Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

1- surubul de scurgere al uleiului e intepenit (am schimbat uleiul tot cu seringa)

 

2- am consum cam mare (scot undeva la 5-6% in conditiile in care merg civilizat si destul de mult extra-urban)

 

3- la rece sta la 1000 rpm dar mereu cand ajung acasa si e incalzita bine sta pe la 2000 rpm

 

4- mobra are ~35.000 km

 

5- cam cat m-ar costa sincronizare si schimbul de bujii?

1- Mergi la un service si imposibil sa nu il desfaca cu o tubulara buna sau un pistol cu aer

 

2- Verifica filtrul de aer (parerea mea). Cel mai ieftin filtru de aer e undeva la 80 de lei

 

3- Exact asa face si a mea, doar ca mai extrem, la rece sau putin incalzita sta la 1.000rpm si cand ajung acasa dupa un drum lung sta undeva la 2.500-3.000rpm, daca gasesti problema da-mi si mie un pm.

 

4- Esti sigur ca nu are 35.000 si nu 135.000 ? La 35k Km nu prea ar avea voie sa patineze ambreiajul, eventual daca a fost condus in regim sport, ceea ce e putin probabil la un gs500

 

5- In Arad peste tot imi cereau 300 lei pt sincronizare si curatare, si am reusit sa gasesc la un service sincronizat + curatat 200 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Syntax Error:

Cui pontouCARB%20NEEDLE%20SWINGING.JPG

 

nu pontonponton-lac-trei-ape.jpg?w=587

 

 

Problema de gramatica fiind partial rezolvata, sa rezolvam si problema de mecanica. Asta de-l arati tu in poza e "cuiul de dozaj" (jet needle) si arata ceva mai diferit de cuiul "poantou" (ca vine din frantuzescu' pointeau) si care arata asa:pointeau-pour-carburateur-gurtner.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit de la un prieten un GS 500 din 95, si ii lipseste capacul din dreapta de la motor pe care scrie SUZUKI.Pot circula cu el asa pana gasesc sa cumpar unul ?

Editat de susinfumuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de gramatica fiind partial rezolvata, sa rezolvam si problema de mecanica. Asta de-l arati tu in poza e "cuiul de dozaj" (jet needle) si arata ceva mai diferit de cuiul "poantou" (ca vine din frantuzescu' pointeau) si care arata asa:pointeau-pour-carburateur-gurtner.jpg

MDA... din fericire nu am mai vazut un carburator pe dinauntru din 1998. Am si uitat cum arata defapt cuiul pontou. (care e incis de plutitor parca) :cheers:

Asa se-ntampla daca ai Honda....

 

Am primit de la un prieten un GS 500 din 95, si ii lipseste capacul din dreapta de la motor pe care scrie SUZUKI.Pot circula cu el asa pana gasesc sa cumpar unul ?

gizaz

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze am o dispozitie cam proasta.

Eu nu as merge fara capacul ala.

De obicei o stricaciune neremediata atrage dupa sine alte stricaciuni.

Si nu uita ca de obicei lucru provizoriu ramane definitiv.

Nu stiu ce are GS-ul sub capacul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit de la un prieten un GS 500 din 95, si ii lipseste capacul din dreapta de la motor pe care scrie SUZUKI.Pot circula cu el asa pana gasesc sa cumpar unul ?

Poti. Eu merg asa de 2 ani de cand o am fara probleme, dar nu am spalat-o la furtun si nici vreo ploaie mai serioasa nu m-a prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti. Eu merg asa de 2 ani de cand o am fara probleme, dar nu am spalat-o la furtun si nici vreo ploaie mai serioasa nu m-a prins.

 

 

lucru provizoriu ramane definitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow chiar ii tare chestia ,nu sti a incercat careva pe la noi asa ceva?

 

 

In toamna eu fac modificarea asta sper sa iasa o treaba eleganta... printre altele am tras o fuga in delta de vineri plecat, franele si furca de cbr sau descurcat nemaipomenit mult mai stabila pe curbe franeaza bine[ 2 discuri fata de gs cu un disc] cu arcuri progresive cam tare suspensia pentru cei 60-70 km de pamant/macadam /gropi si noroaie dar a fost bine per-total. si cum ziceam in toamna sau cand mai am resurse intra la schimbat janta spate cu una de bandit + cauciuc de 150 160 vedem atunci. bafta

post-40872-0-34154300-1369655677_thumb.jpg

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai multe detalii despre excursia in delta (traseu, cazare, mancare, evenimente pe drum) pentru ca m-ar tenta si pe mine asa ceva.

