Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aici ar fi o problema...la a mea,o bujie e rosiatica,si cealalta mai tot timpul neagra.vroiam sa va intreb,legat de cuiul de dozaj,e grea operatiunea?mentionez ca nu i-am umblat pana acum prin carburatoare.sau nu trebuie sa le desfac?din cate am vazzut eu p-acolo nu pare sa existe vreun cui,decat reglajele de aer si ralanti,mai e si o tija cu un arc,dar aia cred ca tine de reglajul cablului de acceleratie.

 

Aceasi problema si intrebari le am si eu.

 

13032009434j.th.jpg

13032009428h.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu imi place,cum acopar gaurile?

 

Aceasi problema si intrebari le am si eu.

 

13032009434j.th.jpg

13032009428h.th.jpg

eu ma gandeam sa apelez la cineva care se pricepe daca nu pot sa o rezolv eu.am cartea motocicletei,am si un ghid pdf,cu scheme cu tot tacumul,dar parca nu m-as incumeta ca mi frica sa nu o stric mai rau...prefer sa vad prima data cum trebuie facut si apoi sa fac eu.daca o sa aflu cum se rezolva problema,iti las pm.

NUMAI BINE! :cheers: :friends:

Editat de cristydan11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... sa luam treburile cu inceputul..

-pentru evacuarea stock, nu recomand scoaterea sitelor decat daca vrei sa te auda si vecinul din cealalta parte a orasului .. been there, done that . Daca nu iti place cum suna, se sudeaza la loc usor .. sau cepuri de lemn (am mers cu ea la RAR cu cepuri in toba si l-am si luat :friends:)

Am o toba stock momentan pe a mea..dar fostul proprietar a dat gauri mari in ea, pe langa iesire.. prin toate sitele. Eu le-am astupat.. dar pentru ca sitele sunt gaurite rau, urla mult mai tare si in plus de asta am si vibratii in plus. E ceva de tinut cont.. o evacuare umblata in ea aduce multe efecte.. dar nu toate pozitive

 

-bujiile.. sunt cam ciudate.. una arata binisor... iar cealalata e neagra foc. Inainte de a face reglaje, verificati nivelul in fiecare carburator, sa fie in parametrii. Un nivel prea mare face exact fenomenul asta.. si nu poti regla nimic cu nivel aiurea.

 

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - aici este metoda de verificare, implica un furtunel transparent si o surubelnita, pentru a slabi suruburile de purjare a benzinei din carburatoare.

 

Daca sunt aiurea nivelurile, trebuie date jos carburile, date jos capacele de jos si umblat la tabla(se indoaie putin tabla) care apasa pe cuiul poantou, pana ajunge nivelul in dreptul imbinarii dintre capac si corpul carbului. Este un defect foarte des intalnit, de obicei nivel prea mare (afumarea),de aceea recomand asta inainte de toate.

 

Daca sunt bune nivelurile, se trece la verificarea propriu-zisa a reglajelor : ralanti, la o turatie, etc.

 

Cuiul de dozaj este sub capacul de sus al carburatorului, sub arcul acela mare. De obicei, siguranta de la cuiul de dozaj trebuie sa fie la mijloc, sau al 3-lea locas. Pentru a saraci amestecul, dai siguranta mai sus iar pentru imbogatire, o dai mai jos.

 

Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea

 

Eu v-as sugera sa postati in continuare aici, nu de alta dar cu siguranta sunt si altii interesati de subiect (eu de exemplu :friends:).

Pana la urma, pentru asta este forumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... sa luam treburile cu inceputul..

