia in cilindri, uzura motorului si chiar reprezinta riscul producerii aprinderii benzinei.

 

Concluzie:NU rula cu motorul pe PRI!

 

Personal, cred ca tu ai o problema pe partea de alimentare cu combustibil..cum ziceau si ceilalti mai sus!Bafta!

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai ies eu la o plimbare, dar peste vreo 2 saptamani cand ma intorc din concediu :unsure:.

Ce e curios ca din GS-istii cunoscuti pana acuma n-am mai "auzit" nici unul pe forum: Tendon, Adya Suzuki, Ugluk? V-ati mutat la alte categorii???

 

nici eu nu am "emigrat" la alte categorii... dar am fost ocupat cu 3 activitati mari si de baza - munca+beute+plimbari.

am in gand sa nu las sa se odihneasca calul deloc.. ce ziceti sa aranjam o iesire pina in vama ? asa..un weekend. sau sa mergem la o intrunire ceva grupati. "ca in vremurile bune"

 

astept raspunsuri gs-isti/ex-gs-isti trezitiva ca a venit vara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pana una alta ce ziceti sa ne intalnim miercuri seara pe la 7 la Arc?!... noi+vechi posesori de GS sa mai schimbam o parere si poate punem de un drum in week-end.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema, si anume: daca merg mai mult timp cu motorul turat(am patit in vit a 6-a de la 130 in sus) dintr-o data incepe sa scada din turatii si daca apas ambreiajul se opreste motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge normal, asta daca continui sa merg si tot dau de acceleratie. Tin sa repet: doar daca merg mai mult timp patesc asa, de exemplu daca e o linie dreapta de 2 km si stau cu acceleratia la maxim. A mai patit cineva ceva de genu asta? Ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema, si anume: daca merg mai mult timp cu motorul turat(am patit in vit a 6-a de la 130 in sus) dintr-o data incepe sa scada din turatii si daca apas ambreiajul se opreste motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge normal, asta daca continui sa merg si tot dau de acceleratie. Tin sa repet: doar daca merg mai mult timp patesc asa, de exemplu daca e o linie dreapta de 2 km si stau cu acceleratia la maxim. A mai patit cineva ceva de genu asta? Ce poate fi?

Ajunge prea putina benzina in carburator, probabil ai ceva mizerie in rezervor sau pe furtune. Poti verifica schimband robinetul de benzina pe alta pozitie. Asfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajunge prea putina benzina in carburator, probabil ai ceva mizerie in rezervor sau pe furtune. Poti verifica schimband robinetul de benzina pe alta pozitie. Asfalt Uscat

Pai mi-a facut prima oara dupa ce am ramas fara benzina in rezervor. Atunci nu am stiut ce are si m-am oprit, s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca, l-am pus pe pri, am fumat o tigara si a pornit fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mi-a facut prima oara dupa ce am ramas fara benzina in rezervor. Atunci nu am stiut ce are si m-am oprit, s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca, l-am pus pe pri, am fumat o tigara si a pornit fara probleme.

sal

 

tot aceeas problema am avut si eu de vreo saptamana incoace.... :) ..azi am desfacut carburatoarele si le-am curatat :( era pana la jumatate apa in ele :D multumesc pe aceasta cale celor de la OMV...numai de la ei bag benzina-apa--amestecat

 

acum merge beton :D :unsure: :) :rose:

 

vand suzuki gs500..detalii aici -http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1997-96582.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...m aine la arc vin gs'istii???

 

Eu vin....vreau sa va cunosc :)

 

BTW pana la urma am facut si eu schimbul de ulei cum ai mentionat mai sus: MOTUL full sintetic(7100 10W40) si filtru ulei (l-am gasit cel mai usor) K&N = cam 160 roni toata treaba.Inainte vibra cam nasol dar de cand am facut schimbul toarce ca o pisicutza... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema, si anume: daca merg mai mult timp cu motorul turat(am patit in vit a 6-a de la 130 in sus) dintr-o data incepe sa scada din turatii si daca apas ambreiajul se opreste motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge normal, asta daca continui sa merg si tot dau de acceleratie. Tin sa repet: doar daca merg mai mult timp patesc asa, de exemplu daca e o linie dreapta de 2 km si stau cu acceleratia la maxim. A mai patit cineva ceva de genu asta? Ce poate fi?

 

cand face asa, il trec direct pe pri fara sa ma opresc. Am sa suflu si eu toata alimentarea cu aer comprimat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu... pe jos.... :blink: (sunt la job, fara motor si scap la 18:00 :) )

 

Sper sa nu ma luati la omor :laugh: si sa va mai gasesc la ora aia! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe BikeBandit - http://www.bikebandit.com/suzuki-motorcycle-parts/oem-parts daca exista cod separat doar pt garnitura. Daca da, gasesti sigur sa-ti aduca din SUA careva.

 

Sau daca gasesti, vezi o varianta si la piese@mymoto.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare va rog. Unde pot face si eu o constatare de daune la un Suzuki Gs500f? Cred ca e stricat lantul de distributie dar vreau sa fie vazuta de un mecanic. De asemenea daca stie cineva un mecanic bun pentru suzuki ar fi de mare ajutor. Si in final stie cineva, daca s-a confruntat cu problema aceasta cam cat costa reparatia la un lant de distributie? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...