PS: Cam negru norul ala. Te-a prins ploaia?

 

 

Pogor, decat modificarile astea costisitoare, nu mai bine vindeai GS ul si alegeai o moto croita exact pe necesitatile tale? Consumul si mecanica bullet proof de la GS le regret si eu inca, ce i drept.

 

Seara buna. Am dormit pana acm ceva timp si v-a raspund acum... bun traseul tecuci galati tulcea isaccea [ alte comune ale carora numa nu le mai retin :alcy: ]si final chilia veche, asta partea cu traseu. Cazare am stat la cort pe proprietatea unei manastiri de acolo foarte fain locatie si amenajat nu are nimeni treaba cu tine e si loc de facut baie/peste si toate alea, mancare am avut si de acasa am mancat si la ei acolo sau pentru cine vrea am inteles ca e si pensiune prin zona sau la mai sigur se poate ajunge cu barca la mila 23 unde e hotel pensiuni s.a. Norul ala negru s-a dovedit a fi o ploaie torentiala de nu mai vedeam pe unde mergeam noroc ca eram aproape de destinatie nu m-a plouat decat vreo 5 km , evenimente pe drum ar fi nisipul gros de pe diguri care te fura in 2 secunde si noroiul care la fel se comporta era sa ma duc de cateva ori dar am trecut cu bine. De la ultimul bac la tulcea am mers cam 60 km pe pamant macadam nisip galati-tulcea cam 80 km super bun drumul curbe usoare si iarasi peisaj frumos..

 

 

kevin gs-u asta l-am avut la vanzare acum ceva timp in urma chiar userul tince[ daca tin eu minte bine parca el era daca nu imi cer scuze] a venit si l-a vazut dar a ramas la mine... si la mine o sa moara chiar daca imi voi lua alta moto. Decat sa il dau pe 1000 de euro il tin, modific abia am ce face si oricum sa zicem ca endureala de acum nu o sa o vada curand a fost asa ceva de moment eu trebuia normal sa il las la tulcea si m-am razgandit in ultima secunda si am zis ca intru cu ea[ gesy mic] cam atat consum de 4,7-5l/100 am de mentionat ca , carburatoarele is desincronizate maxim :tempted:

post-40872-0-35862000-1369682658_thumb.jpg

post-40872-0-50821900-1369682682_thumb.jpg

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4- Esti sigur ca nu are 35.000 si nu 135.000 ? La 35k Km nu prea ar avea voie sa patineze ambreiajul, eventual daca a fost condus in regim sport, ceea ce e putin probabil la un gs500

 

poate ca e dat cativa km inapoi, dar 135.000 nu are in nici un caz...nu e primul pe care il vad cu problema asta si cauza principala e neutilizarea corespunzatoare de catre incepatori.

 

5- In Arad peste tot imi cereau 300 lei pt sincronizare si curatare, si am reusit sa gasesc la un service sincronizat + curatat 200 lei.

 

ok...multumesc mult de informatie

 

evin gs-u asta l-am avut la vanzare acum ceva timp in urma chiar userul tince[ daca tin eu minte bine parca el era daca nu imi cer scuze] a venit si l-a vazut dar a ramas la mine... si la mine o sa moara chiar daca imi voi lua alta moto. Decat sa il dau pe 1000 de euro il tin, modific abia am ce face si oricum sa zicem ca endureala de acum nu o sa o vada curand a fost asa ceva de moment eu trebuia normal sa il las la tulcea si m-am razgandit in ultima secunda si am zis ca intru cu ea[ gesy mic] cam atat consum de 4,7-5l/100 am de mentionat ca , carburatoarele is desincronizate maxim :tempted:

 

intai m-am uitat la poze si apoi am citit. Am recunoscut mobra din prima si da, eu am venit tocmai din cluj sa o vad. Desi mergea foarte bine, mobra era picata si vopseaua nu era intr-o stare prea buna. (daca era ok si la partea asta, o luam pe loc). Si fara suparare, dar daca stiam ca e picata nici nu mai veneam sa o vad. Imi pare rau ca nu ai dat-o pana la urma :( . Multumesc oricum de ospitalitate si de plimbare si sa o stapanesti sanatos! In nici un caz nu se merita sa o dai cu 1000 de euro, pentru ca face mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tince suzy a mea a fost prima data in tara tot la un incepator apoi a venit acum 4 ani la mine tot incepator si inca nu am probleme la motor.Bag mana in foc ca are acum 37520km asa ca trust me mai bine picata si zgariata pe codita ca stiu cine a picat cu ea si cum decat una cu vopsea impecabila si care te lasa in drum. Daca ai vedea pe unde am intrat eu cu ea acum 4 zile credema ziceai ca e imposibil si pentru faptul ca e o mobra excelenta si mi-a dovedit asta inca odata nu o voi vinde . Si acum pe bune cred ca mi-ai facut un imes serviciu ca nu ai luato atunci pentru ca eram cam hotarat sa ma las de motociclism. Sper sa iti rezolvi problemele la a ta si sa ne intalnim vreodata poate chiar in vara asta cine stie , daca gasesc resurse as merge un tur de romania cu fratemiu[are un kawa er 6n]vedem .Pana atunci soare mult va doresc :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sub "capota" nu se stie niciodata ce e...dar uneori exteriorul e un indiciu despre cum a fost ingrijita, mai ales ca nu am luat-o de la un samsar ci dintr-o familie de motociclisti (nu zic ca a ta nu e ingrijita doar pentru ca e picata dar in cazul mobrei mele a fost)...nu are rost sa mai discutam acum. Stiu ca te-ai suparat atunci ca nu am vrut sa o iau desi ai lasat din pret (chiar sub valoarea reala a mobrei) dar stiam exact ce vreau si din pacate nu am gasit acolo. Mobra mea are niste probleme la motor dar asta nu aveam cum sa vad la cumparare, pentru ca exceptand faptul ca mananca ulei si ca ambreiajul patineaza cand e sarcina mare, nu se manifesta in nici un alt fel...ori asta nu se putea verifica la fata locului. Aceleasi probleme putea sa le aiba si a ta si tot nu aflam de ele decat dupa achizitie.

 

Oricum, ma bucur ca nu te-ai lasat. Daca aveti drum prin cluj sa-mi dai un semn pe privat. Asfalt curat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]mananca ulei si ca ambreiajul patineaza cand e sarcina mare, nu se manifesta in nici un alt fel...ori asta nu se putea verifica la fata locului. [...]

Daca luai un mecanic cu tine... sau chiar tu puteai verifica usor. Ambreiajul se poate testa nu neaparat cu sarcina, trebuie doar sa fie incalzit bine iar cat despre consumul de ulei, daca intrebai finalul tobei iti spunea exact cum sta treaba. Spun asta pentru ca aceasi greseala am facut si eu, seara m-am hotarat ca vreau motor si dimineata am achizitionat un gs500e, norocul meu e ca nu am problema cu ambreiajul, dar in rest am cam peste tot probleme, inclusiv toate consumabilele sunt pe gata, caucicuri/placute/lant/pinioane/garnituri carburatoare/simeringuri furca, cam tot ce tine de consumabile. Am inceput asa incet sa investesc, din fericire sunt spre finalul drumului, dar nu a meritat sa iau ceva ieftin si sa ajung tot la banii cat dadeam pe una buna buna, dar am in + o gramada de nervi. Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca luai un mecanic cu tine... sau chiar tu puteai verifica usor. Ambreiajul se poate testa nu neaparat cu sarcina, trebuie doar sa fie incalzit bine iar cat despre consumul de ulei, daca intrebai finalul tobei iti spunea exact cum sta treaba. Spun asta pentru ca aceasi greseala am facut si eu, seara m-am hotarat ca vreau motor si dimineata am achizitionat un gs500e, norocul meu e ca nu am problema cu ambreiajul, dar in rest am cam peste tot probleme, inclusiv toate consumabilele sunt pe gata, caucicuri/placute/lant/pinioane/garnituri carburatoare/simeringuri furca, cam tot ce tine de consumabile. Am inceput asa incet sa investesc, din fericire sunt spre finalul drumului, dar nu a meritat sa iau ceva ieftin si sa ajung tot la banii cat dadeam pe una buna buna, dar am in + o gramada de nervi. Numa' bine!