-pentru evacuarea stock, nu recomand scoaterea sitelor decat daca vrei sa te auda si vecinul din cealalta parte a orasului .. been there, done that . Daca nu iti place cum suna, se sudeaza la loc usor .. sau cepuri de lemn (am mers cu ea la RAR cu cepuri in toba si l-am si luat :friends:)

Am o toba stock momentan pe a mea..dar fostul proprietar a dat gauri mari in ea, pe langa iesire.. prin toate sitele. Eu le-am astupat.. dar pentru ca sitele sunt gaurite rau, urla mult mai tare si in plus de asta am si vibratii in plus. E ceva de tinut cont.. o evacuare umblata in ea aduce multe efecte.. dar nu toate pozitive

 

-bujiile.. sunt cam ciudate.. una arata binisor... iar cealalata e neagra foc. Inainte de a face reglaje, verificati nivelul in fiecare carburator, sa fie in parametrii. Un nivel prea mare face exact fenomenul asta.. si nu poti regla nimic cu nivel aiurea.

 

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - aici este metoda de verificare, implica un furtunel transparent si o surubelnita, pentru a slabi suruburile de purjare a benzinei din carburatoare.

 

Daca sunt aiurea nivelurile, trebuie date jos carburile, date jos capacele de jos si umblat la tabla(se indoaie putin tabla) care apasa pe cuiul poantou, pana ajunge nivelul in dreptul imbinarii dintre capac si corpul carbului. Este un defect foarte des intalnit, de obicei nivel prea mare (afumarea),de aceea recomand asta inainte de toate.

 

Daca sunt bune nivelurile, se trece la verificarea propriu-zisa a reglajelor : ralanti, la o turatie, etc.

 

Cuiul de dozaj este sub capacul de sus al carburatorului, sub arcul acela mare. De obicei, siguranta de la cuiul de dozaj trebuie sa fie la mijloc, sau al 3-lea locas. Pentru a saraci amestecul, dai siguranta mai sus iar pentru imbogatire, o dai mai jos.

 

Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea

 

 

 

eu mi-am cumparat motorul fara site in toba...zicea cel care mi l-a vandut ca o scos sitele de tot si a bagat o teava gaurita prin toba...nush ce sa zic,..mie chiar imi place cum suna si merge bine, nu am probleme nici cu bujiile nici cu carburatoarele cu nimic...

 

chestia e ca la vara tre sa fac verificarea,..si nush zau cum o sa fie ce nu am mai fost cu motorul la verificare de cand il am...

 

oricum cred ca anul asta o sa fac cv modificari pe la toba...ori ii bag cv site ori ii poon o toba buna...

 

in fine...multa sanatate si asfalt uscat la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, cand ii gata 100% si am facut prima plimbarica, ma laud si eu cu rodul muncii mele de-o iarna :cheers:

 

post-26606-1236885805_thumb.jpg post-26606-1236885895_thumb.jpgpost-26606-1236885952_thumb.jpg post-26606-1236886034_thumb.jpg

post-26606-1236886086_thumb.jpg post-26606-1236886152_thumb.jpg

 

 

P.S: ...na hai ca n-am avut rabdare sa astept pana atunci :friends:

 

 

te-ai chinuit ceva, nu gluma...cat a durat totul?

 

Toba e pusa tot de tine acuma ? aia cat te-a costat

 

 

E o problema daca se aud rateuri in toba si este cu atat mai mare, cu cat multi nu stiu ca rateuri in toba inseamna o functionare anormala a motorului. La schimbarea tobei stock cu una aftermarket sau mai bine zis, mai putin restrictiva, amestecul se saraceste, motorul se incalzeste iar supapele se ard/se depune calamina pe ele (sunt trecut prin asta, din cauza fostului proprietar a gs-ului meu).

 

Pentru a evita toate acestea, se imbogateste amestecul prin ridicarea cuiului de dozaj si imbogatirea amestecului la ralanti.

Daca nu se imbogateste de ajuns, trebuie schimbat jiclorul principal cu cate o marime, pana se obtine un amestec bun.

Aveti grija cu treburile astea, ca de obicei aduc complicatii daca nu va documentati inainte.

