John Paul Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 Stiti careva de unde se poate lua o aprindere electronica de GS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Am si eu o idee. unul din admini luati putin topicul asta la periat. sunt 66 de pagini(multe lucruri nu mai au relevanta) si este destul de greu sa gasesti raspuns la probleme chiar daca ar fi pe aici si atunci se intreba iar si iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Am si eu o idee. unul din admini luati putin topicul asta la periat. sunt 66 de pagini(multe lucruri nu mai au relevanta) si este destul de greu sa gasesti raspuns la probleme chiar daca ar fi pe aici si atunci se intreba iar si iar. Topicul asta e monument ! Ar fi ok ce zici tu dar acum serios, cine ar avea timp sa stea shi sa decida ce E shi ce NU E "relevant" !? Decat sa se stearga ceva care e de folos mai bine sa nu se umble la el deloc ! Itzi ia mai mult timp sa navighezi prin tot, dar dak esti intradevar interesat asta nu e o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Ati fo' careva la Cluj mah? ...ca erau ceva JerSeuri pe 'colo, da' nu vreunu cunoscut de pe aici, sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moloko Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Salut S-a rupt garnitura de la capacul lacasului unde e filtrul de ulei....are careva idee de unde pot sa iau asa ceva? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 1, 2006 Autor Share Postat Iunie 1, 2006 1. Topicul ramane asa ca sa fie informatia grupata si usor de gasit cat de cat. Dati cu search si veti gasi raspunsuri la neclaritatile voastre 2. La garnituri se folosesc mai nou SPRAY-uri cu pasta cauciucata/siliconica care asigura foarte bine. Din ce am vazut se foloseste pe orice fel de suport metalic, cu conditia sa fie curatat bine. Am vazut asemenea spray-uri la CARREFOUR, CORA, etc. Intrebati si la mecanici auto/moto, ei mai trebuie sa aibe asa ceva. Nota: Operatiunea de mai sus se va repeta de fiecare data cand capacul se va da jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Buna treaba, asta n-o stiam. Eu azi am dat capacul jos, sa curga si uleiul care a mai ramas prin filtru, am curatat garnitura si l-am pus la loc. O sa caut si io pasta din aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Garnitura pentru capacul de la filtrul de ulei se primeste o data cu filtrul....sau cel putin asa ar fi normal. Eu mi-am luat filtru champion de la louis, si n-am primit garnitura. Asa ca, la schimbul de ulei+filtru am pus garnitura veche........a tinut cat a tinut, dupa care a inceput sa picure ulei, pe la capac. Nu era o cantitate semnificativa, insa imi curgea pe galerii, si mirosea urat. Am facut rost de o garnitra noua (de la un filtru nou, care avea 2 garnituri, am luat eu una) si ca sa nu risc sa-mi curga iar, am uns locasul unde intra garnitura cu putina vaselina, apoi am asezat garnitura frumos in locas, si am pus capacul inapoi. Dupa care am completat cu putin ulei, ca, cursese putin cand am dat filtrul jos. Se poate pune si silicon in loc de vaselina, e chiar mai bun, insa eu nu am avut atunci la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moloko Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Deci pana la urma pasta aia siliconica inlocuieste garnitura sau vaselina de langa garnitura? aka trebuie sa cumpar alta garnitura sau pun doar pasta aruncand garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 (editat) nu cred ca trebuie sa arunci garnitura, daca nu ai alta noua ! Editat Iunie 2, 2006 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Salutare GS-isti! mi-am luat si eu un GS500E superb din 96. De o luna tot fac surf si eu pe motociclism.ro acum mi-a venit si mie timpul sa descopar cele 66 de pagini despre suzi. E mai bine mai tarziu decat niciodata! Sunt incepator si mi se potriveste de minune, sunt super multumit. Am o problema insa cu mobra: farul spate nu se aprinde, cu toate ca la franare se aprind amandoua beculete existente in spate. Ati patit asa ceva, vreo idee cam ce poate fi? Am vazut ca se vorbea de o intalnire a GS-istilor anul trecut. Anul asta se organizeaza ceva? Sa ne vedem la multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) Salutare GS-isti!Am o problema insa cu mobra: farul spate nu se aprinde, cu toate ca la franare se aprind amandoua beculete existente in spate. Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Becurile de pozitie au 2 filamente (i.e. sunt de fapt 2 becuri intr-unul), iar filamentul de pozitie se arde mai repede. Gasesti pe la mai toate benzinariile sau magazinele de piese auto, sunt la fel cu alea de masina, si costa vreo 2 RON bucata. Editat Iunie 8, 2006 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 1 RON la Petrom. Si eu am schimbat ieri. Sa ai grija sa-i ceri bec de 12 V cu 2 filamente. Welcome to the club si da, poate anul asta facem o treaba sa ne gasim GS-istii undeva "Kipintaci" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 (editat) Avand in vedere ca: 1. becurile sunt de cacao (am pus si Phillips da' tot dejaba) 2. merg permanent cu lumina aprinsa (filamente incinse) 3. drumurile sunt deasemenea de cacao (gropi--> vibratii, socuri) Becurile spate se ard des. Recordul este: l-am schimbat dupa ce l-am cumparat si in vreo 2 km pana acasa era ars. Acum se pare ca s-a intamplat ceva... am cateva saptamani si nu s-a prajit. Asta este: sunt consumabile... bine ca, costa putin. PS: welcome to the family gombocka. Editat Iunie 9, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Si eu am schimbat vreo 4 pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Bine v-am regasit . Urati-mi bun venit si mie, . De miercuri sunt fericitul posesor al unei motociclete suzuki gs500 din 92 , mai ramane sa fiu fericitul posesor al unui carnet cat A, . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 (editat) Salutare GS-isti! mi-am luat si eu un GS500E superb din 96. De o luna tot fac surf si eu pe motociclism.ro acum mi-a venit si mie timpul sa descopar cele 66 de pagini despre suzi. E mai bine mai tarziu decat niciodata! mishto micutza ,s-o stapanesti sanatos! poate anul asta facem o treaba sa ne gasim GS-istii undeva "Kipintaci" ar fi chiar cool ... but where Editat Iunie 9, 2006 de zigggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Becurile de pozitie au 2 filamente (i.e. sunt de fapt 2 becuri intr-unul), iar filamentul de pozitie se arde mai repede. Gasesti pe la mai toate benzinariile sau magazinele de piese auto, sunt la fel cu alea de masina, si costa vreo 2 RON bucata. Mersi pt ajutor. azi am desfacut carenele, am schimbat toate becurile de pozitie (fata, spate), dar no chance! Azi am fost iara fara pozitie "calare". Deja nu mai stiu ce poate fi. HELP PLS!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 9, 2006 Autor Share Postat Iunie 9, 2006 Mersi pt ajutor. azi am desfacut carenele, am schimbat toate becurile de pozitie (fata, spate), dar no chance! Azi am fost iara fara pozitie "calare". Deja nu mai stiu ce poate fi. HELP PLS!!!!!!!!! My Homepage Inseamna ca ai un scurt pe fir si-ti prajeste becurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Salutare, am si eu mare nevoie de ajutor, imi trebuie cele doua cuie din carburatoare (jet needle) cele care regleaza amestecul , daca are cineva un carburator sh sau stiu eu cuiele respective il rog sa-mi dea un telefon sau beep la 0740184371. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Mersi pt ajutor. azi am desfacut carenele, am schimbat toate becurile de pozitie (fata, spate), dar no chance! Azi am fost iara fara pozitie "calare". Deja nu mai stiu ce poate fi. Cauze posibile care-mi vin acum in minte, in ordinea crescatoare a gravitatii: - mergi cu farul stins. Regulatorul de tensiune e calculat sa reduca tensiunea cu farul in sarcina. Fara el creste tensiunea si prajeste becurile de pozitie (sunt foarte sensibile) la prima acceleratie mai serioasa. In timp risti sa strici regulatorul. - un scurt in instalatie. Trebuie reparat urgent, pentru ca poate duce la distrugerea regulatorului si apoi a alternatorului. - regulatorul prajit, eventual partial (i.e. doar una din faze). Trebuie schimbat urgent, desi e cam scump, dar nu vrei sa afli cat costa alternatorul . Daca nu e cazul 1 si nu te descurci sa determini/repari cauza, mergi la cineva care se pricepe, pentru ca e pacat sa ajungi sa arzi regulatorul sau alternatorul cand se putea rezolva inlocuind un fir la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Salut! Legat de becurile care se ard, am avut probleme cu faza scurta - se ardea mereu - destul de dubios. Am deventi suspicios si am verificat tensiunea de la bornele bateriei cu motorul pornit -> aveam vreo 16v la relanti!! Am schimbat regulatorul si acum totul este ok (tensiunea este de 14.5 - max 15v). La mine se mai intampla sa scada foarte repede electrolitul din baterie (cam la 7 zile scadea la jumatate) iar aceasta fierbea de cum porneam motorul. Deoarece "suzi a mea" suferea de amortizorita (cunoscuta si ca telescopita ) am cumparat simeringuri de pe louis (de ulei si de praf = 20euro) si scule (set imbusuri + alte chei fixe si surubelnitze = 30lei) + ulei (castrol 72lei). Deoarece a fost pentru prima data cand desfac furca mi-a luat cam 6 ore toata operatiunea. Am fost asistat de manual + documente de pe net. Operatiunea a fost un success!!!! O alta operatie a fost sa ii sincronizez carburatoarele. Ieri i-am facut consumul => cu o viteza de 80-90 consuma cam 3,7 litri (cu un litru am mers 27km) => daca o tin in 110 - 120 cu sprinturi pana la 140 - 150 sare la 4,7 litri (cu 2 litri am mers 43km) Azi am fost pe A2 impreuna cu Laur (cred ca pe forum este AlexLau_81 dar nu sunt sigur) si am facut schimb de motoare . Nu am constatat diferente in functzionare! Nu vibreaza vreuna mai mult ca celalta. Sunt lafel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Bujia da scanteie foarte slaba abia vizibila, motoru merge prost si suna de parc ar fi in doi timpi. Care ar putea fi baiul? Bobina? Fisa de la bujie si bobina sunt corp comun sau se pot separa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 (editat) Bujia da scanteie foarte slaba abia vizibila, motoru merge prost si suna de parc ar fi in doi timpi. Care ar putea fi baiul? Bobina? Fisa de la bujie si bobina sunt corp comun sau se pot separa? bujia: distanta intre electrozi trebuie sa fie 0.8 - 0.9 mm . daca vrei sa verifici bobinele de inductie uite valorile din manual: primarul: 3.0 - 6.0 ohms secundar: 18 - 30 kohms Editat Iunie 10, 2006 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Nu cred ca e bujia pentru ca am increcat vreo patru bujii. Bobina si fisa sunt corp comun?? Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.