Consumabilele sunt doar consumabile alea nu sunt o probleme. Toate se vedeau in jumatate de ora ca trebuiau schimbate. Motorul cadrul alea sunt adevaratele probleme. Ne auzim maine oricum la telefon error o seara buna

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca luai un mecanic cu tine... sau chiar tu puteai verifica usor. Ambreiajul se poate testa nu neaparat cu sarcina, trebuie doar sa fie incalzit bine iar cat despre consumul de ulei, daca intrebai finalul tobei iti spunea exact cum sta treaba. Spun asta pentru ca aceasi greseala am facut si eu, seara m-am hotarat ca vreau motor si dimineata am achizitionat un gs500e, norocul meu e ca nu am problema cu ambreiajul, dar in rest am cam peste tot probleme, inclusiv toate consumabilele sunt pe gata, caucicuri/placute/lant/pinioane/garnituri carburatoare/simeringuri furca, cam tot ce tine de consumabile. Am inceput asa incet sa investesc, din fericire sunt spre finalul drumului, dar nu a meritat sa iau ceva ieftin si sa ajung tot la banii cat dadeam pe una buna buna, dar am in + o gramada de nervi. Numa' bine!

 

 

eu nu m-am hotarat seara si am luat-o dimineata...mi-am facut din timp temele, am ales 4 motociclete si m-am dus sa le vad pe fiecare...am facut 1600 km in total...si din cele 4 am luat-o pe cea mai scumpa...nu a fost vorba de bani, ci de cum am nimerit piata in momentul ala...nu puteam sa port un mecanic dupa mine prin toata tara...cat despre cunostintele mele...am avut cateva dar motocicleta parea ok...si in linii mari este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost cea mai tare experienta. Am facut totul pe dos fata de cum ar fi facut un om normal.

M-am hotarat seara ca vreau motocicleta si a 2a zi m-am dus sa vad cele mai ieftine Gs-uri de pe Bikeshop.

Cum spuneam, am selectat "ordonare dupa pret" si am fugit s-o vad pe prima. Nu ii mergea releul de incarcare a bateriei asa ca am trecut la a 2a.

Am vazut-o, am mers cu ea, vanzatorul mi-a inspirat incredere asa ca am luat-o.

Vara asta face 2 ani de cand e la mine si 21 de cand a iesit pe poarta fabricii.

N-am avut nicio problema (majora) cu ea, porneste intotdeauna "la sfert", nu i-am sincronizat sau curatat niciodata carburatoarele, cu toate astea am consum de 3 - 3,5% la mers normal 90-100km/h.

Initial mi-a fost frica sa ma aventurez la ture lungi >200km, dar, cu timpul, mi-a crescut increderea si am ajuns sa fac, cateodata, chiar si 600-700 km pe zi.

Pana acum i-am schimbat doar consumabile: cauciucuri, simeringuri furca si niste garnituri. N-a picat nimic la ea, nici macar un bec. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a picat nimic la ea, nici macar un bec. :)

Caz f fericit as zice, ai putea multumi Celui care ti-a fost alaturi cand ai luato, la modul cel mai serios zic.

 

P.S. Fac un apel catre cei ce au gs500e de mai mult timp si au schimbat consumabile. Caut un cauciuc fata(110/70/17) care sa mai mearga putin, al meu e crapat de jur imprejurul buzei de la geanta pe ambele parti, si mi-e oleaca frica sa mai merg cu el, si eventual un lant, tot asa sa mai apuc sa fac cativa km cu el pt ca al meu e data roata din spate la maxim in spate si tot e larg(adica e intins rau). Bineinteles platesc transportul si dau si o bere daca ne vedem, eventual platesc si consumabilele SH daca sunt in stare mai buna.

 