 

 

Foarte frumos finisajul iar codita cred ca este de la un Ducati, nu? Pacat ca n-am avut si eu resursele sa pot sa ma apuc de asa ceva. Timpul nu e pierdut :lol:

 

 

nu am fonduri de ceva profi.. si in plus, mi se pare mare orice evacuare, as vrea sa renunt la cat mai multe din partea din spate (inclusiv amortizorul de zgomot)

 

cam ce am de gand (diagrama)

NEWEXHAUST.png

cum ar arata pe gs

IMG_0910.jpg

 

- cam asa suna :) ... sunetul este putin mai tare ca cea stock si mult mai gros

 

Astept impresii- sugestii

 

 

se aude bine...totusi eu cred ca pt cei care merg mult cu moto...e cam deranjant . nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de bujii...

 

Mai am 4 bujii, deci 2 seturi, de bujii NGK Iridium pt GS 500 la pretul de 40 Ron bucata + transport. Daca vrea careva PM me.

 

Si inca ceva... am tije (pargii) stock de Bandit, alea dintre bascula si crucea amortizorului. Din cate stiu eu asa ceva ar servi, prin inlocuirea celor stock de GS 500, ca ridicare de coor. Deci daca vrea careva handling si look updatat... PM si discutam.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aude bine...totusi eu cred ca pt cei care merg mult cu moto...e cam deranjant . nu?

M-ai pus bine bine pe ganduri cu toba asta.. chiar am de gand ceva calatorii mai lungi si parca nu m-as risca sa o fac acum, cand imi aduc aminte de toba cu care a venit (se auzea cam ca cea din clipul video - dupa 50 de km, nu o mai suportam). ms de atentionare/sfat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca musca in...lapte,dar am avut ghinionul sa merg in spatele unui tip cu un gs 500 cu toba goala.Dupa 2-3 km nu am mai suportat si am ramas mult in spate.La fiecare acceleratie a lui imi vibra casca si imi pocnea zgomotul in casca, iar de simtit motorul meu nici nu se punea problema.

Io zic ca e ok sa se auda toba un pic mai tare,dar extremele astea nu's a bune! Pe bune!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Intradevar ,cand am cumparat gs-ul avea scoasa teava aia mica de la iesire,vreau sa spun ca imi era jena de vecini sa-l pornesc :kiss: ,facea un zgomot infernal.

Acum am improvizat un db-killer si se aude foarte bine,gros si placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un no name. montajul 100 lei. dar se aude super super tare :X:X:X

Maestre,de cumpărat de unde ai cumpărat-o?Ne poți lăsa și un preț orientativ?

 

Am scris într-un post mai sus ca as dori sa schimb toba,pt ca as vrea sa aiba un sunet mai gros.Prin asta nu am vrut sa se inteleaga faptul ca vreau o toba care sa urle,ci as vrea doar un sunet gros,dar in limitele normale de decibeli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar diferenta intre noi e ca tu nu mai ai :rolleyes: iar acum a ta se aude ca un scooter:P

Nu cred ca gsu se aude ca un scuter cu toba serie,doar e motocicleta.Doar ca unii dintre noi vor un sunet mai personalizat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, mai in gluma, mai in serios.. am dat la un moment dat motorisca unui prieten (schimb de moto) sa ne plimbam fiecare - GS contra GSX-R :kiss:.. tipul pleaca cu a mea, eu am mai stat nitel pe dreapta, face un demaraj, moment in care nu imi venea sa cred cum se aude toba la GS-ul meu, exact un scuter.. sau mai bine zis un scuter mai ragusit nitel, care din cand in cand, suna si a Dacie . Poate pana la urma fac toba aia custom, ca nu mai tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! odata cu primavara a sosit momentul sa schimb semeringurile si uleiul din furca. din motive de criza ma gandeam sa o fac eu singur acasa. din cate am citit mai sunt cativa printre voi care au facut asta. ce ulei imi trebuie pentru furca si de unde as putea sa-l cumpar stie cineva? la fel si cu semeringurile.

sfaturile sunt binevenite

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! odata cu primavara a sosit momentul sa schimb semeringurile si uleiul din furca. din motive de criza ma gandeam sa o fac eu singur acasa. din cate am citit mai sunt cativa printre voi care au facut asta. ce ulei imi trebuie pentru furca si de unde as putea sa-l cumpar stie cineva? la fel si cu semeringurile.