-Am schimbat cuiele la gs500e, cu toate ca aveam probleme(nu inchidea calumea) doar la un carburator le-am schimbat la amndoua, asa ca am un cui cu tot cu bucsa aia pe care inchide bune, daca doreste cineva le pot trimite prin posta. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un cauciuc si lant le spal maine daca am timp fac poze, sa imi trimiti pm cu adresa ta de maill si daca crezi ca iti sunt bune cat de cat sunt alea tale. lantul e regina cauciucul nu mai retin ce firma e. numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost posesor de 3 Gs uri din ce citesc pe aici pot sa spun ca ori ati avut un mare ghinion ori nu ati fost deloc atenti la ce ati cumparat. Niciunul din cele 3 pe care le am avut nu consuma mai mult de 3.8% - 4% ( am avut din 89 , 95 , 05 ) . Cu cel din 89 am scos si 3.2% mers pe Transfagarasan 2 persoane si nu prea linistit :). Nu am avut niciodata probleme de ambreaj , consum de ulei , sau garnituri si altele. Cea din 89 avea vopseaua pe rezervor crapata de cat statuse in soare dar nu m a interesat asta. Am urmarit urme de ulei pe la garniturile de la motor si aspect in general. Singurele chestii pe care le am schimbat la GS au fost consumabile. Am facut si 800 de km intr-o zi dar nu am avut niciodata probleme. Mereu porneau la sfert. Le-am vandut pentru ca nu m am impacat deloc cu pozitia de mers si pt sunetul motorului (acel tacanit enervant).

 

Legat de turatia la relanti daca la rece era la 1000 cand se incalzea crestea cu maxim 200 de rotatii dar chestii de genu de la 1000 la 2000 rotatii niciodata. Pentru cei care vor sa sincronizeze carburatoarele decat sa dati 200 ron sa vi le faca cineva mai bine cumparati 2 ceasuri si vi le faceti singuri . Nu e mare chestie trebuie doar un pic de timp pentru a cauta cum se face. Se gasesc peste tot informatii de cum se face operatiunea.

 

Pretul ei este foarte scazut pe piata eu am vandut ultimul GS cel din 2005 cu app 20000km tot ce inseamna consumabile schimbate ( cauciucuri kit lant filtru aer bujii ungator de lant ) plus ca arata ca noua cu 1400 euro. Atat am obtinut :( . Nu a vrut nimeni sa imi dea mai mult . Pana la urma trebuie sa recunoastem ca este o motocicleta gandita in anii 80 si ceva .



Cei care vreti sa faceti modificari mai bine o vindeti asa cum este si va luati alta care se indreaza la modificari pe care vreti sa le faceti la GS. In primul rand veti avea probleme la ITP iar daca vreti sa o vindeti la fel la RAR. In al doilea rand nu veti mai recupera niciodata banii investiti in piesele pe care le ati schimbat.

 

Nu am inteles niciodata pe cei care vor sa puna cauciucuri mai mari decat cele cu care a fost gandita ea din fabrica. Daca vreti cauciucuri mai late cumparati o moto cu cauciucuri mai late. Si eu am avut la una din ele cauciuc mai mare pe spate ( asa am luat-o ) si primul lucru pe care l am observat a fost tinuta de drum. Cel putin in curbe mergea ciudat nu mai puteam sa intru cu aceeasi viteza cu care mergea cu cele din fabrica , nu mai era la fel de manevrabila . Apoi consum mai mare.



Inca un sfat : daca nu aveti bani de consumabile noi tineti o in garaj. Mai ales cauciucuri si placute de frana ( schimbati lichidul de frana cand cumparati motocicleta pentru ca in cele mai multe cazuri nu a fost schimbat niciodata - vb din experienta - am avut 13 motociclete pana acum) . La fel de importante sunt si semeringurile la furca. In cazul in care este dus semeringul de pe partea cu discul de frana uleiul se scurge pe etrier deci si pe placutele de frana. Nu va jucati cu siguranta voastra pentru ca pe motocicleta orice chestie oricat de minora vi s ar parea poate face diferenta dintre o plimbare placuta si o vizita la spital ( in cazul cel mai fericit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul ei este foarte scazut pe piata eu am vandut ultimul GS cel din 2005 cu app 20000km tot ce inseamna consumabile schimbate ( cauciucuri kit lant filtru aer bujii ungator de lant ) plus ca arata ca noua cu 1400 euro. Atat am obtinut :( . Nu a vrut nimeni sa imi dea mai mult .



Cei care vreti sa faceti modificari mai bine o vindeti asa cum este si va luati alta care se indreaza la modificari pe care vreti sa le faceti la GS. In primul rand veti avea probleme la ITP iar daca vreti sa o vindeti la fel la RAR. In al doilea rand nu veti mai recupera niciodata banii investiti in piesele pe care le ati schimbat.

 

 

 

 

Cum ziceam decat sa o dau pe 100o o tin pana moare, chiar daca imi voi lua alta pana moare gesy.

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...