sfaturile sunt binevenite

asfalt uscat!

semeringurile de furca se pot achizitiona de la orice importator/vanzator de consumabile. Eu am pus semeringuri Saito, nu am avut probleme deloc cu ele.. alte persoane au raportat pareri negative, depinde de fiecare probabil, nush. Referitor la ulei, depinde cum simti furca, in sensul ca daca furca s-a simtit cam moale, poti trece pe un ulei mai gros (asa am eu) de w15 - e un medium heavy. Din ce stiu eu, toate GS-urile au furca destul de moale si "pica in nas" la o franare mai sustinuta pe fata.

Daca vrei doar sa schimbi uleiul, pui un w10 si ar trebui sa fie ok. Cantitatea pe care o da manualul, de ulei din furca este de 380 ml +- 5 ml. Nu e critica aceasta cantitate, conteaza foarte mult sa fie egala in jambe.

 

In ceea ce priveste schimbarea, este simpla. Se da jos roata, se slabesc suruburile ce tine fiecare tub in juguri, cu grija se scoate furca fata. Dupa asta, se scot semeringurile de praf cu o surubelnita, pe urma se scoate siguranta care se afla peste semering (impingand spre interior, cu grija sa se zgarie ceva).

Dupa toate astea, se pune o carpa peste capacul telescopului si se desface, cu grija ca e posibil sa se fi adunat putina presiune si sa de-a ulei pe afara. In plus de asta, exista si forta de impingere a arcului, care o sa tinda sa arunce capacul.

Daca exista reglajul de preload, treceti-l la minim, sa fie cat mai slabit posibil.

 

Se scurge uleiul sau se scot componentele, cum ii vine la fiecare mai usor sa faca prima oara, cu conditia sa le asezati intr-o ordine cumva, sa stiti care e ordinea de asamblare.

 

Acuma vine marea problema, trebuie sa aveti o cheie cu care sa puteti sa tineti sa nu se invarta o piesa din interiorul telescopului, care se afla destul de jos, este cam la un sfert din inaltimea telescopului. Piesa este o tija, care in capatul de jos se infileteaza surubul de jos al telescopului, un inbus de 6 cred, nush exact cat are... iar capatul de sus seamana cu o tubulara de 22 sa zic, doar ca dantura este destul de deasa. Sper sa se vada din poza atasata cate ceva (apare prima in poza, nr. 7.8 - damper rod). Ca sa ma fac inteles, trebuie tinut contra cu ceva de tubulara aceea si desfiletat inbusul de jos (este situat exact in locul unde intra axul de la roata).

post-24024-1237295294_thumb.jpg

Dupa asta, se tine telescopul in maini si se face ca in imaginea de sus, se comprima si pe urma printr-o miscare ferma, se decompreseaza. Ar trebui sa se desfaca in doua telescopul si sa iasa inclusiv semeringul.

 

Se spala toate, curatate, etc.. dupa care se pun toate la loc si se urmeaza pasii invers. Ramane doar sa se asambleze toate, cu grija sa nu se zgarie nimic si sa se faca nivelul de ulei.

Spor la treaba!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gustave .. ar fi bine sa iti completezi datele la profil, asa vede cineva de unde esti si poate recomanda un magazin din oras... iar daca nu asa, poate o comanda online. Doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare gs-isti,

 

Am descoperit pe internet o colectie de informatii despre GS 500 bine categorisita, cu multe informatii, si destul de completa:

Specificatii, Intretinere, Upgrade-uri, Trobleshooting, etc.

 

Mai exact, gs500 wiki si link-ul este wiki.gstwins.com/ .

Sper sa va fie de folos !

 

:angry:

 

@varugica:

Arata foarte bine gs-ul tau. Dupa cadru din ala de culoare inchisa (nu stiu exact cum se cheama :angryfire: ) ma uitam si eu

cand testam piatza. Saua de unde ai luat-o ?

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...